Sverigetråden - Nattlig 2dupplaga

nu när nbögarna har lagt sig så är det dags för 2dmys! :3

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=DzugnzdDqxk
youtube.com/watch?v=oyAmTS1Y-50
youtube.com/watch?v=_-_h2vQyzJY
youtube.com/watch?v=dH4GwxePsIw
youtube.com/watch?v=fIiCim9_LnU
youtube.com/watch?v=wXdvIxLEo_w
youtube.com/watch?v=113u9CjoKgw
youtube.com/watch?v=I3UP6zZz-Mw
youtube.com/watch?v=5wFDWP5JwSM
twitter.com/NSFWRedditVideo

Denna var först favä.

dö åt 2d

>dkn ingen kissnödig flicka att mobba

Varför är 2dtrådarna bäst?

hahaha det är det ni tror

så fort en tjej kommer ge er den minsta uppmärksamhet så kommer ni att falla för henne och ni kommer inte bry er om hur många kukar som har varit inuti henne

Vi sprider kärlek och mys! :3

jag på bilden

för att 2d är bäst

:33

>Folk som oironiskt låtsas vara någon de inte är klockan 01:12 på en torsdag

>Folk som någonsin oironiskt låtsas vara någon de inte är

har totalt lyckats undvika uppmärksamhet i 23 år, tror jag klarar mig livet ut

Vi får väl se.

>folk som inte kan erkänna för sig själva att de är pedofiler utan låtsas vara barn själva istället

är en omhändertagande och kärleksfull storasyster verkligen för mycket begärt?

Ja, tyvärr ;________;

>du kommer aldrig bli nattad av din kära storasyster

Här är vi

2D har vi tid för när hanrejanon är utspelat

Ta livet av dig trådkrigaräckel.

>Sup Forumsottloskor är såhär patetiska

>t. autisten som sitter och gör 2D-trådar sekunden som den gamla tråden hamnar på sida 10 och gråter t-t-t--ttt-t-t-t-t-tttrådKRIG!! ;___; varenda jävla gång någon tröttnar och länkar en annan tråd

Så så, håll dig till ditt rollspelsde istället så du blir lugn.

Den enda som har rollspelat i den här tråden är och det är 3D.

Lämnade amerikanon? Ville veta om han fick något svar-

bara så att du vet så finns det mer än en 2dbrevare i tråden user. jag gjorde inte den förra 2dtråden exempelvis.

Hon tog säkert bort honom.

I en mörk skog med kalla tjärn
Ett ställe vars Herren av världens eld inte räcker
I det mörkaste i den stora
av natten - av tid
Och de samlade sig
Och blev dödens hus
Barn tidens krafter
Barn av den mäktiges söner
Vi står i en cirkel av svart

2d

Man måste vara 18 år för att breva på kanalen.

>dkn man lyckas ta emot tv-satellitsignaler ämnade för den amerikanska militären

vad gör jag med mitt liv? av någon anledning har jag något autistiskt intresse för att ta emot så många satelliter som möjligt med parabolantenner...

låter kul ändå user

2dvänner som bråkar i trådkrigartråden, bara ignorera den istället så kommer den att självdö.

Jag är nitton, thank you very much. Är inte ens stormsnorre, men Varg är den bästa musikern jag vet. Ingenting jag någonsin hört från en och samma person kan ens jämföras med allting han gjort genom åren. En märklig känsla när man älskar en mans musik men tycker hans åsikter är fucked up.

youtube.com/watch?v=DzugnzdDqxk

>dkn man träffade en otroligt trevlig snubbe från grindr men hans qk var för stor för mig

>högt enformigt oljud så man inte hör låttexten
>bra

Berätta mer! Du försökte altså ta den men det fungerade bara inte?

Jag gillar också Burzum men tagga ner, du låter som en kantig fedoramästare mannen.

> thank you very much
>fucked up.

är detta ett advancerat troll eller en redditör?
vi kommer aldrig få veta helt enkelt

mm shibayan llr hur xD

Vad fan är det här?

Alla hans låtar ska bygga upp en atmosfär. Det handlar inte bara om ljuden men också om budskapet. I "En Ring Til Å Herske" bygger låten upp en dunkel mörk atmosfär, går in i ett spellriff när första vocalsen är färdiga, och sedan kommer en tung breakdown som symboliserar förfallet av vår värld och samhälle.

youtube.com/watch?v=oyAmTS1Y-50

3:14

Hahah, gillar bara att analysera musik.

>shibayan
?

Jag gillar svartmetall men bara om det är melodiskt nog.

Inte han men Shibayan är en distributör av diverse dåjinnmusik

youtube.com/watch?v=_-_h2vQyzJY

>det har gått så långt att de hjärnskadade pedofilerna nu bara antar att man är samma typ av misslyckande
Jag har ingen fucking aning varför du tror jag vet vem det där är men skulle uppskatta om du aldrig svarar på mina brev igen

Jaha ok.

Snälla låssas inte vara mig, Neo-Fbanon.

Fakking jävla shit nice azzå

Titta på det här fotografiet.

När jag var 15 år gammal och hade bildlektion skulle vi en gång måla med färgburkar en egen bild. Den skulle målas fritt egentligen, det enda kravet var ett en människa skulle presenteras.

