/Norgetråden/

Negerhater-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/russen/russefeiringen-aldri-vaert-saa-ille-som-i-aar/a/23676451/
bodonu.no/viktoria-18-besvimte-under-livsfarlig-russespok-det-er-helt-grusomt/06.05-05:05
youtube.com/watch?v=TgjMTP-xTBE
dagbladet.no/2016/05/06/nyheter/utenriks/london/sadiq_khan/44139655/
youtube.com/watch?v=eFJVyCN7Rgw
youtube.com/watch?v=a64wtEmIlBA
twitter.com/NSFWRedditGif

G

U

...

vg.no/nyheter/innenriks/russen/russefeiringen-aldri-vaert-saa-ille-som-i-aar/a/23676451/

>Natt til 1. mai ble fire jenter dopet ned med GHB – ofte omtalt som «voldtektsdop» – på en uoffisiell russesamling i Hordnesskogen i Fana utenfor Bergen. En av jentene ble dumpet i en soppelcontainer.

>En av jentene ble dumpet i en soppelcontainer.

>trådstarterbilde fra sverige
>av en kanadisk kjedestasjon

gjett etnisiteten på voldtektsmennene

hvorfor gjor folk sånt? skjonner ikke. det må da være bedre måter å ha morro på uten alkohol og neddoping av andre.

Har noen det bildet av hun sǿte sorte samejv'en med masse sjalu andre jenter i bakgrunnen?

GHB er faen crazy ass, morsomste jeg noensinne har gjort. Kanskje også det farligste jeg noensinne har gjort.

Hvorfor har det blitt en greie å poste dette? Hva menes egentlig med det stom står på bildet? Hva er humoren her?

germanere

Du har ikke provd GHB, da hadde du forstått hvorfor folk drikker bokstavelig talt felg-rens for göy.

...

Takk!

>Russefeiringen har aldri vært så ille

Sier de hvert jævla år.

er jo fordi det faktisk blir verre og verre.

Dette, går faen meg ut av kontroll. Hvor skal det stoppe?

Nei det blir faktisk ikke verre i det hele tatt, folk er bare betraktelig mer hårsåre enn de var for 10 år siden når jeg var russ.

tenker på å flytte til statene gutta...

Folk er ikke mer hårsåre eller mer ekstreme, greien er bare det i dag faktisk blir tatt opp i media.

folk er bare betraktelig mer hårsåre enn de var for 1 år siden når jeg var russ.*

>jeg var russ
dǿd over russ!!!!!

vidkun quisling

Er du tilbakestående?

10 år siden ja, takk. Det var ikke en skrivefeil, og du er ikke meg.

Traff jeg en nerve der, gutten min?

bodonu.no/viktoria-18-besvimte-under-livsfarlig-russespok-det-er-helt-grusomt/06.05-05:05

Nei, men det er lite poeng å late som du er meg bare for å söppelbreve.

bare en spok gutta, sosialt eksperiment

Du virker avfyrt. Hadde du det moro med russetida ifjor, da?

Krisemaksimering til de grader.

Én vanlig dag i statene

Gjör jo ikke no det, kommer jo ann på hvem som döde da, sivile eller folka som begynte å skyte.

...

Eksplosjoner i Stockholm.

Noen som er interessert i å hore om "Hacker" Scriptkid karrieren min, fra jeg var 14-16 år?

Gidder ikke å hore om gårsdagen din

Bra brev fåvæ

>*liker*

Du kan få filene jeg har igjen, så kan du starte ditt eget eventyr.

Ja, sant det.

...

Jeg var russ for 12 år siden

Vet ikke hva du kunne gjort med denne informasjonen, ingenting?

Det der er serienummere på Iphone 4 telefoner, med IMEI nummer.

Vi hadde en i "gjengen" som var en klopper som kode som fant ut av algorytmen for å generere nye telefoner.

Med serienummer og IMEI nummer, så kunne du ringe inn til Apple support. Be om en forskuddsbasert replacement som de tilbod på den tiden der, altså du fikk en telefon som fungerte så tok de inn den som var odelagt.

Problemet for Apple var bare at man kunne sende telefonene til en "drop" eller et tomt hus i USA, hvor man teoretisk sett kunne ha en kontakt som plukket de opp og videresendte de.

HELVETE!

>dfn man ikke har frouost engang

Ah, smart da.

> [..] hvor man teoretisk sett kunne ha en kontakt som plukket de opp og videresendte de.
Men, i praksis ble dere robbet av kontakten? :P

>uironisk være militærhanrei
>"jobbe" tilnærmet gratis for staten
>kaste bort et år av livet sitt

Patetisk sdm. Du fortjener å ha det jævlig når du falt for Norges mest oppbrukte megmeg.

Teoretisk sett, så ja. Kontakten slapp unna med en ukjent mengde telefoner.

