/polder/ election night

Live: geenstijl.nl/5141247/het-grote-gr2018-uitslagenavond-liveblog/

Attached: 1487397761530.jpg (798x333, 32K)

Other urls found in this thread:

elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2018/02/rechter-voorkomt-effectieve-aanpak-van-turkse-uitkeringsfraudeurs-589661/
youtube.com/watch?v=w_fcr8oRUAU
youtube.com/watch?v=RfEKlUZxxJ4
youtube.com/watch?v=Hlq9iOLbjMg
nrc.nl/nieuws/2018/03/16/flyeren-bij-de-moskee-a1595904
youtube.com/watch?v=R68z7PPvC7I
twitter.com/GemeenteDenHaag/status/976586202861264896
twitter.com/NSFWRedditGif

Eerste voor rip Nederland

Geef fembot vriendin

Attached: caitlin.jpg (488x350, 77K)

mooie lavender IDs

Zie

Arisch schatje en een graanveld om in te staan a.u.b.

>linkiewinkies zodra ze jesse zien winnen
>doodnormaal koppeltje/gezin dat met verlies omgaat
Ik prik er wel doorheen, Televaagje

Attached: 944dd82c-2d57-11e8-89f0-3316081a8829.jpg (803x452, 46K)

Meer geel

Attached: Jeb!.png (744x584, 71K)

Kutturken sjoemelen de boel weer

Attached: Screenshot_2018-03-21-18-32-45-662.jpg (647x509, 136K)

Je verwacht het niet

ik heb sgp gestemd

Attached: 2843455016252475.jpg (918x1123, 119K)

Ze zou nog steeds Chad willen.

POFFERTJES

Attached: poffertjes.jpg (1200x764, 135K)

Attached: SGP_UBER_ALLES.jpg (1090x1080, 518K)

Is dat Shirley daar achter Greet?

Elftien voor Groot-Brabant

Attached: kangsnshit.jpg (233x300, 21K)

Typisch
>elsevierweekblad.nl/nederland/achtergrond/2018/02/rechter-voorkomt-effectieve-aanpak-van-turkse-uitkeringsfraudeurs-589661/

Attached: 4233234.jpg (500x683, 177K)

er zou maar een of andere turk met je het hokje in gaan

Waarom is NPO zo'n kanker?

Attached: 1515101619312.png (808x805, 612K)

Als ik iets geleerd heb met oude vriendschappen met turken is dat ze net zo slinks zijn als men joden voorspiegelt. Hoeveel er wel niet belasting en subsidiefraude plegen. Of kinderbijslag van 8 kinderen opgeven toen het nog kon terwijl je maar 3 kinderen in huis had. Tering gewoon.

Hahahaha... Dat mag.

Attached: Screen-Shot-2018-01-09-at-15.01.30-611x328.png (611x328, 170K)

>youtube.com/watch?v=w_fcr8oRUAU

Staats propaganda

Realiseren jullie dit.

Linkse studenten doen voor de stemmentelling in de randstand. Ik kan me heus voorstellen dat een linkse student af een toe een FvD stem bij de niet geldig stapel gooit na dat die met een roodpotlood een ander hokje invult.

Roodhoofden zijn altijd het knapst, meer foto's van dit geile beest??

Attached: 1519254462448.png (486x810, 584K)

PVV heeft het redelijk goed gedaan als nieuwkomer in steden als Emmen en Enschede.

>2 zetels in Rotterdam
WAAROM GEERT? Had Leefbaar toch lekker met rust gelaten.

Attached: image.jpg (3264x2448, 504K)

youtube.com/watch?v=RfEKlUZxxJ4
youtube.com/watch?v=Hlq9iOLbjMg

Attached: o23.jpg (800x600, 18K)

Ik snap niet hoe een allochtoon denkt dat hij zichzelf een plezier doet door DENK te stemmen, begrijpen ze niet dat alle allochtonen van niet westerse achtergrond als landverraders worden gezien elke keer als KUZU iets raars anti nederlands zegt dat de autochtonen nederlander steeds negatiefer naar hun als een groep kijkt?


