/Norgetråden/

Kaniner er sote-utgaven.

Forrige: Aldri glem:

Other urls found in this thread:

nrk.no/urix/700-kan-ha-druknet-i-middelhavet-1.12972550
dagbladet.no/2016/05/29/nyheter/seksualforbrytelser/innenriks/44382711/
nrk.no/urix/trump-som-klimaskeptiker-og-oljevenn-1.12971457
twitter.com/AnonBabble

/esp/

God trådåpner.

Autisme fåvæ

Kan godt være.

> pelsknullere

Hvem skal spise deilig spaghetti etterpå?

Vi vet begge du ville gjort det uten å nǿle. Du trenger ikke å late.

wow, dette så deilig ut. jeg skal ha taco

Hvorfor brever folk barne-tv? Er dere ikke litt for unge for å være på firekanal?

Er bare unger som later som at de er eldre på firekanal.

> dfn ingen jv

Det er helt jævlig, gutta.

Jeg kjenner den fǿlelsen.

>han vil ha jv som ikke kan hoppe

nrk.no/urix/700-kan-ha-druknet-i-middelhavet-1.12972550
Er dette bra eller dårlig?
Begrunn svaret ditt under.

> t. PST som kartlegger tankekriminelle

>antyder at en animert pelsdyrjv er noe bedre

Det man kan sporre seg er hvor jævla vanskelig det egentlig er å kjore en båt siden de driver og forliser hele tiden.

Har han rett?

Kan poenget utvides til å inkludere ting som heroin og selvskading?

Hvor var du da historien ble skrevet om?

...

Klart han har rett.

VI

VAR

POLFARERE

Vær varsom. Jeg ble nettopp advart for "avatarposting", et konsept jeg virkelig ikke skjonner. For det forste så går det ikke an å ha avatar på 4kanalen og for det andre så er dette et bildeforum hvor jeg ble advart for å ha postet bilder. Logikk på hoyt nivå.

That movie turned me into a furry

Langt ifra
Personlig syns jeg det alltid er trist når menneskeliv går tapt
Er ikke lett tydeligvis
Syns litt synd på folka fåvæ

Det heter ikke logikk.
Det heter autisme.

Slik er livet på alle kanaler. Det som ikke liker ting og skriker hǿyest om det er de som får viljen sin.

Klart det er synd på dem, men det må finnes bedre losninger enn å gå ombord i de båtene som de vet det er en stor sannsynlighet for at synker.

Tror du de ble kjærster etter filmen? Er revetiss for stor for kaninhull?

Denne losningen er å hjelpe dem der de er og sende dem tilbake om de forst kommer, men du blir jo offentlig bespottet bare for å foreslå noe så hoyreekstremt og farlig

Jævla faen

Ta med deg pelskreften din et annet sted FÅVHÆMD

Sitter i hagen og tar en pils i sola.

Livet er herlig gutta.

Tronspillet i kveld gutta

Hva lader dere opp med gutta?

Selv blir det potetgull, pretzels og Budweiser.

Boikott driten her, sage i alle felter.

VI

Kan tråden endelig dö nå?
Den er åpenbart tatt over av pelsautister, Sup Forums og reddit.
Hvil i piss, du vil ikke bli savnet.

Taco til middag, kaffe med melk etterpå, Basset's lakriskonfekt til kaffen.

I NEED TO RAPE THAT RABBIT

Frustrerer dette dere?

> han "lader opp" til en tv-serie

Er du en kvisete 16-åring med tynne armer som spiller WoW 20 timer i uken?

Ikke feil med Taco da.
>dfn blodpudding

>projisere på denne måten

> >projisere på denne måten
Sant, jeg projiserer det fordi det var det jeg var sist gang jeg faktisk var så besatt av en middelmådig tv-serie. Men jeg er sikker på at du er en fysisk velbygd mann med et yrende sosialt liv og oppegående interresser, så du trenger vel ikke bekymre deg.

...

Husk å r*pp*rt*r* avatarhomser, og bruke sage i email feltet.

>Men jeg er sikker på at du er en fysisk velbygd mann med et yrende sosialt liv og oppegående interresser
Hvorfor kan ikke han være det samtidig som å elske got?

Klart det er mulig, men tror du han er det?

