Sverigetråden - Låliupplagan

:3

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=02HZalIGsGg
instagram.com/frejalindbergs/?hl=en
youtube.com/watch?v=3yComZ5t00c
youtube.com/watch?v=nrvduoxw4HQ
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/ + /ausnz/~

TVÅDIMENSIONELLA

JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK

KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅTT MER

...

...

LÅR

>dkn ingen homu fv

>sverige
heh

Ben

Topp nånting för tolerans

>svenska kvinnor

...

Mycket tolerant favä

Varför är det obehagligt med naturens lagar?

>dkn ingen 2d lillasyster

>"""""kvinnor""""" över huvud taget

Hell seger!
youtube.com/watch?v=02HZalIGsGg

Detta. De är likadana över hela världen. Enda skillnaden är att vissa kulturer lyckas hålla deras natur i schack istället för att släppa lös den helt som västvärlden har gjort.

Tråden är så död att inte ens "Axel" gröntextar om "Stormbögar" och "outbildade bönder"

>årets bild
>den föreställer bara en extremist som vill störa ut en fredfull demokratiskt understödd demonstration av andra extremister

vem /porr beroende/ här? Runkat till porr sen jag var 10. Ganska säker på att det förstört mitt liv

Längsta jag gått utan är kanske en vecka på landet, men då onanerade jag istället tio gånger per dag till fantasier

...

instagram.com/frejalindbergs/?hl=en

brevs instagrams

Svarta Pantrarnas knutna näve är fullt jämförbar med en hitlerhälsning.

Grattis, din hjärna är permanent skadad och du kommer aldrig kunna ha ett hälsosamt sexliv med en annan människa.

Hell seger!

>.jpg.png

Du lär ha bra smak. Breva lite sötprover

>knullat prostituerade ivl och flertal vanliga tjejer
>tycker egentligen det är skönare att ronka till porr

r-rädda mig

>Avpixlat

Jag. Nu jävlar ska jag ta och runka bara för det.

bli mer alfa så ska du se att det kommer vända

Å där kom det, det första axelbrevet i tråden.

död tråd

...

Vad hände med Victor?

Var det nån som sa Martina? :3

Dödsstraff för fetton när?

J-ha tack

>tredje gången i rad jag upptäcker att jag commitat upp dox på mig själv på github


negerwindows favä

Breva github

du vad?

>dkn korv stroganoff med ris till lunch
Topp mums. Vad för god och nyttig mat har ni ätit för att stärka er inför en produktiv och givande dag anons?

>dkn user får en att inse att alla projekt man laddat upp till gitten innehåller ens namn

...

>dkn ingen rumpa fv att vila händerna på när man spelar data

Fryspizza och kaffe

>dkn tänkte börja med git för 7 månader sen
>dkn fortfarande inte tagit tag i det

Mamsens gulaschsoppa som hon lämnade här när hon var på besök

Vad hände egentligen med 26 paket user?

Inget än funderar på att gå och köpa snabbmat favä

En halv burgare och pommes frites.
Ska nog ha ett äpple till mellanmål.

>ungmankrossadavpaketilinköping.jpg

>dkn man fick inte reda på vad som hände med lolin i senaste avsnittet

MEN HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA ATT FATTA ATT HON GILLAR NEGERKUK!?

Det är aldrig försent, dock är det inte heller viktigt.

Ska döda dig om du inte håller käft.

...

>antyder att det inte gör ens snopp hårdare

Oj, vad jag blir rädd, jag behöver ju bara promenera lite snabbt ifrån dig så dör du av en hjärtattack fetto
OMG HI POLAND-KUN I LOVE YOU

V-vad ska blåmännen göra med flickorna?

awww man, I LOVE YOU TOO

Låt naturen ta sin tid favä

t. Vägde 116@175 för några år sedan och rannsakade mig själv

Aqua en skön favä, hoppas bara hennes grej med att bränna pengar och hamna i skuld blir något de trycker för hårt på.

