/Norgestråden/

Natt til 17 mai utgaven

forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jZYqW-t7oTY
poal.me/gzn6nf
twitter.com/SFWRedditVideos

anime

Nå nærmer det seg.

Germanske

youtube.com/watch?v=jZYqW-t7oTY

burde jeg begynne spille hearthstone

Hvilken nasjonalsang foretrekker dere på dagen da?
Selv synes jeg Nordmannen eller Sǿnner av norge er best.

How do I get a girl like this?

rasemiksefilm på nrk3 gutta

>Norgestråden
>Norges
>ges
>s

drop a few more pounds and grow out your faggy hair a bit more, you faggot.

Slå på nrk3 nå så får dere se tenåringer rasemikse for norske regissorer.

...

er det brasilianske damer med?

NY TRÅD

nei, det var en norsk tenåringsjente som lå med en afrikansk tenåring.

henger meg nå

Banneret ser helt forjævligt ut. Og dette i selve nasjonaldagstråden. Skam deg, Anonsen.

hvorfor det da?

Tenk at rundt denne tiden i morgen, eller litt senere, så er norgetråden over for alltid.

Nesten litt rart å tenke på gutta, det var vært en helsikes reise.

fordi det var det regissoren ville. den heter natt til 17 og handler om osloungdom, og osloungdom er bare hvite norske jenter og afrikanske og sandnegre gutter.

Tripletter bekrefter

Du er forhåpentligvis det, men dette poal.me/gzn6nf viser noe annet. Hade bra da.

'nei'

Det eneste den viser er at mange av de aktive brevene er blant de som forsvinner, meningsmålingen startet med 1-4 men ja-folk snudde det plutselig til 12-6 med stemmer over en time etter lenken ble brevet. Luskere og folk som brever 1-2 ganger per tråd har null verdi.

Jeg blir.

t. Sjakkanon

Bare stikk du! Hade bra!

shit asså.. Det skulle ha vært meg som var regissoren asså. Brasilianske rumper over alt, det hadde blitt litt av en tenåringsserie skal jeg si deg

>norgetråden over for alltid
Neida, vi satser på oppstart rundt valget 2017, også blir det nok noen perioder her og der rundt höytidene hvor det er mange nok til å holde den gående.

Hva f*en er dette for en side? bruk strawpoll for faen

>vi satser på
>antyder at du har noe slags makt her

>dfn ingen brasiliansk jv

Ikke lenge til nå, Anonsen.

Nei, men det er naturlig at flere henger her rundt valget, så det er lettere å holde den i live.

Horte fra ledelsen at dette var permanent dog. Det er virkelig over for godt etter i morgen, det er på tide å gå videre i livet.

Kan jo bare stikke nå, fǿrst som sist. Ingen som vil savne deg noe særlig. Jeg bare sier det.

Vi er flere fra tråden som er organisert og snakker sammen utenom tråden. Vi har en agenda, og er på mange måter norgetrådens illuminati. Vi styrer selv om du ikke merker det.

>ledelsen
bokstavkjeks

PR hele morgendagen?

t. taper

Jesus, lårene til hun med rod streng i midten, må være fotobutikk.

>strawpoll

åja, #norge på irc.rizon. ja, det blir sikkert skummelt om folk derifra ikke kommer mer i tråden.

t.purka

Ja, ledelsen.

t. Atle A., Komitésjef i Norgetråden

Nei, vi bruker ikke rizon lenger.

Nei, det hadde jo vært litt sært å savne en anonym brever som du ikke har noe som helst anelse om hvem er, men står vanligvis for mellom 30 og 60 brev per tråd, så aktiviteten kommer i hvert fall til å falle en smule.

Hvor mange her er vennelose og kommer til å tilbringe nasjonaldagen med en flaske sprit da gutta? Kan ikke være bare lille meg?

:^)
Vi får sikkert til å erstatte dine stakkarslige 30-60 brev pr. tråd, det hǿres jo ut som det beste at du bare forlater firekanalen for godt egentlig for en liten stund så du ikke tar ting så seriǿst her.

Kjopte inn 2 kasser ol på torsdag som liksom skulle gjore 17. mai overkommelig. Dessverre var helgen så jævlig at det ikke er noe mer igjen til i morgen.

Jeg.
Men jeg har blitt avholdsmann, tenkte gråte litt, putte tårene i flaske, og tilsette litt sitron, deretter drikke det.

