Sverigetråden - Sidan tio-upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8
offshoreleaks.icij.org/search
svtplay.se/kanaler/svt2
twitter.com/NSFWRedditVideo

Först för ingen bryr sig

Du kommer aldrig ha en chans mot chad.

>dkn ingen nationalistisk tonåring som rider ens kuk i ett frenetiskt tempo

>och knappast något som vi invandrare nöjer oss med i första laget, vi har inte emigrerat för detta
varför pluggar ni inte då? Ni klagar jämt på Iranierna men de sköter sig jävligt bra , pluggar/jobbar hårt och blir nånting medan ni andra blattar skiter i allt och säger att Sverige är orättvist

Brorsan jag växte upp i norra b (145), snacka inte skit jag vet precis vad jag pratar om (och vad du pratar om för den delen).

>hon
>nationalisistisk
Du vet väl att hon är SD va?

...

HELL MOTHERFUCKING SEGER STORMA RIKSDAN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shia-muslimer från irak är också kvalitetsinvandrare.

Sunni-muslimer är det verkliga skräpet favä.

>dkn alla oanständigt klädda flickor
Helvete att gå utanför pojkrummet var ett misstag

Nej, nej! Vi har tillräckligt med 2dbrevare. Umm, hur säger man "dra åt helvete din psyksjuka bög och kom aldrig tillbaks" på malaysiska?

>dkn ingen ai fv

...

bra brev

Nästan alla iranier är högutbildade (föräldrar tillhörde intelligentian som flydde revolutionen) och därför sköter de sig jävligt bra, de får disciplin, normer och värderingar hemifrån. De flesta blattar har inte samma tur och hamnar därför i skiten. Det handlar inte om fritt val så mycket som folk vill tro, vi är en produkt av våra omständigheter.

>kläderna från buttericks
Skrattar varje gång

Vad är NMRs konkreta plan?

haha nej, du vet inget, jävla tönt, kom hit då.

>dkn ingen stormfv

Att få monopol över klistermärkesindustrin.

Organisera folk.

Det fina är att muslimska tjejer fortfarande klär sig anständigt även om det är varmt ute. Det är en stark övertygelse det.

ja Shia är lååångt bättre än Sunniskiten men jag tror det är något med Perserna, Irakier är väl delvis Perser.

jag fattar inte, Ser inte Araberna hur bra det går för iranier i USA och Europa och hur dåligt det går för deras egna folk. Speciellt de Iranier som lämnade Islam efter revolutionen och flyttade til väst. De är ofta högutbildade, integrerade och jävligt omtyckta medan araberna utför terrordåd i Europa.
hur kan de inte fatta att de har gått helt åt helvete som folkgrupp och i sin religion

>t. hackar ner på /r9k/

...

Kom till flemingsbergs c kl 15 horunge så får vi se.

Grilla gulasch och ha scoutläger

>hittade på lite (all) arbetslivserfarenhet på CV:t
>klarade intervjun men nu i efterhand vill de ha referenser efter att de "upptäckt oegentligheter"

köpa SIM-kort och utge sig för att vara påhittad arbetsgivare, j/n?

>dkn man måste svara i telefonen på arbetstiden medan de ringer från samma byggnad

Det också :^)

Skall du inte fråga ut någon av dem?

Detta, topp sött favä

Jävligt dumt gjort av dig

För babbar vill inte plugga. Babbar som lever här, skiter i det. Men babbar som kom hit förr, dvs de som kom runt 70-80 talet, de är babbar som vill jobba och utbildar sig. Men dagens gör inte det.

Erkänn bara att du ljög. Säg som det är.

Sen om det går åt helvete så är det ju så bara, då får du försöka igen.

>de får disciplin, normer och värderingar hemifrån
det behöver inte föräldrarna vara högutbilda för. mina föräldrar gick knappt gymnasiet

>vi är en produkt av våra omständigheter.
japp multikulturalism. Men nu börjar västvärlden äntligen vakna och inse vilket misslyckande det varit. att ta in en sån här stor mängd outbildade människor från en annan kultur med en ideologisk politiserad religion som konstant blir influerad från Saudi Arabien var ett enormt misstag

Divi blir du avundsjuk när du ser på dem?

