/mämmi/

Jonkun se oli tehtävä -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6iJId6Lo1LQ
suomikauppa.fi/product_info.php?products_id=724&language=en
secure.vilkasgroup.com/epages/frookynanherkku.sf/sec50a0503014/?ObjectPath=/Shops/2015012306/Products/"Talkkuna 500g"
twitter.com/AnonBabble

Eka Chiletytylle

Naiset ovat pilanneet maailman

Kolmas tälle kuvalle

Postaan postaamisen ilosta

uskaltauduin jättää fillarin pihalle kun en enää jaksa raahata sitä ylös kämppään

ens yönä se varmaan pöllitään

Eiks teil oo lukollista koppia?

En tiedä

t. eri

'ei'

Ois vissiin joku pyöräkoppikin, mutta oon pitänyt kahta pyörää vuosia pihalla.

meil on kuulemma pesutupa mut en oo sitä löytäny vaikka kellarin käyny ovi ovelta läpi

Hyvin piilotettu sit.

yks mahollisuus on saunatilat mut sinne mun avain ei käy, mikä vitun logiikka

tai sit se on kokonaan toisessa rakennuksessa

emt pesen pyykit mutsin luona

>stk kun löydät jonkun vanhan kovon, ipodin, kännykän tjsp ja kuuntelet musiikkia siitä

>vuosi 11111100000
>pyykkää

>Pikku G

neljä khan

Ja vaihtoehtoinen ratkasu likasiin vaatteisiin oli...?

nostalgiasta puheen ollen tulkaapas huorat takaisin pelaaman quake3:sta

quakelive.com

Ostat uudet tietenkin, vai ootko joku köyhä häh?

Aika huono läppä, veli.

>serkun naapuriin muuttaa neekeri
>seuraavana aamuna pyörä on varastettu
Sattumaako?

Noni, kohta ei enää tarvii burgeroida nättien tarjoilijoiden kanssa.
youtube.com/watch?v=6iJId6Lo1LQ

Menee kyl varmaan 15 vuotta, tai enemmän, et nää on standardijuttu.

me ollaan nuorisoo me ollaan tulevaisuus

>ole komerossa viinapäissään päivät pitkät

sellaset tulevaisuudet täältä

Mitäs Suomeen kuuluu? Millasia kelejä ollu etelässä?

Ei vittu, meil kutakuinkin samat. Tuntuu aika jännältä olla syrjäytynyt ja lukea lehdestä itseni kaltaisista nuorista aikuisista.

Ihan hirveen kuuma mun perse sulaa tähän penkkiin

neekeri

Tampesterissä on ainakin ihan mukavat kelit. Lämpö huitelee siellä 20-25 haarukassa, aurinko paistaa ja kalja maistuu. Ai niin, hieno lippu hermanni

Olen kuule ihan sinisilmäinen, vaaleatukkainen herrarotua edustava hetero mies.

albiinoneekeri

isäm maan petturi

Yksittäistapaus

>yläaste
>opettaja alkaa raivoamaan riehuville luokkakavereille
>"katsokaa miten rauhallinen nyymi aina on, hänestä sentään tulee joskus jotain toisin kuin teistä"
>nykyhetki
>kyseisillä luokkalaisilla on työpaikat ja perheet
>itse syrjäydyin komeroon
tyhmä huora

Täytyy vaan ymmärtää.

>perseile normona koulut
>komeroidu paskapaperiin rinnastettavin todistuksin

Tämähän meni juuri niinkuin ajattelinkin.

Kotiutumiseen viisi kuukautta ja nyt jo tiedän ettei siellä odota mitään muuta kun uudet pettymykset sekä 8-16 työt.
Varmaan hirtän itteni kun joudun kotiin. ":D"

>yläasteen äidinkielenopettaja väittää kirjailijakansion palautteessa etten ole kriitikko jumalan armosta
>olen nyt yksi suomen harvoista ammattikriitikoista

Muista että se on vain lainassa, koska hänen ei tarvitse sopeutua Suomeen vaan hän saa tuoda paikalliset tavat mukanansa.

