/polder/ - VVD-plagerijtjeseditie

Welkom: Trotse Bevaarders van de Renaissancevloot
Niet welkom: corrupte linksliberaaltjes

youtube.com/watch?v=0OYYQwU_C5E

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CruvO8Alf3c
reddit.com/r/de_thierry/
twitter.com/thierrybaudet/status/941645745098297344
youtube.com/watch?v=i-x3g0OIaJ0
youtube.com/watch?v=_-pxuE8kcPM
reddit.com/r/de_thierry
twitter.com/SFWRedditImages

>Corrupt linksliberaaltje hier

zieke bants

ey

Gefeliciteerd met je nieuwe regering!

Reminder to speak filthy anglo tongue or else we get delet

d-dank je

Wij spreken gewoon een ver verwant dialect. Die mods maken ons niets, net als in 1674.

Er is maar één iemand die ons kan redden.
WOUTER BOS
O
U
T
E
R

B
O
S

>buiten de regering
>creëert 1500 banen

Geen gezeik, iedereen rijk!
STEMT PVDA

Je faalt net zo hard als Wouter Bos

Dus ik faal niet

...

>faalt niet
Wouter Bos heeft letterlijk 30 miljard euro weggegooid. Bijzondere opvatting van niet falen heb je. Godzijdank zijn de PvdA-flikkertjes gedecimeerd.

Dagelijkse herinnering dat alles de schuld van Wouter Bos is
youtube.com/watch?v=CruvO8Alf3c

>Godzijdank zijn de PvdA-flikkertjes gedecimeerd.

Roep niet te vroeg, PvdA zit weer in de lift en kan weer groter worden dan D66, CDA en de PVV. Plaatje gerelateerd, al kan er morgen bij de nieuwe peilingen van Maurice er het een en het ander zijn veranderd.

reddit.com/r/de_thierry/

>plebbit
Nee

Een regering met de huidige zetelverdeling van de peiling gaat echt helemaal niets worden, koek.

Ja

The_donald was belangrijk. De_Thierry gaat dat ook zijn

>Forum voor Democratie 14 zetels
Helemaal niet slecht

>The_donald was belangrijk. De_Thierry gaat dat ook zijn
Al was het nog zo belangrijk, hier op Sup Forums gaan we niet reddit promoten

Ik heb vandaag deze inluid plaatje gemaakt voor nieuwe /polder/ draden, vinden jullie dit goed gemaakt of moet er nog veel aan worden veranderd?

Dat bepaalt eenieder voor zichzelf.

Hebben jullie ook kanker?

>Dat bepaalt eenieder voor zichzelf.
Afijn, goed dan. Ik ga niet een hele /polder/ draad hierover twisten.

oy vey

twitter.com/thierrybaudet/status/941645745098297344

D I K K

Een rechtse regering kan eingelijk niet meer om of de PVV of het FvD heen als het een meerderheid wil hebben. Het is nu zaak om zowel de PVV en het FvD om ze zo groot mogelijk te maken bij de provinciale staten verkiezingen in 2019.

Te verwachten om eerlijk te zijn. Maar niet het einde van de wereld

Kanker moslims moeten opkankeren,

>“general" vertalen als "generale"

Ja je hebt gelijk. Zeker nu de SP zichzelf totaal belachelijk gemaakt heeft, zal de PvdA nog wel een paar zeteltjes veroveren.
Iets wat ik overigens niet begrijp is de groei van de PvdD.

Sterf

Deze peiling is dan ook alleen een manier om aan te geven wat mensen zouden stemmen als ze niet beïnvloed zouden worden door leugenachtige verkiezingspropaganda, en dus geen realistische situatie of iets dergelijks.

Generale is een ander woord voor algemeen. Bijvoorbeeld Staten-Generaal of generale repetitie

Is "Algemeen Nederlandse Politiek", beter? Wees niet schuw om kritiek te leveren.

Doe eens lief

Niet slecht maar misschien een beetje te saai. Iets eraan toevoegen mogelijk?

>jidf shilling yet another one of their puppets to western people seeking a right wing leader
JUST

Nederland zonder kanker moslims is kankerlief.

Snap ik, maar het klinkt voor geen meter.
Ik zou voor 'Nederlandse Politiek Algemeen' gaan. Klinkt net iets natuurlijker imo.

Heb jij iets beters dan Forum voor Democratie?

Edgy

NVU

HEB JE PANNEKOEKEN VANDAAG?

>Heb jij iets beters dan Forum voor Democratie?
yeah, non-jew puppets.

>De Nederlandse banken redden
>falen

Ja man

Oke, laat ik wat duidelijker zijn. Iets anders dan Forum voor Democratie dat daadwerkelijk een kans heeft om iets te bereiken. De NVU heeft zo'n 20 leden en kan nog niet eens een stem in een gemeenteraad winnen

>yeah, non-jew puppets.
Veel te vaag. Geef eens een voorbeeld van een andere partij met in ieder geval een kans om iets te bereiken.

We moeten de moslims gebruiken om de joden uit te roeien. Daarna roeien we de moslims en christenen uit. Odin zal weer heersen.

no one is as bad as a jew puppet.

t. see USA as prime example.

