/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

verjaardag uitgave

welkom: jarige mensen en feestvierders
niet welkom: sufneuzen

Other urls found in this thread:

nos.nl/artikel/2103336-arabische-leuzen-en-hakenkruizen-in-kapel-limburg.html
youtube.com/watch?v=SEVJjH1I3s4
youtube.com/watch?v=QEPHLPmt914
twitter.com/NSFWRedditVideo

Penis

Eerste voor Estland is noordelijk

3e voor 033

040

vijfde voor shab woensel

welterusten schatjes!

Waarom zo veel mensen heben verjaardag vandaag?
>ik
>twee vrienden van mij

>aIweer Mei
Bijna tijd om te scheren oetz

Yes and the wage needs to be guarenteed for a year, so that means you need to convince someone to hire a person he has never met and back him for at least a year. Not trying to be a downer here but it is not that easy.

IT people pass over these rules more easily as they are high in demand, linguistics? not so sure, perhaps if you have some academic contacts or you are part of an academic fellowship then maybe. But by supporting yourself I mean decent amounts of salary (as far as I know), you need to convince an educational institute to hire you for a year at least without them even knowing you, you need to be really able to sell yourself for that, plus I think there are quite some cunning linguists already here. I am willing to help you if you wish, but I just don't think it is as easy as you think unless you find a Dutch girl/guy to stay with and marry/registered partnership or you can prove otherwise to the government that you have a bona fide relationship.

Ik ken een meid die vandaag ook jarig is.
Moest altijd samen op de stoel staan in de klas, was wel leuk, kreeg ik niet alle aandacht.

Zij was ook degene met wie ik het eerste bekte.

We're an export country. So you could work anywhere. At a communcations / PR department, to sales, in the tourist branch or at a school.

But I'm not sure if you'd find it in Friesland.

heb je haar geneukt

test

Deze jongen zocht net ruzie met mij op bevrijdingsfestival :s
> wat doen

Nee, groep 7 is een beetje vroeg daarvoor

Is hij een ninja?

Niets, hij is al aardig goed in het verkutten van zijn eigen leven, je hoeft hem niet nog verder in een depressie te drukken.

...

djoek hem

Is hij een ninja?

Ik zeg hem dat hij een wahed kanker zemmer is en dat ik hem ga djoeken, vuile bezem

Aai over zijn bol geven

nos.nl/artikel/2103336-arabische-leuzen-en-hakenkruizen-in-kapel-limburg.html

Wij in Limburg zijn ook heel blij met de multiculti kankerzooi uit Den Haag.

Gaan we even op onze knieën Rutte en de koning bedanken. Ik ga even een vlaggetje zwaaien.

Bedankt hoor! Wat zijn we verrijkt!

Deze man is niet degeneraat genoeg om naar een festival te gaan.

Sounds pretty difficult...hopefully I can prove my worth after traveling there. I studied Low German dialectology a lot so maybe I could be of use in that region.

Isn't it hard, though? As the other user said?

Wanneer ga je nou die telefoongesprek waar je Engels spreekt met je vader opnemen en palen?

Dutch people tend to overstate the easyness of migrating here, and yes for some people (people pretending to be asylum seekers) it could have been a lot harder perhaps. But I have at one point in my life brought over a foreigner here (non EU) and even with her as my partner it was a major headache. Try imaging going here without even any relationship to anyone trying to prove that you can be of an added value to someone, even so much that they will offer you a year long contract?

Perhaps it will work, maybe if you start making connections, but unless you are a fellow somewhere I would not know where to start. I don't wish to be rude about the other user but our migration rules are a headache, and easy is totally not a word I would use to describe the migration process.

But I don't know, you can try to overcome the odds. But really there are enough marketing students here, and they speak fluent Dutch, what the other user said was very far from the truth I think.

Yeah I am a bummer I know.

Ga ik niet doen oetz, ben van gedachten veranderd.

>De politie kan het bericht niet bevestigen
meh

Je houd je nooit aan je beloftes.
Letterlijk minachtig gewoon

>wees homo
>word uit huis gezet

Jij bent echt een gemenerik hè. Jij trok vroeger zeker meisjes aan hun haren.

koek

Turk aub, ben jij nou nog steeds gekontpijnigd?

Ex-slaaf aub, ik ben nooit gekontpijnigt geweest maar een belofte is een belofte.
Dit is de zoveelste waar je je niet aan houdt.

Daarom wilt die Turkse koetie jouw minachtige nanopenis niet

Gedver ik haat negers

moet je maar niet God beledigen he

Anatolische proletariër aub, ik ben simpelweg van gedachten veranderd.

Ik beloof niets aan anonieme mensen, dat kan ik beloven.

(zoek trouwens op wat minachtig betekent)

ga alsjeblieft weer struikelen, dan kan ik je kanker tenminste gelijk herkennen

Zo tolerant zijn dat je intolerantie tolereert.