Er du det?

Jeg ville også knult iskremskapninger uten å nole. Eller en uskyldsren muslim.

Men dette er ikke fantastiverden.

Nei det er jeg ikke, men fortell meg i stedet hva det har med GoT å gjore, og bruk logikk.

Pelsdotter livnæres av oppmerksomhet. Ikke svar dem, men gjor som sier

Jeg mener å være det selv, minus velbygd. Da synes jeg han like godt kan være det.

Faktisk ikke bare-bare sdm. Om man er flink til å före båt ser det veldig enkelt ut da, fåvæ.

Man må tenke på:
Hvor mye drivstoffet veier.
Hvor mye last man har i tillegg til drivstoff.
Hvor tyngdepunktet på båten ligger, rent fysisk.

Hvor man må fylle ballast og hvor den må fjernes for å stabilisere båten.
Hvordan båten blir mer ustabil mens man kjorer fordi man bruker opp drivstoff og må kompensere med ballasttanker.

Hvor man plasserer lasten
Hvorvidt lasten er fast eller dynamisk (mennesker eller væske)

Osv.

Om man bommer på bare én av disse, f.eks. om folk loper rundt på båten, eller man har bygd om båten for å ta flere folk, risikerer man å forlise.

>t. styrmanon

Ligger ikke noe annet bak enn grov generalisering og stereotyping.

Merkelig hvor ofte det ser ut til å stemme.

Rekesund bekreftet som den verste byen.

dagbladet.no/2016/05/29/nyheter/seksualforbrytelser/innenriks/44382711/

nrk.no/urix/trump-som-klimaskeptiker-og-oljevenn-1.12971457

Har han rett, eller tar han feil?

Et hint: han tar feil, som vanlig.

>dfn det er umulig å få seg jv i Norge med mindre man er 7.5/10 eller hoyere

>dfn jeg er 8/10, men alle jentene som vil ha meg har full styrke i underkroppen

Du har helt rett i det, det er bare pene mennesker som har kjærester. Alle som er stygge finner aldri noen og de som er pene har så hoye standarder at de ville aldri blitt kjæreste med noen som er stygge.

Du får bare tilpasse deg og gå etter noen.... litt lavere.

Vent hva faen, jeg leste 7.5/10 som 1.75, som i hǿyde.
Jeg tror jeg går og legger meg.

>alder
>har du noensinne hatt en kjæreste
>er du jomfru
>fǿler du deg stygg

>alder
21
>har du noensinne hatt en kjæreste
nei
>er du jomfru
ja
>fǿler du deg stygg
ja

24
ja
nei
nei

32
nei
ja
ja

23
nei
ja
ja

19
ja
nei
nei

>25
>nei
>ja
>nei

21
ja
nei
noen ganger

19
nei
ja
ja

Hvordan er det mulig???

Jeg vet ikke hvordan man prater med jenter.

Det er Norge, du trenger ikke kunne prate en gang. Bare mot opp på en uteplass og ikke vær stygg så skjer jo resten av seg selv. Rister på hodet av dere fåvæ gutta

>vær stygg
>vær autistisk
>vær helt uten sosiale skills
>bli uten venner
>bli utenfor samfunnet
>isolere deg med dataspill og Sup Forums

Det er enkelt. Da jeg traff min nåværende kjæreste, var det hun som tok kontakt med meg. Så var det bare å la henne ta seg av pratinga og unngå å drite meg ut, så gikk det hele av seg selv.

>ikke vær stygg
Så hvorfor rister du på hodet egentlig?

...

Mannlig, stygg, liten tiss, tynnfeit.
Sånn er det mulig.

Hores vanskelig ut fåvæ
Jenter er ganske kjedelige og prate med syns jeg

Mannling*

Fordi dere ikke legger inn en minimal innsats for å se presentable ut. Å trene regelmessig, kle dere pent og ha en ok hårklipp krever ikke så sykt mye at det er uoppnåelig om dere virkelig onsker det. Om trynet ditt ser ut som det har fungert som ambolt på et tidspunkt er det leit, men på ingen måte fullstendig odeleggende dersom resten er på plass.

Spiller ingen rolle om man har stor nese, skeive tenner, dårlig hakeparti, tynn hals, osv. Jeg kunne fortsatt. Trening kurerer ikke å være stygg. Og stygge folk i det du kaller penklær er bare dumt.

