/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

struiken geen struikels uitgave

welkom: groen en bloeiend
niet welkom: dor en aandachtszoekend

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=A_lpqX_9P9w
desktopthread.com/tripcode.php
en.wikipedia.org/wiki/Salt_(cryptography)
youtube.com/watch?v=coiNESBAZNE
instasync.com/r/nederdraad
twitter.com/SFWRedditImages

/germanic/

...

Ik wil de struikel "Nederland!"
Hoe lang duurt dat met 4,28MS/s?

...

3e voor taytay

Hoeveel struikels zijn er?

oh, en voor ik het vergeet, je kan geen ! in je struikel hebben enkel a t/m z, A t/m Z, 1234567890, .(punt) en /(schuine streep)

dus dan hou je over (10 + (2x 26) + 2) tot de macht 9 gedeeld door 4.38MT/s = iets meer dan een eeuw

Kapitaalgevoelig en met het uitroepteken op het einde? Ruim een weekje denk ik.
Te veel om op te noemen.

64 tekens tot de macht 10(lengte) = 1152921504606846976 verschillende struikels

ja maar de struikelwachtwoorden kunnen meer tekens

Ik weet niet eens of je uitroeptekens kan hebben oetz.

beste struik

Heb ik de struikel goed?

youtube.com/watch?v=A_lpqX_9P9w
leuk album oetz

maar het gaat niet om je struikelwachtwoord, het gaat om de gegenereerde struikel, je genereert 4.4 miljoen struikels per seconde, en "Nederland" heeft 9 tekens, kapitaal gevoelig, dus exact 1 op de (64^9) mogelijke gegenereerde struikels zal "Nederland" bevatten.

dat kan natuurlijk de eerste zijn die je probeert, maar in het slechtste geval ben je een eeuw bezig, dus ga uit van minstens 2 jaar

Oke dus 1 processor kan 2.2m struikels per seconde. Hoeveel heb ik er dan nodig om het in 48uur te kunnen?

klinkt best goed oetz

wisteria is geen struik maar een klimplant oetz

tevens is de Hibiscus de beste struik en Clematis de beste klimplant

Hoe worden struikels eigenlijk gegenereerd?
Er moet toch een formule achter zitten?

Ik vind deze draad maar gevaarlijk, er zijn de laatste tijd nogal wat struikrovers actief op Sup Forums

Frambozenstruik beste struik oetz. Frambozen zijn godenvoer

...

Welterusten, schattige anoniempjes!

trusten, droom niet over enge dingen

Je kan ergens een open bron vinden van een trip kraker. Hier kan je de formule wel uithalen.

Als je toevallig er in je droom achter komt wat de srtuikelcode voor "Nederland" is

Zeg het dan

Hahahahahahaha... Staatsdebielen.
Ik heb letterlijk niet gepaald vandaag tot nu, en er wordt alweer over mij gesproken (in die vorige draad). Peter is een trol die mij probeert na te doen. Jullie zijn simpelweg te dom om te verschillen en gelijkenissen te herkennen. Er zijn wel meer Belgische palers.
Ik, de echte Jood (naast die andere Belgische Jood, die, in tegenstelling tot mij, orthodox opgevoed is), paal hier nog maar zelden. De examens komen dichterbij en ik doe geen pretstudie.
Lal

nee, Struikels werken met Salt en Crypt(), en die worden willekeurig gegenereerd, enkel brute kracht kom je erachter

huur anders een virtuele server met een goede processor en laat dat struikelgenereerprogramma daarop lopen

volgens mijn spellingscontrole is 'struikelgenereerprogramma' en correct nederlands woord

Waar kan ik een supercomputer huren?
Hoeveel processoren zal ik huren?

Ik moet die struikel hebben.
Die kan je zeker wel goed verkopen.

Ben je nu bezig met een tripcode te mijnen?

weet ik, maar ik wilde even mijn liefde voor deze plant delen.
>hibiscus
nee

Ik wil de struikel "Nederland"

als ik jou was zou ik het opgeven, tenzij je je CPU keihard wil verkrachten (hij draait nu al 2 uur op de volle 100%)

hurgen groojeeek een dat orakek groebel? dancke frenejs.

Hoe kan een site als desktopthread.com/tripcode.php dan werken? Zij moeten toch de originele manier hebben?

Dat was mijn vraag niet oetz, heb je op >>>dit

Hij is al uitgevallen hoor.
Was toch maar van een internetcafeetje

probeer eens #Nederland

>die kan je goed verkopen?

Serieus aan wie? Ik hoef hem niet.

Kosten om te verkrijgen: 3 miljoenmiljard poolse zloty
Omzet verkoop struikel: €3,50

Die ga je de eerste 6 jaar niet vinden oetz

>wat is encryptie

ga naar bed Taiwan

Ja
Koek

Nee, leg uit, of paal link waar ik kan leren, aub.

Ik moest hier veel te hard om lachen

en.wikipedia.org/wiki/Salt_(cryptography)

dank u

Even serieus jongens, waar kan ik goedkoop een aantal virtuele processoren huren?

Hoeveel moet ik er huren om het in een aantal dagen te kunnen regelen?

Ik ga m'n best voor je doen er een te vinden oetz, ik laat de mijne in de achtergrond draaien vanavond.

youtube.com/watch?v=coiNESBAZNE

is zij vastgebonden?

