Sverigetråden - icke 2D cancer upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=eKFkkWzltQs
aftonbladet.se/partnerstudio/digitalalivet/article22697666.ab
twitter.com/SFWRedditImages

Ignorera denna tråd, här är vi:

>pedofiltråd

denna tar vi

De kommer förgöra sig själva med sin degeneration och psykiska sjukdom

>dkn alla andra redan lämnat tråden
Jag kommer i princip inte hit längre, vif SvT du är nu som alla andra skitiga generaler.

2D blåsta åt helvete

gäller den här eller?

HAHAHAH

2d blåst åt helvete

Skulle ni banga på en björnpaj?

Snarare /e/ blåsta åt helvete med en sån där trådstartsbild

>2d:are förstör tråden

>Städaren förstör för 2d:are

Poesi

> Det känna när du kan inte talla perfekt svenska

>fyra trådar

>dkn man fann sin lillasyster på 12 år med att titta på sådan här skit

youtube.com/watch?v=eKFkkWzltQs

Det är fan grisvidrigt. Betydligt äldre internetkändisar sk "youtubers" som sänder massa degenererad skit till barn/yngre tonåringar. Finns ju ingen i deras egen ålder som ens ser på det utan bara småbarn.

Nu är min syster skitsur på mig för att jag blockerat dutuben på hennes dator.

Nämen nutte vad stolt du var. Hur många gånger rapporterade du trådstarten till städaren idag, user?

jvdk

>trapsen

crossfit ett bolaregister

>FYRA trådar

2D BLÅST ÅT HELVETET

Hur blir man ens såhär?

gå och tappa hår nån annanstans äru go

>Försöka bestämma över sina syskon

Det är dina föräldrar som bestämmer hur hon ska uppfostras, inte du

Hur tror ni blattar känner när de ser svenska "män" som bokstavligen beter sig som överdrivna fjortistjejer? De måste ju undra vad det är för jävla folk någonstans när de knullar svenska tjejer?

Kan du utveckla på hur din autism är ett jagjag?

Ombrev nu när trådkrigsdammet har lagt sig.

>möh oanständig 2d är lika degenererat som 3d-porr
Fast nej.
För 3d-porr krävs en rekrytering av unga, vackra, fertila och oftast vita kvinnor, som horar ut sig själva för att få pengar. Relativt ofta hamnar dessa "skådespelare" i drogberoende och andra svårigheter, och de som går vidare till annat i livet bär med sig stämpeln som hora livet ut. OVANPÅ DETTA så finansierar det en enorm industri av (((producenter))), filmare och diverse välhängda apor.
2D-porr kräver, på sin höjd, ett antal flickor som står framför mikrofoner och låter oanständiga. Majoriteten produceras av klottrare i sina skjul, ensamma eller med vänner.

Degeneration är inte 1 eller 0, det är ett spektrum. Och "vanlig" porr är något av det mest degenererade du kan komma till (heh).

Addendum: abstraktionen i 2d tillåter kreativitet. Vi kan acceptera att en dåjin handlar om en given situation och att det som händer i den är verkligt i den fiktiva värld där den utspelar sig.

3d-porr å andra sidan har ingen som helst abstraktion, och något som helst försök att vara storydriven (för att uppfylla någon slags fetish som kräver detta, exvis incest/ntr/osv) kraschar hårt och blir bara kringerande.
Varför skulle 2d vara ett tecken på "sexuell sjukdom"? Man kan runka till imaginära bilder i sitt huvud om man så vill. Man kan runka till en erotisk novell. Man kan runka till en helvetes jävla massa saker som inte är vare sig en avbildning av en verklig sexakt eller verklighet överhuvudtaget, och folk har gjort detta hur länge som helst.

Om man nu har en specifik fetish för just 2D (snarare än vad 2Dn avbildar) så kan det vara skäl för oro, men även där beror det ju väldigt mycket på hur det ter sig.

Dessutom
>möh onaturlig sexuell avvikning
häng dig, klosettfjolla

De förstår sig inte på internet så bra som de borde. Jag visade skiten åt dem och de håller helt med om att hon inte ska få se på sådant här. De ska även ta bort hennes smartphone och ge henne en gammaldags telefon som hon bara kan ringa och smsa med, dvs inget mer knäppchat, instagram och annan skit.

haha aa

>blockera dutuben på hennes dator
Wow jävla diktator favä

Fy fan. Varför flyttar de inte bara till USA om de bara tänker tala engelska?