29
ja
nei
bob bob

>21
>Ja
>Ja
>Ja

Virker som du er mer opptatt av å synes synd på deg selv enn å forbedre situasjonen din. Sånne folk har jeg ikke noe til overs for. Du får bare sitte i hullet ditt og surmule.

Hvordan kan jeg forbedre situasjonen min, du trenger ikke svar for jeg gidder ikke sitte med samtalen, men jeg skal ha siste ord.
Bare plastisk kirurgi kan forbedre situasjonen min. Du sa jo selv at alt man trengte å gjore var å ikke være stygg.
Sånn. Ferdig snakka.

Ser du denne mannen? Han får seg ny fitte hver kveld.

Tror du han skulle onske han hadde smalere nese? Sikkert.
Hår? Sannynligvis.
20 centimeter til med hoyde? Jeg vil tro det.
Hals? Garantert.

Likevel sitter du og sutrer som ei jævla kjerring. Gro et skjegg og skjul det stygge trynet ditt da vel. Eller ta den plastiske kirurgien. Men det du bor jobbe mest på er holdningen din.

Jeg sa du ikke trengte å svare, så etter dette kan du bare la vær. Jeg skal uansett ha siste ord her.
Det finnes ingen pålegg for at Ernst får seg ny fitte hver kveld, det er en særdeles uedruelig påstand fra din side.
Dessuten er Ernst fra en annen generasjon hvor kvinner ikke var så "verdensvante" som de har blitt.

Du sa jo allerede at holdning ikke hadde noe med noe å gjore
>det er norge, trenger ikke gjore noe en gang bare mot opp.

Jeg er på byen hver dag nesten jeg. På uteplasser. Ingenting som skjer. Så som du selv sier
>ikke vær stygg
Der har du det. Trenger ikke mer info egentlig.

oi faen hva slags abominasjon er det jeg ser?
mekker ny tråd gutta

Hver gang noen snakker om dette her i tråden vår, så er det en gjeng karer som påstår at de ikke kan gjore en dritt for å få seg jv. Jeg skulle onske dere forstod at det faktisk er mye dere kan gjore for å forbedre situasjonen deres. Dere må bare ta tiltaket det behoves. Det mener jeg ikke betyr at det er lett å få seg jv bare fordi man kler seg bedre og så videre, men det hjelper på og på et eller annet punkt er det veldig sannsynlig at dere får det til. Selv jeg har fått meg jv, og jeg tviler på at dere ser så mye verre ut enn meg.

> Du sa jo allerede at holdning ikke hadde noe med noe å gjore
Dersom du ikke er stygg har ikke holdningen noe å si. Dersom du er stygg kan du fortsatt få deg fitte gjennom attraktiv væremåte.

>28
>Nei
>Nei
>Nei

...

Shh! Å fortelle dem at det er i deres makt å forbedre situasjonen gjennom egen handling antyder at de ikke er hjelpelose ofre uten evne til å påvirke verden rundt seg, men faktiske mennesker hvis livssituasjon er en konsekvens av deres egne handlinger. Det kan vi slettes ikke ha noe av.

La nå disse stakkars jomfruene holde på tankegangen at de aldri får seg noe, om de så absolutt vil. De kommer til å skjonne etterhvert at om man tanker sånn så blir det en selvoppfyllende profeti.

Genetikk kan ikke forandres, hvorfor er det så vanskelig å forstå?
>du trenger bare lǿfte
ja, jeg blir sikkert vakker da når jeg lǿfter og ser ut som bilde relatert.

26
nei
ja
ja

Selvsagt er det enkelt å få en JV når hun tydeligvis sjekket deg opp, du hadde rett og slett flaks som fikk jv og så skal du belære oss om at vi ikke pröver hardt nok.

Denne fyren er ikke jomfru.

Dere er.

Det er jo det som er poenget. Du trenger ingen egeninnsats for å få deg jv. De kommer av seg selv når du minst venter det.

Gutta, hva er en bra andriode-applikasjon for 4kanal nå som klover er borte?

de kommer ikke av seg selv når omgangskretsen min er 98% menn (pga. skole, jobb og venner)