Ik ga niet zeggen dat ik van dit alles heel veel verstand heb, ik snap er zelfs geen ene biet van, maar ik begrijp wel dat het komisch is om die struikel te krijgen. Het waarom snap ik dus wel, maar is die waarom zo groot dat je er ook zo veel geld en moeite in wil steken? Ik weet het niet hoor, als ik een struikel zie genaamd "nederland" zal ik even grinniken voordat ik weer doorlees, misschien dat anderen meer onder de indruk zijn, dat kan.

Ik wil gewoon de beste struikel van de nederdraad hebben.

ey homos,

join onze officiële instasync kamer

groetjes,

je dikke vieze kk moeder

Kan je niet meer geld verdienen als je al die moeite in bitmunten steekt ipv struikels?

ja

bitmunten mijnen kost letterlijk meer geld aan strommkosten in nederland dan dat ze opleveren

Heb gelezen dat het meer geld kost

Word je leven er beter door? Je kunt toch gewoon een andere struikel nemen en kwaliteitspalen schrijven, daar word je veel beroemder mee, kijk maar naar alle ventilators van die andere "beroemde" Nederdraders.

Nee

>dvw appel onironisch bijhoudt hoeveel stappen / kilometer ik per dag heb gelopen

heilige schijt ik heb hier nooit toestemming voor gegeven
ik vind de digitale tijdperk alleen maar eng jongens ;_;

Wat ben je weer pessimistisch
Kwaliteitspalen brengen je nergens op lange termijn.
De struikel "Nederland" gaat de geschiedenis in.

>5 mei
>800 stappen
neger heb je letterlijk de hele dag achter de kompjoeter gezeten?

36 stappen op 1 dan
Luie dikkerd

8mei is 23minuten van start neger

Ik wil een pijpbeurt oetz

ja oetz, ik heb geen ene moer gedaan op bevrijdingsdag


dag is net begonnen en ik heb letterlijk net de trap opgelopen :^)

Het was aas

Gefopt!

Maar, en misschien ben ik wat naïef, gaat het hier niet om de discussie en niet de naam waar je de discussie onder voert?

Plus moet deze draad je ergens brengen? Kan je dit op je cv zetten? Is dit niet gewoon vermaak/discussie waar je misschien iets van kan leren of iets waar je je in ieder geval mee amuseert?

is deze struikel episch genoeg?

:^) je hebt me

> kan je dit op je cv zetten
ja, dat kan

6.5/10

9/10, moest lachen

deze dan?

>koning willie blijkt op 4kin te zitten of ander struikelgebaseerd bord
>hee jonge ik wil je struikel hie ris mijn dochter en 3 geiten

duh.

Ik wil gewoon de struikel

ietsjes te simpel, die vorige was leuker

instasync.com/r/nederdraad
kom alsjeblieft ;_;

Weet iemand een website waar ik wat procesoren kan huren?

Deze had ik ook niet eens gezien.
>dvw 2500 stappen per dag gemiddeld.

Kkstruikelflikkers oetz

>dvw geen Turkse vriendin
Wat kunnen berbers, Turken en Arabieren ze bieden?

processorhuren.nl

meer dan 5 tekens genereren hoofdletterspecefiek duurt wel lang zeg

meer dan j*den

t. turrek

zing het complete zachte g harde l, post in het vocaroo draad, en ik zal komen

Leaseweb.nl?

Hoeveel MS/s heb je?

>dvw mijn struikel 3 dollartekens bevat

28.4

Joej

Struikel user komt een beetje nerveus het kantoor van de personeelsmanager van Acer binnen "B-ben ik te vroeg?" stottert hij "haha, een beetje maar dat geeft niet, koffie?" De lieve dame schenkt hem zonder het antwoord af te wachtten een bakje voor hun beiden in. "Vertel eens wat over je kwalificaties, er staat nergens dat je werkervaring hebt en ik heb eigenlijk geen idee waarom we je zouden moeten aannemen, met uitzondering dan dat je vermelde een uniek talent te hebben voor ons bedrijf." "j-ja, uhm.... kent u 4kan?" vervolgde user. "ja natuurlijk, ik heb mijn man ontmoet op /soc/ hij vroeg mij uit omdat ik grote dikke tieten had gepaald" zei de manager terwijl ze haar kopje koffie naar haar mond toe bewoog "n-nou uhm... ik ben diegene die de Nederland struikel gevonden heeft". Plots werd hete koffie werd uitgespuugd in user zijn richting, een pijn schoot door zijn gezicht heen terwijl een mix van koffie, melk, suiker en cognac zich onder zijn contactlenzen begon op te hopen.

"JE BENT AANGENOMEN user"

beetje zoals dit?

Persoon die deel uitmaakt van plaatje gerelateerd heeft hoorns op jullie volk gezet. Lal

ja

Beste paal in de draad tot nu toe, ik moest lachen ihel

Noice

helemaal niet, hij probeert juist die Turk te hosselen maar kan hij niet omdat hij kankerbeta is.
Esra wordt zeer waarschijnlijk op dit moment volgepompt door Davut terwijl arab als een hoorndrager jost op dat fantasie.

en bedankt voor het herpalen van miems die ik heb gemaakt

koek, 10/10

vQCk/oetzA

Sorry, ik niet versta Allochtoons.