Untitled

...

Other urls found in this thread:

webtoons.com/en/challenge/keit-ai/list?title_no=36825
twitter.com/SFWRedditImages

...

what the actual fuck is this shit?

...

prefiro a primeira, a loirinha

...

...

laŭvorte kion

...

kurwa

polish detected

...

Don't leave me hanging op.

FUCKING SLUT

もっと

¿Qué cojones es esto?

You are a bloody genius

Que?

i actually keked really fucking hard to the last pannel.

No I really mean, you should do mangas or some shit like that

Post 'em

...

Drink water

MORE TOMORROW GUYS

Fucking faggot, I can't wait until tomorrow =(

...

We are no strangers to love

You know the rules and so do I

wow nice

I don't get it.

一人の少年がとある少女に恋をします。

直接告白することはできず、なんとか彼女の電話番号を手にした彼は、変な電話番号にもあまり気にせず電話をかけるのですが、実は彼女も彼のことが大好きで、両思いだったのです。このことに気づいた彼は大喜びするのでした。

しかし翌日、彼が昨日のことについて話そうとすると彼女は困った顔をします。昨日彼が電話で話した相手は今彼の前にいるその女の子ではなかったのでした。実は、電話機の向こうの彼女はこの宇宙には存在していませんでした。彼女は並行世界の者だったのです。その並行世界では、逆に彼女が彼に片思いをしていたのですが、並行世界の自分は彼女のその思いに気づいていなかったのです。

何だかんだで、電話で知り合った二人はある取り引きをします。自分のもっとも深く、プライベートな秘密を分け合うことで、相手にいわゆる「並行世界の自分の必勝攻略法」を教え合うのです。

その作戦をもってそれぞれ好きな人を追いかけまわる間に、彼らは自分の世界よりも電話機の向こうの相手のことがもっと好きになってしまいます。お話はそういう恋の本質について問いかけます。

>ケイト愛ってのはざっとこんなもんらしい

クソリプ

ching chongs not welcome

道を見つけた

日本語が話せないアノンは最低だよ
数独しろ

ケイト愛はすでに漫画です。それを掲示しないでください。

webtoons.com/en/challenge/keit-ai/list?title_no=36825

...

もっと!

What am I looking at here

誰が別の言語で話すとファゴット

You don't know neither do I
Japs are faggots let's blew them high

自殺を考えて

The future.

I wouldn't mind blowing them

pls dont hurt me mods

*laŭvorte kio
ne akuzativo

英語,お願いします.
僕の日本語は悪いです.