/Scandi general/ based danes edition

How about another scandi thread? Last obe had a ton of good bants.

Also thumbs up for based danish latenight host; youtu.be/11YJaE51Zxw

Who do we support in the lockout crisis?

Legger ved dette bildet for å påminne samtlige om at vi horer sammen :)

Hvorfor forbli små, irrelevante og uten betydning når vi sammen kan skape en stemme både i Europa og verden som ikke lar seg overse, og dessuten også sorge for bedre muligheter for vår ungdom og vårt folk.

Ha en fortreffelig dag, godtfolk, og Gud bevare Skandinavien :)

Why are northern Europeans so xenophobic?

Offentlige ansate er parasiter og venstreorienterede cucks.

Det hele handler bare om at de vil have gibs

TFW når hvores forende nordisk union ender som Jugoslavien...

> this was apparently on danish state TV
Wow, I didn't realise Danes are this based. But then again, you're the country that gave us Lars von Trier, so maybe that's to be expected.

>t.daddy's money
I don't think you're old enough to post here.

Ikke sammenlignbart.

dvs - sammenlignbart blir det for hver dag som går med islam og flerkultur - men det har vel hele vesten til felles.

/Kneesock/ general when?

Denmark is a bit if a mix bag.

But i mean "At least we are not as bad as sweden." is a common saying

I dont know you filthy roma scum

hvor er det klip fra?

Discord
gg/dswCYe

/Skandi/ discord

Why do you care?
Ångrar inte en sekund

That's the problem, we are not enough xenophobic

sjuttonde för ett nynordiskt enat tungomål.

hey

Norront i så fall

Eller Islandsk

detta.
med runskrift

Hey there little guy, are you okay? are you lost?

Danskjävel

>dane replies to my post

Easy there little man, btw sven i'm sending some refugees over so take good care of them alright

I think its time you came home young man

*spýr*

>Highest paid public sector in the world
>Get offered over 6% salary increase
>Throw a tantrum and demand close to 10% increase
>Plan strikes everywhere

I can’t wait to see you get btfo

>I want third world doctors to do surgery on me
>I want someone who can't speak the native languages to take my blood samples at the hospital
>I want third world medicare

t. mongol

Yeah okay lets just make the conditions worse for the normal worker, while paying billions to shitskins so that they can replace us in our own country.

bag hver dansk flag som "bantzer" svensker sitter en lille perker og runker sin micro-penis

...

Went to gymnasie with a faroe girl, she was alright but seemed to be very pro danish.

We are brothers you know

...

Are you okay bud? Dident know the faroe islands had such a drinking problem, thought that was only the icegooks on greenland

...

>Are you okay bud? Dident know the faroe islands had such a drinking problem
Every dane has a drinking problem: Eventually we run out of things to drink.

stop killing whales you animals!

Stop killing Europeans you monster

stop being a commie

Done. Noe itz yor turn.

done

we is watching you.

>have union with Sweden
>become infected with Swedish poz
Norway is our greatest ally and true nords. 1520 will commence again, svenniggers.

well then stop marrying ching chongs and illiterate peruanas

Yup, så vidt jeg har hort fra en der læser til lærer så er det pga betalte pauser og fordi nyuddannede pædagoger har en gennemsnitlig lavere start lon (cirka 8000kr) end nyuddannede lærere, hvilket de selvfolgelig ikke vidste for de gik igang uddannelsen

Betalte pauser kommer til at odelægge folkeskolen totalt, arbejdede som pædagogmedhjælper i mine 2 sabbatår og du bruger nok 50% af dine nuværende "pauser" på at stoppe konflikter og lappe skadede born sammen, det ville jeg sgu ikke have været tilfreds med hvis jeg selv betalte for det!

Det offentlige selvfolgelig, din retard. Hvordan fuck kan vi have verdens hojeste skat, og ikke kunne betale vores offentligt ansatte ordentlige? Du ved godt de ikke kun er sygeplejersker, men også gym/folke/universitets lærere, læger, kommuneansatte, rengoring, hjemmehjælp ETC ETC, basically alt det der gor det nice at bo i Denmark, fordi det fungerer.

Amen brormand, jeg gider ikke EU (i dens nutidige stadie), men jeg gider fandme godt jer

...