>Hoi user, zal ik tienduizenden banen creëren en de Nederlandse economie in een eeuwig durende hoogconjunctuur brengen?

wat doe je?

Veel vaag gezever, weinig voorbeelden

Translates please it's hard to decipher your almost nordic hybrid weirdo language.

Leuk, leuk. Misschien iets meer van dit:

Wie /dagboek/ hier?

Dat niet geloven, omdat dat niet kan, en omdat je al in het begin van de middelbare school leert dat hoogconjunctuur eindig is

VVD (libtard party) tease edition
Welcome: Proud Navigators of the Renaissance Fleet
Not welcome: corrupt lefty liberals

Do you want me to translate the video?

speak english you goddamn imbeciles

too many pannenkoeken today or what?

stoot met miemen

Deze was an sich ook wel mooi.

>eeuwig vertalen als oneindig

Geen zorgen, onder Wouter Bos krijgt iedereen werk en scholing. Ook jouw toekomst kan nog gered worden.

Te druk, maar een leeuw of zo aan het plaatje toevoegen is al een verbetering volgens mij

...

Yes.
TL;DR is enough.

Dat ziet er al beter uit

>too many pancakes

Is such a thing even possible?

...

Do you know of any actual ties? I think he is just framing himself so that he can never be called an antisemite or anything.

If you think you're going to get anywhere now when openly being against jews you are wrong.

How is the political situation in Holland lads? Is it true you still don’t have a government?

Bravo

Dat is inderdaad de betekenis van eeuwig, gefeliciteerd met je taalachterstand user

de hoogconjunctuur komt voor een groot deel door het ruim-geldbeleid van de ecb. daarnaast zorgt de huidige situatie voor oververhitting

Eusterpaak daar wonen wij allemaal in
Eusterpaak en in werk hebben wij geen zin

Poipoipoipoipopopoipopopoi

Tijd voor wat muziek en mooie plaatjes
youtube.com/watch?v=i-x3g0OIaJ0
youtube.com/watch?v=_-pxuE8kcPM

Do you know Thierry 'Pinking Shears' Baudet?
He is our future Glorious Leader and he made a bash video on the libtard party VVD.

We do, but we also have God Emperor Thierminator Baudet.

En eerder dit jaar werd ik op Sup Forums nog verkettert omdat ik PVV wilde stemmen en Geert een joodse shill zou zijn terwijl Terry eigenlijk stiekem elke avond voor het slapen gaan gaat bidden voor het altaar voor Adolf Hitler dat hij in zijn Amsterdamse studentenkamer heeft staan.

>Is it true you still don’t have a government?
No, we have a government since 26 October.

reddit.com/r/de_thierry

Thierry is allesbehalve perfect maar veel beter dan Geert.

Lid worden van NVU

Geen gekanker, Nederland moet blanker

In deze context betekent het overduidelijk aanhoudend. Maar geen zorgen, Wouter Bos gaat zorgen dat iedereen zich kan verheffen met gratis onderwijs voor ieder.

En dat Wouter Bos tienduizenden banen creëert en alle banken redt.

oh god dammit therrie, we told you about those jew bucks, why did you take those jew bucks. God, 100 thousand more votes and you are going on a vacation to the wailing wall

>Isoleer jezelf politiek
Hoe gaat dit ons helpen, user? De tijd dringt en we moeten geen fouten maken

Waarom dan? Ik heb niets tegen Thierry. Ik vind het een geweldige gozer, maar waarom is hij zoveel beter dan Geert?

Zo alfa zijn dat zelfs je ergste fout een perfecte zet is

...

kappen met die plebbit links nou godverdomme

"generale" wordt "algemene" aub.

Een gezonde economie is een sociale economie
een sociale economie is een gezonde economie

Word lid van de PvdA en zorg voor werk voor allen.

Omdat Geert veel roept maar verstoken is van vrijwel elke vorm van redelijkheid of tactiek. Dit leidt tot een politiek cordon, waardoor het moeilijk wordt om iets te bereiken al stemmen er nog zo veel mensen op je. En het jaagt intelligente stemmers weg, wat je tegenstanders de kans geeft om je aanhang weg te zetten als een stel irrationele bange mensen naar wiens argumenten ze niet eens hoeven te luisteren.
Daarbij komt dat de PVV een eenmanspartij is, die zodra Geert wegvalt binnen enkele tijd zal imploderen.

...

Deze knappe blank man breekt het partijkartel

Er is niets mis met Joden, alleen met hun invloed in onze landen

...

speak english guys or this thread gets removed.

Er is maar een vijand en dat zijn de monopolies, een gezonde vrije markt met een goed vangnet is de enige oplossing. Maak de Nederlanders weer vrij en stem op de PvdA.

Geert maakt deel uit van de alt right plot welke de kanker joden proberen op te proppen om een groter israel te maken. Ze dachten dat wanneer er genoeg moslims zijn hier, en er genoeg oppositie zal opspringen en hun ze zouden kunnen leiden naar een kosher right wing pad.

Spencer maakt er deel van uit, veel van de alt right thots tevens ook nog. Waarom denk je dat geertje nog mag doen en laten hoe hij dat wil in de nl politiek? Je ziet niemand van het ADL hem ook maar een boze blik toewerpen.

De telefoonproviders hadden een kartel onder leiding van de PvdA