/nederdraad/ (/v4/)

/r/Amsterdam editie

welkom:
/r/Amsterdam, /r/theNetherlands

niet welkom:
racisten, mensen die op de pvv stemmen

Wie /heffen/ hier?

Animé!

Droom zoetjes!

>Geen Groot Brabant
Waarom leven?

friet

Animé

Niet patat

ja


verkeerd plaatje kanker

xde voor onze mascotte

>maar door te zeggen dat zijn steIling/geloof nergens op slaat zeg je bewust of onbewust ook dat hij geen reden heeft om ongelovigen slecht te vinden.
Nee hoor, dat is helemaal niet zo. Het kan immers zo zijn
dat het kopje bestaat en het goed is om te geloven dat het bestaat,
dat het kopje niet bestaat en dat het goed is om te geloven dat het bestaat,
dat het kopje bestaat en het niet goed is om te geloven dat het bestaat EN
dat het kopje niet bestaat en dat het niet goed is om te geloven dat het bestaat.

De tweede en derde van deze klinken misschien raar maar er is geen tegenspraak. Hieraan kan je zien dat de twee stellingen onafhankelijk zijn.

alsmede TIENERMEISJES UIT NOORD VIETNAMESE BEELDHOUDKUNST DIE ZICH GEDRAGEN ALS ZWAKBEGAAFDE KLEUTERS

MET IRRITANTE KUTSTEMMETJES

ik stem PVV oetz

je ex blijft een hoer

Animé

Ik heb geen ex

Racist

helpt geen ene fuck oetz

Ik wil meer antwoorden. Is slurpen in het openbaar normaal of niet?

Zijn animes leuk?

zeker weten

heb er geen probleem mee oetz zolang het niet opzettelijk overdreven is

Poept een beer in het bos?

nee

Why the fuck /v4/ is a subject
Leave Visehrad Group alone or invite us as special guests, drowners

letterlijk alleen autisten vragen zich dit af.

hoe eerder je begrijpt dat iedereen om je heen een akelig, kleinzielig wezen is hoe eerder je kan beginnen met geen ene neuk te geven.

>dvw gemiddelde animepaler in het echte leven gezien
>1 meter lange baard waarvan 70 cm twee schaamhaartjes, kankeronverzorgd en een roze knop met 2D en stickers op schooltas

Mijn zelfvertrouwens is ineens flink gegroeid vergeleken met de gemiddelde schijtpaler hier

Gecivilizeerde beren niet

...

Peruanen melken toch geiten en maken stallen schoon in jeugd dus een beetje slurpen kunnen ze wel hebben.

Why so rude, Zibgniew? Many clogged toilets today?

oetz

paki

>fuck
hoe nieuw

out

Ik had dit allemaal kunnen zijn, gelukkig heb ik geen stickers op mijn tas.

>4-0

Too many. Can you explain the presence of /v4/ in the subject? Are we guests? Can I be friendly?

Zit je op HU?

Euh... i-ik vraag het voor een vriend.

Mijn schone gaf me wel een opmerking. Ik heb me gered door te zeggen dat het in mijn land wel normaal is, maar ik betwijfel het. Ik vond helemaal niet dat ik overdreef.

Nee

Slurpt zij ook de laatste druppel uit jouw biemel?

Could be version 4 pham

Ze is er zeker niet vies van, maar helaas is ze een spuwer.

I did not make it, so no idea. but do feel welcome. are you also a catholic?

In al die gevallen maak jij een moreel argument goed/fout of zijn geloof in het kopje goed is of niet. Je zal me even moeten uitleggen hoe het kan dat een moreel relativist het oké vindt dat er een morele conclusie getrokken kan worden uit dit hele voorbeeld.

Mijn conclusie was dat je zijn moraliteit betwijfelt door de conclusie te trekken dat zijn idee feitelijk onjuist is, ik denk juist dat je me zou moeten uitleggen waarom er geen conclusie over iemand zijn moraliteit is op het moment dat je zijn opvatting ontkracht. Wat je nu doet is op een bepaalde manier toch met een soort van moraliteit aankomen, ik vraag me af hoe dat zich ooit kan voegen aan je filosofie.

Tenzij je natuurlijk niet de user bent waar ik mee sprak eerder, dat kan ook.

