...
Sverigetråden
hell
jag vill krossa skallen på en liberal
Jag vill ha sex med Celeste på Leas golv.
>dkn du kommer få uppleva raskriget i dina bästa år
på med snubblet SNSD
...
Definiera liberal Mohammed
En som röstar på liberalerna eller en som följer en klassiskt liberal ideologi?
bra brev, grabbar
Ta livet av dig bög
Vad fan är skillnaden i praktiken? Landsförrädare båda två HELL SEGER
svenska "människor"
Bra tråd
...
>Vad fan är skillnaden i praktiken
Vilket märkligt sammanträffande att stormbögar i huvudsak är outbildade bönder.
Ny tråd utan äcklig ANIME trådstart
HEY GUISE
PLEASE SONG SAUCE
Kommer M fixa Sverige 2018?
>flyktingstopp
>bort med PUT
>högre krav och ålderstest
>bort med Afghanerna
>kan säkert bli lite mer radikala med tanke på hur arga deras väljarbas fortfarande är
De är ju bokstavligen vad SD var 2014 nu.
>trådstart tan
>anime
vad menade han med detta?
>Bög
Bi mästarras
>Vad fan är skillnaden?
Tror du på allvar att "Liberalerna" dvs ett borgerligt högerparti har något med liberalism så är du fan helt ute å cycklar.
Döda dig själv din lilla fitta
>anime
>inte anime
Vad menade han med detta????
min pappa på bilden
>ETHNIC SWEDES
Må repets dag komma snart.
>dkn man fuskar på cs fast alla tror man är legit
thihih :3
Detta favä
Haha är han kristen?
aldrig träffat en sverigevänlig / nationalistisk tjej
Klassisk liberalism är en jävla fedoraideologi. Visst att det finns okej delar som att lägre skatter och mindre statligt inflytande i marknaden men på köpet får man ju pride-parader, massinvandring, fullkomligt moraliskt förfall och som grädden på moset är lolberaler oftast för spergiga med marknaden och kan inte inse när staten behövs då de är ideologiskt förblindade.
>dkn man fantiserar om att misshandla en äcklig liberal bögcuck till döds
>Aldrig träffat en tjej
fdåd
...
Blir det en terrorattack ikväll j/n? Väntar de på finalen?
>på köpet får man ju pride-parader, massinvandring, fullkomligt moraliskt förfall
Det har ju ingenting med klassisk liberalism att göra, snarare på grund av att efterblivna vänstertomtar (dvs de som är längst ifrån liberalismen) får styra.
Sluta få mig att stödja terrorism user.
Fredag den trettonde.
>pride-parader, massinvandring, fullkomligt moraliskt förfall
Det är uppenbart att du inte har lagt någon avsevärd tid bland libetarianer. Det finns gott om konservativa libertarianer och även de som är för en mycket strikt invandringspolitik.
>för spergiga med marknaden och kan inte inse när staten behövs då de är ideologiskt förblindade
Det här låter som ett påstående. Har du någon slags grund för det du säger, eller är det bara något du känner?
Det finns en uppsjö libertarianska verk som beskriver utförligt hur i princip allt staten gör kan privatiseras. Ytterligare varierar mängden stat olika libertarianer vill ha. (nu använder jag libertarian som en paraplyterm som innefattar klassiska liberaler, minarkister, ankor osv)
>Total Warhammer använder denuvo
När ska du ta livet av dig?
>man någon använder ett icke-argument mot mig
Fast jo det har exakt med det att göra. Staten ska inte lägga sig i privatlivet, dvs det är helt okej för dig att böga på eller som kvinna ligga runt. Människor reduceras till konsumtionsslavar så snart religionen försvinner.
Ja och det finns även många kommunistiska verk som beskriver hur allt kan kollektiviseras. Fungerar dock inte i praktiken. Om du vill se hur en helt oreglerad marknad fungerar, kolla på USA under sent 1800-tal/tidigt 1900-tal. Extrema monopol som kontrollerar allting och arbetare utan några som helst rättigheter.
Jag är i allmänhet väldigt höger ekonomisk men man får ha lite realism.
Haha rätt åt er
>det här brevet
>de antiintellektuella fånarna som sysslar med politik är får, jag tittar ner på er och småler. Gulligt att ni vill leka politik
>Skrattar åt er med, skaffa abs, swag och pengar.. Sossar alltså fy jävla fan.
>Tror du missförstår vad en vitknekt är. En vitknekt är en "snäll kille" som endast försvarar kvinnor för att han tror det kommer leda till sex. När de väl inser att detta inte fungerar så transformeras de till fas två; den arga fedoratipparen
ta det lilla lugna nu pisscalle
Australien - KHAN'D
London - KHAN'D
MP - KHAN'D
Huruvida kollektivism fungerar eller inte fungerar, har inget att göra med huruvida kapitalism fungerar. Så jag förstår inte riktigt vad du försökte påvisa med din analogi.
>Om du vill se hur en helt oreglerad marknad fungerar, kolla på USA under sent 1800-tal/tidigt 1900-tal.
Det är inte riktigt sant att kalla den för en helt oreglerad marknad. Inte heller är bilden av sk "robber barons" helt riktig.
youtube.com
>Extrema monopol som kontrollerar allting
...existerar inte utan hjälp från staten. Mindre, temporära monopol är inte nödvändigtvis en dålig sak.
