/mämmi/

Animea juomavedessä -painos

Other urls found in this thread:

a.pomf.cat/etwabz.webm
youtube.com/watch?v=t58cPj0EN1c
youtube.com/watch?v=NVeEp5piMBI
hs.fi/sunnuntai/a1427432670863
youtube.com/watch?v=QbqD2Xj5WrE
youtube.com/watch?v=3ad6Jykz81I
youtube.com/watch?v=e9RJHqJW3QQ
urjalanmakeistukku.fi/salmiakki/30-tsaukki-taukki-salmiakkijauhe-60kpl.html
twitter.com/SFWRedditVideos

Kerrankin asiallinen langu.

Suomi on homo maa.

>Your dad will never pay a prostitute for you so you can lose your virginity
Why live? ;_;;

siitähän sinä hintti tykkäät

Välillä sitä haluaisi, että näkisi niiden jokseenkin länsimaalaistuneiden muslimien sijaan niitä, jotka elävät Islamin oppien mukaan. Niitä jotka eivät kättele naisia, vaimon paikka ei ole töissä ja rukoillaan 5 kertaa päivässä. Siinä olisi vasemmistolle oivia kansanedustajaehdokkaita.

Ite oot hintti, hinttari

sinussa on roimaa
alkumiehen voimaa
kanna minut metsään
apinamies

No noitahan pyörii korkeissa viroissa ja linnanjuhlissa pääsee näkemäänkin. Ruotsin vasemmistopuolueethan ovat täynnä jo ihan rehtejä ISIS-miehiä, kun kotoutus on päässyt jo vähän pidemmälle.

Vituttaa, koska olen vasemmistolainen henkeen ja vereen, mutta lukutaidottomiin arabeihin ja Afrikan kehnoimpaan roskasakkiin keskittynyt monikulttuuri on täysin epäonnistunut aate.

Molemmat teistä saisivat imeä mun munaa.

>tfw dad took your virginity

Oispa ananas-tyde

Ai oot homo

Ehkä, ikuinen globaalinen velkaorjuus?
Velka itsessään ei ole mitään konkreettista, se on vain työkalu millä ihmiset saadaan tekemään asioita mitä ne ei muuten tekis. Ja esim ei kreikka tule koskaan maksamaan velkojaan, saatikka yhdysvallat, eikä niiden tarvitsekkaan.

Tunnetko vasemmistolaisia piirejä kuinka hyvin? Itseäni vain mietityttää se, että miten ihmeessä vasemmisto kuvittelee lukutaidottomien, työkyvyttömien muslimien olevan suvaitsevalle yhteiskunnalle hyödyllisiä? En vain näe Allahin sateenkaari-pridea tulossa ainakaan lähiaikoina tai Islamin edistävän uskonnonvapautta Suomessa.

>koska olen vasemmistolainen henkeen ja vereen

!!! LIIPAISIN VAROITUS !!!

Et kuule tiedäkään kuinka pahasti.

Delete this picture of Flint Michigan right now

oispa pesistydy-yte

jep ja taas laitettiin 10 biljardonia kreikkaan

No en oikeastaan. Yhden varakansanedustajan, olen kourinut sen tyttäystävää kännissä ja soittanut Li Anderssonille läähätyspuhelun.

Naiivi ideologiahan tuossa on taustalla, mikä on tietysti vähän ikävää. Toisaalta erityisesti demareista löytyy enemmänkin vanhan liiton miehiä, nimenomaan demarikansanedustajahan se oli joka täysin oman etunsa vastaisesti torppasi lain, jolla joka veijari olisi saanut kävellä Suomeen saamaan ilmaista sairaanhoitoa.

Persujenkin pitäisi periaatteessa olla keskustasta vasemmalla, mutta tuota puoluetta on vaikea pitää juuri minään enää. Oikeistohallitushan siellä tietysti muslimia rahtaa Suomeen ja Kokoomuksesta on kuulunut reilusti ääniä, joiden perusteella Suomeen olisi ihan kiva luoda alisteinen matalapalkkaluokka ja tuhota hyvinvointivaltio.