SIDF varför förstörde du tråden din jävla hora, se bara på hur skitig den är nu

Bra initiativ men du lär göra vettigare i att skapa en blockering som är mer specifik om du har tid. Telefonskräpet är cancer och bör undvikas. Har du tur kanske syster lär sig att omkringgå blockeringen och därmed använda datorer på riktigt, vilket är god uppväxt.

ingen bryr sig

user är en god broder

>Dakka försöker hjälpa andra med uppfostring

Du är bokstavligen ett autistiskt mansbarn, varför borde någon följa dina råd?

>dkn man tillhör den generationen som växte upp under den smala fickan på ~ 10-15 år som internet var bra och inte social media cancer

Känns bra favä

user har uppenbarligen aldrig haft syskon

>dkn man kommer aldrig vinna på triss och bli neet vid 23-års åldern

>Det är ett min generation är så mycket bättre och vet mer än nästa generationen avsnitt

>autism
detta jagjag är dött favä
d1a favä. Folk som är födda efter 95 vet inte hur världen var utan internet, och folk som föddes innan 85 fick inte se det digitala växa med dem själva.

Lite spännande med den här generationen ungar som växer upp med internet, sociala medier och mobiler. Jag undrar vad det kommer bli av dem.

>Bra initiativ men du lär göra vettigare i att skapa en blockering som är mer specifik om du har tid.
Syftar du på att blockera vissa dutub-kanaler? Blir jävligt svårt att hålla reda på allt och finns hur många som helst egentligen. Hon behöver inte dutuben till något ändå, hon har spotify till musik.

Vilket för mig till nästa grej, varför är bokstavligen all musik de lyssnar på typisk huvudström negerdunk från USA? Var väl iofs så när jag var i den åldern också men jag förstår verkligen inte. Sedan ska de vara feminister samtidigt också.

NEET kan man ju bli utan att vinna pengar.

>Jag undrar vad det kommer bli av dem

Har du inte sett periskop länkarna i tråden eller?

Vad för sjukdom lider de av?

Är det nu 2D-polarna lägger upp en sällsynt /Sv2D/?

Jag har utgifter som måste betalas och vill inte vara en börda för mamma.

>detta jagjag är dött favä
>jagjag
nej

>Muh min generation

Det enda som är värre än "muh folk" som nationalister håller på med är nog att känna stolthet för generationen man är född i

Skaffa aktivitetsersättning såvida inte du är helt psykiskt frisk.

fyfan grabbar va ska de bli av med dessa jävla ungdomar o deras mobiltelefoner o sociala medier vafan!! allt e åt helvete nuförtiden

Varför heter tråden Sverigetråden och inte t.ex /svt/ eller liknande?

Har ignorerat dem för det mesta favä

nybög ut

Killen åt vänster har fan grodhals :D

>negerdunk
Bra jävla fråga. Men jag kan flika in med att folk som undervisas i musik lyssnar på betydligt mindre negerdunk och betydligt mer rock/metal än gemene man. Om du har möjligheten att hetsa henne till någon slags musikskola eller så, gör det. Blir hon fast där kan hon mycket väl bli av med negerdunksberoendet.

Sant att det är svårt att blockera dutub specifikt. Men om du letar kanske du hittar något, du är inte den första som haft den här idén kan jag tippa.
>vara antinationalist
häng dig

Dessutom pratar jag inte om "möh generation", jag pratar om att min generation som alla andra generationer upplever det som är nytt och utvecklas samtidigt som de själva växer upp på ett annorlunda sätt än de som redan är vuxna när det händer eller inte upplever den utvecklingen alls. Det borde inte vara så jävla svårt att förstå att exvis 60-talister har en helt annan förståelse av kalla kriget än vad vi har.

>antyder att mobiltelefoner inte underlättar det till vänster avsevärt

För att det är som att kalla Sup Forums /naruto/

Tål att tänkas på, vi får hålla utvecklingen under uppsikt och ta ett beslut lite senare.

>inte ha en hälsosam känsla av nationalism

Västvärlden är i den situation den är pga av kantiga och trendiga individualister som du.

