Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>sommar

>ETHNIC SWEDES

>kiwiredbull

Om man stoppar kuken i en ofrivillig same, är det våldtäkt eller tidelag då?

Kan någon berätta vilka alla dessa personer är?

t. kom hit i september och vet bara om att misaka är en jävla cuck

hejsan :3

Oj vilken specifik fråga, vi kan gärna diskutera det hos polisen, kom.

Första brevet bästa brevet.

Skulle varit hett om det inte vore för de idiotiska ansiktsuttrycken

/tråd

Pasta är den lägsta formen av jagjag

Hur fan är det tänkt att man ska leva?

Ansiktsuttrycken gör ju bilden dock

Jag kan inte få upp min kokosnöt

hej rtt/sugne/sallad

/overwatch/

låt mig pumpa din rumpa

Nä, jag vet inte heller

:3

...

Får en verkligen att fundera.

v-vem?

*prutt*

...

Vem skulle ni helst vilja pumpa? D.va eller Mei?

*prutt*

...

D.va låter väldigt likt divi och divi vill man gärna pumpa en gång innan man dör. Så d.va

vad tycker ni om vassa tänder?

Ni har väl känt the börn nu, gode goys?

Trump är en docka för judiska intressen.

D. va er min waifu!

Varför dog tråden nu då?

känner mig inte säker i mitt land

detta igen?

Nu kan jag hitta dig :3

Har någon av er den bilden som visade hur allt mindre hemsidor används ända sedan 2007

D.va är topp-däck waifu!

Nej

Shiki#22362

>*BRRRAAAAPP*

>färdigutbildad
>bra lön
>säker jobbutsikt och karriärsmöjligheter
>tränar och har lätt att få fv
>skaffar fv och beger oss ut och reser
>dkn skaffar allt jag någonsin trodde skulle göra mig lycklig men är fortfarande lika vilse och olycklig som när jag var 14-15 år men har bara ett mer säkert liv, men inget mer.

>i mitt land
Det är inte "ditt" land, min käre goy. Sverige ägs inte längre av det Svenska folket. "Demokrati" är till för folket ska ha en illusion av kontroll. De som styr bryr sig inte om din säkerhet, bara om att kontrollera dig.

Hell Seger.

>som en poet en gång sa till mig "att kvotera någon.. kan alla göra, men att säga något själv, kan inte många"
Får en verkligen att fundera.

>29% accuracy
haha är du handikappad eller :D

...

>ditt

Sverige är allas land nu.

>illusionen är total.

har du aldrig spelat D.va eller?

Vad tycker du om invandringen, käre snubblare?

Min reflektion
Smutsig spegel
Det finns ingen koppling till mig själv
Jag är din älskare
Jag är din nolla
Jag är ansiktet i dina glasdrömmar
Så spara dina böner
Tills du verkligen kommer behöva dem
Släng ut din medvetenhet och flyg
Vill du komma på en åktur

Hon är den för mig
Hon är allt jag verkligen behöver
Hon är den för mig

Tomhet är ensamhet och ensamhet är renlighet och renlighet är gudaktighet och Gud är tom - precis som jag

Berusad på galenskapen
Jag älskar min depression
Skitsnack, lögnare
Förtrollade riken
Modeoffren tuggar sina koltänder

Jag släppte aldrig ut
Att jag var på ett sjunkande skepp
Jag släppte aldrig ut att jag var nere.

Du beskyller dig själv
För vad du inte kan ignorera
Du beskyller dig själv för att vilja ha mer

Hon är den för mig
Hon är den och den enda.

>dkn ingen halvspökefv

>dkn barnen i klubben var så oskuldsfulla att de inte visste vad allah ackbar betyder
Jag avundas dom lite

d-du skrämmer mig user
jag trodde allt ordnade sig när livet var stabilt

Vill inte säga allt jag tycker i en tråd som inte kommer att ätas upp av evigheten annat än att den borde begränsas och att man borde börja röntga handleder.

haha nej nbög allt återgår till kaos vet du inte det.

Summer is not my friend! Satan, let it end!

>avatarböga

Jo, jag tackar!

Nej.. Som sagt, du känner dig bara säkrare. Lycka är något otroligt abstrakt.. Enda gången jag känner mig lycklig är när jag är med mina vänner eller när jag är ute och jagar i vildmarken. Annars så är allt ganska grått och dystert.
Var nere i Budapest för en vecka sen med min fv. Otroligt fin stad, vackra människor, bra mat, allt är billigt, men ändå var mina känslor lika lådmälda och kalla som alltid.

