/danskertråden/

/skandi/ a kill
Kina edition

Inviteret: Danmark, Sverige, Norge, Japan, Animevenner.
Tolereret: Finland.
Absolut ingen adgang: >Island

Hvis du vil fange folks opmærksomhed så vælg noget nordisk eller dansk, og ikke tegnefilm din klaphat

Men folk elsker 2D!

Nej du gor, og det er derfor ingen poster her. Jeg er her bare for at gore dig opmærksom på at stoppe med at være en autist og så poste noget DK relateret hvis du faktisk vil have nogen i tråden.

hej hej og /dodtråd/

Gift Dig, Du vil fortryde det; gift Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; gift Dig eller gift Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du gifter Dig, eller Du ikke gifter Dig, Du fortryder begge Dele. Lee ad Verdens Daarskaber, Du vil fortryde det; græd over dem, Du vil ogsaa fortryde det; lee ad Verdens Daarskaber eller græd over dem, Du vil fortryde begge Dele; enten Du leer ad Verdens Daarskaber, eller Du græder over dem, Du fortryder begge Dele. Troe en Pige, Du vil fortryde det; troe hende ikke, Du vil ogsaa fortryde det; troe en Pige eller troe hende ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du troer en Pige eller Du ikke troer hende, Du vil fortryde begge Dele. Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele. Dette, mine Herrer, er Indbegrebet af al Leve-Viisdom.

>ETHNIC SWEDES

Men mine svenskvenner bruger 2D billeder til at starte tråde.
Hej Kierkegaard!
This!

Det skal altså hedde /danmarktråden/

/danktråd/

lovliggor det NU

ALDRIG

Hei

>Absolut ingen adgang: >Island

Varför använder Danskan 'Å' och inte dubbel-a (Aarhus tex)?

Det er bare den der anime bosserov der ikke kan lide at island bruger velkonstrueret kritik af anime

>island bruger velkonstrueret kritik af anime
BWAHAHAHAHAHA
Indtil videre er jeg stadig ubesejret i alle debatter, jeg har konsekvent BTFO folk der prover at fornærme mig.

m-men jeg elsker anime

God user!
Du må gerne blive!

Har ikke vært på Sup Forums på en stund men er koselig å se at danskene har sin egen tråd nå. Velfortjent syns jeg

>dig
>blowing noget som helst andet end venede sorte pikke
Ha

Klamt, hvorfor går du så meget op i beskidt penis?
Eller måske er det de klamme peniser der går op i dig?

JAG ÄR HÄR!!

>hvorfor er danmark ikke retarderede?

Danmark..

hi

Hi Lithuanfriend!

How are you?

Hvor mange indvandrere skal vi afvise?

Kun muslingerne.

90%

I have to sleep soon, but I'm alright!

Muslimerne*
Dumme bærbar.

dem alle og sende dem hjem

>gift Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det
LOL

Detta!

Noen som sa..2D?!

Varför luktar Stroget så jävla illa?

Gi meg en gratulerer med dagen for helvete.

HAHAHAHSHAHAHAHA a danish general? What next, a belgian general? Lmfaoooooooooo

+1

Nå er det faktisk nordmenne som holder tråden deres i livet her, likevel får vi ikke en eneste gratulasjon.

Amerika!

anime is for low test "males"

Ja snälla knulla mig i pojkfittan pekka xO

Hejsan danskbröder. Jag älskar er även om vi har haft det lite tufft historiskt sett.