Skal ut på tur i skogen for å meditere også skal jeg feire dagen sammen med mine kjære blodsbrodre og sostre ved å se folketoget.

Livet mitt ble mye hyggeligere etter at jeg gikk rett-kant og begynte å spise ny-steinaldersk

H saw hahahahaha

Firekanalen og Sup Forums er nok her for å bli, kompis, men tar en lang pause fra Norgetråden til gnisten kommer tilbake. Kommer nok innom og lusker i blant, så du trenger ikke bekymre deg for mye.

Hva bruker du for å komme deg gjennom hverdagen uten alkohol anonsen? Er det sånn-derre hasj-narkotika-sproyter du bruker?

Har ikke vært ute på 17. mai siden 2010, skål.

Bra å lese at noen av kvalitetsbreverne blir igjen.

Hvite mann kom hjem

Godt å se at jeg ikke er den eneste uten sosiale planer for dagen.

ville du ha sett på del 2 hvis jeg var regissoren?

Bruker ingenting, så nei altså jeg vet ikke helt, men det har skjedd et slags subtilt skifte i underbevisstheten min de siste månedene.
Jeg tror jeg gjor det ut av en slags stahet, og til dels selvpining. Meditasjon hjelper også, ikke at jeg tilknytter noe spirituelt til det, men det er faktisk brukbart for mental re-fokusering; en teknikk.

Må legge meg gutta, skal opp grytidlig i morgen. God natt!

Natta pus.

17. Mai er kanskje det eneste jeg hater med Norge. Det er jo rett av stjålet fra Amerikas 4th of July. Ingen andre europeiske lender feirer noe som er så latterlig.

Mediterer litt selv, men vet ikke om jeg kunne klart meg uten alkoholen.

Hvor gammel var du da du sluttet å tro på "det norske", gutta?

Masse syvtall for Siv

Selvfolgelig kan du det.

vi er jo USA, trodde du visste dette her user

Du kunne jo, men du må bare finne en grunn, eller du må jo ikke, er et valg.

Eksplosjoner i Stockholm.

Og allikevel kommer det busslast på busslast med svensker over grensa for å oppleve dagen hvert jævla år.

Privatiser lånekassen.

Sosialiser sex.

Sosialiser sex.

...

Privatiser sosialisme

sesong 2 av gomorrah har startet guutå

Nei, du holder KJEFT med dette.

Jepp hvitt trash elsker å finne unnskyldninger for å drikke alkohol.

...

Hadde jeg klart å fylle tomrommet mitt med noe annet enn alkohol kunne jeg selvfolgelig sluttet, inntil jeg finner noe slikt er alkoholen en god venn som hjelper meg gjennom hverdagen.

>Jepp hvitt trash elsker å finne unnskyldninger for å drikke alkohol.

svenske horer strommer over hit imorgen, feels good

bruk kondom

Noen andre på festningen i kveld?

nah gonore feels so good

...eller kanskje de synes det er spennende å oppleve et land som faktisk klarer å feire sin egen nasjonaldag på en verdig måte. Må være trist å ha en så traust nasjonaldag som dere har.

står rett bak deg, user

>engelsk i tråden

glad det snart er over fåvæ

Finn bergenseren

Skummelt fåvæ

Nei huff, en patriotisk folkefest er jo det verste man kan tenke seg! Det er jo direkte problematisk!

17 fåvæ

det kunne vært værre user, tenk om det var tysk *gross*

HVILKEN FESTNING

svenskene har midtsommer, sjeldent å se noen som feirer tradisjoner som ikke er kristne eller sekulære så til de grader som svenskene gjor. hadde det ikke vært for at AP presset på for å få 17. mai så ville det ikke vært hva det var den dag i dag.

den som beskytter din jomfrudom

Longyearbyen

Arbeiderpartiet!

Litt kringle er det bare, alt jeg sier. Vil aldri forstå hvordan man kan engang bry seg om et fucking flagg. Men men, dere kan fortsette å forsvare deres amerikanske mestere.

hvorfor hater svensken seg selv så mye

hvordan går det i Norrköping? Brenner biler enda?

Ro ned nå. Vi er fortsatt venner, Sverige. Og vi forstår at at det norske er en forestilling, at det konstruert og at flagget er et dodt objekt uten folelser. Men du må forstå at Norge ikke har vært selvstendig like lenge som du. Slutt å press ditt selvstendighetsprivilegium på oss, fåvæ.

NORGE!!! USA!!! NORGE!!! USA!!! NORGE!!!