Meil samat mut ala-asteen 6. luokka. Se kaveri joka veti ympärikännit ala-aste-yläaste välisenä kesänä ja joutu vatsahuuhteluun, ja oli yleisestikin hirvee pelle, opiskeli itelleen ammatin, kävi intin ihan hyvin ja on nykyään töissä. Ite taas "kunnollisena" oppilaana syrjäydyin heti peruskoulun jälkeen ja oon c-mies yms.

Eletään varmaan jossain nurinkurisessa todellisuudessa, kun kaikki mitä sanotaan et on hyvää sun kannalta onkin pahaa.
>nyt vaan Petteri-Jalmari teet läksyt kunnolla ja pysyttelet poissa pahanteosta, niin susta tulee isona hyvin menestyvä ihminen
>pitää olla kiltti poika, että tytöt tykkää susta

Tai sit oon vaan assburger ja en tajua näitä juttuja. Ihan sama tosin, onhan mulla kaljaa.

>kirjailijakansion
ketä vittu

Mulla aika samit
>perseile, juo holia jne yläasteella
>hommat alkaa mennä vahvempiin, laita välit poikki kaikkiin ihmisiin
>vastaanota komeroituminen

En sitten tiedä

Eiks se oo kirjailijakansio? Ymmärtääkseni ihan valtakunnallinen juttu, että luetaan jotain kirjoja ja kirjotetaan niistä ja kirjotetaan kirjeitä kirjailijoille.

Ei ainakaan meidän aikaan ollut

Ei meil kyl mitään tollasta ollut. Piti kyllä tehdä esitelmä jostain kirjailijasta ja se oli ryhmätyö. Käytännössä tarkotti sitä et perseiltiin oppitunnin ajan luokan edessä ja puhuttiin/esitettiin kirjailijan elämänvaiheita.

Toihan oli viel kiva juttu. Kasvikansio oli saatanasta.

Kasvikansio oli ihan perseestä. Opin tasan ei mitään siitä.

Tappoi itselläni innostuksen biologiaan. Siis onhan se oikeasti tosi mielenkiintoinen aine, mutta se kasvipelleily antoi kuvan että ähähäh, vitut tää muuta ole kuin rehujen nyppimistä.

Biologia on kyl aineena ihan mielenkiintoinen mutta joo, tappoihan toi innostuksen aika tehokkaasti. Hankala tosin tehdä sellasta suunnitelmaa, et se miellyttää kaikkia, kun joku varmaan tykkäs kasvien keräilystä ja niiden prässäilystä.

2006 taisin suorittaa ysiluokan. Tuolloin ainakin netistä löytyi valmiita vastaavia, jotka ronskeimmat veivät suoraan opettajalle.

Kasvikansiota sen sijaan ei kyllä ikinä tarvinnut tehdä. Vanhemmat kyllä puhui siitäkin.

Kalan silpominen oli melko ok kokemus, tosin ilmeisesti yks horo toiselta luokalta sai jonku kohtauksen sen takia mutt sill oli tapana tehä niin joka vitun kerta ku oli luvas jotain tavallisest poikeavaa.

Me leikeltiin sian sisäelimiä

En kyllä muista mitään kasvikansiota omilta ajoilta, olen tosin juonut muistini aika tehokkaasti että onhan toi saattanut olla juttu

Nää on varmaan koulu/opettajakohtaisia, et onko kasvikansioita tai kirjailijakansiota.

Meil oli muistaakseni lehmän(?) keuhkot ja puhalleltiin niihin pillillä. Sit oli kans sian sydän.

Yllättävän paljon vaihtelee noi. Meille ei ikinä opetettu sijamuotoja, koska opettaja piti niitä turhana roskana.

Olen ihan samaa mieltä, mutta vähän meinasi mennä paskat housuun kun yliopistossa nykysuomen kurssilla opettaja halusi "lämmitellä" sillä, että jokainen vuorollaan kertoo ne. Kaikki muut toki osasivat, onneksi ehtivät loppua ennen kuin päästiin minuun asti. Oisin ehkä kaksi osannut sanoa.