En als je naar het CBS kijkt zie je dat het potentiel van DENK alleen maar kan krimpen aangezien Turken bij ver de meeste kinderen heeft van alle mensen met migrant achtergrond en zelfs die hebben er maar net boven 1.8 en het daalt jaarlijks.

Ja we weten het, trieste realiteit, ik ga volgende keer meestemmen.

tering

Attached: 1362237837312.jpg (1000x667, 77K)

Dat is wat een nog best goed vind van de FvD. Ze hebben bewust Eerdmans met rust gelaten en zelfs geholpen.

Dit werd later ontkracht door twee medewerkers van de gemeente die dit 'onderzocht' hadden, maar die gast blijft erbij dat het gebeurd is.

En dat is natuurlijk ook zo. En niet alleen daar.

Identiteitspolitiek.
Iedereen doet het, behalve de blanken, en daarom worden wij nu al decennia lang door de derde wereld in de poeperd genomen

>>Ik snap niet hoe een allochtoon denkt
>impliceren dat allochtonen uberhaupt kunnen denken

Ze maken het letterlijk alleen erger voor hunzelf ze kunnen geen meerderhijd hebben in Nederland dan moet Europe overspoelt worden met 20x van wat erin 2015 is gebeurt.

Attached: maintiendraiwave.jpg (492x333, 54K)

Dit. We moeten ophouden met suïcidale principes en al ons politieke handelen om één ding laten draaien: winnen, koste wat kost!

Volgens mij heb ik dit in een eerdere draad al gezegd, maar de rassenoorlog is al begonnen. Het is tot nu toe nog een oorlog van retoriek, maar naarmate DENK/NIDA in de grote steden machtiger wordt gaat het fysiek worden. Dan komen er twee soorten regels: moslimregels en ongelovigenregels. Dan wordt er zo'n last op typische ongelovigendingen geplaatst (middenklasse-auto's, koophuizen, middelgrote bedrijven, et cetera) dat ze de steden moeten ontvluchten, waardoor er weer meer Turken en vluchtelingen bij kunnen, die vervolgens weer DENK stemmen om meer van ons geld in te kunnen pikken. Nederland is al sociaal gesegregeerd, en nu wordt die segregatie ook fysiek.

Als je in de steden woont, zorg dat je een ontsnappingsroute hebt.

Kan, maar gaat wel erg opvallen in de cijfers.

Welnee. Er wordt in sommige gebieden al van nature minder FvD gestemd. Dan is het verdwijnen van vijf à tien stemmen per stembureau niet heel opvallend.

>amsterdam

Grappig dat mensen doen alsof Jesse de grote winnaar is terwijl ze nergens anders in het land veel zetels hebben behaald.

Maar jammer genoeg word alle media geregeld vanuit Amsterdam. Dus het 'Jesse effect' zal nog een tijd onze strot worden gedrukt.

What local parties are winning exactly, besides leafbar?

kanker stad

Attached: the netherlands.jpg (481x501, 104K)

Misschien vindt je dit interessant
>nrc.nl/nieuws/2018/03/16/flyeren-bij-de-moskee-a1595904

Groep de Mos in the Hague is winning and destroying cartel parties, de Mos was with the PVV first before going into local politics

in utrecht hebben ze ook gewonnen

RUPCHEN!

Yup. Jesse Klaver is een prachtig voorbeeld van astroturfing. GL is de derde, vierde, vijfde partij van Nederland afhankelijk van waar je woont, maar men doet alsof er een enorme spontane jeugdbeweging is.

En dat bedoel ik niet eens spottend: als wij Baudet net zo kunstmatig konden hypen, dan had FvD volgende verkiezing 60 zetels.

