/NEDERDRAAD/

Begin de dag met een lach en je lacht de hele dag - uitgave

Other urls found in this thread:

politico.eu/article/dalai-lama-germany-cannot-become-an-arab-country-refugees-muslims/
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

Goedemorgen!

> dvw loonslaaf

ik ken deze voel :( misschien kan deze miem je opvrolijken

STAGE

goedemorgen schatjes

VIND

...

Ik hoef jullie vandaag niet eens wakker te maken want jullie zijn blijkbaar al wakker.

politico.eu/article/dalai-lama-germany-cannot-become-an-arab-country-refugees-muslims/

Wie is deze kerel en waarom is hij zo racistisch?

Slecht aas oetz

ik haat vroeg opstaan
ik wil niet naar school
ik wil de hele dag slapen

Goedemorgen kutsnollen!

Goede morgon mijn schjate anoniempjes!!

welteslapen mijn anoniempje!

Wat vind jij van China en de communistische partij?

>last van zij
>hooikoorts medicatie is nog niet werkzaam

Ik vind van /neder/partij met je :3

Hong Kong een KJOET!

nee jij

Hey buddy, you have posted on the nederdraad quite a couple of times, and we are all very gratified to see a foreigner be so interested in our culture that he wishes to speak our language. However, you never really seem to listen to our spelling and grammar improvements, we have repeatedly reminded you of the fact that:

>Goede morgon >Goedemorgen
>schjate >schattige (it's an adjective)
Though you have spelled anoniempjes correct this time.

Also the sentence "Ik vind van /neder/partij met je :3" is incomprehensible, could you tell us what you are trying to say with that?

Again, we are all flattered (though I can only speak for myself) you are here with us posting in Dutch, and the next post from me will be in Dutch too, but please, take the time to listen to our grammar/spelling improvements. Wouldn't it be nice if you actually were able to speak fluent Dutch instead of fake Dutch?

ik wou dat ik een staart had. Jullie ook?

Ga terug naar reddit aub.

N-Nee; jij.

Ben jij niet diegene die iedereen over hem wil laten praten omdat hij weer een irritante miem gepaald heeft? Misschien is dit de verkeerde plek voor jou dan, mijn irritante palen (en ik geef toe ze zijn bloedirritant en vaak erg lang) zijn iig uniek elke keer.

Proficiat, je schijtpalen zijn zo unuek dat ze me bijzonder irriteren.

Goeiemorgen

Veel mensen examens hier?

Blijkbaar iedereen want hier is niemand.

RIV Nederdraad

>dvw palen in de trein

Het is nog vroeg.

ik ga mezelf dood maken

Wanneer, waar en heb je een camera?

als dubbels blijf je leven

Nee

als het je lukt is jouw woensdag productiever geweest dan de mijne

goedemorgen schatjes

Hallo, vriend!

>>>/fr/

/fr/ is kanker oetz

Daarom pas jij er zo goed tussen

lief zijn

Tegen een krulbroodje?

Een krulbroodje dat bezig is een veruit superieure taal te leren*

Ik vind datwe in de nederdraad meer vreemde talen moeten spreken. Het zou een goede oefeningen zijn en zo behouden wij als Lage Landen onze voortrekkersrol in het probleemloos spreken en beheren van meerdere talen.

hij is toch al goed opweg met Nederlands leren en gaat gelijk aan de slag met werk. hij mag blijven van mij oetz.

Een Krulbroodje waar ik geen problemen mee zou hebben, als hij geen 2D flikker zou zijn.

Dan kan hij beter bij Frans blijven of Engels gaan leren.

>beheren
*beheersen

Ik oefen mijn vreemde talen in de desbetreffende draden.

Wanneer ga jij nou dit land uit.

Tijd voor Brexit

Praktisch iedereen hier is een 2d flikker, vlagflikker, steeds herhalende miem flikker (hoewel mij dat ook begint te irriteren) of gewoon een flikker, leef en laat leven.

Als de Nederdraad geen Nederlands sprak dan konden onze buitenlandse vrienden hier niet Nederlands oefenen. Je punt?

Dus omdat er hier veel kanker is moeten wij de vloedgolf aan kanker maar binnen laten?

hey babe

Maar wij staan als Lage Landen gekend om onze uitgebreide talenkennis. Het zou zonde zijn om dat te laten verdwijnen.
Ik pleit niet voor een verplichting van het gebruik van vreemde talen, maar voor een taalkeuzevrijheid in de draad. Het is helemaal niet logisch om in een vreemde generaal te gaan palen, omdat ik cultureel niets gemeen heb met een Brit of een Fransman.

Het is nu niet echt een vloedgolf, meer een druppende kraan en als het je niet bevalt kun je hem altijd negeren er zijn scripts om buitenlandse vlaggen tegen te houden (geloof ik).