Skall du bli biff?

Är jag en vedbod om jag vill ha en sådan här fv?

youtube.com/watch?v=3yComZ5t00c

>fettobrudens fisporrfilmer blev nertagna
Vad fan ska jag runka till nu då?

Hade du lingonsylt till?

Gick ner till 70~nåt och har gått upp till 82 så är rätt nöjd men kommer aldrig orka bli "biff", tränar typ 2 gånger i veckan och springer typ en mil totalt

Sjukt mycket lättare att gå ner i vikt än att gå upp, bokstavligen bara att äta mindre och röra sig mer

Okej blir du en söt pojke då?

>dkn man kommer aldrig kunna åka tillbaka i tiden och köpa alla spel man inte fick som liten

Bra upplaga

>lingonsylt till stroganoff

Jag vill pussa den flickan.

Ta livet av dig

SHA-LA-LA-LAAAAAA SORA WO!

Det tycker jag, att vara en ständigt alert hemvakt kräver energi.
Det är bättre än inget user, du vill väll inte bli trött och butter för att du inte fått i dig all näring du behöver user.

>du vill väll inte bli trött och butter för att du inte fått i dig all näring du behöver user.
N-nej

youtube.com/watch?v=nrvduoxw4HQ
>tråden.mp4

Suveräna siffror men jag är inte särskilt söt, bara kort. Har för mycket skägg favä

Kul att se att den har fått en anime, kanske värd att plocka upp några serier den här säsongen

EN JÄVLA SÄL

Mysigaste 2dn på länge. Jag skulle vilja säga att den till och med är bättre än NNB

Steka fläskytterfile på spis eller i ugn?

tog bort repot och började om varje gång, annars syns det ändå i historiken på webbplatsen

>namnet på fönsterkontot förekommer i obskyra inställningsfiler som man knappast ändrar i manuellt
>en produkt som är registrerad på mig skyltar stolt med mitt namn i loggfiler

för helvete

Ta livet av dig.

En pojke faller för en flicka.

Oförmögen att fråga ut henne får han en deus ex machina gåva med flickans telefonnummer. Han struntar i att numret är konstigt och ringer henne direkt, överlycklig får han reda på att hon också är kär i honom.

Men, nästa dag, när han går igenom gårdagens händelser och kärleksförklaringen till flickan så tittar hon bara på honom med ett förvirrat uttryck. Efter lite efterforskning får han reda på att flickan han ringde inte är samma flicka som han är kär i, hon existerar inte i det här universumet alls. Hon är flickans motpart i ett alternativt universum som har blivit kär i huvudkaraktärens egen motsvarighet i det alternativa universumet, som också är ovetande om hennes kärlek.

Saker händer när de två gör en deal om att ge varandra deras mörkaste, mest privata hemligheter för att ge varandra vapnen de behöver för att erövra hjärtat av sina motsvarigheter. DRAMA uppstår medans de två jagar sina respektive älskade och börjar bli kära i varandra istället och de börjar ifrågasätta KÄRLEKENS NATUR.

>inte gilla söta flickor

Bokstavligen 2-3 autister som spammar dag in och dag ut.

2cm medaljonger i stekpanna i smör på inte för hög värme (10/12 eller dylikt)

Vänd ofta

Är jag skuggbannad igen?

>2 (Du)
mm aa

anga?

>2 (you)

:3

>dkn 3 (Du)
haha aa

Ren och ofiltrerad autism i dess mest naturliga form.

fick ilningar längs med ryggen favä, nästan som om någon brevade fast ändå inte

>Efter lite efterforskning får han reda på att flickan han ringde inte är samma flicka som han är kär i, hon existerar inte i det här universumet alls. Hon är flickans motpart i ett alternativt universum som har blivit kär i huvudkaraktärens egen motsvarighet i det alternativa universumet, som också är ovetande om hennes kärlek.

Fick mig att vilja se filmen(?) favä.

Jag och din framtida son på bilden