Dutchfags...get in here

D66-fag-party has won the Organ-government-stealing-system based on isreali methods.

hijacking your organs after you die , without your consent . even your OWN family cant stop them .

why do we have such a pussy government .


HOW DO YOU FEEL ?!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KumKiCc8dKg
youtube.com/watch?v=WVR2ETCDqCE
debatdirect.tweedekamer.nl/
twitter.com/NSFWRedditGif

>hijacking your organs after you die, without your consent
ummmm wrong sweetie, you can object against it :)
>even your OWN family cant stop them
false

now don't bother me or my penthouse ever again

kankerboos. Wat kan er tegen gedaan worden? Bij die kankerhoer Pia Dijkstra langs en haar een flinke klap op haar achterlijke smoel verkopen?

PANNENKOEKENREVOLUTIE WANEER

NO NIGGER IS GETTING MY ORGANS

is posters ophangen misschien een leuk idee? Of een protest organiseren? Weet niet of er veel zijn die hiertegen willen protesten maar volgens mij is het 50/50 onder de bevolking.

>hijacking your organs after you die , without your consent
Dat is niet hoe het werkt randdebiel

>even your OWN family cant stop them .
En op dit moment kan je familie je donatie stoppen zelfs als je tijdens je leven met je volle verstand besloten hebt voor orgaandonatie. Hoe is dat wel oké?

Ik stond als donor geregistreerd, nu niet meer. Man man man wat een farce.

>er verandert niets voor mij dus ik ben mad

man man man wat een kleuter

Gaat om het principe, als de Hartstichting gewoon geld bij je af begint te schrijven pik je dat toch ook niet hoe goed de intentie ook is.

>REEEEEEEEEE MAAR JE DOET ER TOCH NIETS MEE NA JE DOOD
En nu zeker niet. Ik laat me uitschrijven.

Als D66 schijt heeft aan liberale beginselen dan veeg ik mijn plasgat af met sociale beginselen.

Wel als je je er gewoon voor kan afmelden, en organen zijn wel wat anders dan een goed doel dat geld van je afschrijft zonder het te vragen. Je hebt nog steeds de volle mogelijkheid om GEEN donor te zijn.

Dit hele kabinet, D66 en hun moeder mogen de boom in.

Ik snap sowieso niet hoe men de "vrije kwestie" heeft verzonnen.

Het is gvd een representatieve democratie. Wij stemmen op goedbetaalde lamlullen zodat zij gaan doen wat ze ons verkopen.

En dan zoiets wat nou net iedereen aangaat, perfect voor een referendum. En het wordt godskanker een "vrije kwestie" gedoopt en 150 honden mogen met z'n alle beslissen over wat er gebeurt met mijn lichaam. Totaal absurd.
En in de zelfde adem is Rutte hard bezig alle referenda af te schaffen.

Ik kijk het nog een paar jaar aan en dan ben ik hoogstwaarschijnlijk weg, als ik daar nog geld voor heb ivm belasting.

>Anton, ik heb die lever nodig G

>Wel als je je er gewoon voor kan afmelden
Als je je adres geeft meld ik je ff aan voor 1000 proefabonnementen, maakt niet uit want je bent vrij om ze op te zeggen toch? Fucking mongool.

>ik vergelijk nog steeds dingen die totaal niet hetzelfde zijn om mijn gelijk te halen

niet zo triggered zijn knulletje, probeer een echt argument

Christian trash, please kill yourself.
Everything you say is a lie.

>150 honden mogen met z'n alle beslissen over wat er gebeurt met mijn lichaam

Dat is nou precies de definitie van een parlementaire democratie. En niemand beslist wat er met je lichaam gebeurd, meld je gewoon af als je het niet wil, kost 5 minuten. Boehoe

>Ik kijk het nog een paar jaar aan en dan ben ik hoogstwaarschijnlijk weg

Opgeruimd staat netjes

Only racists are against this new law. Too afraid their shitty organs will go to some poor sick Moroccan kid.

>nog steeds niet aangegeven bij de overheid dat ze niets van je gaan krijgen.

Kan je gewoon aangeven hoor.

>kills himself
>organs get donated
>D66 wins
please, don't

That flag sucks!

Use this!

Don't care

Let's talk about Thierry becoming Pim Fortuyn v2.0

Nee. Wat dacht je ervan dat ik dat formulier niet invul omdat ik totaal niet geïnteresseerd ben om orgaan-donor te worden, en me geen zorgen hoef te maken dat ik het wel word?

Civil war?

If he gets VanDerGraaffed I'm sure there would be protests, possibly counter attacks on Penthouse Pechtold and Jesse Klaver

The Shy Voter
#AnArmyOfMillions
>pic very related

New Ronald Bernard interview dropped today

Talking about
>Getting screwed over by the elite
>His jailtime
>Knights orders
>Local powers

This one might be my favourite

Je stemt op een partij met een programma.

