/polder/ /neder/ /hitler/

15 MINUTES - Polling stations open

Vote pvv!

Attached: Netherlands.png (465x302, 4K)

Other urls found in this thread:

twitter.com/hashtag/stemmen?f=tweets&vertical=default&src=tren
rijksoverheid.nl/onderwerpen/bevoegdheden-inlichtingendiensten-en-veiligheidsdiensten?utm_campaign=sea-t-wiv-a-referendum&utm_term=referendum 21 maart&gclid=EAIaIQobChMIoZOw8o792QIVCzobCh0KPgLREAAYASAAEgLLGvD_BwE
johanvlemmix.nl/
twitter.com/AnonBabble

Attached: XT5brzGAc.jpg (4000x2200, 457K)

Wie /wakker/ hier?

Attached: Screenshot_20180321-082420.jpg (1080x1920, 1.05M)

Kanker, even opzoeken tot hoe laat bureaus open zijn.
#LeefbaarRotterdam hier.

We're trending]
twitter.com/hashtag/stemmen?f=tweets&vertical=default&src=tren

>in amsterdam wonen
ik leef met je mee

Don't forget the referendum vote today either.

>/hitler/
cringe

I'll be voting to leefbaar Rotterdam and praying to god there won't be a left wing muslim coalition. And a obvious no on the referendum, really haven't spoken to anyone that's going to vote yes, it's like they are all hiding or something.

Also, fuck off with the cringy hitler bullshit. Germans are scum and i want my fucking bike back

Come and get it, Dammneger.

i would, but Ahmed already stole it.

Yeah sure, ali from marokko could make better use of it, right?

ID's, how the fuck do they work?

Stem VVD

Like the party name

>dvw vandaag stemmen op een progressieve middenpartij

Attached: pepe merchant.jpg (394x458, 25K)

zoals?

Zelfmoord plegen aub negerkankereikeltyphusaids

low energy polder....

Good luck to all my Netherbros, vote well today!

PVV JOU BLISKEM!

First reports in of voting booths with Turkish and Grey wolf flags.

Most people are at work i guess.

Hope DENK smashes it in the kankerrandstad desu.

Attached: joran mooi.jpg (600x335, 28K)

/polder discord:

/fgqxwT

Heb net op DENK gestemd :)

pic related

Attached: stembureau.jpg (1280x960, 103K)

Tilburg - Hans Smolders

dit doet pijn aan mijn ogen

Pvv zijn pro-homo flikkers.
Lokale partij gestemd.

this boys. imo much more important than the gemeenteraad.

rijksoverheid.nl/onderwerpen/bevoegdheden-inlichtingendiensten-en-veiligheidsdiensten?utm_campaign=sea-t-wiv-a-referendum&utm_term=referendum 21 maart&gclid=EAIaIQobChMIoZOw8o792QIVCzobCh0KPgLREAAYASAAEgLLGvD_BwE

i like how ((they)) organized this on the same day. the sleeplaw is something that is going to have a lot of impact. the outcome will probably be ignored.....again. but don't let that discourage you! the more they do ignore referendums the harder it will become to sell us why they are ignoring democracy.

DESU i am disappointed Sup Forums is not all over this like flies on a fresh pile of shit. pic related

Attached: 1515320659969.png (723x884, 935K)

Utrecht hier. Zit te denken om Student&Starter te stemmen. Of PvdD, maar die doen niks aan het woningtekort.

utrecht is inderdaad een moeilijke, (((PVV))) daar is al helemaal een meme

ik had ook wel gehoopt op meer gezeik over die kutwet

Ik ga voor Groot Brabant stemmen

Attached: Groot Brabant.jpg (380x400, 31K)

kankeralberto

Goedendag Wotan

Friendly reminder to my fellow Tilburgers to vote Hans "De Collegekraker" Smolders

Attached: smolders-baudet.jpg (691x422, 32K)

koek, het is stokmeneer voor u

Hehehe
Pee in de ID

Wel jammer dat DENKen hun sterkste kant niet is.
PVV is dood. Wilders is een grap.

FvD doet niet mee in mijn gemeente. Dan maar Leefbaar Capelle denk ik, wel doen er weer veel Joden mee.

dit

Geen PVV mogelijk hier

maar tegen Wiv en lokale partij

PVV is gecontroleerde oppositie. Linkse mensen willen dat je op PVV stemt, want het is een incompetente partij waardoor rechts nooit wat bereikt.

