Sverigetråden - Nattlig 2dupplaga

det är dags

Other urls found in this thread:

rtsl.se/rektorn-tycker-inte-jag-ska-fa-visa-bros-25294423
imgur.com/a/98ipg
salon.com/2016/05/16/what_the_hell_just_happened_in_nevada_sanders_supporters_are_fed_up_and_rightfully_so/
nypost.com/2016/05/02/miss-sweden-is-a-big-donald-trump-fan/
expressen.se/nyheter/har-skrattar-mannen-nar-han-kastar-sten/
twitter.com/NSFWRedditGif

>det blev en 2Dupplaga ändå
fan

Denna tar vi

BRUNA 2DFLICKOR ÄR SÅ JÄVLA HETA

Dags att sova favä. God natt tråd1.

>dkn ingen mamma

>"män" som har dålig hårväxt

>"män" som tittar på barnserier

>"män" som oironiskt blir pedofiler för att de inte kan få en normal brud att gilla dem

mm

t. knappt 2dbög utan sparade bara smögens brev

är inte pedofil men en kvinna har aldrig gillat mig pga jag är ful/kort.

Så du drar i snorren till barn i alla fall?

runkar bara joi pov mom son roleplay dirtytalk milf thick

Låter ok favä, vem är jag att döma.

m-mjau?

"Förstördes" Sverigetråden (Sverigetråden lever, men den har förändrats) av något var det att metabrevandet tog överhanden, såsom brukar ske med onlinegrupperingar. Nån gång 2013 insåg kollektivet att Sverigetråden inte längre var nyfödd, dynastier hade börjat komma och gå och en speciell trådetikett hade uppstått. Folk började ta tråden på allvar och sverige"POLARE" som koncept försvann, riktiga linjer började dras mellan grupper, folk började hävda att de var av den sanna läran osv. Det händer alltid i chattrådar, ingen kommer undan.

Är det så att du saknar snubbleriet kan jag meddela det att det som hände dem också är nånting som händer med alla liknande onlinegrupperingar: nbögarna börjar chatta om ivl-saker, använder tråden som en kompisförmedling, anordnar personliga möten, drar sig undan och börjar använda sina egna kanaler när värdkroppen inte längre behövs.

Sverigetråden var övermogen och påväg neråt redan tidigt 2014, innan stormbögarna och 2d-rollspelen började. Ingen har jagats bort, 4kanalens deg har bara fyllt vakuumet efter nbögarna som börjat gå annorstädes. Detta skulle du vara medveten om ifall du inte var en smutsig jävla nybög nbögshora på internätet

jag sitter här med självmordstankar och du brevar sådant jävla SKIT

Ta livet av dig

*tar dig på snoppen* O_o

D-du är verkligen en söt :3

Får jag klappa dig? :3

>inte ha självmordstankar varje dag sent på natten när ingen är uppe

tönt

Vaknade precis :3

Fast ta ett snack med någon annan om dina tankar, det kommer inte hjälpa dig att du beklagar dina problem i tråden

*kastar dig ner på sängen och tungkysser dig våldsamt*

Är det svårt att skaffa en fv i Sverige om man är 169 cm men ser r1 h1 ut?

who is this qt

>169cm

169...................

>169

>169cm

Hade ni en ftm?

Fan, menade jag 179 cm. Minns jag fela antalet favä.

ser ju för fan rent deformerad ut

>179cm

>179

Då kanske det går bättre. Hur kommer det sig att du talar svenska?

179 funkar okej (fast optimalt är väl 185 kanske)

>dkn 185

nä nu är det fan dags att sova

Bra sagt user. Sova var det. God natt :3

Nice I dont have the means of learning Danish or Norwegian, I'll have to learn your language. So don't mind me sit here with my vaseline while I watch you all talk.

Go on.


Keep talking.

marica

Jag har också funderat på detta, men jag tror faktiskt att de flesta av nutidens nationalister är latent homosexuella, som också var förekommande under början av tredje rikets glansdagar. Jag tänker bland andra på Ernst Röhm och hans batty boy Adolf Hitler.

Ett annat alternativ är att bristen på, eller snarare svårigheterna med att skaffa fitta, lett till total kapitulation, där sexuell utlevnad endast blir möjlig genom det homosociala grupprunksbeteende som nationalism är. Man drömmer om hur nationen skall resa sig likt en erigerad penis, och är besatt av att vara en del av den revolutionära spjutspets som så att säga skall utgöra "ollonet på kuken som spräcker kulturetablissemanget".

Om man granskar valfri SMR-aktion så blir det än tydligare - Enbart karlar med bredbent, uppsträckt hållning, ett stadigt grepp kring den gröna fanan, och glänsande, rakade skallar som för tankarna till ett svettigt kukhuvud.

Nämen user, ingen kommer äta din pasta såhär sent. Försök runt nio, då finns det ett gäng stormbögar här.

Jag ville bara försöka förvirra brasilienanon favä.

Makes sense. The majority of German men voted against Hitler, unlike the tranny fapping Sup Forumsacks would vote for him 1000 times over.

