/dkpol/ Edition: New Beginnings /scandi/ welcome too

Post news, post memes, get organized!

Lets make this a thing mein bruders

Threat cont. from >

Other urls found in this thread:

welt.de/regionales/hamburg/article169154220/Daenemark-setzt-Soldaten-an-der-Grenze-zu-Deutschland-ein.html
twitter.com/NSFWRedditGif

>mein bruders
tal dansk mand.

Yay.

De nye borgerlige ftw.

Fandt ud af fornyligt at Pernille Vermund og Lars Tvede er sammen. Det er godt nok noget af at super team.

Jeg vil anbefale Det Kreative Samfund, det er fantastisk bog, der viser hvordan libertarian politik er det eneste forenelige med menneskelig natur og universel darwinisme.

Har startet en discord for danske pollacks, kom og vær med
discord (punktum) gg /CSjEgu

Det er sengetid gutter. Ikke mere pis med at sidde op hele natten

Okay så lad gå.

...

...

Ja, ikke al den larm - i vækker Holger, og så er fanden los i Laksegade.

Nå godnat gidder ikke sove hele dagen væk.

Håber jeg lever længe nok, til at se dette land fuldstændig falde fra hinanden. Jeg tror fandme ikke på danmark længere.

Fantastisk kampånd makker.. Hvis Danmark falder, så er det meste af Europa også faldet. Hvor vil du så sidde og surmule?

NO NOOO
WHAT DO YOU THINK YOU ARE DOING
welt.de/regionales/hamburg/article169154220/Daenemark-setzt-Soldaten-an-der-Grenze-zu-Deutschland-ein.html

>Muh kampånd

Jamen så luk dog röven

Igen i er velkommen til at joine vores discord så vi kan få organiseret noget modstand. Sig til hvis linket er udlobet

>Livet er en stor lort, og man skal tage en bid hver dag
Typer som dig er velkommen til at hoppe i mosen.

Kommer det her til at være fuldt ud nationallist chat, eller bliver der også snakket liberal okonomi politik?

...

>Håber jeg lever længe nok, til at se dette land fuldstændig falde fra hinanden
I det mindste kommer det også til at gå ud over alle de venstreorienterede cucks som er skyld i det.

Muhammad might cross my German friend

Bad jeg dig ikke lige om at lukke röven, min halal elskende ven?

Den eneste der elsker halal her, lader til at være dig, min passive ven. Gor os nu den tjeneste at hoppe i mosen.