Känner en söt arabisk tjej. Tråkigt att de är så bundna av sina familjer, hade annars lätt snappat upp henne.

varför gör hon så här

youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8
Hon ser jävligt ful ut favä. Nästan cp-skadad.

Är all foton bara kamerafusk och fotoaffär?

för så gör tjejer som är en söt

hon har lite grisansikte, gränsfall dock. inte lika gri vi ansikte som bild relaterad

>det behöver inte föräldrarna vara högutbilda för. mina föräldrar gick knappt gymnasiet

nej men det korrelerar jävligt mycket med möjlighet till karriär och lycka och du själv har åtminstone fördelen med ett svenskt namn och kunskaper i språk och kultur.

tar man typ 50 bilder så fångar någpn av dem en fördelaktig vinkel eller bra ljus.

Nä favä, skamlösa slyndjur hela bunten
Gör det favä
t. Erfarenhet
t.t. vi var endast kompisar för hennes föräldrar

Jag trodde du ville klä dig söt.

>dkn man såg den läckraste ökenfröken på bussen

vilken kropp alltså fyfan

...

japp, som sagt vi tog in för många, gick inte att integrera en sån stor mängd. Nu har vi parralellsamhällen, snart är vi på Brasilien nivå med stora favellas runt storstäderna där polisen inte kan gå in utan att bli mördad. Våra blir extra spännande dock jämfört med Brasilien då de vi har med stor sannolikhet kommer vara shariahdominerade

>kvinnor

Ja, och den kollektiva skulden ligger på det svenska folket och deras hybris, övertro till sin egen förmåga och vilja att bli en "humanitär stormakt". Ni spirade upp några år när resten av europa låg i ruiner och det gick er åt huvudet och nu får ni stå ert kast, så funkar verkligheten.

Tror ni hon kallar honom för pappa i sängkammaren?

>sd
>kvinnor
>sverige
lmao

How many supporters do they have ?

jag på bilden

...

300

Panamadokumenten tillgängliga för allmänheten.
offshoreleaks.icij.org/search

Nationwide, about 7,000

Härliga jagjag. Fortsätt gärna.

Do they have connections to SD ?

No, not officially.

No, SD are race traders and will be executed.

håller faktiskt helt med dig. Även internationell media kan skyllas men det är Svenskarna själva som gjort detta mot sig. Jag kommer ihåg en intervju förra året med en Syrisk snubbe som var helt jävla chockad när han fick reda på att det är bostadsbrist och att han inte kan få jobb. Han sa typ
>"vadå visste inte era politiker om detta? varför bjöd de in oss"

jag är inte arg på de flyktingar som kommit, jag är inte ens arg på majoriteten som bara är ekonomiska migranter, de kom för att svenska folket och politiker lovat dem en ljus ekonomisk framtid som helt enkelt inte existerar. som du säger svenskens hybis ligger bakom detta. Nu är det nog kört, enda lösningen är en massiv återvandringsprocess eller som jag sa innan Brasilien nivå. Hur som helst förlorar blattarna på det, de har i många fall spenderat allt de har för att komma hit å sen bara få höra att det inte finns något riktigt hopp för dem här heller, jobben de är kvalificerade för har för länge sedan flyttats till 3dje världen

som sagt vi är alla förlorare på denna poltik. invandrare och urbefolkningen

>traders
>inte traitors

...

*bbbrrrrrtttfff*

du kan väl i alla fall anstränga dig och gröntexta det jag skrev, fedorabrevaren?

>folket bestämmer vilken riktning ett land går i
Episkt jagjag grabbar

jag på bilden

Parties like FPÖ and AfD have some tendencies to ultranationalists but they are hidding it pretty well and to this point some people don't care.
Furthermore they are rising in the polls, the next Austrian chancellor will be H.C. Strache and the AfD has like 18% in the polls.
And I thought of unofficial but obvious connections.

Billiga bostäder kommer snart. Om vi sen lyckas stimulera bostadsbyggandet kommer vi få jobb med.

för mycket text

m-men 'demo'krati!!