Kalan silpominen oli silloin jännä elämys. Nyt kun sitä on saanut tehdä keskimäärin viitenä päivänä viikossa n. 10 vuoden ajan, ei se enää juuri säväytä.

Paitsi lahnan perkaaminen. Miten vitussa voi puolet kalan painosta olla paskaa ja joka kerta? Kyllähän sitä nyt muistakin kaloista löytää, mutta lahnassa sitä on aina ja kilokaupalla.

Mitähän mä osaan
>ablatiivi
>inessiivi
>komitatiivi
>datiivi, jota ei kyl ole edes suomen kielessä

Siinä ne kai.

Help me out.
Where can I buy online talkkuna? In estonian is Kama.
I need it for reasons.

...

I don't remember

what the poster says i don't undrstand mongolian

What are online Talkkunas?

Kaikki kansalaiset väestönsuojelutyöhön

All people to population protection duty

"All citizens for crowd protection work"

All citizens to civil defense work

suomikauppa.fi/product_info.php?products_id=724&language=en
Älkää olko mulkkuja vironveljille.

It's talkkuna that you can buy from an online store.

Rotupetturi se on

All personnel to country protection job

privjet russia putin

Everybody to the protecting work

Every citizen to folk protection job

No olkoon mikä on, kyllä talkkunaa pitää saada jos tahtoo.

Mun vitun talkkunaa ei millekään muukalaisille ja rotupettureille luovuteta

>stk en elä 20 000 vuoden takaisessa metsästäjä-keräilijä yhteisössä

Mihinkä vittuun jotain talkkunaa edes tarvitaan?

Viellä ei ole 26 vuodessa minulle ilmennyt,

Olisit kuitenkin joutunut dinosaurusten syömäksi

Eihän täälläpäin tarvis mennä ku 2000 vuotta taaksepäin ja ois mielestäni paljon paremmat setit. Tosin tollon ois vielä mammutteja sun muuta

Ihan vitun hyvä tunne jtp.
Ei mullekaan, mut sitä suuremmalla syyllä jos joku sitä nyt tarvii niin pitäköön hyvänään.

>dinosauruksia 20 000 vuotta sitten
No mammutin syömäks ehkä.

Se on hyvää settiä maustamattoman viilin kera

>mammutteja 2000 vuotta sitten
Ai ketä

Nii eihän silloin ollut edes cittareita

Thanks I have found this site:
secure.vilkasgroup.com/epages/frookynanherkku.sf/sec50a0503014/?ObjectPath=/Shops/2015012306/Products/"Talkkuna 500g"
In your link the shipping price to Spain was too much (22€)

Viimeset mammutit kyl kuoli melkein 4000 vuotta sit.

Siis meinasin että tolloin 20,000 vuotta sitten olis mammutteja. Viittasin vähän paskasti tossa

>In estonian is Kama.
lol that's slang for drugs here.

Jos nyt rehellisiä ollaan niin tulis nyymeillä äitiä ikävä aika äkkiä ilman nykyajan mukavuuksia.

>Sairastu johonkin tavanomaiseen tautiin joka hoituu helposti tänä päivänä. -> kuole.

Kuulostaa hienolta.

Nyt joku kertoo missä mun röökit on. Välitöntä vastausta vaaditaan.

mulla

Plus seuraavat:
- Ei paskapaperia
- Vesi ei ole järin juotavaa
- Oikeuksia ei ole vielä keksitty. Jos hallitsija X päättää että asia on tavalla Y, se on niin.
- Uskonto otetaan tosissaan
- Alkoholi on huonoa
- Huonoihin hampaisiin voi kuolla
- Nykyaikana helposti hoidettavat infektiot voivat tappaa
- Isorokko

manneilla

Löytyi. Olivat hautautuneet sängylläni makaavan rättipinon alle.

manne

...

Ei vittu. Hirvee hikka.

pöö