/mämmi/

Viinaa ja mitä vittua -erikoispainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6QE-KfhG6BQ
youtube.com/watch?v=ZsvQI5inuPE&ab_channel=CoffeeGrindOfficial
youtube.com/watch?v=k4Pd527GN48
youtube.com/watch?v=w2p7qeB63Cs
youtube.com/watch?v=kyZCpbiMlwg
youtube.com/watch?v=TXK7AaZyVus
twitter.com/AnonBabble

Vittu ruotti saatana

hurri

>

Kukkuluuruu

miten menee ruotsinyymi?
oot pyöriny näissä langoissa aika kauan
vieläkö taot hyvää rahaa ruottissa?
saanu paljon pilua?

Ei ihmeempää. Rahaa tulee normaalisesti ja pillua tavanomaiseen tapaan äärimmäisen harvinaislaatuisesti, mutta tuleepahan kuitenki.

Ajattelin kyllä muuttaa täältä pois tämän vuoden puolella. Pitännee arpoa mihin maahan seuraavaksi menen.

ootko muutt a unu homo seksuaaliks ruotsissa XD

youtube.com/watch?v=6QE-KfhG6BQ

Kaikki laittaa nyt vittu Laviksen Hitlerin soimaan ja toivoo parempaa huomista.

mämmi mia!

Hieno postaus, annan sinulle siitä jumalpisteen.

youtube.com/watch?v=ZsvQI5inuPE&ab_channel=CoffeeGrindOfficial

*paskantaa niskaasi*

tapa ittes hurri

Haluuko joku nuolla mun karvaista pyllyä? :3

Haluutko sniffata mun pierun runtelemaa ryppyreikää?

Ei :333

kävin just paskalla, oisko midii jos joku putsais mun taivasvanteen?

...

Oispa tönttörönttösenviilipöntöntöötötin

Miks, ne on tyhmiä ja niistä on enemmän vaivaa kun iloa?

...

thats sexual harrassment. reported to HR, enjoy your sensitivity counseling.

Miettikää jos sais seksikkään hirviötyttö ystävän joka tekis kaikkii hirviöjuttuja

you can almost see the asian girl pussy, wtf, I thought asians were meek

mieti jos opettilisit yhdys_sanat

Tarkoittaako tytyilijä transua vai söpöä pojua joka pukeotuu tyty vaateisiin

Tarkottaa sellaista hikistä, lihavaa, kaulapartaista nyymiä joka esittää olevansa söpö tyttö.

Kuulostaa ihan vitun tyhmältä jos faktaa saarnataan

Söpöä pojua

tapa ittes

Vittu vituttaa ku katon noita MGSV trailereita taas

tätä itsekkin kuvitteling, transut ihme syöpää jtp.

>uus Battlefield joka perustuu WW1
>kannessa neekeri ja trailerissa musiikkina dubsteppia
juuh...

rumaa naiste vaatteisii pukeutuvaa nörttiä

#notalltransut
no okei, en assosioi kyl mitenkään niiden kanssa vaikka olenkin semmone. hyvä luoja sitä syöpää ei voi kestää.

Homottaa

>vaikka olenkin semmone.
fetissin vuoksiko vedät tissipillereitä vaiko koska tunnet olevasi nainen sisältä?

Thanks burgerbro, i needed that.

...

dead fish eyes

Varmaa se jälkimmäine. Ei ole tarpeeksi libidoa että se voisi olla fetissi ainakaan.

Jaa onko transut uusin trolli somalin jälkeen?

hmm aika jännä, miten sait tissipillerit jos et ulissu lääkärille että tunnet olevasi nainen?

Mitenkähä pääsit tuohon päätelmään. Niille kai riitti, että en ollu ihmisraunio niinkuin tavalliset asiakkaat, vaan reipas ja määrätietoinen.

Reipas ja määrätietoinen ihminen tuskin leikkauttaisi kiveksiään jotta saa tissipillereitä?

