Denmark's annual immigration report have just came out. And it shows that the descendants of Somalis are 7...

Denmark's annual immigration report have just came out. And it shows that the descendants of Somalis are 7,71 more likely to commit violent crime than all men in that age group.

dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=20705&sid=indv2017

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qoMeUcC_M20
b.dk/politiko/nye-tal-saa-meget-koster-indvandringen-danmark
dailywire.com/news/16816/non-western-immigrants-consume-59-denmarks-tax-joseph-curl#
en.wikipedia.org/wiki/Curse_of_Ham
twitter.com/NSFWRedditVideo

Sad thing is Somalia is your northern neighbor

eastern*

I believe he meant Norway. Remember you got way more than Sweden.

thank God for Denmark actually collecting these obvious statistics.

most european governments are far too pozzed and refuse to collect detailed crime statistics by ethnicity or family background because they know they'll expose africans and middle easterners as violent criminals.

What is it about Denmark's 20th century history or culture that has caused it not to be pozzed like all the surrounding northern and western european states? Sweden to the north, germany and the netherlands to the south, britain and france to the west. What is it about Denmark that causes it to have a population that still has a sense of self-preservation?

Among other reasons, because of this film, made in your streets
youtube.com/watch?v=qoMeUcC_M20

Sorry.. but you don't seem to understand who you're up against. Labeliing things like this using "7.71 more likely" really does not dramatize the problem enough, and does not capture the attention of random idiots.

Opt for OVER 770%!

Norway has more Somali people than Sweden.

That says quite a lot about how many Somalis you Norwegians have :/

it is disgusting... you can't keep waiting.

b.dk/politiko/nye-tal-saa-meget-koster-indvandringen-danmark

dailywire.com/news/16816/non-western-immigrants-consume-59-denmarks-tax-joseph-curl#

bump

>Denmark's annual immigration report have just came out. And it shows that the descendants of Somalis are 7,71 more likely to commit violent crime than all men in that age group.

Well shit, that's what happens when you import descendants of Cain and Ham into your countries en masse.
>en.wikipedia.org/wiki/Curse_of_Ham

THAT LINK LMAO

>"A recent study conducted by Denmark’s Ministry of Finance concluded that in 2014, immigrants and their descendants cost Danish taxpayers at net loss of 28 billion Crowns per year," according to the National Economics Editorial. That's $42 billion.

In what world is 28 billion crowns $42 billion??????? WTF

Probably a mistype. It needs a '.'

...

28 billion crowns is actually $4.2 billion. Which is around 10x less then what they report. So non western immigrants take up about 5.9% of tax revenues if the daily wire knew how to convert DKK to USD. Which isn't crazy considering that this is close to the amount of non western immigrants in Denmark. Please learn math.

Are you new? The headline in that pic is true.

Jeg har lige fortalt hvorfor det er forkert. De kan ikke finde ud af at konvertere DKK til USD. Og så kiggede de ikke engang samlede udgifter for staten. De kiggede på bidrag til statskassen.

Ja, artiklen er uprofessionel. Men ikke-vestlige indvandrer fortærer stadig 59% af vores skatteindtægter

bump

Race and crime is a neat subject, check out my thread:

who could have predicted this, Somalia is so peaceful

You have 10700 somalians, we have 35 000. Sweden has 68000.

You have 68000. 33 000 more than us.

this

Somalis are some of the last free people and trying to teach you cucks to be free but no you're whining about it on Sup Forums

God tråd..
Jeg lever tæt på både somaliske invandre samt palsinænsiske, lebanesiske, syriske, irakiske osv. Sjælland.

Jeg kan ikke få mit hoved rundt om hvordan somalier kan være mere voldelige end de andre araber or neger i danmark. Somalier er utroligt tynd-knoglet. De ligner at de har kommet ud af Auschwitz efter måneders sult. Desuden så er de utrolig dovne som om de konstant ryger hash eller har fået for mange slag i hoved.
Der er ingen der er bange for somalier. Enhver kan vinde i en slåskamp mod dem.

Hvorimod palstinænser er de værste, de mest voldelige osv. Syrier er ikke så slemme, de er mere europæiske i deres udsende og adfær, ligesom lebaneser.
Iraker er næsten ligeså dårlige som palæstinenser og nogle gange slemmer end alle andre.
Alt i alt hville jeg aldrig frygte en somalier måske vedmindre det er en gruppe på 5 eller mere

Hvordan skal man fortolke nummeret i studien?

>facts and statistics
DAS RAYSISS

De er stort set altid i grupper brormand. Render som regel rundt i grupper og fordriver tiden på uproduktiv vis, og på diverse skoler render de også altid i flok.

Ja. Jeg har lagt mærke til at de kan være truende når de er i grupper men aldrig når de er alene, og de har det med at gå efter folk der er alene.
Trods dette kan jeg stadig ikke forstille mig at en langsom, doven somalsk neger kunne gore noget. De er zombier som jeg oplever dem.

Hvad kan en tændstiks krop formåde at gore?

Og så går de også med knive og andre våben, fordi det er ikke nok at man er en gruppe. Hvad kalder man disse folk, kujoner?

Free from intelligence, empathy, and morals
A true niggers nigger

Bor i en by hvor der ikke er så mange sorte. Min erfaring er, at de faktisk udmærket flinke når de er alene, men bliver en helt anden når de lige pludselig er mange.

Femte kolonne