Men, igjen. Disse telefonene var allerede betalt 50 dollar for per stk. Så, det ble mest surt for de som ventet på en ny pakke, i teorien ;)

Enig fåvæ. Militærfolk er de verste velferdssnylterne, og ikke nok med det, de flyr rundt og er så stolte av at de loper rundt i skauen med rifla si, og banker folk på byen i helgene.

Det verste er at alle andre kompanier har hatt fri siden Torsdag, andre Onsdag.

Eg er upbrukeleg, så eg barre sa "fuck it" og bestemte meg for kariere i forsvaret
Korleis folast det at eg bokstaveleg talt eter skattepengene dine?

Hvorfor er du i militæret? Hvorfor vil du bli kanonfode?

>Korleis folast det at eg bokstaveleg talt eter skattepengene dine?

5400kr i måneden har du i lonn.
Så spiser du i messa for 100kr per dag.

Totalt koster du meg kanskje 10.000kr i måneden.

En som går på NAV koster meg 5000kr per 14 dag.

Velger deg fremfor navere fåvæ.

Vent.. Noen hadde forskuddsbetalt deg 50 dollar pr Iphone? .

Stemmer, markedsfort via flere "Blackhat" underground drittforum. Type svartebors opplegg.

Dette er nå 7 år siden, så alt er vel foreldet.

Skjönner. Det var nok litt surt for dem da ja, hehe.

Drev du med kredittkortsvindel også?

Er ikkje kanonfodde, alt eg gjor er å drive med forsyning.
Eller å transportere mine "dode" kamerater på ovelse :^)

Er du neger?

Neger og neger. Fattern kommer fra Gambia, men vil ikke anse meg selv som svart.

Personlig så utforte jeg ingen direkte svindel med kredittkort, men det var en del av businessen til crewet mitt. Kan svare på spm om sånn type svindel etter beste evne.


Det var enkelte i gjengen som onsket å starte med svindel av maskiner her i Norge, men i 2011 så var det ikke lenger å benytte seg av kun kortstripen for betaling / uttak av penger i Norge.

Vi onsket selvfolgelig ikke å sette opp skimmingutstyr med kamera og lignende, det var så mye enklere å kjope "Dumps" med data fra europa, for å så lage egne kort.

youtube.com/watch?v=TgjMTP-xTBE


Nei.

Halvt svart, halvt hvit, kommer vel ann på öyet som ser.

>mulatt
Er du en av rullestolgutta?

dagbladet.no/2016/05/06/nyheter/utenriks/london/sadiq_khan/44139655/

KALIFAT BEKREFTET

Vil heller mate en somalier med skattepenger sånn han kan royke hasj hele dagen enn at en idiot driver å leker krig i skogen og faktisk tror han gjor nytte for landet.

Er Havij relevant den dag i dag? Husker å ha lastet det ned for lenge siden for å penteste egne nettsider, men satt meg aldri inn i det. Er det kun SQL injection den sjekker? Er den relativt hel-automatisk slik jeg oppfattet det?

Hei gutta. Savnet dere meg? :3

hi i always buy gas at statoil bye

Hvetsje kem du é

Havij scanner ikke nettsider, den utforer kun angrepet per URL med "feil" i.

Du trenger egentlig kun to programmer for å gjore det enklest mulig, det er da Webcruiser + Havij.

Webcruiser gratisversjonen lar deg scanne nettsider for feil, og gir deg en direkte URL til der den fant feilen. Så bare limer du inn i Havij så utforer den "angrepet" for deg.

Det kan brukes på veldig veldig dårlige nettsider.

WHERE IS THE POLISH user WHO COULD WRITE NORWEGIAN

TELL ME

Ah, ok. Da overser jeg Havij, men laster ned Webcruiser. Takk for tips.

> WebCruiser Web Vulnerability Scanner, an effective web penetration testing tool that will aid you in auditing your website. WebCruiser supports scanning website as well as POC (Proof of concept) for SQL Injection, Cross Site Scripting, Local File Inclusion, Remote File Inclusion, Redirect and other Web vulnerabilities.

>dfn ingen morrokansk jentevenn

don't know ask in /polska/ but i am starting to learn norwegian on duolingo :o)

Du må betale for Webcruiser pro for å kunne utfore angrep slik Havij gjor.

Men du vil få en komplett liste over sikkerhetshull som Webcruiser kan finne frem for deg da.

Beste måte å sjekke sin egen sikkerhet på er å la en erfaren pentester gyve los på nettsiden eller serveren din, programmer kan egentlig ikke erstatte gode folk her.

maybe you can become our new norwegaboo, polishanon!

h-hehe jepp vi trenger en norwayboo

vi har jo ingen hehe

Haha, er det svenske trådstarteren?

Jeg sluttet det norske treet noen dager siden.
Lykke til

jepp

Jag tycker om dig iallefall.

Hvad tycker du om Apple krasjen?


