Why is netherlands OBSESSED with this woman?

why is netherlands OBSESSED with this woman?

all me

I'd fuck her dirty asshole and the clean my dick in her mouth, tbf, senpai.

We don't know
This

it's literally just one lad who's obsessed with her :p

They are shocked that someone moderately attractive came from Britain.

>attractive

open your mouth a bit more, you need to catch all my jizz

stupid slut

cause she's a bad goy

She seems to like to look ugly on purpose occasionally

>this
>woman

Top kek.

I HOPE YOU ALL GET KNOCKED DOWN BY A BUS AND RAN OVER BY THE FOLLOWING CARS

>mfw I've read neanderthals instead of netherlands and it sorta had sense

So do I desu

Bleeding hell, François, cheer up lad.

>don't EVER fucking reply to me again

@59290773
As you wish, cloggie twat.

Cara

cara

Cannot unsee.

You leave me... no choice.
Now, your impudence has gone too far. If you have any last words, now is the time to say them.
*slowly unsheathes katana*
Nothing? Then so be it.
*teleports behind you*
*spills your guts over the floor*
Regrettable, but unavoidable

c a r a

*dies ... of laughter*

Who is that?

C A R A
A
R
A

because she looks like a pubescent boys and most dutch are openly pedo

Wat zei je over mij, jij kleine klootzak? Ik moet je mededelen dat ik cum laude ben geslaagd aan de mariniers academie. Ik heb deelgenomen aan verscheidene geheime aanvallen op Al-Quaeda en heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn geweten. Ik ben getraind in gorilla oorlogsvoering en de beste sluipschutter in het Nederlandse leger. Je bent niks anders dan een doelwit. Ik roei je uit met precisie ongekend op deze aarde, markeer mijn woorden godverdomme! Je de denkt dat je weg kan komen met vuil over mij te spuiten op het internet? Schrijf dat maar op je buik eikel. Terwijl we spreken ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van spionnen in Nederland en je IP adres wordt op dit moment getraceerd dus je kunt je maar beter voorbereiden voor de komende storm, onderkruipsel. De storm die het zielige ding wat je je leven noemt weg vaagt. Je bent ******* dood, jochie. Ik ben overal, elk uur en kan je doden in zevenhonderd manieren. En dat zijn alleen nog maar mijn blote handen. Ik ben niet alleen extensief getraind in ongewapend vechten, ik heb ook toegang tot het complete arsenaal van het Nederlandse corps mariniers en zal dat tot zijn volledige vermogen gebruiken om je smerige gezicht van het continent te vegen, jij vuile huichelaar. Had je maar geweten wat de voor onheilige vergelding jouw “Slimme” opmerking ter weeg zou brengen. Misschien had je dan je bek gehouden. Maar dat kon je niet, deed je niet en nu ga je er voor betalen jij stomme idioot. Ik schijt zoveel furie over je heen dat je er in verdrinkt, Je bent KAnker dood jochie!

kstew

The only girl whose vagina I will never be able to desecrate....

fantastic post

maisie

Maisie mentioned