/Norgetråden/

Aldri glem 28/5-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zXYu7E8HHxo
sciencedaily.com/releases/2012/11/121127094111.htm
bunkerpictures.nl/datasheets/norway/more og romsdal/datatsheet-alesund.html
m.youtube.com/watch?v=OrJ-3Z5gn3k
twitter.com/SFWRedditImages

Ingrid er æsj!
Monarki er bæsj!

haha, der viste du sannelig monarkiet hvem som er sjef.

doing chores today

What chores?

Jeg er heller ikke særlig for monarkiet, men drittstormen var ganske fin, fåvæ

Kek har avgjort at monarkiet skal lenge leve.

>Haakon og Ingrid Alexandra er ute på kjǿretur
>bilen krasjer, Haakon dǿr og Ingrid Alexandra havner i rullestol
>Kong Harald dǿr av sorg kort tid etterpå
>Norge får en rullestoljente som dronning

This is shooped. 60,000,000 was an Ameriget, like all of the important gets

haha rulle stol så episk XD

Cleaning up and laundry. My room is a disaster. I'll also be doing shit loads of schoolwork, I'll need to make coffee.

High school or college? How old?

jeg vil ha sol!

Tusen takk user
Da er vi brodre
Aldri
En to tre det må ikke skje
fire fem seks Ingrid er en heks

Samme her.

>High school or college?
High school

Don't forget the !

>dfn man må sjekke Norgetråden når man er på dass på fest
Faen ta dere, gutta

High school was funny times. I hope you enjoy it.

>Da er vi brodre
synd demokratisk diktatur er uaktuelt, med tanke på hvor enkelt det er å missbruke slik makt
Tenk hvor lett det hadde vært å gjöre det beste for landet om en mann som virkelig ville det hadde den makten, heller enn en uendelig diskusjon imellom en rekke politikere som pröver febrilsk å snike inn noe som skal gjöre deres eget liv enklere

I enjoy highschool, life at home is hard though so highschool hasn't been easy.

>demokratisk diktatur
Wat

How come? You don't like your parents?

Kommer hjem til Norge på mandag.
Endelig nye bilder på vei, får snart abstinens.

Er det noen sǿte paier der?

Er festen kjedelig?

Tenk på Roma
En mann velges fordi han er den som viser seg best til å lede landet (slik som vi har nå)
Men når han er valgt har han nesten total makt, som bare ender om en gruppe like gode ledere sier han ikke lenger er en god leder, enten det er etter ett år, eller femten

Ideen er jo ganske fremmed, men Octavian utsatte Romas kolaps med en lang stund, og Sulla gjorde det samme.

My parents broke up twice since high school started, they are officially divorced now. My dad was abusive, he's still pretty autistic now. I've moved four times since freshman year, will be moving again soon. My brother developed something like schizophrenia, not exactly sure what it is, and I have depression/anxiety. My mom's fiancé just left us too, life has been difficult. I'm probably too stupid to do anything after I graduate.

>(slik som vi har nå)
Nei as, hehe

>tfw got my Dipper hat in the main a few days ago

Ok, folk velges fordi de greier å gi inntrykk av at de er best for landet

Men hva foreslår du som kan gjore at valgene av statsminister blir bedre utfört, slik at vi ikke får bare tullinger?
Skal vi sende alle politikere på en eksamen om forskjellige problemer som er tidrelevante og offentliggjöre resultatene deres?

Ellers så har du rett, bare for å utdype. Rettferdig enevelde er ikke nodvendigvis å mislike på det basis fordi det er et enevelde

youtube.com/watch?v=zXYu7E8HHxo
Fikk meg til å tenke på den scenen.

I'm sorry to hear about all of that. My advice would be to do your best to shut all those distractions out and get the best possible grades in school, so that you can get into some decent college should you want it. I'm sure you're not a dummie, you probably just need some motivation.

din mor valgte å få barn med en mishandlende mann. hvorfor?

Direkte demokrati. La folket stemme over enkeltsaker. Valgflesk blir unodvendig, de folkevalgte blir et instument for folkets vilje, ikke partiets vilje. La folket ta avgjorelser selv - ikke gjennom "folkevalgte".

>dfn fåen skjedde i tråden jeg lagde

Hey guys. Do you know the movie Trollhunter?

Never seen it, but yes. Why? Is it good?

Oh and is it true that every young Norwegian is fluent in English?

yes, what about it?

ka farsken e det du prata om

Trolljegeren er en norsk spillefilm fra 2010 regissert og skrevet av André Ovredal. Filmen er en «avslorende» liksom-dokumentar og er en spenningsfilm om tre unge filmstudenter som folger trolljegeren Hans som er ansatt i Trollsikkerhetstjenesten og hans hemmelige jakt på troll i norsk natur. Historien blir presentert gjennom «etterlatte klipp» fra studentene, og viser flere moter med angivelig virkelige troll, både tematisk og estetisk i samme sjanger som filmen The Blair Witch Project.


Apparently. I'll start watching it in the next 5 minutes

jeg har hǿrt at statistikk viser at direkte demokrati fǿrer til svært lav valgdeltakelse og gjǿr folket politisk passivt.

ja

ja

Can I be your autincess bro-sis?
Thanks, I got past my suicidal phase here so I think I'll be ok now
Not sure, she always said she stayed with him to keep the family together and make us kids happy. She married him after she got pregnant with me, I'm pretty sure it's my fault she married him. My sister also told me I was an accident, so I'm just an all around fuck up.

