/mämmi/

Jäinen ryssä painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=5oZHlHNxKT8
iltalehti.fi/uutiset/2016051821584628_uu.shtml
twitter.com/NSFWRedditImage

Suomi on homo maa

Olen menossa töihin ja väsyttää kauheesti.

Moikka:3 Kohta äidinkielen tunnille ;3

...

Haha it's a nigger :D

That Russian is ok, he's just playing this game with Finns.

youtube.com/watch?v=5oZHlHNxKT8

Oon miettiny et isojen ja keskikokosten firmojen pitäis ihan oikeesti kieltää "rivityöntekijöiden" lupa tehdä mitään omalla nimellä. Jagexilla joku 40 setämies on permabännäilly pelaajia jotka on sanonu sen teinityttöihastukselle rumia sanoja netissä tai vaan menny samalle pelipalvelimelle ja porukka ei oikeen sulata sitä tällä hetkellä.

Ite meinaan kyllä kanssa tukehtua itkunauruun kun virallinen tiedote on anteeksipyyntöjen sijaan tasoa "meillä oli kyl syy muttei kerrota sitä ku seon niin kauhea!".

häh?

No vittu ihan selvä toi teksti on jumalauta

t. eri

>40v setämies
>teinityttöihastus

Jahas.

Mitä et tajunnut? Peliyhtiön työntekijä on antanut permabännejä ilman perusteita suojellakseen netti-ihastustaan ja peliyhteisö ei oikeen ota sitä hyvin vastaan. Virallinen damagecontrol oli sitä tasoa että siitä se vastan soppa syntyikin ja kaikelta tältä oltaisiin vältytty kun joku 40v setämies ei voisi kotona nousuhumalassa käyttää firman tunnuksia ja antaa bännejä porukalle.

Juu, itellä meinas kanssa tulla kuset housuun kun tajusin että anteeksipyyntöjen sijaan ne alkoikin puolustella sitä Mattia. Olin ihan varma et seuraava aamuna tulee joku "näin ei olisi pitänyt käydä ja kaikki bännit on liftattu ja hyvitetty peliaikaa" mutta ei näköjään.

Tällä hetkellä legenaarisin syy on se että yksi pelaaja on "pukeutunut KKK jäseneksi". Ja muut kymmenet on sitten vaan olleet väärässä servussa lähellä söpöä kissatyttöä

Runescape draamaa herran vuonna 2016? Pelaisit vaikka wowia

Pelaan ite WoWia just nyt ja tein mythic weeklyn vartti sit jo.

t. eri

Mielummin oikeastaan Runea kuin Wowia

t. Erämaalainen.

OSRS on ihan hyvä peli jos sen geeämmät ei olis oikeesti ihan täysiä autisteja. Toki mitä voi olettaa kun niiden ns. oikeiden työntekijöiden lisäks palkataan 18 kesäsiä hessuja jotka on tehny hauskoja memevideoita niin communitytyöntekijöiks. Toki tämä viimeisin ei ollut niiden vika.

t. eri

Mä ennakkotilasin legioonan kännissä, kai mä sit resubbaan taas kuukaudeks kun se tulee

Ite ennakkotilasin sen joululahjaksi itelleni. Ite pelaan tätä pääasias sen takia et ei tulis ryypättyä koko ajan. Tulee kyl vitusti halvemmaks kun joskus saattaa mennää helposti yli kolmekymppiä viinaan päiväs, vaikka kotona ryyppäis, ja samal rahal saa 3kk tätä.

Tälleen elämäm_koululaisena aina kuvitellu et fiksut keskustelut on niitä, kun isot oppineet herrat istuu sikari kädessä kalliissa nojatuolissa ja keskustelee sivistyneesti filosofiasta ja korkeammasta matematiikasta.

Ei oo itellä kyl oikeen yhtään mitään kunnianhimoa, siks varmaan oonkin käynyt vaan elämänkoulun, niin saankohan mä sit jonkun puoliksi aivokuolleen tötön jossain vaiheessa, jos toi korkeasti koulutettukin on tunteellinen vempula? Toisaalta emmä tiedä haluanko mä ees mitään hirveen viksua, jos sillä on vaan isot tissit ja ei nolaa mua joka käänteessä.

