/Norgetråden/

Godvær-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HP2Zja_-Dss
youtube.com/watch?v=Ki-QUbNItH4
en.m.wikipedia.org/wiki/Bill_Clinton_sexual_misconduct_allegations
nrk.no/norge/oslo-politiet-om-ulovlige-sondagsapne-butikker_-_-vi-har-langt-viktigere-oppgaver-1.12947232
timeanddate.com/countdown/birthday?iso=20160515T00&p0=2488&msg=Bursdag&font=cursive&csz=1
youtube.com/watch?v=KCmJUobwKQk
twitter.com/SFWRedditGifs

her er godt å være.

Först for hvit overlegenhet.

...

>dkn ingen finnmark loli fv

youtube.com/watch?v=HP2Zja_-Dss

fanden ta deg

er det degenerert å spille videospill gutta?

youtube.com/watch?v=Ki-QUbNItH4

Alt med måte sdm.
Etter min mening er spill underholding på samme nivå som TV, film og böker. Alle tremger å slappe av litt med hva enn de foretrekker.

*smask*

laget for den Store Svarte Kuken

Heng Deg Selv

har ni fått nya sedlar än

Nei
og jeg gruer meg til det skjer

>norsk humor vil aldri komme opp på Åpen post-nivå igjen
Jeg ba aldri om disse fölelsene

Tror jeg trenger en pause fra Norgetråden

Dere er ikke dem jeg trodde dere var.

...

neida stay svensken

Ikke lenge til nå

Jeg kanske blir tilbake om noen timer

>barnetegning på 1000-seddelen vår
e-er dette en spǿk?

Nei, vi ville aldri spöket om noe sånt.

Genialt konsept fåvæ

Är nåt berg på riktigt

Hva skal dere i pinsen?

privatisere nav.

slappe av noe jævlig

Tenker jeg tar en pilgrimsferd til Nasaret

Drikke meg drita alene og prumpebreve i norgetråden.

*prump*

tenkte ta selvmord

faen ta deg jeg hater den satans prumpebrevinga noe så inni helvete

hva mente vi med dette?

ser dere på melodi grand prix, gutta?

>363636
jævla gode tall anonsen

Hvem faen er det som gidder å se på den kreften der?

Er jo bare 10% som kan synge, om det.

Nei, ser på en stream på twitch

Ja, sitter og drittbrever i klisseten

Hvilken?

Alt.. og ingenting.

Selvsagt

>Hvem faen er det som gidder å se på den kreften der?
homofile, gamle mennesker og fulle folk

Nei. Jeg ser på younow.

En arkivert en fra torsdag...vil ikke nevne kanalen. Men er ganske kult at man har chat-replay nå, foler meg mer motivert til å se streams jeg gikk glipp av liksom

gullstandard når?

>vil ikke nevne kanalen

Tamt det er en av de kvinnfolka.

big mac i stockholm.

...

for en sǿt apekatt. hvem var det som gav den klær?

o.O xD

Eksplosjoner i Stockholm.

Var i Helsinki, din dust

Legger meg rett og slett

Trodde bare negere var så lite kreativ at de gjentar en vits ti tusen ganger i året i over 200 år. Er du neger med lav intellekt, eller en hvit mann med overlegen kreativitet og vittig intelligens?

Noen autister som fikk megmegoverdose der borte og gikk berserk?

>aldri mer PR

sukk

slutt og syt

begynn og yt

Blir masse BF1 når det kommer ut.

>116 ÅR: Emma Morano, som ble fodt på 1800-tallet,
>VEKKER OPPSIKT: Avgangskandidater ved det amerikanske militærakademiet West Point tok et bilde kledd i uniform hvor de hever fistene.
Har VG tatt inn nye studenter igjen?

Forsåvidt så er sistenevt sak motbevist forrige uke og at det ikke blir noen West Point gransking av bildet tross hva sinte politisk engasjerte mener, og VG med sin "Militærbilde etterforskes" klikkagn. Bra jobbet VG!

