Sverigetråden - Nattlig 2dupplaga

alla vänner av 2d är välkomna!

Other urls found in this thread:

ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.4046127-stenkastning-mot-lagersbergsskolan-vandes-mot-vaktare
twitter.com/SFWRedditVideos

tycker oironiskt att 4kanal har gjort mitt liv bättre

Ska gå och lägga mig nu favä. Imorgon tar jag tag i mitt liv.

Godnatt tråd1.

Betala era avseenden för Åsa

f

Söt tråd är bra tråd :3

Påminnelse

...

>dkn inget Lag Befästning Tre

VARFÖR BLEV DET SÅ HÄR!?

den nuvarande truppfästning funkar familj

Bokstavligen Överbevaka

ameriga :DD

Varför pratar du om killar som hon potentiellt har legat med?
Din hanrej.
>"Haff"

Samma här. Det är skönt att veta att det finns andra superförlorare kaosneetar därute

Ny cancerfri tråd

kanalen är utan tvekan ett av de mest genuina platserna på nätet åtminstone.

överbevaka är fullständigt värdelöst jävla skräp i jämförelse med tf2.

>"slösade" bort min ungdom på kanalen
>"slösar" fortfarande bort den

Overwatch är tamefan sämst

ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.4046127-stenkastning-mot-lagersbergsskolan-vandes-mot-vaktare

>Sex personer attackerade Lagersbergsskolan i Eskilstuna med stenar. När väktare kom till platsen vändes stenarna mot dem.

>– Vi hade ingen möjlighet att rycka ut, vi var upptagna med annat, säger Urban Nordqvist, vakthavande befäl på Sörmlandspolisen. Väktare från Securitas ryckte därför ut själva till platsen

>Enligt Urban Nordqvist finns heller inga misstänkta i dagsläget.
>– Vi får väl ta vittnesuppgifter, suckar han.

Känner ni det?
Känner ni hur allt sakta och säkert börjar gå åt helvete?

>trådkriga

>autistanon
Vi behöver inte trådkriga. De som föredrar 2D kan stanna i denna karantänen

nej är för gammalt och fyllt med onödigt skit
Övertitt var ganska kul men det har massa problem jämfört med TF2, och för inte serien framåt särskilt mycket, jag vill ju ha ett TeEffTre som går bortom vad TF2 skapade

för jag visste att hon inte hade och det ledde till att jag kunde fråga om hon ville knula me mig istället ;)

Ni som röker i tråd1, är det normalt att bli helt jävla hög när man röker första gångerna?

Herrejävlar vad bra det känns, måste ha dålig nicotin tolerans eller nåt. Känner mig nästan euforisk och helt lugn och avslappnad. Helt fri från ångest. Har fortfarande inget sug förutom det psykologiska (längtar lite efter att röka pga känslan). Men hade lätt kunnat gå utan i resten av livet.

>Känner ni det?
>Känner ni hur allt sakta och säkert börjar gå åt helvete?

>>Vi får väl ta vittnesuppgifter, suckar han.
>suckar han.
japp det händer

BARA

Hellre ett Naturligt Urval 3 favä

Att det inte finns fler spel som kombinerar RTS och FPS så är konstigt

Bara mansbarn i vänskapszonen ställer såna frågor din idiotfan. Ni kommer bokstavligen ALDRIG knulla.

jag har provat att röka ett par gånger när jag blivit bjuden av rökande kompisar. har aldrig känt ett skit så jag har aldrig fattat grejen med det.

slipper knulla upp mina lungor åtminstone.

...

>svenska män.webm

>Ni som röker i tråd1, är det normalt att bli helt jävla hög när man röker första gångerna?
Aa, men det avtar efter de första gångerna. Efter det så börjar man bli beroende.

Men hallå. Varför däckar de henne inte bara? Är de sexister?

KNULLA

>eskilstuna en skit
Och vatten är vått

>Ni kommer bokstavligen ALDRIG knulla.
för sent :^)

>När man säger att man är 180cm och egentligen är 179cm.

har aldrig spelat darwins hämnd 1 eller 2 favä, hur bra var det?

>alla arga manskultingar i tråden

Bokstavligen inget fel på NS2

Grisvidrigt i klass med VI VAR KUNGAR Å SKIT

Livet är tråkigt.