They all worship men anyway. Deep down most of them are faggots.

Deep down most brazilians are faggots.

upper class is the golden zone of transexuals after all.

How tall are you?

Manskulting som inte vågar svara.

Excuse you. I respect you and I expect respect in return. I'm 5'11.

Absolute manlet. Fuck off, we're full

I dont want to live in Sweden

good

Dont bother with that guy, ge mig is a lonely virgin :3

Most of us Swedes are nice :3 (especially those who post animene) :3

this

MORE ELVES!

your wish is my command

Detta är en japansk barbar

HELL ELLIOT!

Fy fan vad jag hatar SÄPO. Degenererade jävla knähundar som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en amerikans kuk eller varför inte ett studiebesök till NATO:s huvudkvarter. Jag gillar faktiskt ryssarna, för de trollar iallafall bort skräpet, NATO, från samhället. Cyka fucking blyat.

...

ALDRIG
VARIT

>feminister

(You)

langa url:en till hennes fittblogg så ska jag knulla upp den

tro fan att hon återanvänder samma lösenord till alla online tjänster

>folk börjar böla för att de inte får visa pattarna

är detta representativt för svenska kvinnor eller har internet bara gett mentalsjuka en unik plattform för att sprida sina vanföreställningar på?

rtsl.se/rektorn-tycker-inte-jag-ska-fa-visa-bros-25294423

hon gillar svarta män

Hello, who ''Muhhamad'' here?

>var uppe till 7 igen efter att ha spelat MGS5 sedan typ midnatt
Jag måste sluta göra så här. Jag har viktiga saker att göra idag också, det gör det allt värre.
Godnatt, kära tråden.

Hej välkommen

Hi
So, how many muslims do you know in real life?

Reminder that Muslims are shit.

Jag vill bli sexuellt utnyttjad av en brunstig amazon!

>dkn ingen brunstig Amazon som utnyttjar en sexuellt.

Var deprimerad och ogillade USA, tänkte på att det skulle vara fint att resa eller bo i Sverige, så lärt jag mig svenska i ett år och halv. Jag övar ju inte nog men tror jag att det är bra för (?) nån som har aldrig vart i Sverige favä.

Och trots att jag är lite kort (men ska bli längre), en norsk (snygg som fan, bör jag säga) tjej som jag känner sa att jag skulle ha inget problem med att skaffa en fru i Sverige eller Norge, och hon är också väldig "out of my league" imo.

Tack. Jag kommer att vara 183 cm när jag är färdig med att vuxna favä.

Växa***

>dkn en månads semester i juli
ska på närcon favä

>du kommer aldrig slita ut hennes livmoder, trycka in din kuk i den och knulla den hårt tills den brister av mängden säd du pumpar in
imgur.com/a/98ipg

Vilket slöseri på en livmoder.

>inte ens en enda bild på henne med en svart man

och du kallar dig själv hanrej?

rannsaka dig

>chefen har lagt fram kanelbullar till rasten
Ibland är hon mysig hon.

>dkn Shillary kommer att vinna
salon.com/2016/05/16/what_the_hell_just_happened_in_nevada_sanders_supporters_are_fed_up_and_rightfully_so/

Skulle hellre ha Trump eller Sanders, men Shillary är faktiskt skrämmande.

Säger du det så amerikanon, jaja, det får man väl tycka vad man vill om.

sweden
yes

Skulle hon bli förolämpad om du skulle börja kalla henne mamsen? :3

Hon låter söt iaf :3

Sverige hanrejas nu av Trump favä.
nypost.com/2016/05/02/miss-sweden-is-a-big-donald-trump-fan/

>börjar jobba
>har raster 8-10-14
>dricker plötsligt 4 gånger mer kaffe än när jag var neet
hoppsan

När fan kommer solen tillbaka så man kan transformera sig till en neger?

Käften nbög, du är inte välkommen här!

>dkn vaknat med avdomnade fingrar eller armar tre dagar i sträck nu
Det löser sig av sig själv va

Jag har ont i tarmen och blöd i bajsen men jag har väntat om remissen i 5 månader. Snälla fortsätta att ger mer pengar till blattarna istället till sjukvården.

Gillar ni Hiroshimoot?

Varken här eller där skulle jag säga

Han är okej

expressen.se/nyheter/har-skrattar-mannen-nar-han-kastar-sten/
>Araby

sjön är fortfarande kall

Skall du bada med mig?

B-bara om vi badar n...näck :3

>Today I’m excited to announce that I’ve joined Google.

>When meeting with current and former Googlers, I continually find myself drawn to their intelligence, passion, and enthusiasm — as well as a universal desire to share it with others. I’m also impressed by Google’s commitment to enabling these same talented people to tackle some of the world’s most interesting and important problems.

>I can’t wait to contribute my own experience from a dozen years of building online communities, and to begin the next chapter of my career at such an incredible company.

Han föll för googlejuden.
V. I. F. Moot

N-nej...min snopp blir liten utav kall vatten ;_; Kan jag inte få ha badbyxor på.

Förväntat favä.

Stora företagen tar över.