Semmoiset Sup Forums-meemit siellä. Suomi on rakennettu metsäisestä alistetusta maanviljelysvaltiosta hetkessä yhdeksi maailman parhaista paikoista elää vasemmistolaisuudella ja järjenkäytöllä. Itseasiassa Suomi lähti luisumaan kohti vittua juuri sillä hetkellä, kun Kokoomus päästettiin päättämään asioista.

Ei se mitään meillä on vakuudet :^)

Aika jännä että vassari kritisoi maahanmuuttopolitikkaa. Luulin vassareiden olevan sen kannalla, että tuodaan maa täyteen Muslimeja ja annetaan niille 2000e/kk perustulona koska ovat kärsineet niin paljon.

No eihän se kivalta tunnu, mutta velka ei ole mikään uusi keksintö. Valtion veloissa on vielä se etu että ku ne ei voi mennä konkurssiin. Suomikin sai 1800-luvulla valtiovelan anteeksi Ruotsista irtauduttua (Koska Ruotsista hävisi 40% niin Suomelle olisi kuulunut oma osansa valtionvelasta), koska Venäjä ei tähän suostunut. Espanja onnistui 1400-1500 luvuilla irtisanomaan velkansa kymmeniä kertoja samalla kun ne rahtas tonneittain kultaa ja hopeaa maahan (en tiedä mikä niissä Espanjalaisissa on ku ei ne osaa rahalla pelata, jopa niiden jälkeläiset etelä-amerikassa on erittäin huonoja rahan kanssa).

No tuohan ei varsinaisesti edusta traditionaalista vasemmistoa ajattelua, joka on kuitenkin alkujaan työväenliike (edustaa sitä kansanosaa mitä maahanmuutto haittaa eniten). Mutta aivan kuten liberalismi sana on onnistuttu kaappaamaan (syytän tästä paljolti yhdysvaltoja) niin on myös vasemmistokin.

>ilmeeni kun eilen synttärit ja nyt neljä vuotta velhouteen
>ilmeeni kun joskus uskoin ettei nyt kukaan voi kolmeenkymppiin saakka päästä/joutua
>ilmeeni kun tulen olemaan hyvin suurella todennäköisyydellä itse itselleni elävänä esimerkkinä tämän mahdollisuudesta
>ilmeeni kun ei ilmettä

>stk ei sövöjä tankkitypyjä ;_;

a.pomf.cat/etwabz.webm

>en tiedä mikä niissä Espanjalaisissa on ku ei ne osaa rahalla pelata, jopa niiden jälkeläiset etelä-amerikassa on erittäin huonoja rahan kanssa
Ei mitenkään aiheeseen liittyen, mut isänpuolen isovanhemmat molemmat ekonomeja ja faija ite joku alempi vastaava, sekä varsin noheva minkään rahaan liittyvän kanssa. Ite taas ihan kädetön rahan kanssa ja hyvä et saan itteni hengissä pidettyä.

youtube.com/watch?v=t58cPj0EN1c
Yksityinen keskuspankkisysteemi - mikä on siis kaiken velan lähde - selitettynä animaationa. Ei paras mutta kertoo asian viihdyttävästi.

youtube.com/watch?v=NVeEp5piMBI
Kertoo saman asian paremmin ja pidemmin muttei yhtä viihdyttävästi.

Se Espanjan pelleily Amerikassa ei oikeastaan ollut muuta kuin inflaation luomista. Jalometallien rahtaaminen meren ylitse pidemmän päälle tuhosi Espanjan talouden koska se oli sotimalla hankittua kultaa, jota sitten tungettiin rahoittamaan hovin elämää ja sotia ympäri Eurooppaa. "Tyhjästä" luotu raha plus paska taloudenpito= siihen päättyi Espanjan asema suurvaltana.