Men man behöver inte oroa sig för ögonkontakt, kroppsspråk, hygien och kläder. Att prata över telefon eller skype är nog bäst ändå.

haha nån som kan relatera???

Testa snus nästa gång, samma grej fast starkare och längre rus. Rekommenderar dock inte att göra det egentligen. Livsfarligt ju. Jag har inte rökt eller snusat på mer än ett år och när jag gjorde det gjorde jag det kanske 1-2 gånger i veckan max men jag kan fortfarande bli djävulskt sugen på att göra det.

Samma här, men sen när jag började ta bloss i lungorna fick jag "högen".

Hur många cigg är normalt att röka på rad? Jag ville ha kvar högen som avtog efter ett tag så jag rökte tre i rad.

Håller med snus är 10x gånger bättre än röka. Och det är väl inte särskilt hälsofarligt?

Sanningen är ju att man börjar röka för att se tuff ut bland dom coola grabbarna. (Jag började för sig pga nyfikenhet nu efter högstadiet, men ändå). Snus ser ju både fult ut och ger GRI VI tandkött.

Man fåc cancer i bukspottkörteln och munhålan och nå mer så vitt jag vet.
Sluta innan det är för sent. Ruset är kort och cigaretter är extremt dåligt för dig. Väldigt snart avtar den positiva effekten av nikotinet helt och du kommer bara vilja röka för att sluta må kasst.

Bra dokumentärer?

>bukspottkörteln
vart är den?

Nej.

i qken mann1

hmm

Inget mer snus för mig favä

...

jvdk

Storebror, vad menar det?

Har ju att göra med att det oftast blir att man mest röstar med regeringen oavsett vilket (om man ser på SD).
Det läggs hur många helt okontroversiella propositioner som helst oavsett regering. Många saker som bara är rena formaliteter för att de ska kunna bli lag.

anekdotiska bevis spelar ingen roll, jag menar bara att det inte tjänar något till att gå runt och anta att ingen någonsin kommer vara attraherad av en

Vet inte riktigt favä. Det är någon arabisk slang.

>inga spel att lira

Gräv upp nintendot och lira stridsgrodor.

Deus Vult!
Arabiska "människor" ut!

Hur vet man om man har schizofreni?

I stället för "svordom" så står det walla(h) ett arabiskt ord som blattar älskar att kasta ur sig

D-du kan väl spela med min kropp user :3

Du tror du inte har schizofreni.

...

stellaris

Tack så mycket!

God tråd.

lira övertitt i de 10½ timmar som är kvar av den öppna betan

Försök lära dig magi, tala med andar och kanske skapa en tulpa. Om det funkar så är du kanske sjuk.

>dkn man vaknar upp och inser att det finns hundratusentals negrer och araber i Sverige

Ja.

Om du är rädd att utveckla schizofreni har du troligen inte det.

Man frågar #2.

1/6 baby

Tjabba danskanon.

...

I am reading about swedish history and I don't understand why we present vikings as such savages (Welfare, king being killed if he isn't good enough, faimly apartenance)


PLease i need to know, what makes scandis so based?

Kofuku kawaii!
Hej!

>I don't understand why we present vikings as such savages
Christian butthurt.

>dkn inte sett en dator på 4 månader
>dkn kasst nät på mobilen.

we're a bunch of dumb vikings with bad genetics

Kommer Kristian Thulesen Dahl göra anime verklighet?

t. hanrejbrevare

vad gör han

Är detta årets memedryck?

>bad genetics
Swedish people?
But joden is qt.

>Chrisitan butthurt
Yeah i forgot about that, but still I don't understand why this still holds true today
Also guy, should I learn swedish? i feel like i'm becoming a scandiboo desu.

Första gången jag nånsin hört talas om det.

Jag får väl köpa en flaska på bolaget och prova.

>joden
>swedish

Ni har väl fixat sommarjobbet grabbar?

>Also guy, should I learn swedish
No point, everyone here speaks English anyway.

Jag fattar inte. Vad är skillnaden på detta och vanlig öl med fruktjuicer i sig som lambic?

det är han ju dock..

Vad tycker ni är ett vanligt antal språk som man borde kunna tala?

With all due respect Tunisiafriend, please don't come here. We're full.

You guys have just begun working on your democracy, keep at it and become one of the few good countries in the MENA region!

...