>Vett och etik på sociala medier – här är tipsen du kan ge din tonåring
>2. Ljug inte
>Använd alltid ditt riktiga namn när du postar eller kommenterar. Och skriv inget du inte skulle kunna stå för utanför det digitala.
När jag var liten så fick vi fan lära oss att aldrig någonsin berätta sitt namn på internet, inte ens var man bodde fick jag göra även fas jag berättade det ändå
3. Såra
Tänk alltid efter innan du skriver eller delar innehåll som handlar om andra än dig själv och fundera på hur innehållet kan få den andra personen att känna.
4. Säg till
Anmäl alltid innehåll som inte känns okej till tjänsten där du hittar det, oavsett om det handlar om dig själv eller någon annan. Och säg ifrån om du märker att någopn anna utsetts för kränkningar.

Undrar hur dessa ungar hade hanterat att växa upp med 4kanalen, blixtbak, alla communities på typ wc3 osv. De hade ju blivit avtryckta kors och tvärs och börjat gråta.

aftonbladet.se/partnerstudio/digitalalivet/article22697666.ab

>sno min bild

>Västvärlden är i den situation den är

Rikast i världen och i stort sett de enda som gör någonting relevant förutom Japan och Korea?

Gud så hemskt.

>Oironiskt vara en autist

Häng dig

Jo, men varför inte /sverige/ till exempel? Har Sverigetråden alltid varit en unik och speciell snöflinga?

>antyder att ungdomar idag inte använder blixtbak och 4kanalen
>antyder att ungdomar följer de där """instruktionerna"""

>ta ett beslut lite senare
Men jag vill ha en mysig tråd NU.

Jag håller med allt som står förutom att ge ut sitt namn, och jag växte upp på 4kanalen och andra skitforum.

hur jävla ny får man bli?

Men det var en så fin bild user...

>alla brev som är längre än 4 rader text åt gången är autism
du är bokstavligen en äcklig skit

>brevar anime
>kallar andra för sjuka och degenererade
Inser du inte ironin? Inser du den inte??? Har ni så här usel självinsikt??

Kan man inte gå en enda dag utan att någon försöker tankekontrollera internet

Är det du så är det okej~

Nej inte de skumma nördarna men gemene snorunge, ja.

Jag var en typisk nbög normal Jonte och vi satt och dräggade på 4kanalen och var otrevliga och jobbiga och fick virus av massa skumma skitsidor. En motsvarighet född år 2002 istället för 1992 sitter på instagram dutuben, knäppchat osv och har sitt namn överallt.

Det är ju inte exakt ett krav att Sverigetråden ska heta /svt/, andra trådar nämner sig bara så för det är en standard antar jag.
Jag har inte varigt här så länge, så ta inte det jag säger som fakta, men jag TROR att anledningen den heter bara Sverigetråden är för att den skapades för så länge sen att "/namn/" standarden inte va på gång ännu.

Var förändringen du vill se.

Hahaha Hur Fan Är Dakka En Riktig Person

>Använd alltid ditt riktiga namn när du postar eller kommenterar
Vad fan? Om det är något jag lärt mig av 4kanalen så är det hur försiktig man ska vara med personlig information.

>Rikast i världen och i stort sett de enda som gör någonting relevant förutom Japan och Korea?

Rikast (inte länge till) i världen tack vare självhat och alla babbar som sitter i förorterna, eller kan det ha något med vår historia att göra?

>in innan bete

Du har fel.
t. Född 2000

Jag gjorde det

ingen vet

Dra. Det finns inget av värde du eller någon din ålder kan bidra till kanalen.

>t. Född 2000
Ojojoj

Korrekt. Jag brevar inte 2d, det är alltid något.

Inte undra på

Men herregud jonte, när jag var din ålder och brevade på kanalen hade jag åtminstone sunda förnuftet att inte säga jag var underårig.

>ny IP
Försöker du bannducka i förväg eller är det ännu en barnrumpa?
Försök inte. Du är inte ett dugg bättre.

kommer jag få en varning om jag rapporterar detta brev?

>5 (fem) trådar

Samma person.

Vaktmästarna får ta och göra sitt jobb, även om det innebär att de måste slå in skiten i google översätt.

Folk som är födda 2000 har inget vett i skallen. Skulle inte förvåna mig om du är dum nog att säga att du är minderårig.

Jag ska ner till ICA. Ska ni ha något?

>låta stormbögar skapa nya trådar
>låta autistiska 2Dbrevare skapa nya trådar
>oironiskt trådkriga

RA SA ER SJ FÖ HE

>inte vart här sen i morse
>kommer hem till det här

Livslust.

Bearnaisesås

Wienerbröd.