Dat is iets heel Nederlands. En heb ik geleerd van Nederlandse media.

Ook al gooien de Moslims Joden en homoseksuelen van het dak. Altijd tolerant blijven en begrip tonen! Anders ben je een vieze Nazi of een PVV stemmer.

Turken kunnen zonder visum naar Europa komen. Maar de Nederlandse prime minister kan niet eens Ebru Umar vrij krijgen.

De Russen schieten per ongeluk MH17 uit de lucht. Maar de Nederlandse prime minister doet niets behalve voetjes kussen.

Ik hou van mijn vriendje. Maar niet van Nederland. Nederland is slap.

Goedennacht.

...

Hij heeft meer moeten doorstaan in zijn leven dan jou, dat weet ik wel zeker, want anders deed je niet zo makkelijk over het leed van anderen.

Kül aub, hoe kan ik je vertrouwen op deze belofte?
Op deze manier zou die minachtige katoenplukker jou nog niet willen.

Je vader pinkt op dit moment een traantje weg dat hij een proletariër ter wereld heeft gebracht ipv een alfaman die zich aan zijn beloftes houdt.

Vuile tuek vermoord jezelf je hebt geen kultuur je ben een vuile kakkernak. Zelfss je ouders vinden je een teleurstelling

Niet reageren, reacties maken hem opgewonden, waarschijnlijk typt hij nu met één hand. Gewoon negeren, dan houdt hij misschien een keer op. We hebben zijn struikel er al uit gekregen (hoewel ik nu minder makkelijk zijn kanker direct kan verbergen).

>Vuile tuek
wat?
>je hebt geen kultuur je ben een vuile kakkernak
wat?

Je Duitse vlaggetje zegt meer.

Ik ben mijn eigen man Turkoğlu, daarbij is mijn vader geen verwesterde homo die huilt als een vrouw.

Geef me nu de eer om te trouwen met je nicht uit Smyrna en haar te redden uit een miserabel Turks leventje.

>Ik hou van mijn vriendje. Maar niet van Nederland. Nederland is slap.
Je begint het te begrijpen.

Ik ben Noord-koreaanse staatstelevisie aan het kijken, en dit ziet er toch anders uit dan die westerse propoganda die wij te zien krijgen. Hoe verklaren jullie dit?

ik ga bleek drinken oetz

>ik werk

fucking wajongers i hate all of you, also zwarte piet is fucking racist you stupid walloon cunts.

Hou je bek pastaflikjer

fuck you kanker oetz

>ik ben tegen visumvrij reizen vanuit Turkije

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hoe kijk jij dat?

ik ga het doen!!!!

Via de schotel.

dat vind ik heel koel
paal meer, ik ga naar bed oetz, maar voor morgen

Er is nu een verhaal over Kim jong il

kanker
ik wil dit zo graag kijken

Soms komen ook gaafe films over de koreaanse oorlog.

Waarom is zelfmoord zo verleidelijk jongens

zullen we een zelfmoordpact doen? :3

Ja oetz is goed
Geef plaats en tijdstip

Morgen om 8 uur 's ochtends. Jij mag kiezen waar.

wie /echtenegeruren/ hier?

18 septemberplein

n-nee, ik pas deze keer. doe maar zonder mij.

...

youtube.com/watch?v=SEVJjH1I3s4

wie nog meer /meisjesmetpiepstemmetjesdiegangsterrapzingen/?

paal hier nooit meer, ik walg van je

waarom toch anoniempje?

omdat nyanners.

nyanners een kjoet!

Nyanners een stront 2bh

>dude weed lmao
>smoke canabis erryday
>360 blaze it

the country

kanker gezellig hier met een kut koreaan

>ik ben achterlijk genoeg om te werken

sukkbikdik

Bent je homo?

ligt eraan wie het vraagt

slaap lekker oetz

Een hetero Amerikaanse

slaaplekker

als je maar niet bijt op m'n kikker

Geen beloften ;)

>loonhoorndragers in het echte leven

Aanwezig, sla op die vind ik leuk knop oetz

>Loon moeten verdienen terwijl je het veelste druk heb met Overwatch.
Ik hoop toch wel dat jullievan je vrijheid kunnen genieten.

Maar hoe kunnen ze van hun vrijheid genieten als ze werk hebben? Ze beginnen zich waarschijnlijk Zaterdag avond al druk te maken over het feit dat ze Maandag weer naar werk moeten.

Moet wel een hele goede beloning op ze wachten om zo een deprimerende levensstijl aan te nemen.

youtube.com/watch?v=QEPHLPmt914

Ze dragen bij :^)

weltrusten schatjes

het is 6 uur ritsu

Nu is het 6uur 36.

Goeiemorgen!

Zeven uur vierentwintig a1 minuten.