Juot kaveri aikas paljon

Ei toi nyt voi toimia kuin ei wowia selvinpäin oo vuosiin voinu pelata.

Shin on minun!

Vituttaa kun exä on minua ennen olleen poikayyden kanssa taas kimpassa ;__;

Toimii ihan hyvin, ainakin itellä. Ehkä oon vaan vähän vajaa jotenkin, niin mua ei häiritse.

t. pelaaja

Is Jasper Pääkkönen gay?

Yksi imuri vaahterasiirapilla kiitos

tappakaa ittenne homot
seuraan sit perässä

oispa

Dunno but we fucked you guys last night

tyhmä tyttöystävä

Rikka-yde.

Hitto kun eilen joku puhui miten katto Chuunibyorikkailut niin katoin sit koko yönt uusiks vissiin kolmannen kerran ton sarjan kun Rikka on niin kiva.

Olisipa Rikkan kaltainen tötö-öde.

Bi. So yes.

Huomenna alkaa viikonloppu! Mitä aiotte tehdä?

Karelia

will be ours again

BAKU-ON!

Pitää kyl sanoo, et en oo koskaan ymmärtäny, et mikä pointti noissa auto- ja moottoripyörämuijissa oikeen on. Miks ne poseeraa niiden kans? Vedetäänkö niillä vaan lisää yleisöä, kun ukkelit kattelee kiimassa parikymppisii tytyi siel?

t. assburger

Lähen ruotsinlaivalle

ei vittu mul oli joskus tollane kalenteri mis oli toi kuva

He has a fish fetish

tykkään kattoo animee
onks teil joku onkelma sen kaa??

No ei varsinaisesti. Pitäiskö olla?

Ei vittu tää lankahan sai alotuspostauksessa triplat ayy.

Ei oo kunhan katot vain hyvää animea

Oispa viinaa

that's not funny

Hello my white brothers. Can I get an authentic and dank meme that's 100% certifiably made in Finland? Only the real deal pls.

Thank you.

...

Näin painajaista ja päikkärit meni pilalle.
>oo olevinaan ravintolassa työharjoittelussa, ilmeisesti tarjoilijana
>yhtäkkiä siel on pelkästään paikalla kokki, joku toinen harjoittelija ja minä
>toinen harjoittelija tuijottelee seinää ja pyörittelee peukaloita
>tupa on täynnä
>kaikki asiakkaat kattoo mua ihan vitun vihasesti
>ei mitään aavistusta mitä tehdä
>se toinen harjoittelija yhtäkkiä tulee näyttää et "hei joo tällee rahastat :D"
>siihe koneeseen piti aina näppäillä BABYLON ennen kuin pystyit rahastaa ketään
>en tiennyt et paljon niiltä piti pyytää rahaa
>herää päänsärkyyn

Ainut kokemus asiakaspalvelusta on jostain 8. luokan työelämäharjottelu/tutustumis/kokeiluviikko, vai mikä se on, josta oli kuumeen verukkeella 3pv pois viidestä. Olin jossain huoltamol mistä pysty kans tilaa ala carte safkaa ja siel oli erikseen lounas. Jouduin ihmispelkosena nyyminä toisena päivänä kassalle lounastunnin ajaks ja siel oli ihan vitun pitkä jono kun en osannu käyttää kassakonetta.
>joo hei huikkaa jos tarviit apuu :D

Toivottavasti en koskaan joudu töihin.

...

Ystävällinen muistutus että tytöt ovat tyhmiä ja rumia.

se on muuten jännä kun syrjäytyneet ihmiset on aina paskoja
luulis että vapaaherroilla olis aikaa kehittää itseään yli-ihmiseksi ja nauttia elämästä ilman rajoja, mutta sit ne vaan istuu itsemurhayksiössään, runkkaa ja juo kaljaa joka päivä

Ei kaikkien tartte tyytyä rumiin tyhmiin tyttöihin

Hei, oon mä aika hyvä pelaa paria nettipeliä. Ainakin WoWia ja Red Orchestraa.

...

...

>44446
vittu

Teki vaan mieli postaa jotain nii postaan kahvitytön.