Attached: reddti over fvd.jpg (894x237, 123K)

>Utrecht hier. Zit te denken om Student&Starter te stemmen.
Zelfde hier. Als iemand tegenargumenten heeft hoor ik het graag.

Het is wel moeilijk kiezen hoor. Al die partijen verschillen echt minimaal van elkaar hier. Nog iemand bekend met Stadsbelang Utrecht misschien? Waarom zou ik wel/niet op hen stemmen?

In utrecht stadsbelang stemmen flikkers.
Beetje druk op die rondjes fietsende AOWer gelukszoekers

Het maakt geen kut uit - sleepwet komt er toch

raadgevend referendum gaat rechtstreeks de prullenbak in

Ja, heb ik op gestemd. Zie:
Cees is een chille gozer. Beetje 'groener' dan de PVV, alleen hebben zij wel verder nagedacht dan 'omas moeten verzorgd worden!!!".

Fuck I wish I could vote. But since I'm a legal immigrant from South Africa I can't do much. :(

stadsbelang is inderdaad wel een betere,

Hoe moeilijk is het om één extra rondje in te kleuren, waardoor als Tegen wint de regering nog meer populariteit verliest.

Attached: DVdWaA5VAAAHm78.jpg (625x773, 42K)

Our saviour

Attached: DYzZ2FAWkAIDlPU.jpg (1024x1024, 102K)

Tfw je in Amsterdam woont, en je ziet allemaal 15 jarige kids posters van FVD beklieden en edgy posts op instagram maken :)
>maar ze mogen niet eens stemmen

corrigeer de jugend

dit. Wildrs is een idioot. en na zijn laatste blamage dat moet doorgaan als een rode pil (video) kan hij lekker de kanker krijgen. zeg het met me Sup Forums. FVD FVD FVD!

Attached: roach rep.png (1024x683, 1.44M)

>Amsterdam
Wat doe je daar dan ook nog, kut.

ik zag ook al een FvD poster met een hitlersnor erop getekend in Amsterdam

/polder/ discord
GET IN HERE!!!!!!!

/fgqxwT

Stadsbelang lijkt wel ok, maar totaal niet groen.
Zijn er überhaupt groene niet-linkse partijen?

kanker op Wotan

met je boom

>groen
Groen is een meme kerel.

prima stadje (op de kut domme pretentieuze mensen en de krakers na), en ik ben nog 19 en zou op het moment nog niet op mezelf kunnen wonen :)

Niet echt denk ik, maar er zijn dan ook bijna geen niet-linkse partijen in Utrecht.

>Türkmen
>Typical Dutch name
End me

Nederlandse kids of mocro tuig

>Baudet
>Typical Dutch name

ja echt vreselijk, niemand zegt er ook iets van. Mensen proberen zelfs hun 'street cred' naar boven te krikken door hun kunstwerkjes te delen met de hele wereld. Maar zodra een poster van Sylvana wordt beklad is opeens heel Nederland racistisch.

lokaal maakt het niet zoveel uit. lokaal is pvv best wel gebaseerd, iniedergeval in mijn gemeente.

Kijk nou eens hoe laat het is.

Attached: Time.png (654x448, 108K)

>Lokale partij
Ja dit. Dan weet je zeker dat ze niet worden omgepraat maar echt voor hun stadje/dorpje gaan

als je groen stemt moet je echt jezelf eindigen

dit

Attached: ark.png (200x200, 6K)

groen is voor faggots dus waarschijnlijk niet nee.

Onderbouw uw stelling a.u.b.

Ik ga vanmiddag stemmen! Zo blij met FvD.

>hij wil geen comfy natuur in zijn omgeving
waar ben je mee bezig jongen

Fuck (((PVV)))
Wilders is a kike

>Wilders
>Typical Dutch name

je zal verbaasd zijn hoeveel Nederlandse FVD haters er zijn op Amsterdamse middelbare scholen. Vooral omdat alle rijke yuppen in het centrum wonen waar Jesse Klaver zogenaamd de Messiah zou zijn voor hun virtue signaling. Al die 'intellectuele' ouders en leraren HATEN Forum en brengen dit zo over naar de kleine kindjes.