Tää kuva on söpö :^)

Poista tämä

No eihän semmoseen ole tarvetta. Kivekset on tosin kyllä epämukavat. Hikoaa ja valuu ja pitää nostaa ja raapia jne jne. Parempi ois vaa ilman kun ne on aina tiellä.

Eli et ole käynyt laillisesti vaihtamassa sukupuolta? Tähän vaaditaan kastraatio btw.

Maanantaina taas töihin

Elikkäs se menee näin:
ensin haetaan tutkimuksiin, sitten tehdään persoonallisuustestit ja juttelut psykologien kanssa. Tämän jälkeen voidaan antaa pillerit (~12kk kohdalla) pillerien ottaminen katsotaan toimivan kastraationa. Sitten pari seurantakäyntiä ja ylimääräisiä juttuja kuten parran yms karvojen poisto, mahd kasvokirurgia. (~6kk eteenpäin) Tähän aikaan myös muutetaan paperit. Ja ihan viimeisenä pari vuotta tuon jälkeen annetaan mahdollisuus mihinkään kirurgiaan "alakerrassa"

jaa itse luulin että pitää tehdä kirurginen kastraatio koska näin itselle selitetty.

Postaa kuva susta mekossa t. eri 100% normaali hetero

Miksi?

Kaveri kävi meillä ja päästelin sen koko käynnin ajan vitunmoisia pierulaakeja.

Se on ilmeisesti muuttunut tossa jossain vaiheessa. Hyvin voi olla, että ennen oli noin

Ei ole mekkoa eikä ole muutenkaan oikeen näytettävää vielä. Arkistosta vois löytyä kyllä mun vanhoja tänne postaamia kuvia.

youtube.com/watch?v=k4Pd527GN48

>Se on ilmeisesti muuttunut tossa jossain vaiheessa. Hyvin voi olla, että ennen oli noin
Vielä viime vuonna yksi kaveri ulisi tästä, toisaalta tää tahtoo olla mies eikä nainen joten ehkä nää on eri lailla.

:D

Itse asiassa tuo oli ihan paska. t. sama

et oo sama
t.

Jaa-a epäilen vähän kyllä. En tosin tiedä siitä puolesta juurikaan. Periaatteessa ei pitäisi olla tarvetta.

no mut onkse neekeri? ja kuka sano että toi on ww1?
näyttää enemmänki joltai ww1 + scifi/steampunknaamari paskalta

Kai ne väittää tuon olevan WW1-peli mutta ihan täysin raiskattu koko teema.

Eri. t. sama kun quottaamasi

Katoitko striimiä? Ootko käyny BF:n sivuilla?

En ees saanu tota tietoa Sup Forums:ista vaan ihan muualta.

miks vittu toi on neekeri?
mitä vittua battlefield?

Ilmeisesti ihmisen pitää olla lisääntymiskyvytön jotta saa passiin oikean sukupuolen jonka takia se päätti tilätä netistä hormooninsa koska ei saanut niitä laillisesti.

>Kai ne väittää tuon olevan WW1-peli
jos tää on keissi niin WE WUZ KANGZ/5

Mitä tehdä kun kaikenmaailman bratwurstit ja makkarat kummittelee jääkaapissa mutta oon syöny jo niitä ihan tarpeeksi tänään?

Juu passijuttu on totta mutta kyllä pitäs pystyy laillisia reittejä käyttämään. Tietysti jos ei ole aikomusta kayttää virallisia reittejä, niin ei kyllä heru mitään laillisesti.

Mee nukkuun ja syö huomenna uudestaan.
Mut älä syö liikaa koska sitte susta voi tulla iha vitun läski niinku meikästä.

työnnä bratwursti peppuun

Neekerillä pelattaissa toivottavasti kaikki valkoset haukkuu pelaajaa neekeriksi. Mutta ruotsin tuntien nekrut on yli-íhmisiä siinä ja piekseevät "pahoja" valkoisia.

Siis mikä tää neekeripakotus on? Kertokaa että tää on vaa unta?
Alkaa oikeesti vituttaan pikkuhiljaa.

Vaikuttaa kyllä vitun paskalta ja monimutkaselta suomen laki, eli sinä oot transu mutta virallisesti mies?