>iphone sales decline
>massive ipad sales decline
>mac sales decline
>Apple stock going downhill
>Carl Ichan sells all his Apple stock
>company has lost almost 250 billion in value from their peak
>Apple movies and books banned in China
>Apple loses iPhone trademark in China
>India won't allow Apple to sell refurbished phones
>Apple Music is such a disaster they are redesigning it again
>Apple Music will delete your music if your not careful b/c iTunes is the shittiest software known to man
>Apple employee commits soduko at the HQ

hvem av dere var dette?

Skjönner. Å leie inn sikkerhetspesialister er nok den beste måten å sikre applikasjonene sine på ja, men er forelopig kun på utkikk etter scanneren, så kan jeg lære å angripe manuelt derfra. Har ingenting "der ute", er kun hobby.

Aah, hvis du vil ha pentesting som en hobby min venn.

Last ned Kali Linux min venn, millioner av tutorials på jodetuben min venn.

youtube.com/watch?v=eFJVyCN7Rgw

Savner de gode norweeaboo'ene fåvæ. Alle polske Anonser som noensinne har vært her har vært så koselige. Til og med brasilianeren som pleide å henge her var en fin kar.

Alt vi har nå er han svenske drittungen.

Vent nå gutta. Jeg bevitna akkurat en ekte o på Sup Forums gutta. Hva er dette for noe slags tov? Uten akksent eller noe gutta!

Men helt ærlig, webcruiser vil du ikke lære noen verdens ting fra. Det er et program som driter ut potensielle feil som kan utnyttes.

youtube.com/watch?v=a64wtEmIlBA

Kjop deg en ultrabook av noe slag, Multicom har noen jævla gode maskiner.

Ha en maskin med KUN Kali Linux installert på, TVING deg selv til å lære å bruke Linux på denne maskinen.

Fakk opp nettverket til familien din, alle PC'ene skal avlyttes fra rommet ditt.

Er du ny?
>Sup Forums
Åja, forklarer masse. Vennligst hold deg der.

>ikke nevner meg
Ingen elsker meg

Hva med den originale Norgeboo, han fra Canada?

Men hva skjedde med han siste polakken vi hadde her?

Hva kan ha skjedd? Han var jo naut?? Hang jo her hele tiden.

Savner han..

Det er bra, fuck globalism

Håper hele driten bare kollapser og vi går tilbake til typ år 1905

DU holder KJEFT

reiste han ikke på ferie hit da, og så tok det plutselig slutt?

Er nok ikke det nei. Husker storhetstiden som om det var i går. Eneste grunnen til at jeg drar på Sup Forums er for en liten runk i ny og ne. Fant en tråd med noen dansker som krangla over hva Skandinavia var. Det bevitnet jeg som sagt en ordrntlig ö, noe som forte til at jeg sjekka på Sup Forums om asiamoot hadde kjört en oppdatering. Fåvæ.

Ja, er klar over Kali. Har bare aldri tatt initiativ til det. Var innom Backtrack et par ganger for lenge siden, da.

Som webutvikler kan webcruiser lære meg en del om mine egne nettsider vil jeg tro?

Hadde planer om å sette meg inn i Kali, men ville egentlig ha tak i en scanner forst som kunne veilede meg litt. Jeg var kun interessert i å gjore mine egne nettsider sikre, og mindre interessert i å lære pentesting. Men ja, jeg må nok "bite i det sure eple". Skal gjore det når jeg kjoper ny maskin. ;)

Vil også nevne at jeg kan å skrive, men da jeg ligger i badekaret med våt mobil blir det litt vanskelig å treffe alle tastene.

Nå er jeg som sagt scriptshitter +.

Bestilte faktisk min egen Kali maskin nå i dag, så derfor jeg er litt keen på å prate om det. Ettersom jeg skal ta en del sertifiseringer nå fremover i år.

Jeg har brukt Backtrack for i tiden, men satte meg kun inn i Armitage for å kunne kodde med kompiser på lan og skru av familiemedlemmers PC'er om natten når de forsokte å torrente mens de sov.

Det jeg har mest erfaring med er egentlig RATs, botnets og lignende.

Bruker du wordpress eller lignende til webutvikling? Så er det ganske bombesikkert.

Hvis jeg husker riktig så vil webcruiser avdekke SQL og cross site scripting.

Det du egentlig har å bekymre deg for er zero days, eller om brukeren av din nettside er så retard at han blir infisert og dermed gir opp tilgangen til nettsiden via sin egen PC.

Unnskyld, Italianon. Du er en fin kar du óg.
Glemte forsåvidt også amerikaneren som spammer tumblrgreiene sine, men han kan godt forlate tråden sammen med svensken.

Norgeboo var litt morsom i hvor patetisk han var.
En kar man kunne le av, om ikke med. Lurer på hva som skjedde med han.

Se? Du klarer ikke kvalitetsbreve, og når du drittbrever er det bare kringleverdig. Det er åpenbart du kom hit rett fra Sverigetråden.

han tok sitt eget liv i mars 2015


tenk at det er over et år siden

hvil i fred sote prins