/mämmi/

Valelääkärin skyrim huoli-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=N14sdbga8z0
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/
champion.fi/recipes/two-cabbages-jauhelihapaistos/
twitter.com/NSFWRedditImage

/germanic/

Mukava päivä.

H

oho oon oho

Bääbää vitun lampaat. Verikokeisiin klo 8 varmaan tunnin jonotus ja klo 9:30 voi kävellä suoraan sisään.

haha hey Sup Forumsros *fistpump* haha im new here what does newfag mean
t. friendly neighbourhood Sup Forumsro haha

Parin tunnin päästä kelaan jollekin työkykyneuvojalle ja kaivelen tässä vanhoja psykiatriapappers esille, kun näitä pitää ottaa mukaan. Ilmeeni kun luen näitä diagnooseja ja yhteenvetoja.

Ilmeeni kun ei mitään diagnoosia vaikka pelkään ihmisiä ja istun vaa kotona ja juon kiljua.

Lampaat töissä ja hikyt nukkuu

Olet tosi kaunis ja kiltti, enkelini.

Kiitos mutta en oo sun enkeli.

what did you do to the koala holy shit

No kiitti hei.

Olet nyt

B E N I S
E
N
I
S

Masis oispa loma tai elämällä tarkoitus

>39 aamua jäljellä

Miksei mulla ole sellasta halua mennä töihin ja edetä uralla johonkin?

Ei vaan kiinnosta olla joku toimistoheikki joka hiplaa kikkeliään omissa egoiluissaan.

Joskus tuntuu että on syntynyt väärään aikakauteen tai sitten systeemi on vaan paska.

Onko mitään skandaalista mitä voisi paljastaa

vinosilmä

banaani ja favela kiitos

Posting in epic thread

It's "ebin" you uncultured swine.

Suomi on homo maa

Vaikee sanoa, ihmiset tykkää eri jutuista.

Voit tietty yrittää kehitellä jotain muita tavotteita tai kiinnostuksenkohteita elämälles. Uppoudu johonki harrastukseen vaikka täysillä.

youtube.com/watch?v=N14sdbga8z0

mitä mieltä olette uudesta youtube videostani

Vittusaatana että että ulkona osaa olla lämmin

Kävin eilen jyväskylässä ja näytti siltä että eksyin bagdadiin, mitä vittua siellä on tapahtunut kun koko vitun kylä vilisee neekeriä ja hiekkaneekeriä allahu akbaroimassa.

äläpä, heti kun paistaa vähän aurinko niin tulee parempi fiilis

Neekeri tapan sut

olen valkoinen

ranskikset ja bic mac pls

Moro.

oispa

kaljaa

perjantai

kivat numerot

todistetta että valkoinen on number 1

Kävin sit ekaa kertaa Lidlissä shoppailemassa. Jumalauta et oli neekereitä ja muslimimuijia, huhhuh. En kuumotuksissani löytäny sieltä broilerin reisikoipia tai pekonia, niin piti hakee niitä erikseen tutusta bonuskorttikaupasta.

missä kiven alla olet asunut jos käyt vuonna 2016 ensimmäistä kertaa lidlissä

Kämpästä lähteminen on jo ihan riittävän vaikeaa, niin en ole koskaan jaksanut matkata puolta tuntia jalan, suuntaansa, tonne, mut nyt mulla on pyörä. Bonuskorttikauppa taas on samassa korttelissa, kuin missä asun.

...

Saispa upottaa sormensa Shinin turkkiin

En edes ole turri mut tommosta ois varmaan mukavan tuntusta halailla

Jätin ikkunan auki ja joku pörriäinen lens sisää ja nyt en löydä sitä!

>Bonuskortti
Otin S-kaupan kortin ku aattelin, et enhän mä muissa kaupoissa oikeen käy kai tästä jotain hyötyy. Viime kolme kk bonukset 2,02e. Jaa

Toi bonuskortti on kyllä yksi suuri kusetus. Kaikki sen käytöstä aiheutuvat kustannukset valuu vaan kaupan hintoihin ja "asiakasomistajan" maksettavaksi.

Voi vittu 2h pääst tentti enkä osaa mitään

Kannattaahan se silti hommata kun saa käytännössä ilmaiseksi (kun otat huomioon et saat jonku liittymispaketin) ja kuitenkin joskus käyt S-kaupassa. Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta jos mulla ei olis sitä nii lähikaupassa kusisin vaan enemmän rahaa.

t. bonukset viime vuonna 200e, mielummin 200e enemmän kuin vähemmän

Tunnin päästä tentti. Menee heittämällä läpi.

Huutohymähdykset kuvalle!

Nii mulki mut en saa vitosta

Ei niillä arvosanoilla mitään tee, kuha pääsee läpi.

t. valmistunut

Tekee kun koittaa päästää sisään avoimen kautta.