Je democratie baseren op impliciet vertrouwen tijdens het stemmentellen is zowiezo een dom idee met all linkse ratten en submensen

Het kalifaat is er over 30 jaar of eerder. Alles wijst erop

This is what a true leader looks like.

Attached: 1200px-Pechtold_29_03_048b_(2).jpg (1200x1464, 230K)

Nog steeds de beste provincie

Attached: 134543.jpg (167x141, 11K)

Meer Nederwave, pls blad.

Attached: 1520548980550.jpg (240x240, 48K)

Balkanisatie is reeel wat mij betreft. Liever in de provincie dan in de grote stad over 5-10 jaar.
Ik zie afsplitsing van delen van Nederland nog wel gebeuren.
Is een logisch eindstation. Mensen segregeren uit zichzelf, ook als ze niet racistisch zijn. Daar zijn mooie simulaties van gemaakt.

Ik ben een allochtoon uit Den Haag en heb vandaag Groep de Mos en tegen gestemd.

L O K A A L
O
K
A
A
L

Attached: 54435353544.png (841x573, 109K)

>DENK 2 seats instead of 3 in Utrecht
hahaha get fucked

In zuidholland wonen comfy of niet comfy?

Volgensmij noemen ze dit het bandwagon effect. En ja, dat gebeurd wel, of het nu opzet is of niet.

dan ben ik 48 shit

Ik ben gedeeltelijk brabants. Verklaart de grote bloed lul.

joden

nee dit, kanker onmens

Attached: TINY.png (198x269, 100K)

>implicerende dat de nog lagere geboortecijfers onder blanken niet vanzelf ervoor zorgt dat migrantenvrienden hier de meerderheid gaan worden
kanker jullie blanken zijn echt ontzettend kankernaïef weet je dat
De meeste moslims in dit land weten al hoe dit spel gespeeld gaat worden en hebben hun kant al gekozen, maar de blankjes kunnen maar niet snappen waarom groepen vanzelf segregeren.
20 jaar, dan is het over en uit voor iedere progressieve kankerblanke, als het niet de "extreemrechste christelijke blanke ethnonationalist" is die het doet, zijn het wel de moslims die de progressieven nu al decennia als letterlijke huisdieren hebben mishandeld.
Die meerderheid gaat er komen, maat, dat is fucking overduidelijk.
De vraag is alleen, hoe snel komt hij, en hoe hard slaat hij in? 40 jaar met kleine stapjes? Men zal het niet eens doorhebben dat we sharia hebben.
20 jaar met grote halen? Misschien komt er een groot genoeg rechts tegenwicht. Links wordt kapotgemaakt door zowel moslims die absoluut niets moeten hebben van hun progressieve en atheistische bullshit, en wordt zeker niet geholpen door 'muh extreemrechste neonazis'
als de linksjes dood zijn kunnen we ons richten op de huisdieren van links
maar landverraders gaan altijd eerst.

Ja, leuk en zo, maar toch ga je terug.

Living in the Netherlands ranking:

>God tier
Drenthe
Groningen
Zeeland

>A tier
Groningen
Limburg
Flevoland
Waddeneilanden

>B tier
Flevoland
Gelderland
Friesland
Brabant

>C tier
Noord holland
Zuid holland
Utrecht
Earthquake area Groningen

>Shit tier
Amsterdam
Utrecht stad
Rotterdam
Den haag

I'll make a tier list

You guys got a favorite place that you find a good indicator for the next national vote?

Probleem is dat het tegenwoordig moeilijk is om veel mensen enthousiast te krijgen voor hun volk op te komen (want muh racisme, muh kebabzaak)
Links roept wat over "samen" en "tolerant" en "divers maar verbonden", laat een zonnepaneel zien en de mensen lopen ermee weg

>tfw your niggers are actually proud of their Dutchness

youtube.com/watch?v=R68z7PPvC7I

ja

looks like my grandpa, miss him rip

Als we dit kunnen zien als een toekomstige prognose voor FvD in de landelijke verkiezingen gaat terry hard scoren de volgende keer.