nederland heeft geen effect op de globale opwarming die niet in een vrij wetenschappelijk klimaat word onderzocht waardoor prognoses overdreven worden en positieve gevolgen niet worden onderzocht. Verder willen groene partijen altijd de macht geven aan de VN zoals in het parijs klimaat akkoord waardoor de VN technisch de macht krijgt over co2 output (industrie) en immigratie (muh climate refugees).

over 10 jaar hebben we kernfusie reactoren die zeer veel schone energie kunnen produceren waardoor het onzinnig is om al die inefficiente troep neer te zetten. daarnaast zijn electrische autos end dynamos en dergelijke ook slecht voor het milieu omdat die afhankelijk zijn van zeldzame metalen zoals lithium die in verre landen met hoge co2 kosten worden verkregen, ookal geef ik zelf totaal niks om co2.

Attached: 1512685270685.jpg (1920x1149, 490K)

ik geef ze 2 jaar...

That's Luxembourgs flag not ours you sneaky Aussie

Nederland is al kankergroen idioot. In de jaren tachtig kon je niet eens in de rivieren zwemmen omdat je dan gewoon ziek werd en doodging van de smerigheid, dat is nu allang anders.
Nu willen ze "groen" gaan om 1000 windmolens voor Zuid-Holland en in de waddenzee bij te bouwen.

ik heb liever een huis. ik wil niet meer bij mijn ouders wonen. ik heb wel geld maar starterswoningen zijn niet beschikbaart en de meeste woningen zijn sociale huurwoningen vol negers and moslims en ik ben niet arm genoeg daarvoor.

Just voted yes to the referendum!

based.

Als je ouders je Storm of Vlinder noemen ben je voor het leven Groen Links.

Dit gaat over lokale politiek. Ik woon graag in een schone en groene omgeving en zie graag dat er zoveel mogelijk natuur behouden blijft rond mijn woonplek. Lijkt me een uitstekende reden om groen te stemmen.
Daarnaast is klimaatneutraal energie produceren over het algemeen een goede zaak, niet in de minste plaats omdat dat vaak samenvalt met een grotere onafhankelijkheid van het door de overheid gecontroleerde energienetwerk.

>15 jarige kids bekijken op instagram
Gadverdamme.

Attached: 1445190602131.jpg (531x471, 72K)

Ik stem PvdA

alle groene ideeën hebben minimaal effect of zijn vrijwel onhaalbaar. Autoverbod in de stad? Kilometerheffing? Alle koolcentrales sluiten vóór 2025???
Groen staat tegenwoordig voor "geen fossiele brandstoffen gebruiken, zo zorgen we ervoor dat de wereld niet vergaat over 50 jaar". Terwijl een paar auto's in Nederland daar echt geen effect op hebben. Daarbij komt nog hoe duur energie zal worden als we helemaal zouden overstappen op wind- en zonneenergie. Kijk maar naar Duitsland en de toename in energiekosten in de laatste decennia.
Landen willen nu gewoon helemaal cool groen doen en klimaatakkoord tekenen maar die politici weten niks van klimaat, en voor hun maakt het niet uit dat de energiekosten stijgen, dat betalen de burgers wel.

Anyone going to give us a quick rundown? Is this a national, provincial, local election? What are we looking at here? Any far right groups or candidate we should be watching? And what is the referendum about?

Hey als ze 15 zijn hebben ze al haar in de poepert dus is t net hetzelfde als een volwassen man neuken.

Local coupled with a referendum concerning an expansion of tools for internet surveillance

Local elections, the goal is to starve the major parties of votes and have local parties elected everywhere, such as leefbaar Rotterdam or the FvD.

Anyone voting for "stemmen kut!" BTW?

Dat gevoel wanneer Trump over mijn stemformulier geschreven.

>Dit gaat over lokale politiek
Dan moet je toch ook echt op een lokale partij stemmen. Als je denkt dat Groenlinks of D66 rekening gaat houden met dat gat waar je in woont heb je het goed mis.
Zie ook en

Local elections.
You can vote on people like Johan Vlemmix
>johanvlemmix.nl/

Ik kan godverdomme alleen op christenen of boomers stemmen. Dus blanke stem + neen hier.

goedzo, nu is hij ongeldig kankerautist

als je baas bent schrijf je een brief of teken je een hakenkruis

Uiteraard, ik heb er ook geen moment aan gedacht om op een van die partijen te stemmen.
Gaat natuurlijk niks uitmaken, want Utrecht is de grootste cuckstad van het land, maar goed.

*amsterdam