Danmarktråden

Vi gor endnu et forsog udgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nNwiH3-VkjE
twitter.com/arabiya86/status/625660011985940480
youtube.com/watch?v=vEBdjONWYsg
twitter.com/SFWRedditVideos

Á helviti, nú tekur hann sjálvur til orðanna.

>Skal til skriftlig dansk eksamen
>Har fået 4 eller 02 de sidste par gange

>Soren Espersen siger, at færinger skal have værnepligt i den danske hær
Hold kæft en dårlig idé, da Færoerne ikke er integrerede i Rigsfællesskabet. Vores relationer vil bare blive forværret (hvis det skulle ske). DF er et lorteparti.

>DF er et lorteparti
ja

Venstre er pro-Færoerne

Stem Venstre

t. Ahmed

bange for at få lidt jord under neglene for fædrelandet, Hjalti?

t. abdullah

>Fædrelandet
Lidt uheldigt at presse færinger at do for et fædreland, de ikke synes om. Seperatisme er meget stærk på Færoerne og sådan et indgreb ville være katastrofalt for Rigsfællesskabet.

>Rigsfællesskabet
>"vi vil ikke slås for jer!!!"
>"gib free monies plx"
skammeligt

DF er et rent populistisk parti uden nogen sammenhæng mellem hvad de siger og hvad de gor.

Hvis I vil have et midter-orienteret parti der går ind for velfærdsstaten så stem Soc. Dem. Hvis I vil have et invandrefjendsk parti som rent faktisk får udfort deres politik så stem Venstre.

Men jeg vil både have velfærdsstat og indvandrefjendskhed

Socialdemokraterne er blevet mere invandrer-kritisk efter DF er begyndt at tage deres vælgere. DF vælger altid blå blok selv om de er mere lig Socialdemokraterne end Venstre på stort set alle områder der ikke er immigration.

De siger bare hvad folk vil hore og så giver de afkald på alting undtagen deres grænsebomme når det kommer til stykket.

Unionister gor alt, de kann for at bevare bloktilskuddet. Republikanere forsoger heletiden at skære ned på bloktilskuddet. Hvis Republikanere sad ved al magten, havde de frasagt sig blokstilskuddet. Det er svært nok på nuværende tidspunkt at bekæmpe republikanerne og sådan en beslutning vil kun gore dem stærkere.

For mit vedkommende, er jeg ligeglad med om der fores rod eller blå okonomisk politik, det eneste der kan redde vores land på længere sigt er klart og kontant at vise, at vi ikke finder os i hvad som helst, og ikke bare lader alle ind. Jeg ville stemme DF ligegyldigt hvad de sagde, så længe DF stemmen er fuckfingeren til migranter

>blev tilbudt værnepligt efter session
>sagde nej
>ombestemte mig en måned senere
>1.5 års ventetid på at komme ind

kun samfundstabere er i hæren

...

>gratis uddannelse
>vælger at do for Israel istedet

>værnepligt
>dǿ i kamp
Du er godt klar over at du slet ikke bliver sendt ud medmindre du skriver under på kontrakt? Det Danske system svarer lidt til en kortere version af det Finske og er lidt mere varieret i hvor du kan komme hen. Du er heldig hvis du overhovedet får lov at affyre din riffel.

>sendt ud
Brune mennesker indvaderer Danmark i DETTE ojeblik. Der bliver snart racekrig hjemme i Danmark.

t. daniel carlsen

youtube.com/watch?v=nNwiH3-VkjE

tanska on homo maa

>I en anden del af Danmark: Hæren

Hvofor er du så xenofobisk?

twitter.com/arabiya86/status/625660011985940480
>dfn ingen syrisk kæreste

>xenofobisk
godt meme ord du har der. Glæder du dig ikke til at hele verden er multikulti? Så kan ingen længere være "xenofobiske", for alt er det samme lort :))

Hvad med seperatisterne?

Kanternes Parti

Kun Sambandsflokkurin, Framsókn og Tjóðveldi har en tydelig mening om losrivelse. Alle andre partier ligger et sted imellem. Et parti som Javnaðarflokkurin svinger begge veje. I koalition med Framsókn og Tjóðveldi lige nu går de med på Tjóðveldis losrivelsespolitik, imens sidste koalition sammen med Sambandsflokkurin forde de hård unionspolitik. Jeg bruger mest ordene unionist og republikanere, fordi de ligger dagsordenen vedrorende Rigsfællesskabet.

Altså sidste gang de var i koalition sammen med Sambandsflokkurin. Det var i 2008.

bump

Trådens throwback

youtube.com/watch?v=vEBdjONWYsg

bumperino

LAs okonomiske politik og DFs indvandrerpolitik.

Ja tak