Er joderor til webm-user fortsatt her? Trenger en webm av Finnmark videoen fra 0:23 til 0:26.

>fistene

VG er og har alltid vært noe jævla skrap

Alt jeg ville denne lordagen var å slappe av med en ol og lese Ayn Rand. Hatt hodepine hele kvelden fåvæ. Sittet og glant på TV gutta..

>Kommer med grove anklagelser og konspirasjonstǿv
>Linker en blogger som selv spruter mer tǿv
>Self employed
Hahaha, begynner å se et mǿnster blandt kommentarformatet.

Deres harde kamp for DEN SKJULTE SANNHET™ er jo en heltidsjobb. Bare at de gjǿr det HELT GRATIS, men de er jo viktige samfunnsspillere som besitter mǿrke hemmeligheter kun de har privilegiet av å ha lest og forstått, og nå redder verden ved å rǿdpille alle sauene..

...

En æra er over.

Skulle drukket vann isteden

Hvem er du?

Snåsamannen

Ser ut som prosjekt virkelighet-prosjektet til norgetråden er over.

en.m.wikipedia.org/wiki/Bill_Clinton_sexual_misconduct_allegations

Da var tiden inne, gutta.
Stille bǿnner nå, fǿr vi knuser /w/

Leser fontenehodet fåvæ.

Har bare lest Atlasskulderhevelsen fåvæ.
Er fontenehodet bra?

nrk.no/norge/oslo-politiet-om-ulovlige-sondagsapne-butikker_-_-vi-har-langt-viktigere-oppgaver-1.12947232
privatiser politiet

Og han ble frikjent. Eller er man skyldig i voldtektsanklagelser uansett når kvinner tenker at en mann som har hatt en sexskandale vil være såpass upopulær at deres anklagelser vil ha ypperlig grobunn og derfor tjene lette penger, noe de gjorde?

privatiser åpningstidene fåvæ

Privatisere politiet er lösninga di? Jeg vet det er en megmeg, men helt ærlig talt så er den helligdagsloven piss uansett, og burde aldri eksistert.

Så lei denne """"debatten""""" i det hele tatt, bare ha alt oppe om sondagene sånn som alle andre siviliserte land, ferdig med det.

Vårt land nyter ingen seire lenger. Vi taper ved svenskegrensa, vi taper på harryhandel, vi klarer ikke å slå Island... våre fiender vokser seg stadig sterkere mens vi blir stadig svakere. Vi må snu dette fǿr det er for sent; vi må bli smarte, og vi må bli tǿffe, og det brennkvikt.

hallo? legg ned all privatisering fåvæ

timeanddate.com/countdown/birthday?iso=20160515T00&p0=2488&msg=Bursdag&font=cursive&csz=1

Gutta!

Grattis. Sier det bare for du kommer sikkert til å bli mobbet.

Synes den er en del bedre enn de andre romanene jeg har lest (Vi de levende, Atlas trakk på skuldrene, og hymnesang). Forste delen av Atlas var jævlig langtekkelig og treg fåvæ.

Hahaha, blir alltid roasted i Norgetråden

Et år nærmere doden, et år nærmere mindre breving fra deg!

..Og takk ska du ha! Oops

Nei det er jo bare en dag :o

Vet du hva trikset for å slippe å se brev som gjǿr deg sint? Stikk to kniver i ǿyeeplene dine. Om du er for feig for det så kan du også hoppe uttafor ei bro. Da slipper du å bli avfyrt hele tiden.

Enig med the siste. Tok meg en god pause etter del 1. Og den slutten var vel over toppen. Men ellers stort sett solid.