Nu zeggen ze, fuck alles, ieder voor zich voor een kwestie die je perfect bij het volk kan en moet leggen.

youtube.com/watch?v=KumKiCc8dKg

Forgot link

Why would you care what happens with your organs after your death? I mean it's just a dead corpse, not you. I wouldn't care even if they let dogs eat my corpse, it's not me anymore.

Okay, you won't notice it when you're dead

#WhatGeertCantDo
>pic related

Thierry is probably also a dog of the system , but he sounds better than the other parties short term.

The entire fake democratic system has to be destroyed.

No one cares about Geert.

He's an Israeli dog

Geert can never again have a beer with his friends in public
>pic related

t. Mongool

Fuck D666, Bataven der lage landen verenigt zich en hijs den geuzenvendels hoog! Verwijder de kokosnoten.

Why are you posting these? Everyone is jumping on the FvD bandwagon.

He is a larping retard

Time to spite them by drinking and doing drugs until your organs are useless as transplants. 10+ years of your life span is worth it.

Maybe. But what he says isn't untrue.

You watching the debat?
debatdirect.tweedekamer.nl

its not about the organs, its about the fact that the state now controls your body and youre on some register if you refuse.

Ik had liever een donorsysteem waar je kan aanvinken dat je lever niet naar een alcoholist gaat en je longen niet naar een roker.

Dit gebeurt over het algemeen niet sinds witte organen worden afgestoten door afrikanen en zandbakkiers

>. I wouldn't care even if they let dogs eat my corpse
I'd actually prefer it if they let my dogs eat my corpse. That way a part of me would stay with them even in death.

Who literally /me/?

Can't donate organs if you're blown to bits by terrorists. REFUGEES ARE WELCOME HERE.

I lost all my trust in the government a long time ago. When they tell me they won't take advantage of our organs i don't believe it.

Fuck you.

I’m all about moving the Overton Window. Geert is good at that

thierry is cringe, hist race-autism will scare any sane people away, only alt-lite cringecucks will remain, and they will be shat on 24/7 by media

fucking retard took a selfie with (((jared taylor)))

Niets over Zijlstra?

Is het bekend wie commissie stiekem over gaat nemen?

Dutch version

memeflag, zwakke op emoties gebaseerde argumentatie....

meer lurken, minder lullen, of ik stuur je terug naar reddit.

Wordt nog over gedebatteerd
debatdirect.tweedekamer.nl
Coalitie flink aan het duiken, geen idee wie hem opvolgt.

The thing that bothers me the most is the smug tone of the libruls supporting this new law.

>Things will change when Zijlstra gets replaced
LMAO

this is a republican thread, dont show that globalist-friendly monarchy inspired nsb flag so me or my son ever again

>implying they wont just pull the plug when they need to get some extra organs

Dziękuję Bardzo, Peter

he has his uses.

This is a lie, organs from a dead body are useless. They take your organs once they declare you "brain dead", a term which is ambiguous and there have been cases of people being declared "brain dead" and then recovering.

ik vraag me af waarom ze hem zo makkelijk laten vallen, hebben ze al een nieuw plekje voor hem? Ik bedoel, hij had wel recht op een ministerpost nadat hij trouw rutte volgde de afgelopen 10+ jaar. Je zou zeggen dat ze hem nu gewoon steunen en de motie tegenhouden. Van der steur kreeg meer support

Het beeld van de VVD in stand houden door hem juist zo snel onder de bus te gooien.

Loyaliteit boeit ze niet. Als Zijlstra slecht voor het imago van de partij is gooien ze hem zonder probleem voor de bus. Hij kan misschien een gewoon zetel weer krijgen maar een hoge positie is hij voor eeuwig kwijt. Hij word vervangen door een nieuwe pop en het spel gaat door.

onhoudbare positie. Pijnlijk voor de VVD. zijlstra was nog een van de intelligentere VVD'ers, ookal is ie een globalistische verater.

juist, en toen bij van der steur die ze iets van 3 keer moesten redden was geen beeld van VVD in stand te houden?

En loyaliteit wordt wel beloond. Opstelten kreeg de ministerpost omdat hij tijdens de Rita verdonk opstand Rutte bleef steunen. Het was al lang duidelijk dat opstelten niet goed was maar Rutte wilde hem houden als bedankje.

er is ook buitenlandse kritiek. Het is een minister van buitenlandse zaken die niet meer serieus genomen kan worden. Nederlands zwakke onderhandelings positie is nu helemaal triest geworden.

Het word inderdaad beloond , maar het verzekerd niet joun toekomst.

>ughh why not give no organs to not-donators
>i cant believe anyone cannot support this anno 2018
>whadaya mean self-right, just fill in the form!
>only feesboekers are against this

Mijn punt is dat ze zonder teveel weerstand zijlstra hebben laten vallen. Bij van der steur kwamen ze met termen als "gele kaart" "onhandig" enzovoorts. Bij teeven/opstelten deden ze ook van alles om ze te redden. Bij zijlstra lijkt het alsof ze niks hebben geprobeerd, dus ik dacht, misschien hebben ze een plan.