>men man får ha lite realism
Märkligt hur den där "realismen" överensstämmer så väl med vad du tror på.
SWORDS IN THEIR HANDS THEY KILLED EACH AND EVERY MAN WHO DARED TO INVADE THEIR SACRED LAND
VICTORY SONGS ARE RISING IN THE NIGHT
TELLING ALL OF THEIR WRATH, STRENGTH AND MIGHT
Haha, Austral-Jens spelar kantig.
>helt okej för dig att böga på eller som kvinna ligga runt.
Fast vad är fel med detta om man inte gör en stor grejj av det? Eller vill alla stormöbgar helt plötsligt ha sharialag?
>...existerar inte utan hjälp från staten.
Fast det var exakt vad de gjorde då staten i USA inte alls la sig i marknaden och det finns exempel på monopol, exempelvis Rockefeller och hans Standard Oil.
...
>dkn LGBT är här för att stanna och det finns inget stormbögar kan göra åt saken
känns bra favhä
>dkn pv sprutar ner min rygg
>icke-aggressions principen
Varför har ni hanrejeri som en princip?
Har du ens en pv?
>dkn fri tid men ingenting man vill göra
Införskaffa en fritös? J/N?
Vi kan väl mysas?
>dkn pv
haha aa
Avsaknad av moral leder till ett lands förfall, kolla på Europa, vi bokstavligen ger bort vår kontinent till en starkare kultur (Islam) för att vi blivit så försvagade. När folk bara lever för primitiva lustar och "lägre värden" så försvinner all offervilja, sammanhållning och arbetsmoral som skapar ett starkt samhälle som kan stå emot yttre hot.
Det där var riktigt dåligt skrivet.
>That is, predatory pricing costs the supposed predator far more than it costs the prey, who can further expand the cost difference by temporarily shutting down. Unless the predator is allowed to buy up a victim driven to bankruptcy, others can buy up those assets cheaply, thus allowing them to again compete with the predator and reenter effective competition.
För det första har du inte råd att kortsiktigt stänga ner som ett litet företag och för det andra förutsätter det här att någon annan kommer ta över när du blir knullad i röven. Mänsklig psykologi fungerar inte så, visst i längden skulle det fungera om alla gjorde så men folk tänker på sig själv i första taget och är inte villiga att knulla upp sina liv bara för att sänka något storföretag.
Hur fick en?
Ledsen
N
Friterad mat är grymt onyttigt och de få gånger du behöver fritera något om du inte äter skräpmat kan man göra i en gjutjärnsgryta.
Dra åt helvete det är typ 20 grader ute jag svettas redan till döds
Är du botten?
Du är redan en tjockis, user. Du behöver inte mer fett.
Hah, har en AC så känns mysigt med 10c inomhus.
bara var dig själv
>dkn de flesta bögar kommer ta sina liv innan 30 pga mental sjukdom
Känns bra, naturen fixar sina egna misstag.
hängde här tills jag hittade honom
ja
>dkn stormbögar kommer ta livet av sig när de fattar att globaliseringen inte går att stoppa
Är du någonsin toppen?
Varför får jag ingen botten pv, kväääää.
>Känns bra, naturen fixar sina egna misstag.
breva kuk
Hur känns det att vara nbög?
>dkn ingen pojkvän vars anus jag kan slicka
sällan
leta favhu
tråkigare än vad man tror
>dkn sötpajer brevar på blixtbak
haha ok /r9k/ user
>detta är vad bögar tror
Ni utgör typ 1% av befolkningen, 75% av alla killar hatar er och vill se er döda och de resterande 14 procenten är betahanner som ni inte är attraherade av ändå.
Du vad?
>För det första har du inte råd att kortsiktigt stänga ner som ett litet företag
Inte i Sverige nej, men har du inte de enorma utgifterna vi har så är mycket möjligt. Du måste ur ditt sverigeperspektiv när du läser sånt här.
>för det andra förutsätter det här att någon annan kommer ta över när du blir knullad i röven
Varför antar du att det nödvändigtvis måste vara någon i en liknande sits som tar över? Kanske är det ett annat företag som har fler resurser att tillgå. Inte heller kan storföretag förlora hur mycket som helst för att konkurrera ut mindre aktörer. De har inte oändliga resurser och styrelsen har inte oändligt med tålamod.
>Mänsklig psykologi fungerar inte så
Det här är bara ett påstående. Däremot vet vi att folk svarar på incitament, vilket också är poängen i artikeln som tycks ha undgått dig.
? vad svarar du på
>75% av alla killar hatar er och vill se er döda
detta är vad homofober tror
Är alla här inne bögar?
>75% av alla killar hatar er och vill se er döda
Källa
Fyfan nu kom den igen, den episka känslan när ingen flickvän. Den kommer varje sommar när det blir varmt och jag känner för att ta mitt liv lika mycket varje gång.
Käkar någon här piller som SSRI eller liknande och hjälper det? Kan jag gå till vårdcentralen och säga att jag inte har flickvän och vill ha medicin för det?
Såga ihjäl Divi med en motorsåg och tvinga i hans HIV-infekterade bögblod i varje 2D-mongo i trådens käft med hjälp av en tratt.
Bara osäkra betahanar och garderobsbögar hatar homosexuella.
>bögjävlarna kommer flyga från svenska hustak under din livstid