Pedofil blåst åt helvete.

?? bara någora Jan Stenmark bilder som jag har sparat i fyllan

>mina vänner
>jagar i vildmarken
>min fv

Du måste tillbaka till reddit

städarna är ovanligt onda på sistone, många nya antar jag.

>Läser inte brödbrevar

Är hon bra? Ser ut som många kör henne men känns spontant som att reinhardt skulle vara bättre på pushbanor, speciellt när man attackerar, kan dock se henne vara bra på control Point banor.

Zarya ska ju vara rätt bra överlag har jag hört.

Jag har spelat hon är ju busenkel.

jo fast hennes vapen har ju inte precis hitscan vissa andra karaktärer
måste verkligen vara i nyllet om du vill ha mer än 50% accuarcy

543. Whoever thinks that some group of individuals "runs the world" today is a retard. The LACK of such a group is precisely the greatest problem that we are facing today (besides all philosophical problems, all of which are about to be solved in the next few pages). That's why I say IF ONLY the elders of Zion ran the world today, IF ONLY the Americans were really imperialistic. I'd take even businessmen directing things over the near-absolute chaos that prevails today. Anti-Semitism, anti-Americanism and anti-capitalism as ideologies are merely the logical end result and ultimate culmination of resentful feelings, since Jews, Americans and capitalists are some of the best, most valuable people that exist today, and that's PRECISELY why they are so hated (not to speak of Jewish-American capitalists, which as far as the masses are concerned may as well be the earthly manifestation of the Devil). So wherever these attitudes are encountered, pay heed! You are dealing with an extremely weak, stupid and resentful creature. — So who really runs the world today? Democracy! (in animal biology terms, the herd instinct). Which to be sure is far superior to an anarchic dissolution of society and a return to jungle conditions, but we have done so much better than this in the past and, if all goes well, and God willing (and I am willing), I am sure we'll do much better in the future.

man använder inte skit som inte når, bara en dumskalle skulle göra det, men nämen du är ju en :D

Icke-argument: brevet

haha aa

Varför skulle han inte dra skott om han kan träffa? Om du inte skjuter har du unga träffar och då är 30% träffar bättre än inget.

Enda anledningen skulle vara träff % runk.

141. No argument has yet convinced anyone who didn't want to be convinced. People are people and arguments aren't magic.

Jag kan inte vara elak mot dig, fastän det är inte så klokt det du skrev just nu. Kanske bör du testa spelet, tror nog du kommer förstå vad jag påpekar och försöker säga. Ha en fortsatt sötdag.

Inte ett argument.

Inte ett argument

hehe

Dva's damage faller av sjukt fort på ens lite range, hon ska verkligen vara uppe i folks ansikte och hennes abilitys är gjorde för det också

Vad vill du säga? Hon ser direkt obekväm ut

this nigga so black he needs to wear all white so people can spot him

>akta dig så jag inte heemar dig jävla svenne

Vad är problemet?

Helvete om de assimileras så blir ni arga, om de inte assimileras så blir ni ledsna

*ppprrrruuuuttrtt*

så otroligt lågtest

Detta, vem fan bryr sig.

>om de inte assimileras så blir ni ledsna
Jag vill inte att de ska vara här överhuvudtaget, om om de ska vara här vill jag ha så mycket segregation som bara är möjligt.

t. bög

;_;

>dkn riktigt parboiled ris efter att ha varit tvungen att äta upp ett stort paket gri vi jasminris under en tid

VA I HE!!!
Sitter mitt i en batalj i Total Krig Krigshammare när spelet stägs ner.
>vänta medan windows 10 instaleras :^)
Jag har ju tryckt nej på det meddelandet i flera månader nu för faaaan kväääää!!!

Annars finns fotot på artikeln från någon Finsk sex-tidning om den blekvita finnen som åkte till Gambia och knullade negresser. Finnen är så blek och negresserna så svarta att vita-balansen blir helt åt helvete när han är i bild !!

Är det där Johnny Depp?

>milo utan blont hår

Råkade öppna detta filtrerade brevet av misstag för att inse att det låg ett (You) däri

Vad är det som gäller på NDT?

Ditt fel att du inte har stängt av Windows Update för länge sedan

i nuläget är det enbart musen och misaka som försöker lura anons