>Hear about finland being cool
>They literally get coca cola instead of tap water
fuck you.
im going to finland

Shin on edelleen paras

No te itse siinä olette omaa oksaanne sahanneet kun työväki äänestää nykyään persuja ja jopa Kokoomusta mieluummin kuin teitä.

Oikeastaan vähän omituista, että vasemmistolaisuus tuntuu Suomessa nykyään niin liittyvän avoimien rajojen politiikkaan, eihän vasemmistolaisuudella varsinaisesti juuri tuon kanssa tekemistä ole. Harmittavaa, että vasemmisto ampuu itseään jalkaan naiivilla maailmanparannusunelmalla, joka vähän todellisuuden vastaisestikin luo kuvaa pelkästä heimotanssista.

Jos jotain sattuu muuten kiinnostamaan niin Tommi Uschanovin kirja Mikä vasemmistoa vaivaa? on muuten ihan mielenkiintoinen kirja nykyvasemmiston alennustilasta, vaikkei kymmenisen vuotta vanhana niin maahanmuuttoa käsittelekään, muita ongelma kumminkin.

Coca cola isn't good for you

tapa itsesi

Vittu tuu tänne sanomaa

Only when they open the wrong valve.

Mikäköhän mussa on vikana kun en näe tässä mitään viihdyttävää?

Et oo tarpeeks normo

Vaahtoripuli vaihtui sitten taas vuorokauden ummetukseen. Vitun ebin. En ole käynyt eilisen klo 18 jälkeen paskalla vaikka olen syönyt kahdesti tänään ja aamupalankin vielä.

Ei se varsinaisesti tyhjästä luotua rahaa ollut, koska kirjaimellisesti kulta/hopeakanta jolloin rahalla on aina vastine kullan/hopean arvossa.

Ja juu, inflaatiotahan se aiheutti paljolti. Olis tehny niinkuin kirkot, helvetin isoja kullattuja saleja sun muuta, eipähän lisäänny kultaraha kierrossa.

>ole tyä ukko aate
>pikakelaa nykypäivään
>aate degeneroitunut työ ukkeleita syrjiväksi turbofeministien ja neekereiden multikultirinkirunkuksi
Mikä meni pieleen

Millon kuvauksen tulokset?

En ole vasemmistolainen (eri postaaja). Itse olen klassinenliberalisti (ja kyllä tätä nykyä on pakko erikseen mainita tuo täällä kun tämä paikki on täynnä ihmisiä jotka ovat syöneet Amerikkalaisen median propagandaa muka-liberalismista)

Mis asut?

Minkäänlaisen vallan antaminen naisille.

technically oxygen is also causing cell deterioration

Oot varmaan joku aika vitun homo isämmaaton paske.

tapa ittes

Joo, mutta aina kun hyödyke lisääntyy, sen arvo laskee. Espanja toi jumalattomia määriä aarteita meren yli ja tästä johtui kyseisen valtion seikkailut pitkin Eurooppaa. Sinänsä vituttaa Espanjan seikkailut koska hävittivät niin paljon mesoamerikkalaista kulttuuria että ihan vituttaa.

Toisaalta kyseisen ajan elinkeinoelämä nyt olikin niin oma lukunsa, että ihme kun kyseinen valtakunta selvisi niinkin pitkään.

Varmaan joku ärtyneen suolen oireyhtymä.

Et ole vammainen tai kasvoit aikuiseksi.

Aika jännä miten tuntuu että vittu 4chanin /mämmissä tuntuu olevan suhteellisen fiksua ajatustenvaihtoa aina silloin tällöin. Siis miten vitussa.

No siis välittömät tulokset eli ei kasvaimia eikä epämuodostumiahan sai siinä pyllistellessä jo. Koepaloista aika kesäkuun puolessa välissä.

