The people of Europe need firearms sooner rather than later...

The people of Europe need firearms sooner rather than later. The safety of owning a gun is worth the risk of school shooting-esque type of situations becoming more common in Europe.
Americans, never give up your 2nd amendment. Fight for it with your life.

Attached: overskrift.jpg (722x316, 76K)

fuck off

Don't forget to wake up for your new construction job tomorrow, Piotrek.
Jokes aside, if everything goes to actual shit and we don't have guns we're finished.

what do I need guns for

It's a precaution. An assurance, if you will.

>Shows shitty Nygaardsvold-poster

Fuck off, traitor. Germans weren't overfallsmenn, they were liberators.
Coward king and government fleeing to England

Attached: 1200px-Portrett_av_Vidkun_Quisling_i_sivile_klær,_ukjent_datering..jpg (1200x1728, 175K)

Who's the traitor, the man who supports an invading force that COMPLETELY and UTTERLY stripped us of our national sovereignity, censored our media and CRUSHED any form of resistance whatsoever?
Or the people who wanted a FREE and INDEPENDENT Norway?
People like you should be fucking deported to Sweden.

I bet you're a meme Sylvi Listhaug supporter in Sogn og Fjordane

The Germans LITERALLY loved us for our culture (pic related, AMONG OTHER THINGS). We were the purest of the pure in the future germanic reich. They wanted to preserve us, and Hitler wanted to preserve european Germania. Wheras this ''Free and independent'' Norway of yours has given us a muslim invation, feminism and political correctness. We are NOT far behind Sweden, we just think we are.
Germany wanted to preserve us.
You want us ''free'' - see where it is taking us.

Attached: Bundesarchiv_Bild_101I-091-0168-08A,_Norwegen,_Heinrich_Himmler_und_Musiker_in_Holzhaus.jpg (800x544, 48K)

>The Germans LITERALLY loved us for our culture
So did the Danes and the Swedes. They still fucking fantasize about being in a union with us today, calling them the "good old days".
>We are NOT far behind Sweden, we just think we are.
With our current government and yes, with Listhaug in her current position, we're not going anywhere in that direction anytime soon. We've maintained a MUCH more strict position than Sweden ever since the current coalition came to power.

>Sylvi Listhaug supporter
FY faen jeg hater folk som hater sylvi. Gir blanke faen hva dama sier men at folk reagerer så sterkt aktiverer malmene mine så intenst.

>Hvit makt negerslakt.

Attached: 1519015473279.jpg (571x517, 59K)

Sylvi Listhaug er utvilsomt regjeringens beste, men å påstå at ''begrenset innvandring'' er bedre enn ''ingen innvandring overhodet, lenge leve Norden'' er noe helt annet.

Det er kontrollert opposisjon .

And what about degenerate EVERYTHING else?
You dont really care as long as you get to live happy? Because its pretty fucking bad. Our PRIME MINISTER just apologized on behalf of the government. Blind norwegian nationalists like you = death of Norway. Not because Norway is a bad NATION, but because Norway is a retarted country. We've always been. If you honestly cant see that Germany had our best interest at heart then you are retarted.

Du har rett i samme forstand som at "NMR er bedre enn SD"; selvfolgelig, men NMR i Svensk regjering eller en gang riksdag er rett og slett så utrolig urealistisk at å håpe på det er kontraproduktivt.

Ja naturligvis - men her på /pol har vi vel lov til å forholde oss til det som er VIRKELIG, ikke bare realistisk?

Jeg stemte NATURLIGVIS FrP ved stortingsvalget i host fordi det er det beste realistiske alternativet. Det utsetter folkets dod og lidelse, men det er LANGT ifra bra nok. Det må vi tillates å erkjenne uten at herr Nygaardsvold deroppe skal hetse meg.

> Norway is a retarted country. We've always been.
Hvis du kan se på den setningen og si at du helhjertet mente det du sa, har jeg ingenting mer å diskutere med deg.

Vi er jo det.
Tyskland er også det.
Og Sverige, Nederland, Frankrike.

Som en amerikaner tidligere sa i dag:
> Political systems we can survive

Det er det som utgjor LANDENE. Vi ledes av et parti og et styresett som på ingen måte har folk og nasjons beste i hensikt. Det ser vi på det faktum at HVER FEMTE NORDMANN ikke engang er nordmann. Så forferdelig er det.

Den norske nasjon, med vår kultur, vårt folk, våre tradisjoner og vår historie er fantastisk. Men staten Norge er ubrukelig, jævlig og ukultivert. Oslo ser ikke ut, vi tror vi er noe og nasjonen dor ut.

Hvis du kan se på disse setningene og helhjertet være uenig, da har JEG intet mer å diskutere med DEG.

>Den norske nasjon, med vår kultur, vårt folk, våre tradisjoner og vår historie er fantastisk. Men staten Norge er ubrukelig, jævlig og ukultivert. Oslo ser ikke ut, vi tror vi er noe og nasjonen dor ut.
En bedre formulering. Er ikke 100% uenig, men ikke nodvendigvis enig heller.
> Vi ledes av et parti og et styresett som på ingen måte har folk og nasjons beste i hensikt.
Du mener altså at f.eks. en AP-SV-KrF-koalisjon hadde hatt nasjonens beste i hensikt i storre grad enn vår nåværende koalisjon?