Helt utan eftertanke, helt utan att ens tänka på det, satte jag igång och målade. Det blev en svartvit man som kallt tittade framåt, och runt omkring honom hade jag blandat alla möjliga färger, nästan i form av psykedelik. På sistone har jag tänkt mycket på den bilden. Eftersom att jag inte planerade målningen alls var det mitt undermedvetna som skapade bilden.

Alltså redan som ung man insåg jag hur out of place jag är i det moderna samhället. Det var ungefär i den perioden jag fann Burzum och Varg, detta var omkring 2007-2008. Jag har aldrig i mitt liv hört talas om någon som är så mycket i förståelse som mig själv som Varg. Att han nu har en egen YouTube-kanal är helt fantastiskt för mig. Kan enkelt försvinna bort, använda escapism, och återvända till en värld som en gång var.

Blev lite onödig wall of text, men jag kände för att skriva av mig lite innan läggdags.

youtube.com/watch?v=dH4GwxePsIw

>hela detta brev

Du på bilden? :^)

Det här måste vara professionellt bete.

Svartmetallare är jag, hade igång ett soloprojekt för ett par år sen men droppade det efter ett tag, spelar inte själv längre. Om det andra i bilden kan jag inte säga något om, det är mycket fel i världen idag men jag har valt att ignorera det och leva naivt. Annars skulle jag inte orka.

du är en schysst grabb ändå
att du är ung märks väl
men lyssna inte på bajsbrevarna

Är du hedning?

Tack

Nej, ateist. Att tro på den gamla utdöda nordiska religionen är inte ett tecken på intelligens, tycker ärligt talat att tro i allmänhet snarare är brist på intelligens. Oavsett vad det är.

Då är ju Varg ointelligent?

Varg är ateist.

>Att tro på den gamla utdöda nordiska religionen är inte ett tecken på intelligens, tycker ärligt talat att tro i allmänhet snarare är brist på intelligens
euforin vet inga gränser

>du kommer aldrig vara militant ateist

>utdöda

>brist på intelligens
hehe mm

Hejsan. Hur mår ni inatt?

jag mår mys :3

>Ruottalaiset

Jag är lite trött

Börjar fan bli trött, favä.

Någon här som kan mycket om JagTelefoner? Hur kan jag få in musik på min iPhone 6 om jag inte vill använda iTunes eller Spotify? På min gamla Samsung var det ju bara att koppla in den i datorn och kopiera över musikfilerna till mobilen, men någon sådan mapp finns inte på JagTelefonen. Är väldigt desperat efter att få in musiken i själva telefonen då jag kommer vara utan internet om ett par dagar och måste ha musik.

På riktigt, hur gammal är du?

Dags att bli mysig

Jag har katt i knät.

>dkn ingen katt
varför leva?

Mysigt. Gör du något speciellt mysigt?

>dkn vänt dygnet och är pigg

detta favä

Vad lyssnar ni på skulle jag vilja fråga er.
youtube.com/watch?v=fIiCim9_LnU

youtube.com/watch?v=wXdvIxLEo_w
>dkn ingen Lauren Mayberry fv
ta mitt liv

youtube.com/watch?v=113u9CjoKgw

>"Män" som tittar på barnserier

>"Män" som vänder sig till pedofili då de inte kan få några riktiga kvinnor

>"Män" som hatar kvinnor

du borde väl kunna först importera dina musik till itunes på dattan och sedan bara synkronisera med jagjagtelefonen

själv använder jag spotify bara för att då slipper man jälva itunes homofileriet

>59578588
Påminnelse om att inte ge (You)s till uppenbart bete

youtube.com/watch?v=I3UP6zZz-Mw

detta favä

>t. bitter rostbiff som vet att hon ALDRIG NÅGONSIN kommer kunna konkurrera med detta

Tack, ska testa det, har iofs en SmörgåsBok också som jag kan överföra musiken med.

Jag hade också Spotify förut men avbokade mitt premium då jag behövde skära ner på utgifterna, vad betalar du/månad?

>2008 var 8 år sedan
youtube.com/watch?v=5wFDWP5JwSM

>88
>kommer kunna konkurrera
>kkk
Hell seger!

>detta
>h1 någonstans
Rannsaka dig själv

2d är för söthet!

spelar dattaspel

...

betalar väl den fulla summan 100 spänn eller vad det nu är

lyssnar flera timmar om dagen
och att återkonstruera min spellista någon annanstans hade varit ett jävla jobb
så känner att det är ganska värt ändå

helt rätt

Mjo, såg nu att det ligger på 129:-, kanske lika bra att bara pröjsa för skiten även fast man har DuTub när man sitter hemma

>när folk från tråden försöker fixa ligg

Kunde inte läsa klart. Skäms.

Mer så här skulle jag tro. Din bild var OK men den innehöll alldeles för lite hjärnsjukdomar.

>ha autism på riktigt

Det är ju så där dom skriver till varandra i tråden. Som tur är kommer dom aldrig föröka sig, jag tror det är en av naturens lagar.

*pillar dig i naveln* o-oj vad djup den är

fufu, jag ska nog visa dig hur man förökar sig! :3

*drar lekfullt ner din gyfl*

o-oj, jag har inte ens rört vid dig än och du är redan så hård!?

*sticker dig med en kniv*

men user vad konstiga namn du använder för din snopp! är du så rädd för att kalla en spade för en spade? :3

d-den är väldigt god dock *slick* *sluurp* *chu*

godnatt favä

*återupplivar tråden*