Klassinen "ei löydetty oikeaa syytä". Ei kai siinä kun löytäisi ne ruuat joita voi syödä mutta kun tällä hetkellä oikeen mikään ei toimi. Söi sitten perunaa tai riisiä, lihaa kanaa tai kalaa, tai vaikka pelkkää banaania niin mahan toiminta on ihan vituillaan.

Mulla tuli kakkaa housuun

Vasemmiston ongelmahan on paljolti se että siellä on yleisö vaihtunut. Työväki äänestää persuja ja keskustaa mieluummin mitä SDPtä (tämän takia SDP johtoon otettiin Rinne jonka pitäisi houkutella tyämiähet takaisin). Vasemmistohan on historiallisesti tehnyt paljon hyvää ja olen iloinen että sellainen on olemassa, mutta sittenkun saatiin se 8h työpäivät ja 5päivän työviikot ni alkoivat menettää kiinnostustaan ku ongelmat eivät olletkaan enää niin arkipäivisiä. Ja sitten ne alkoivat etsiä uutta yleisöä ja puolueen kaappasi yliopistolainen älymystö mikä näkee vasemmistoaatteen taisteluna oikeastoa vastaan sen sijaan että se olisi oikeasti vasemmistolaista politiikkaa. Ei punavuoressa asuvaa humanistityttöä kiinnosta ajaa Kotkalaisen satamatyöntekijän etuja, koska eri kulttuurimaailma.

> Kokkarit
> ei sinisiä demareita
ja
> vasemmistolaisuus
> järjenkäyttöä

Ennen 40-lukua siellä oli itseasiassa aika paljonkin puhtia haastamaan USA:n takapihan herruus muutaman valtion osalta.

aikalailla samaan suuntaan menny kuin luterilainen kirkko: Golden Ge on ohi, ja pitää pysyä relevanttina keinolla millä hyvänsä. Stadin vassarinuorillakin on kai vieläkin ponihomo-logo sivuillaan.

>isämmaaton paske
Ite ainakin asun ihan täällä Suomessa.

t. erijäbä

lälläslää

hs.fi/sunnuntai/a1427432670863

Osasinhan minä googlettaa oikein, Kari Rajamäkihän se vassari olikin, joka omasta urasta ja maineesta huolimattaan onnistui kaatamaan lain, jonka mukaan jokainen neekeri olisi saanut astella Suomeen laittomasti saamaan ilmaiset terveydenhoidot.

Onkohan ihan normaalia olla täysin kunnianhimoton? Juon tässä kaljaa ja selailen lautoja ja oon ihan tyytyväinen tähän olotilaan. Ei oo ystäviä, ei oo harrastuksia, ei oo tavotteita, mut ei kyllä silleen haittaa kun on kaljaa. Jos joku asia häviää elämästäni, niin reaktio on yleensä vaan et jaa.

*paskantaa kurkkuusi*

tää niin paljon

Golden Age*

pakotan kotimaista punapillerinaista ettei täysin masennuta ja antauduta spartalaiseen homouteen

youtube.com/watch?v=QbqD2Xj5WrE
youtube.com/watch?v=3ad6Jykz81I
youtube.com/watch?v=e9RJHqJW3QQ

>"ei löydetty oikeaa syytä"
Monesti vaan ei ole mitään erityistä syytä; pitää vaan diilata faktan kanssa. Koita vähentää stressiä, jos sellasta on. Syö enemmän kuitua. Visiblin on hyvää tavaraa. Harrasta jotain liikunta, se auttaa kanssa. Itelläni autto todella paljon, kun vähensin hiilareitten määrää, varsinkin kaikkien paskahiilareitten.

Olet laiska ja kunnianhimoton. Ehkä sulta puuttui vahva isämalli tai sulta ei penskana ikinä vaadittu mitään?

Itseäni ainakin vituttaa se että Kokoomuksesta on tullut tuo Sekoomus puolue. Ennenhän ne olivat selkeästi se konservatiivinen puolue, mutta sitte ne aloittivat tämän ihme "jees cool, posiitivismi" tyylisen (Stubb oiva esimerkki) politiikan sekä ihme pakottava tarve pakottaa Natoa ja EU:ta.