What do Nowegians think about Germans? Not the politics but the people and culture. I want to hear all the stereo-types, bad and good

caravan tourists

Que? Me no understand you that what you saying. Yes, all Norwegians learn English in school. We damn good. We sehr gut.

>dfn ingen tysk jv

>I'm pretty sure it's my fault she married him
hva pokker? svangerskap faller ikke på kvinner som lyn fra himmelen. hun valgte å bli gravid. du var kun en sædcelle. ser du på kvinner som mindre ansvarlige enn sædceller?

We think of Germans as nazis, tourists, industrialists, etc. I don't think most of us actually pin you down to mere stereotypes tho.

Read this sciencedaily.com/releases/2012/11/121127094111.htm

Do you guys still bear grudges because of the German occupation of Norge during WWII?

Sorry shitting up your thread I'll go and watch the movie now

>dGw Norwegen kein Teil des deutschen Reiches ist

nah, maybe except some old people. had a grandad who said he still didn't like germans, though he seemed to be aware it was irrational.

No, we don't. At least not that I'm aware of. Many Norwegians think it's fascinating to see traces of your occupation actually, like these here bunkerpictures.nl/datasheets/norway/more og romsdal/datatsheet-alesund.html

Jeg tror grunnen til at Direkte Demokrati funket i Athen var fordi det var så få deltager
De var færre personer enn det er i Trondheim idag, og mindre enn halvparten (menn som deltok i krig) fikk del i demokratiet
Direkte demokrati kan funke i slike småbyer som ute i Gudbrandsdalen, men jeg tror det blir veldig vanskelig i moderne overbefolkede land

>Rettferdig enevelde er ikke nodvendigvis å mislike på det basis fordi det er et enevelde
Enig, men det er så vanskelig å vite hvem som ikke ville lat seg bli korupt, og diktatur har også dårlig rykte

>I got past my suicidal phase
Good god, you have been through some rough time, poor one. I'm glad you are better now.

No, I'm pretty sure I was an accident. She insists that's a lie but I believe I was, otherwise she wouldn't have married him. She's very traditional that way, she probably tried to make it work because she got knocked up.

Jeg overlevde turen! Fant ingen rullestoljenter, men jeg så noen liberalister som godt kunne ha vært sjakkspillere. Ingen nye megmeger, men jeg så et par menn som ikke ville dra hjem ennå men som måtte drasse på litt for tidlig kjempefulle kjærester

Er du klar over at det er mulig for kvinner å unngå å bli gravid hvis de ikke vil ha barn? For eksempel: ved å ikke ha sex?

Some norsk here convicted me not too the day I was going to jump off a hotel near my house even though I've been known to shitpost here. So I stay here now, norgetraden is nice.

>It just happened
>It was an accident

ok forsvarsbudskjettet

Norgetråden saves lives, how nice. I would never expected it. You're welcome in our thread always, as far as I'm conerned. Anyway, I'll go to bed now - good night.

megmegene er sanne.

My mom was a slut in her younger years, hence why she thinks I might be gay because I don't sleep around with everyone in highschool like she did. She probably had unprotected sex, I could also imagine my dad forcing her too also.
Sleep tight norski prins

>My mom was a slut

Oh, I'm not gonna lie about that. She was a total slut, there's no sugar coating it. She still is.

Hva ville argumentmannen ha sagt om norgetråden?

Hvem /seinfeld/ her? Jeg ser episoden der Elaine får seg jobb hos Mr. Pitt og Jerry moter en Ms. America-deltaker

jeg gjetter på at hun ikke hadde spesielt gode foreldre?
ellers ville hun jo ha visst at det er katastrofalt for kvinner å ha sex med alt og alle.

I am still mad because Germany bombed the shit out of many places in Norway (especially in the north), but that was obviously a completely different Germany than the one that exists today, so there are no grudges against present day Germany.

You can be my Pacifica.

She grew up poor and homeless sometimes by a ton of trailer trash. The only good role model she had was her Grandmother, and her single mom dated off and on but other than that there wasn't any positive male influence in her life. Not to mention she raised her cousins, she grew up rough.

Pacifica is trashy damaged goods tbqhfampai, and I'm not a rich bitch

Newman beste karakter fåvæ

>her single mom
akk og ve... trist å hǿre, user. hvis kvinner sluttet å få barn uten fedre ville mye i denne verden vært bedre.

Forste episode i sesong seks altså. Mr. Pitt var en av de beste side-karakterene.

Lies! Pacifica is pure!

Meant for Time to hit the bed.

She would have a dad but he left when she was a baby. We found out a few years ago from someone at a dinner party who coincidently knew him that he drank himself to death not long after.
She's awful but good night

Everyone must die

Neida, det hadde jo vært kjipt.

jaja, gutta... nok en ensom natt...

Jeg er her! Vi gamer litt bondesjakk

Nuclear Holocaust when?
I'm here :)

...

...

Jeg vil p__e den kaninen.

Det er det verste jeg har hort!

Men hvem fikk fåen? Vil den anonyme helten stå fram? Hvorfor har ikke VG skrevet om det enda?

>Engelsk

>hipster
>"man"

Judy is for pets and cuddles you monster

m.youtube.com/watch?v=OrJ-3Z5gn3k

Du må seile over atlanterhavet, velg sjarken du seiler med.

Er dette måten Disney-joden planlegger å odelegge det vestlige samfunnet på; ved å gjore oss alle til pelshomser?

...