Danmarktråden

Inviteret: Danmark, Færoerne, Gronland

Other urls found in this thread:

oecdbetterlifeindex.org/countries/denmark/
en.wikipedia.org/wiki/Slashed_zero
gist.github.com/anonymous/6993b7c4b379b06613705e8dd503e7c4
dr.dk/nyheder/politik/thulesen-dahl-har-kvindetaekke-de-stroemmer-til-df
twitter.com/AnonBabble

Kamelåså

först for norge

are denmarkboos invited?

HEJ, SKAL VI SE PÅ NORGE I DAG

>Islædingen kan dansk
Som en handske

Are Schleswig-Holsteiners invited too?

Snakk norsk jeg kan ikke forstå deg

oecdbetterlifeindex.org/countries/denmark/

>When asked to rate their general satisfaction with life on a scale from 0 to 10, Danes gave it a 7.5 grade, one of the highest scores in the OECD, where average life satisfaction is 6.6.

7,5/10 liv

prov ikke at smyge dig udenom

Er meget cannabis på Færoerne eller har folk bare alkohol?

Nej, cannabis er stadigvæk meget tabu. Mit gæt er, at omkring 5% af færinger under 30 har provet det.

På Island du kan være at gå udenfor og mode mennesker rygning cannabis (Normalt i visse steder). Det har sket for mig et par gange

Leder efter en aktiv dansk volafile!

Framsókn forslog forleden, at vi muligvis skulde lovliggore hash. Flere politikere sagde, at sådanne meninger er farlige og horer ikke hjemme i tinget. Færinger er ikke et demokratisk folk. Jeg er overbevist om, at Færoerne havde været et bedre samfund, hvis vi ikke havde hjemmestyre.

>dfn du er ved at blive offerfeminist

Hvorfor? Du er ikke svensk, eller?

>Jeg er overbevist om, at Færoerne havde været et bedre samfund, hvis vi ikke havde hjemmestyre.


Hvussu ert tú komin til ta niðurstoðu? Haldi meg ongantíð hava hoyrt, nakað sambandsfólk verið, so viðgongd.

nej nej overhovedet ikke

jeg har bare indset at kvinder har det sværere i samfundet, har lettere ved at få job, får de bedste uddannelser og er i hojere ledelse mere end kvinder og det kan jeg ikke lide

Hei, kjære Danmark. Skal vi bli ett land igjen?

Ja, vi kalder det får Normark

Tað foroyska samfelagið er vert ein snigil. Sentralisering er bara gott fyri hetta avbyrgda holið.

Soon

Aarhus or Kobnhavn?

Kobenhavn if you only can visit one. Both is preferable. I'd say you would be incredibly busy if you didn't have the time to visit both, tho, it's a very short trip between them.

Of course they are, amigo

>De flag
Nej. Over mit lig at det bliver gult.

Now?

Bedre. Men vi burde virkelig bevare traditionen med et rodt flag. Det er trods alt 1000 år gammelt.

Gult var godt nok for hendes Majestæt Margrete den forste (fred være med hende). Så det er også godt nok for mig.

dette

SU SU SUPERLIGA

Træer er bare en myte

Lidt ligesom din mors modom.

Jag är för det. Tillsammans kan ni överta Sverige.

Sverige har inget försvar, vi har bokstavligt avrustat det till "oblivion". Bara för er att invadera! - Sverige förtjänar det.

Frederik and Christrian are shitty names

Ubehǿvlet favæ

...

Our 'ǿ' is banned on Sup Forums, so I use a script that swap it out with the one you're seeing

>it means 'rude'

why did moot ban it? is he a racist to danes?

It was abused by spammers to avoid being filtered or something some years back

He's a fucking Jew gook that's why!

Also this Apparently their filter system can't filter æǿå, so they had to ban it.

the other day, i was reading notes from a friend. He wrote that danish O, i asked him wtf was that for. He said it was a 0 with the line through it.

do you guys get that a lot?

wat? It's not a zero. It's a vowel that sound completely different from O

en.wikipedia.org/wiki/Slashed_zero

Hvad hedder scriptet?