Yes I am but I am slowly giving up on practicing

Zijn er niet belangrijkere kwesties over wat zij vindt van dingen die je belangrijk zou moeten vinden?

je dubbelganger wel oetz, tenzij alle animepalers hetzelfde eruit zien ihel

Ik heb eindelijk jouw trotsky kaartje ontvangen 3

dubbels en we vallen de duitsers binnen

Dat was het enige, zei ze.

Paal foto.

SCHOOL

VIND IK BEL

wie drinkt er nu iets met een rietje?

Een rietje gebruike je enkel om te atten

nederland teruggeven aan de nederlanders

Ik ben blij dat je het belangrijk vindt wat haar mening is over de dingen die je doet. Gelukkig doe je niets wat ze nooit zou willen dat je zou doen.

Tja, als ze het nu geven.

waarom zijn babyboemers altijd zo gekontpijnigd?

BEDANKT LEON TROTSKI

ze hebben geen ziel

Ik niet.

Ik drink alleen water, thee en melk oetz

wanneer?

Joepie!

>trippels
de tijd is nu.

oetz

koek

Ik vind het er wel esthetisch uit zien

Dat is juist wanneer ik naar bed ga.

Noordwest germanisch europa begrijp ik wel maar die eskimokoloniën niet oetz.

>groenland
>goed

Jongens wanneer jullie met meisjes praten, kijken jullie haar aan of soms ook wel weg terwijl je praat?

Ik praat met meisjes op dezelfde manier als dat ik met jongens praat oetz.

Ik kijk continu zo uit trots dat ik daadwerkelijk een gesprek aan ben gegaan.

Je moet kijken wie er het langst oogcontact kan houden, diegene die dat doet is de alfa

Dat is niet echt een antwoord oetz

ik praat ook niet zo vaak met meisjes dus een heel goed antwoord heb ik niet, maar als ik het doe, dan doe ik het niet op een andere manier dan dat ik met jongens praat.

BAM DIT IS 3KB

Jongens kijk ik letterlijk nooit aan omdat ze me geen kanker interesseren.
Vrouwen daarintegen...
en ik heb kankermooie ogen dus wellicht maakt dat hun broekje nat

dan verlies ik altijd ;_;

Dat doe ik de laatste tijd ook, maar ik heb constant het gevoel dat zij het mischien eng vinden zal. Hoe zorg je dat het niet eng wordt?

Ja maar betekent dat dat je soms wegkijkt of ze strak aankijkt?

Daar let ik eigenlijk helemaal niet op, ik kijk waar ik heen wil kijken.

Meestal blijf ik gewoon naar haar lippen kijken.

rare fetisj

Zorgen dat je handgebaren gaat maken als het ongemakkelijk wordt en dan ook naar je eigen handen kijken. Zorg niet dat je te lang naar beneden kijkt, maar zie het als een korte pauze tussen de staarwedstrijd in. Als zij aan het praten is kijk naar haar handgebaren, als zij geen handgebaren maakt blijf dan maar gewoon staren, ze kijkt vanzelf wel een keer weg als ze je daadwerkelijk eng vindt

Ik heb een fuckbuddy

meer dan 50 vind ik leuks op mijn Instagram foto binnen 10 minuten.

ik voel me een normaaltje

Zodat ik niet naar haar ogen moet kijken. Mensen praten met hun mond, dus ik vind het maar normaal.

nee dat vinden ze oprecht leuk als je af en toe naar haar lippen kijkt

>fuckbuddy

ketskornuit

leuk nog niet gehoord.
ik ga die implementeren in het dagelijkse leven

waarom zit (blank)canada er niet bij dan?

werkt echt goed als je een zoen wilt

ook bij meisjes?

Het is dat vrouwen niet achterlijk zijn. Als je naar hun ogen kijkt en vervolgens even naar hun lippen weten ze heus wel dat je zit te fantaseren.

ik heb enkel ervaring met meisjes

Geloof er geen kut van, volgens mij zijn dat 18 bits. Minder met een degelijk gekozen prefix code encode.

Valt dat op? het is zo'n klein hoeksverschil. Ik kijk ook meestal naar mensen hun mond of neus als ze praten want om in mensen hun ogen te kijken voelt een beetje geforceerd.

Ik kijk altijd naar hun lippen omdat ik oogcontact eng vind. Ook bij lelijke vrouwen en mannen.

wow jantjebijdehandje wie de NEUK DENK JE DAT JE BENT HOMO

EIND

HO