*paskantaa silmääsi*

Itseasias molemmat. Sit oli kans se kun koitin tehdä itse jotain, niin mutsi säntäs väliin ja "sä et osaa tehdä tätä, sä oot liian hidas, mene pois ja mä teen tän ja tuun sanoo kun on valmista". Se teki mun läksytkin monesti, jos täytin tiskikoneen tai imuroin jonkun huoneen. Oli sillon kyl aika ebin.

>mutsi kirjottaa mun äidinkielen tarinan 2. luokalla
>arvosana 7

Oispa tyntty

Kuka tommosen lutkan haluaa ytypyteksi?

Oispa viha puhuja tönttö rönttö

puolueen vanhapadut on samanlaisia aikakautensa eläneitä cuckservatiivejä kuin CDU tai SPD täällä. Eipä ole SUomessa enään kuin kolme isoa shampanjasosialisti-puoluetta eri kohderyhmille.

Sanovat, että Bundestag:n kotka "patsas" symboloi hyvin siellä istuvia politiikkoja:
> vanhoja ja harmaita
> lihavia
> impotenttejä
> petolintuja

*paskantaa perseeseesi*

/mämmi/:ssä on yleensä ihan hyvää juttua aina silloin, kun ei ole animea OP:ssa.

*paskantaa peräsuoleesi*

ou nou, kakittaa

kaki hosuun

your prostitutes very hot
unlike russian

Onko soossia tolle kuvalle?

No mutta kun mä voisin oikeasti vannoa että on yritetty lisätä kuitua, on yritetty vähentää kaikkea höttöhiilaria. Aikaa kun on ollut kokeilla se viisi kuukautta nyt tässä. Elän ilman gluteiinia anygay koska keliakia, mutta mahaoireet eivät tunnu liittyvän mihinkään tiettyyn ruoka-aineeseen vaan niitä on jos niitä on. Stressiä ei ole, olen NEET joka piereskelee kotona.

Kai sekin jo kertoo jotain että elin yli viikon pelkällä riisillä ja oireet eivät loppuneet.

Niin no, välillä tuntuu et täällä puhutaan hyvää poliittista analyysiä ja jauhetaan animupaskaa samaan aikaan.

Myydäänköhän missään enää ihan pelkkää salmiakkijauhoa? Koitin kattoo amazonist mut en löytäny.

Eiköhän olisi jo parasta amputoida koko perse kun ei kuntoonkaan tunnu tulevan?

Myydään

Irtokarkkikaupoissa ainakin.

Mihin paska sit varastoituu?

lol löysin heti sen jälkeen kun kysyin
urjalanmakeistukku.fi/salmiakki/30-tsaukki-taukki-salmiakkijauhe-60kpl.html

Joo niin varmaan.

Se oli riskinä vielä ennenkuin varmistui että suolessa ei ole syöpää. Nyt perseen amputointi on poissa laskuista.

Mitäs mieltä /mämmi/ on Memeneux:stä?

*paskantaa korvaasi*

*paskantaa hiuksillesi*

Kummankaan presidenttiehdokkaan ihannointi aika vitun vammaista.

Joo, mutta Trumpin ihan vitusti vähemmän vammaista. Aidalla istuminen on tyhmää.

En pidä hänestä. Älyllisesti epärehellinen ja suhteellisen kulttijohtajan kaltainen hahmo. Hyvin harvoja hyviä ajatuksia mutta negatiivinen kokonaisuus.
t. anarkokapistalisti

meil erit

Obama jätti tietyn tyhjiön, jota on yhdenkään ehdokkaan todella vaikea voittaa. Romneyn olisi pitänyt voittaa Obama viime vaaleissa niin nyt ei oltaisi tässä tilanteessa.

Selitäs vähän tyhämille