Har hǿrt mest positivt om Vi De Levende. Hvordan er de to (Vi De Levende og Fontenehodet) ift filosofisk innhold mot Atlas? Såvidt jeg skjonner det dekker Atlas noen av hennes tidligere bǿker på det feltet.

det er sant at priser kan gå opp etter privatisering, og iblant ganske kraftig, men det kommer helt an på hva slags forhold som fantes fǿr privatiseringa og hva slags forhold som finnes etterpå. det er også sant at heller ikke valgfriheten blir særlig mye stǿrre på kort sikt, spesielt ikke hvis man bor i et lite land. det kommer samtidig også litt an på hvordan man definerer kostnadene; i systemet som vi har nå tenker man f.eks. som regel at byråkratarbeidsplasser er produktive; alle lǿnnstagere betaler jo skatt på inntektene sine. men byråkraters """inntekt""" kommer fra staten (via skatt fra privat sektor) og hvis man liberaliserer et omfattende system kan svært mange slike arbeidsplasser gå tapt og man kan, om man vil, se på dette som tapte inntekter for staten, og man kan påstå at disse er kostnader som er knyttet til privatisering.

og det som jeg synes er mest urimelig er at staten kan late som at de skattefinansierte skolene våre er """gratis""", og lære bort dette til elevene i disse skolene. å systematisk manipulere språk er en svært effektiv taktikk; til slutt tror folk flest på at skattefinansierte skoler er det samme som """"""""""gratis"""""""""" og da kan man sammenlikne private helsesystem som av nǿdvendighet må ha ekte markedspriser (som muligens er hǿye), med et sosialisert helsesystem som jo er """""gratis"""""" (og dermed uendelig billigere).

filosofisk sett er markedet ment, fǿrst og fremst, for å fungere over lang tid. det kan ikke lǿse særlig mye over natta, og de aller fleste av oss foretrekker tryggheten som dagens ordning gir oss.

hvem /gnuplusslinuks/ her?

Skulle gjerne brukt linux fåvæ, men holder med til Windows for nå siden AMDs linuxdrivere er slik utrolig sǿppel.

holder meg*

Doden er alltid nær, uavhengig av år. Du kan do i morgen fåvæ

>Du kan do i morgen fåvæ
MEN JEG MÅ NÅ
KOLON LÆRER, KOLON

er de virkelig så dårlige? de fungerer vel fint på spill som er portet vel? csgo foreksempel fungerer kjempebra for meg

Håper jeg dor i morgen fåvæ

brev ditt ansikt når australia vinner melodi grand prix, gutta

Fontenehodet er litt i samme gate, men (forelopig) uten de lange monologene som en fant i Atlas. Det var faktisk det jeg likte best i Atlas, f.eks ranten om Twentieth Century Motors ( youtube.com/watch?v=KCmJUobwKQk ), selv om det tidvis odela litt av flyten i fortellingen.

Vi de levende er en litt annen type bok. Mest en selvbiografi om sin oppvekst i kommunistrussland sdm.

...

>0p från norge
VAD FAN GÖR NI?

Funker som total dritt på ALT jeg prǿver, untatt OpenCL (med fglrx). Enten det er på min bærbare (260m hjhr) eller min stasjonære (R9 290).
Av det som har "native" (har me et bra ord på norsk?) linuxstǿtte: ETS2 funket som en fǿrstegenerasjons lada på to hjul. TF2 enda dårligere. Metro: Last Light funka ikke. Witcher 2 hadde en stǿdig bildefrekvens under 1.
Disse funka som en drǿm på labmaskina jeg hadde på universitetet med Nvidia 480.

Husker ikke hva mer jeg har prǿvd fǿr jeg gav opp. Vet eksen min kjǿrte flere spill som f.eks Dragon Age: Origins på Wine med sin Nvidia, mens det ikke engang startet for meg.

Åpenkildedriver eller proprietærdriver har gitt liten forskjell.

Når har i tilleg AMD forkastet videre utvikling av sin proprietære driver fglrx, så fǿr åpenkildedriveren tar igjen fglrx ift OpenCL-stǿtte blir det slit å skulle utvikle mye på Linux (for meg).