Vaikka kävisit missä leikkauksessa niin se ei muuta sun alkuperäistä vitun sukupuoltas, jos joku alkaa siitä valittamaan ne täytyisi ampua.

Millon ihmiset lopettaa tän vitun sukupuoli meemun?
Niitä on tasan 2 tai teillä on vitusti vikaa päässä.
Tappakaa ittenne tai menkää hoitoon jos ootte eri mieltä.
Jos vittu larppaatte pikkutyttöi niin pitäkää se omana tietonanne saatanan sekopäät.

No en minä mikään nainen väittänytkään olevan vaikka tytyillä tykkäänkin.

Se vaan tulee pahenemaan. Kohta aletaan pakottamaan tota "WE WUZ" -juttua varmaan ihan täysillä.

Maailma olisi kyllä vähän parempi paikka, jos homous olisi säilynyt virallisesti mielisairautena. Ei tarvitsisi nykyisin hyväksyä homoja, transuja sekä zoofiilejä. Jos tätä rataa mennään, niin pedofilia ja nekrofiila on hyväksyttyä vuosikymmenen päästä (paitsi jos olet valkoinen).

Loppuu kun niiden kallojen päälle laskeutuu nopeaa vauhtia mono.

Alan jo pikkuhiljaa epäironisesti odottelemaan sitä sotaa.
youtube.com/watch?v=w2p7qeB63Cs

Mies kunnes paperit muutetaan

Lmao tätä passiivis-agressiivista ei kenellekkään suunnattua ulinaa :D oon kyl samaa mielt että on vain kaks sukupuolta ja en kestä mädättäjien ulinaa helikopteriseksuaaleista.

...

>Mies kunnes paperit muutetaan
eikö siihen tarvinnu ne lisääntymiskyvyttömyys hommat yms.

no vittuako sitte uliset jos puhun täyttä asiaa? :D
eikö ollu tarpeeksi poliittisesti korrektia vai?

Samaa. Nyt pitäs kuukauden sisällä tulla 200 rikastuttajaa lisää tänne pieneen kylään (nyt jo 350). Näyttäs vielä siltä, että tästä kesästä tulee erikoisen lämmin. Oikein kunnon arabien kevät siis luvassa.

Poikkesin /his/sin puolelle, kun Dota 2 kenraaliin ilmestyi viestejä uudesta bäfästä.
Lukekaa tosta jos jaksatte.

Insestistä olen samaa mieltä, vaikka se onkin vähän outoa niin sen ei pitäisi olla laitonta jos se syy on ainoastaan se että se on "kuvottavaa"
Tällä logiikalla paskan syöminen olisi myöskin laitonta.
Nekrofilia on taas aivan eri asia, kuolleita ei saa häpäistä omasta mielestä.

>Dota 2 kenraaliin

Entä Mannerheim?

tl;dr?
joo oli siel varmaan joku neekeri rivissä hauskuuttamassa sotilaita.

Mitä, eikö PERSEHINTTARIT uppoa genrenä?

tein ton näköset kumisaappaaseen haha lälläslää!

Mitäs vittua nyt sönkötät? :D poliittinen korrektius syöpää joka rajoittaa sananvapautta.

Helvettiin kaikki yli-progressiivisuus jtp. Ja 2010-luvun homolesbotransuaktivistit. Etenkin ne aktivistit.

>kuolleita ei saa häpäistä omasta mielestä.
ai mun oikeudet loppuu siihen mis sun tunteet alkaa? ON KUOLLEILLAKI TUNTEET!!!!
youtube.com/watch?v=kyZCpbiMlwg

Mitä jos vainaja antaa ite luvan siihen ennen kuolemaansa?

youtube.com/watch?v=TXK7AaZyVus

Kunhan eivät lisäänny, niin insesti on ihan ok. Sisäsiittoisuudella on pitkät vaikutukset sukuun.

no vittu anna mun passiivi agressoida saatana!!!!
kuha sönkötän

Fasismi on ainoa oikea ratkaisu jtp