Demokrati finns på lokal nivå.

>kommer vi få jobb med.
du menar andra eu medborgare som polacker och letter som är utbildade i bygge och billigare att anställa än Bilal och Sven?

Ni kan skylla på judisk media och allt sånt där men i slutändan vilka är journalisterna? svenskar, vilka är politikerna? svenskar vilka är de som röstat för dessa politiker? svenskar

vårt folk har ett sånt enormt självhat att vi begått kulturellt självmord och snart (om inte redan nu) är det för sent att rädda situationen

>alla jobb finns i den större grannstaden som ligger 10 mil bort
>svårt att pendla tack vare SJ (körkortslös - en loser baby favä)
>för att söka bostad där måste man ha inkomst

SD have purged everyone with even the slightest nationalist tendency, slandered them as "fascist", denounced nationalism and label themselves as social conservatives today.

Köpt stellaris och overwatch killar.

Blir nog inga mer inköp för månaden. Men känns ganska bra ändå. Är nog roliga spel.

>kommer det problem så skapar vi bara jobb som löser problemet win/win xD
Så svennen ska betala för en massa babbars bostäder, som lever på svennens pengar. Wew vad kan gå fel

>svenskar = svenskar
hehe mm okej goldersteiner/mdongo/mauhammaoud

>denounced nationalism
när gjorde de det? trodde Trump gjorde det populärt och ok att kalla sig nationalist igen

>köpt overwatch

haha, o my god luktar looser på lång väg här. själv har man beställt protte på gymgrossisten och upplysningens dialektik (adorno/horkheimer) från adlibris (bra strandläsning favä).

du vetatt etniska svenskar fortfarande är majoriteten av de som röstar (än så länge) och vad väljer detta stolta folk? "öppna era hjärtan" Moderater och "världens första feministiska regering" rödgröna

Svenskarna har lika stor del i detta som bonnier å co

>utrop på engelska att man måste ha en "ESS JEJ TICKET"
wew känner mig berikad redan

de facto när man gjorde om SDU och omformulerade hela principprogrammet.

Divi vem kommer bli din pv?

>det spelar ingen roll vilket block svenskarna väljer, det blir skitledare ändå
jaha du håller med mig alltså
>m-men SD!!!
de kommer aldrig nå 51%

ok, tråkigt. det visste jag inte

Och folk frågar sig varför dagens unga tappar sugen att hugga i och jobba och dra in skattepengar till detta underbara bygge.

benis favä

Han han en stor eller?

Ut i solen o glo på en jävla passerande planet nu gubbar

J-ja, jag är en förlorare. Jag är väldigt van vid att misslyckas med saker i livet. Mitt största misslyckande är att jag aldrig kommer kunna vara en så stor man som min far.

Men roliga spel har jag i alla fall. Det gäller att ha lagom ambitionsnivå.

>svedjani

tuttko

PRESSTRÄFF 12:55

SNART SMÄLLER DET GRABBAR

svtplay.se/kanaler/svt2

Han är smal och gillar att laga mat så han uppfyller alla krav

>jaha du håller med mig alltså
ja till viss del. jag håller med dig om att utomstående faktorer och organisationer bidragit enormt till landets förfall. men svenskarna har själva gått med på detta. skrikit rasist så fort någon ifrågasatt detta projekt och gottat sig i att vara en humanitär stormakt medan man snackat skit om hur elaka östeuropéerna är som ser till att skydda sina nationer

>>m-men SD!!!
>de kommer aldrig nå 51%
det vet jag men om fler än 15% röstade på dem skulle det kanske få fler partier att ändra politik. kolla på Moderaterna nu efter Fredrik "folkförrädare" Reinfeldts avgång. de har ju kopierat SD's politik. Hade sossarna gjort detsamma skulle det se mycket ljusare ut.

men egentligen behöver vi en Trump figur som kan leda landet ur detta som kan få svenskarna att inse att det är ok att vara stolt nationalist.

vi har ärvt alla problem och nästan inga av de positiva sakerna