I've never heard about this

gist.github.com/anonymous/6993b7c4b379b06613705e8dd503e7c4
Lige læg mærke til at der står https, hvis du ikke har det skal du bare fjerne 's'

>It causes problems for some Scandinavian languages — O is used as a letter in the Danish, Faroese, and Norwegian alphabets, where it represents [o] or [œ].

test oooo

Den skulle gerne ændre det i tekst boksen.

Hvorfor Dansk er så indirekt?
Man sige i dansk, "jeg kan godt lide taler dansk", men i norge, man sige "jeg liker snakker dansk"?

Er/var danskere mere hoflige end nordmænd?

Dansk = nobelt sprog
Norsk = bonde sprog

Selvfolgelig, min danske ven.

Giv mig opmærksomhed

ej smukke pige kom ind i min BMW

Perker pls

Har danmark "no-go areas" for hivde mennesker?
Hvis "ja", hvor?
Hvis "nej" horvan stopper danmark fra indvandrere skaber ghettoer og kan adre lande gör (ja, o - jeg ved) det også?

Også, hvis jeg kommer til at leve in danmark, hvor skulle jeg undgå? Hvor er en shithole?

Dunno lol
Voldsmose måske

>nordlings
BHAAHAHAHAA

Vollsmose i Odense
Gellerup Parken i Aarhus
og Nörrebro i Köbenhavn?

En shithole er i din mors beskidte rovhul

Norrebro er ikke no-go for hvide mennesker.

Hvorfor er det nu at vi tillader at Sverige og Island eksisterer som uafhængige stater?

Ah, bra.
Men det havde meget optöjer der, ja?
Jeg vil en rolige liv, så jeg skal gå der ikke.

Ja, der har da været optojer. Men generelt set, så er KBH rolig nok.

Fantastisk, mange tak.

sånn, mye bedre

...

Hvem solskoldet her? Alt den her sol er slet ikke til at håndtere.

ikke mig, jeg sidder inden for og studerer til mine eksaminer

Daglig påmindelse at DF har flere kvindelige vælgere end mandlige

dr.dk/nyheder/politik/thulesen-dahl-har-kvindetaekke-de-stroemmer-til-df

hvad adskiller mennesket fra aben?

Wow du mener det virkeligt når du siger daglig. Du er dog cancer på denne tråd da vi er de samme ~6 mennesker så alle har allerede set dit link.

Ikke overraskende taget i betragtning af hvor mange direkte kvindefjendske udtalelser men horer fra fremtrædende muslimer.

Deres religion

t. Morten M.

Darwinisme er en kulsort satanisk logn opfra helvede

hvid hud

aber stemmer DF

Det giver ingen mening. Aber har ikke stemmeret.

middelhavet :^)

BEVIS!?!?!?!?

Men Darwin var præst

Belials præst ligesom paven og Jógvan Fríðriksson

Denmark generals look mediocre compared to Holland and Norway generals. Danes seem like dull and impotent people.

is it true that americans have crusty smelly buttholes because they dont wipe and generally look everyday hygiene?

You seem strangely inapt at your own language. I believe you meant Danish and Norwegian generals.

De taler engelsk i USA ikke? De er ikke gået over til spansk endnu vel?

American's generals oh wait

I don't care about your opinion, I like to stay irrelevant and mediocre.

Er Skåne Dansk?

DOD TRÅD
DOD TRÅD
DOD TRÅD

skal vi snakke om stoffer?

ja

Jeg lærte aldrig rigtigt at sy..
Skal vi snakke om revolutioner og politik istedet?

nej det boss, har heller ikke interesseret mig for det siden gym

Må jeg foreslå shitposting om hvordan vi har den militære styrke til at indtage Sverige og at det er ved at være sidste chance for det da de vist er på vej ind i NATO

> denmark surrendered to the third reich in 4 hours

Det er åndssvagt at indtage Sverige, vi bor alligevel i den mest frugtbare og eftertragtede del af Skandinavian. Alt det andet er enten 90% bjerge, fjorde, gejsere og pis og lort eller 100% Sverige.
Kig på waliserne i dag og forstå lignelsen: De bor der kun, fordi romerne i sin tid drev dem derhen, og de fik kun lov at bo der, fordi romerne ikke gad bo i en bunke bakker af torv og lort.

dingo anuva guinness on the barbie guvna

JYDSK SEPARATISME!

DEL HELE DANMARK OP I BYSTATER NU