When will the next hockey match with Finland start?

Mikä kurssi ja ala?

Otin itteä niskasta kiinni ja aloin taas laittamaan työhakemuksia. Toivottomuus alkaa iskeä aika pahasti kun lukee näiden vaatimuksia. Olis vaan niin helvetisti helpompaa jos olis suhteita tai jos työharjotteluista ois napsahtanu työpaikka.

Tästä tuskin tulee yhtään mitään ja päädyn taas johonkin paskahihnalle

Oletin että olet jo korkeakoulussa

ps. alaikäbännit

VITTU

Laitan ihan vittuillakseni kelalle johonkin IT hommaan hakemuksen vaikka taidot ei ton tekstin mukaan riitä.

Onnea yritykseen.
MEE VITTU TÖIHI HOMO!

20.15 finnish time i think.

go to Sup Forums and /hoc/, we need more rare flags there

so in 5 hours

En oo käyny mitään peruskoulun jälkeistä koulua loppuun ja servailen täällä lukiointellektuelleja päivät pitkät.

Itellä oli ysiltä aamulla
Säkällä menee jopa läpi
Se olis jo toinen kurssi kahteen vuoteen läpi

Vittu mulla kiehahtaa että pitää toi työkokemus kirjoittaa noille rekrysivuille aina uudestaan erikseen.

Mulla on lähes 10 eri kesätyö/harjoittelu/työpaikkaa, miksei vittu riitä että lataan sen mun CV sinne sivulle ja katsoisivat siitä saatana

>1€ on talletettu S-Bonus tilillesi

hyvät tribloosit ja mukava meemi myös

työllisyyspalveluiden hörhöryhmässä foliohattuilua, auringonottoa, rupattelua ja kalakeittoa

ja taas 9€ tienattu

Löysin vanhoja koodilappuja. Toi jurassic park taitaa olla ennen 2000-lukua. Vittu mä olen vanha.

Toi kansio haisee kissan kuselle vaikka kissoja ei ole ollut kymmeeneen vuoteen.

muna nous pystyyn

Onko toi se pleikka ykkösen Jurassic Park Lost World? En päässy ikinä muutamaa tasoo pitemmälle

juu pleikka 1

saanko imeskellä ja nuoleskella sitä?
ehkä sitten sen vois laittaa mun pyllyyn ja päästät ihanat nestees mun sisälle

Taisin ite päästä sillä pikkuliskolla johonkin uintikohtaan

Voi juku.
Ittekin väsäsin tuollaisia, enimmäkseen GTA: San Andreasille. Ehkä niitä löytyy vielä jostain.

Huomenta. Heräsin just ja tein aamuanimet pönttöön.

Pistin kabanossin mikroon ja se makkara räjähti siihen malliin että kaiku Turkuun asti

Onnittelut.

Tekis mieli ryyb tänään kun oisin lähössä ihmisten ilmoille mut en tiiä viittiikö kun oon kuluttanu alkomaholia nyt niin vitusti liikaa lähiaikoina.

>"tulig mää jo vai ong tää hoitoainet?"

>"Eiköhän nyymi olisi jo aika hankkia se ajokortti"
>Ajokortin hankintaan on lisätty:
>Syventävä vaihe, 400e
>Harjoitteluvaihe, 200e

Siis mitä vittua, ennen vanhaan riitti että kortti saatiin testistä, nyt pitää maksaa ja tehdä turhaa paskaa koska ???.

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

enemmän ittee vituttaa
>kerro itsestäsi, miksi haluat meille töihin?

no vittu että saan rahaa viinaan, kuka helvetti töitä huvikseen tekee

Mikset paistanu pannulla tai uunissa? Ootko vähän tyhäm?

Kiitos seisokin aiheuttamisesta

Fuck Oh, I was doing this. good
champion.fi/recipes/two-cabbages-jauhelihapaistos/

Joo toi on kyllä paskaa jos se on vaan semmonen paikka mikä nyt ei hirveesti kiinnostais mut haluis vaan töihin.

Porkukoiden kämpassa meikäläisen kirjotuspöydän laatikoista löytyy näitä ihan helvetisti. Tulee aina 5/5 nostalgiapärinät ku niitä plärää.

no jos mää ny semmosen aiheutin niin eikös mun pitäs sitten hoitaa se jössikkä myös pois?
toivottavasti asut porissa

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

>stk 100mil SP ja en oo pelannu tätä paskaa vuoteen ja oon ihan hukassa nappuloiden kanssa

Pitänee kaivaa homeinen Raven jostain komerosta ja käydä tekee missioneit, et osaa taas painaa F1.

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

Mä oon vähän töhö enkä osaa käyttää semmosia

ootko ok

hello where are the lakupiippu

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/