Attached: VOC.png (1004x1024, 44K)

>no Overijssel

Shit list.

Living in the east or south of Utrecht(province) doesn't seem that bad to me.

Yup. Dit zijn parallelle etnische machtsstructuren die hier worden opgezet. Ik zou niet graag de laatste blanke man van de straat willen zijn. Als ik niet in een wijk met 80% koopwoningen woonde, dan zou ik mijn broek volschijten over de toekomst.

>Ik zie afsplitsing van delen van Nederland nog wel gebeuren.
En wat dan? Dan komen de sprinkhanen gewoon naar de velden die ze nog niet leeg hebben gevreten. En dan komen er uit ons midden weer charlatans die denken dat ze de sprinkhanen kunnen gebruiken om hun tegenstanders te verslaan zonder dat de sprinkhanen ook hún gewassen opvreten. Zo is dat deze keer begonnen, en zo zou het gewoon weer gebeuren. Massadeportaties, of Nederland is *dood*.

Why don't these small parties group into bigger parties and run on the national level?

>Groningen God tier
>Friesland B-tier
Hoe dat zo?

Cartelforming

Oh look, the Merchant traders are having a little election.

You guys can take everyone from New York City and move them into your nation. I'll help pay.

saus?

>20 jaar, dan is het over en uit voor iedere progressieve kankerblanke, als het niet de "extreemrechste christelijke blanke ethnonationalist" is die het doet, zijn het wel de moslims die de progressieven nu al decennia als letterlijke huisdieren hebben mishandeld.
Dit! Het feit dat links een verbond aanging met NIDA is bespottelijk. Hebben ze ooit gehoord van hoe het afliep met de communisten nadat ze samenwerkten met de moslims (in de revolutie van 1979)

Studentje probably, Groningen is a commie shithole.

>Groningen
>communisten
>sp
nee dank u
Liever alle groningers in een gaskamer.

Met de nadruk op beest.

Attached: 1513023818630.jpg (426x341, 32K)

I don't have much broer, but here ya go.

Attached: fashwaveoc3.jpg (346x300, 40K)

Gemeentes met een sterke lokale partij moet de FvD met rust laten.

Heb per ongeluk Flevoland 2x gedaan

goede knul

ik zal handhaven klinkt zo veel beter dan je mantendrai. Goed blad trots op je Sven.

That's sort of happening.

I know in my town, which has a huge local party, the local party's leadership is slowly but surely joining FvD. I wouldn't be surprised if they became an FvD franchise the way Leefbaar Rotterdam has become one.

Gas hebben ze daar genoeg gelukkig.

>jullie blanken
Wegwezen, stinkbeest.

>56%

I will see it through the fingers.

twitter.com/GemeenteDenHaag/status/976586202861264896

>Zeeland
Zeeland is goed maar ik zie in Middelburg toch ook steeds meer allochtonen

Attached: Middelburg2.jpg (1920x1386, 706K)

I can confirm this.

t. Drenthe

>Lokale partij heeft haast een meerderheid

Partijkartel btfo

Attached: Barendrecht.png (763x608, 44K)

Misschien iets meer Greet Wilders na lullen en iets meer naar feiten kijken, ja dat wil ik ook niet maar hun geboorte cijfers zullen in de volgende 20 jaar alleen nog verder omlaag gaan terwijl onze blanken geboorte cijfers rond de 1.8 blijfen en hoogs waarschijnelijk stijgen met de nieuwe generatie die traditie over progressief als waarden hebben dat is niet zo in America en Engeland.

van die 500k turken die we nu zouden hebben zullen er in 20 jaar nog maar 300k zijn, wat er moet gebeuren is dat de relatie tussen turkije en europe verder verslechterd zodat Turken nog slechter worden behandeld.

holy kanker ze winnen