Vain heteroiden

>juova kala :D

Laitoin sumpit tulille

hammaslääkäri kahelta

kuumottaa ihan vitusti

iltalehti.fi/uutiset/2016051821584628_uu.shtml

Olen Päivin kanssa samaa mieltä. Vain Jeesus voi pelastaa meidät tältä rappiolta =)

Taisi huomata ettei oma naama ole lööpeissä näkynyt vähään aikaan niin piti taas ulista

Hah aika katkeraa

Here you go, senpai

Mun kalsareissa on kivesten kohalla reikä.

Ei sinänsä kyllä haittaa kun on niin kuuma keli muutenkin.

Kieltolaki 2016 siis, ihmisen pitäisi humaltua vain Jeesuksesta ja Jamalin kyrvästä.

Mä oon varmaan jotenkin syövyttävää ainesta, kun mun paidoissa, kalsareissa ja verkkahousuissa on kaikissa reikiä. Näis kalsareis on sellaset pikkuset henkselit tos sivuilla, mistä voi ottaa kiinni, ja t-paidan helma ja kaulus on molemmat revenny, samoin verkkareiden lahkeet, tai mitkä collegehousut nää on. Pussilakana alko rakoilee joku kuukaus sit ja nyt siitä kuuluu aina *riip* kun käy nukkumaan ja siinä on pari sellasta Riku Rantalan kokosta aukkoo jo tullu lisää.

>ryyppää useampi päivä putkeen
>tärise päivän verran darrassa, pahassa tapauksessa pari päivää
>pahimman tilanteen helpotettua saa energiapiikki
>siivoa, tee ruokaa, yleisesti hyödyllistä toimintaa
>3-4pv selvänä, palaa takaisin kaaokseen

Johtuuks tää nyt siitä et ryyppääminen alentaa hetkellisesti testotasoja ja sit ne palautuu, niin oot hetken aikaa energisempi ja saat juttuja tehtyä?

En oo miettinyt asiaa

ei oo kunhat et kato moe paskaa

semmonen feisbuuk tier paskameemi sieltä

Paska lanka

Join kaksi päivää putkeen eikä edes oikeen ole darraa.

Käyn tänään hakemassa alkoholia Ruotsista koska nähtävästi sielläkin on halvempaa kuin Alkossa

Ei vittu heitin huutikset videolles :D

Ruotsissa on kalliimpaa kuin suomessa.

Kattelin hintoja niin pari euroa halvempi itse asiassa, ainakin sen kohalla mitä aion ostaa.

Korvasin makaronin riisillä hyväksi todetussa reseptissäni kun makaroni loppu ja tuli sitten ihan paskaa

Jaa. Mut ruotsista yleensä kun tulevat ihmettelevät suomen "halpoja" alkoholi hintoja ja hamstraavat isot määrät mukaan.

No aika paskaltahan tuo näyttää :DDD

Vittu kun paskattaa. Siis just kävin kaksi kertaa peräkkäin animella ja nyt tulee vaan lisää animea. Mitä tää nyt on?

uus tuotantokausi

Mitä sää teit, riisiä ketsupilla?

Riisiä ranskankermalla

Ei toimi yhtään niin hyvin kuin pastan kanssa

Tota noin niin...

Nytpähän tiedät sit tuonkin

oispa tönttörönttösenviilipöntöntöötöttimenjööti

takasin ylilaudalle

en oo sieltä lähtösinkää :^)

Suomi on homo maa

köttbullar kiitos

Koskee selkään aika perseesti, niin meinasin hakee illal 10 kaljaa, vaikka piti olla kuukaus juomatta.

Millon joit viimeksi ja kuinka paljon?

Pe, la ja su, 18-20 annosta per päivä.

>uneksi
>yhtäkkiä kesken unen ihan tyhjästä tajua että heiii vittu tää on UNTA
>juokse heti ensimmäisen söpön tytyn luo jonka näin ja ala raiskaamaan sitä siihen paikkaan
>herää koska liian innoissani
Ensimmäinen selkouni koskaan ja kusin sen noin pahasti. Taidan ampua itseni.

Rajota hyvä mies. Itel just kahen päivän ralli takana, eikä ees oo darra.

tapa ittes