>HOW DO YOU FEEL ?!
Fine, as my WAJONG just keeps on going anyway

Overal ter wereld worden dit soort mensen om zeep geholpen, Jij gaat morgen weer lekker doorzweten in de fabriek, Kees.

Oh en er is al sprake ( elkerliek ziekenhuis helmond) "jokingly" onder ons over hoeveel biedingen we krijgen op organen ( aangezien het een zwarte markt word) en wie als eerste dood laten gaan, Het is maar tijdelijk hoor, als iedereen zijn organen binnenkort worden geharvest dan is er geen markt meer om ze te verkopen :`) Semi-slim plan D66

Maar nu beseffen ze ook dat ze wat beter bekeken worden aangezien de peillingen, denk ik dan. Hennis lieten ze ook makkelijk weggaan, terwijl ze daarvoor ook eerst zeiden dat ze niet op hoefde te stappen.

Bij van der Steur waren ze minder snel omdat een minister die aftreed niet erg positief in de media staat. Het geval van Zijlstra zou ook internationale kritiek opleveren vanwege zijn functie. Vervang de poppetjes en speel verder.

In de praktijk maakt dit niet uit, Niemand gaat jou kleren uittrekken, Ze laten mensen hier ook inslapen met vieze middeltjes die je niet terug vind in je bloed en die alleen de hersenen aantasten.

Ik deed dit al voor de edge 2 jaar geleden. Moet het opnieuw?

My Dutch ancestry is from Limburg and Cleves, Germany. Why were they in Cleves? Was it once Dutch clay?

look at wikipedia, its a border province/municipality. Your father/mother probably went there because limburg sucks dicks and they wanted to breed with something better

Maar even serieus, wat is je adres? En welk tijdschrift interesseert je meer, Viva of Privé?

Cleves/Kleef used to be Dutch clay at one point, just like the surrounding districts of Emmerich and Kranenburg. All three are right next to the East Dutch border, and a lot of people from those districts speak Dutch as well as they speak German.

Question.

If this man truly represented a threat to the elite, why didn't the elite just get rid of him the way they've gotten rid of so many good men (Fortuyn being one of them)?

happinez (of hoe het ook heet) is een beter magazine voor hem. Of misschien de opzij

Nederlanders zijn nu de facto staatsbezit. Men heeft vandaag uw lichamelijk zelfbeschikkingsrecht afgenomen. Het feit dat kan bezwaar kan maken doet er niet toe... het gaat om het principe.

Stapje voor stapje komen we dichter bij de orwelliaanse nachtmerrie mensen; wat een mongolen daar in Den Haag, ongelooflijk.

Burn. It. Down.

youtube.com/watch?v=WVR2ETCDqCE

Zijlstra rekt compilation.

You can't just eliminate everyone who opposes you , that raises suspicion.

If he gets in their way they'll punish him , but when he does his own thing without naming names they'll let him live.

>ik vraag me af waarom ze hem zo makkelijk laten vallen
Kijk naar de feiten.

1. Zijlstra kondigde al aan af te treden vóór het debat was begonnen, zodat hij van die verantwoordelijkheid af kon zijn.
2. Dijkhoff kan nu zeggen: ik weet daar niets van, dat had je Zijlstra moeten vragen, maar Zijlstra is nu weg.
3. Rutte wist er al weken geleden van, maar heeft er niets aan gedaan en Zijlstra ook niet aangemoedigd om de waarheid te vertellen.

Het was schadebeperking. Zijlstra geofferd om Rutte (die premier is en de totale feitelijke macht heeft binnen de VVD) en Dijkhoff (de opvolger van Rutte) te redden.

>that raises suspicion.
Only in "NuJij" circles. Most people will buy the government narrative, or not buy it but also not raise a stink about it.

Watch live the roast of Rutte

debatdirect.tweedekamer.nl/

What did the CDA mean by this?

Takes notes on Rutte's impressive skills to lie.

Kun je dit op sites zoals geenstijl ook neerplempem? een fijne gedachtengang wel, Ik ben blij dat Zijlstra op is gekankert, Kon hem minder uitstaan dan Rutte.

Thierry is te racistisch voor mij en ik vind zijn stijl van politiek niet gezond. Dit is niet hoe we de elite moeten aanpakken.

De heren van de snijtafel hebben goed Thierry's speeches ontleden om te zien wat hij daadwerkelijk wilt.

>NuJij
bestaat dat nog, ik dacht dat nu.nl de comment sectie had weggehaald.

Ben verbannen van GeenStijl. Jaren geleden. Sad.

OH RARE!
Maar wel een dikke foto eigenlijk, Baudet ziet er wreed uit.

>Impliceren dat er iets fout is met Nederlands genetisch Nederlands te houden

>te racistisch
hoe racistisch wil je t hebben?