Til ditt forste poeng;
Hva er du uenig i?
Til ditt andre:
Nei, på ingen måte. Jeg takker Gud for at vi ikke er besjenkt med en AP-regjering. Jeg folger aktivt med, og forakter Arbeiderpartiet og venstresiden. Hva til eksempel angår dagens debatt, om utspillet om nasjonens sikkerhet kontra ''terroristenes rettigheter'' - er jeg utvilsomt enig med Listhaug. Men jeg håper at du også innser at dagens regjering ikke er god nok, om du forst tillater deg selv å faktisk dromme? En regjering som verdsetter ALT norsk, og bevarer Norge som det det alltid har vært, er bedre enn en regjering som vil ''begrense innvandring' men ellers er stor tilhenger av globalisering. Der ligger alt jeg sier. Listhaug er perfekt - hvis du tenker på alternativet. Dagens regjering er perfekt - hvis du tenker på alternativet. Er de derimot perfekte dersom man i et lite oyeblikk våger seg å tenke på det som objektivt er perfekt? Nei, på ingen måte.

>Hva er du uenig i?
Staten Norge var med å bygge opp igjen vårt land etter andre verdenskrig og gjorde den til det utopiet (ja, believe it or not, vi har det utrolig godt her i Norge sammenlignet med mange andre steder selv i den forste verden) det er idag.
>Men jeg håper at du også innser at dagens regjering ikke er god nok, om du forst tillater deg selv å faktisk dromme? Dagens regjering er perfekt - hvis du tenker på alternativet. Er de derimot perfekte dersom man i et lite oyeblikk våger seg å tenke på det som objektivt er perfekt? Nei, på ingen måte.
Ja, selvsagt. Dromming er noe jeg derimot gjor i sovne, ikke mens jeg er våken, hvis du skjonner.

Faen, hater denne sensuren av OE.

We went to war over the government trying to take our guns once. We'll fucking do it again.

Greit. Hvis vi forst skal forholde oss til sovnig tilstand så naturligvis; jeg er enig, FrP er det beste.
Men la meg likevel minne deg derpå, at det var AP som bygde opp velferdsstaten som gir oss de muligheter vi i dag har. AP. ARBEIDERPARTIET. De definerte staten Norge uforstyrret i 20 år etter krigen, og med jevne og altforlange mellomrom derimellom.

Godt at vi er forholdsvis enige, da.
Argumenter med landsmenn er alltid bedre enn argumenter med enkelte italienske, spanske og greske sinna svette idioter.

Absolutt. Vi er tross alt germanere - vi får til alt disse latinske idiotene ikke får til.

Jeg legger meg nå, det er alt for sent i vår del av verden. God natt, og lykke til videre med alt.

Takk det samme.

can do

>Fight for it with your life.
Literally the plan

>satanic NWO starting to take power
but you're right lets just fight them off with spears

DO YOU WANT THE KING OF ENGLAND TO COME IN HERE AND JUST START PUSHING YOU AROUND

You don't because you live in a homogenous society that doesn't allow (sand/taco)niggers to invade

I own several firearms, i even have a AG3 assultrifle as part of the reserve, guns are not illegal, not sure what you are raging about, i like that very few have them, the guns here are in the hands of norwegians, immigrants cant afford/pass the bar to get them, i like that, why would i want to arm kebabs on my soil? If shit hits the fan as it stands now, they are pretty much fucked, i would like to keep it that way

>the guns here are in the hands of norwegians, immigrants cant afford/pass the bar to get them, i like that, why would i want to arm kebabs on my soil?
I had no idea, thanks for the education.

>had no idea, thanks for the education.
You're from that place!

I'm a dirty city boy (Not Oslo thank fuck, Bergen), so I didn't know much about the specific things he spoke about related to Norwegians owning the guns in our country.

There's other cities in Norway?

Attached: 1480690515251.jpg (2544x4000, 906K)

Both of Anders Breiviks guns where legal, he should know this, its just expensive to buy them, a long gun course with shooting tests and and a ton of paperwork to get one, outside of the citys most people have guns, if your part of the reserve like me you also get a free AG3 from the army, i have a key to a storage of 200 military issue assultrifeles

Post yfw you realize the no go zones are also massive weapons stockpiles

Attached: 1517751040290.jpg (278x253, 12K)

>free AG3
Wtf I want a free gun

Burgers on my armybase used to love to borrow our AG3 and go out on the range, its a fucking lego gun, so many parts you can put on it, here is a standard one

Attached: AG3.jpg (978x429, 84K)

AG3 set up for urban combat

Attached: MG-Kongsberg-AG3F2-1.jpg (2528x806, 175K)

This is the type of attitude I like to see coming from our Euro bros. It's refreshing to see that not everyone is so cucked. I would go over and help Norway if shit ever hit the fan there. Germany or Sweden? Not so much.

Shit is tight