Ik kom hier eigenlijk alleen omdat ik zoveel op het internet zat, dat mijn gedachtengang al in het engels begon te worden. Dus zocht ik maar een plaats op het internet waar ze Nederlands spraken.

>dvw net uit bed

*haalt vergelijk van Descartes boven*

Een van de redenen dat ik hier graag kom is omdat ik graag paal in mijn eigen taal met mensen die die taal ook spreken, ik ga echt niet heel moeilijk doen om een beetje Engels of Frans op zijn tijd (hoewel dat laatste wat lastiger voor me is), allez votre corridor, zolang het maar niet te veel is. Maar ik vind het ook wel eens leuk om mijn Duits bij te spijkeren door die op die draad te loeren of te palen.

Je kan een lekkende kraan blijven repareren maar dat is slechts een tijdelijke oplossing, het is slechts een kwestie van tijd voor die kraan weer gaat lekken.

>tijdelijke oplossing

Ik zou toch echt eens een andere loodgieter op gaan zoeken vriend.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Ik zou persoonlijk de kraan vervangen

Hi my stoner Brudis.
>pic related
Is this for real?
How reputable ist the Brabandts Dagblad?

Ja, het is echt.
Lokale kranten in het algemeen zijn uiterst betrouwbaar.

Yes it's true.

Meanwhile there are still thousands of homeless around the Netherlands.

This can´t be true. What are your (and our) Gouvernments are doing?
This is not a polic for our own people. This is a suicide of the national citizens.
It´s a shame.

Thank you for your confirmation!

>dvw de eerste moskee opent in mijn gemeente

Wij hebben er al 2, 35.000 inwoners

>dvw er zo uit m'n hoofd al 5 weten
>dvw nauwlijks buiten komen

En ik weet maar 3 kerken te vinden hier

The entire western europe is committing suicide.

Some say it's a jewish conspiracy to wipe out the white race and create an obedient race of metis subhumans over which a jewish elite would rule. I'm not saying I believe it, but this is what some people are saying.

Mooi zo

Municipalities can have their own stupid programs this isn't a national program.
Also calm down, this isn't the end of the world.

You're right. It's merely the beginning.

I heard someone say that you are a filthy dirty whore who takes it up the ass for bacardi, they even call you the homeless shelter for old gay men. I'm not saying I believe it, but this is what some people are saying.

Sounds a bit the same like: I'm not a racist but I sure as hell hate niggers

I don't think the jews are in control of the Arabs and mosques. Why do people blame everything on the jews? jealousy?

Ik woon tegenover een moskee, wat is het probleem?

>door nog een paar extra zandnegers gaan we naar de vernieling :(((

Hij is een bekrompen racist

You can't have heard that, you don't know who I am.

Uhm dat enerzijds de autochtone bevolking verdwijnt en de Franstalige allochtonen zetten dan ook nog eens de Vlaamse taal onder druk.

The vast majority of people pushing for so-called "progressive" measures, to promote race-mixing, degeneracy, the hatred of white people, and pushing for open borders, happen to be jewish.

I'm sure it's just a coincidence though.

Ik hoor vrij weinig Frans in mijn omgeving.
Voornamelijk Turks, al spreken ze onderling ook normaal Nederlands.

De Vlaamse taal word onder druk gezet omdat de Vlamingen de Walen die ruimte hebben gegeven.

Sup Forums ga weg

Why don't you take your antisemitic bullshit somewhere else?

Van Europa mogen we geen nieuwe taalwetgeving maken omdat dat bedreigend is voor minderheden.

There's nothing antisemitic about looking at and analyzing the world around you.

In my opinion the ones pushing this are, in majority, women.

Maar zijn de Nederlandstaligen dan niet in de minderheid?
Er zijn 28 miljoen mensen totaal die Nederlands spreken, er zijn 200 miljoen mensen die Frans spreken en 280 miljoen die Arabisch spreken.

It is when you start resenting Jews for their leading role. Europe is currently undergoing a profound change and Jews happen to be at the center of that.

...

Watching a few anti-Jewish propaganda videos isn't "looking at and analyzing the world".

De minderheidsstatus slaat natuurlijk alleen op het land waar de taalwetgeving ingevoerd zou moeten worden. Vooralsnog zijn Arabieren daar in de minderheid.

België is een cultureel tweetalig land waar Franstaligen in de minderheid zijn, daarmee zijn wij automatisch de boeman.

Ik krijg de vinkentering van iedereen die zegt de wereld te analyseren iets radicaals roept en het vervolgens aan jou laat om te bewijzen dat het niet zo is. Geef ons in ieder geval iets waar je dat op baseert (statistieken of zo) en laat ons er dan vervolgens over discussiëren. Ga niet wat vergezocht roepen en vervolgens met je handen over elkaar zitten te grinniken dat je 'gewonnen' hebt met je argument.

Ik neuk je de moeder olaf

Wie