/Norgetråden/

Ingen jv-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtu.be/WA0F1wis4xU
youtube.com/watch?v=_BnnPLvS1zU
en.wikipedia.org/wiki/King_of_Devil's_Island
aftenposten.no/osloby/oslopuls/film/Bastoy---historien-om-Djeveloya-6915317.html
twitter.com/NSFWRedditImage

>dfn du endelig skjont at du faktisk har autisme og bare doden og drugs kan befrie deg fra hjernen din

skål da folkens

Hva drikker du?

Gin her

ringnes fåvæ, send ginen min vei'a

Hvem er Ernst?

> han har ikke hort om Ernst

Drit nå i det der, bare si hvem Ernst er, din fjomp

...

Ernst er vår redningsmann. Han kom som lyn fra klar himmel. Vi trengte et megmeg, og da var hen der for oss. Vår helt.

anime er tilbake gutta

anime fåvæ

wtf i hate sweden now

Fire hundre år i Vesleblaut Maling fåvæ.

>retards i trådstarter

Onanerte i dag for forste gang på to og en halv måned. Foltes bra fåvæ

>animebrever
Passer jo til et retard

Bare fordi han er fra Bergen trenger du ikke kalle ham retard. Usj, sånt sier man bare ikke.

Sweden YES

what's up with the fucking wheelchairs on every of your threads?

5/5 gansge bra

>"retards"
vi snakker norsk i norgetråden din sjarlatan

Some guy is obsessed with retarded people.

Var uironisk låst inne i et kyskhetsbelte i over to måneder for et par år siden.
Var en ganske rar opplevelse fåvæ

>retarded
Jeg tror det ordet betyr noe annet enn det du tror det betyr.

Se på han mannen da. Det trynet og de armfaktene vitner ikke om en psykisk oppegående person.

Må nesten si at det må ha vært den beste onaneringen jeg har hatt siden jeg var 13.

Vet du hva cerebral parese er?

Samme fåvæ. Orgasmen jeg hadde etter å ha dryppet presperm i over en uke var som å kortslutte nytelsessenteret sitt.

>presperm
Forsæd

Det er den mest perfekte beskrivelsen av da jeg onanerte tidligere i dag fåvæ.

Fy faen hu jenta der var deilig, rullestol eller ikke.

Er det noen som hvet hvem hu er?

Skargit Birstein

Provde ikkerunk en gang i fjor. Varte i rundt en måned for jeg våknet av at jeg bokstavelig talt kom i sovne. Tidenes ejakulasjon i bokseren og senga. Var ikke goy, så jeg stoppet etter det.

Tiltredes.

Det har skjedd med meg sånn 4 ganger mens jeg har vært på ikkerunk de siste 10 ukene

Finnes det et norsk kopipasta?

Ja

Hei landssvikere,

Mitt navn er Erik Ribsskog, og jeg synes at alle dere, er noen jævla f*slef*tter.

Dere er noen innavla, jævla tapere, som ikke har noe liv, og som bare leser bloggen min hele dagen, som fanden leser bibelen, vil jeg si.

Dere er alt som er galt med Norge.

Har noen av dere noensinne provd å hjelpe en stakkar i nod, som bare blir tulla med, over alt?

Det er vel moro, å gjore narr, av en som ikke får rettighetene sine, fra myndighetene, på grunn av deres egen usikkerhet, men dette her er en ny rekord, i landssvik, vil jeg si.

Dette er verre, enn å ha sex, med ei feit dundre, som hu som voldtok meg, i 1990.

Men det er greit, bare sitt der, og se på, at en landsmann, som aldri har gjort noe galt, blir nekta rettighetene sine, og blir forfulgt av mafian.

Jeg har vært butikksjef, på flere Rimi-butikker, og jeg har en grad i IT, fra 2004.

Hva slags idrett driver dere med, utenom "trakassering av tilfeldige folk på internett".

Jeg vant også en prestisjetung konkurranse, for butikksjefer, Rimi Gullårer, i 2001, og fikk brev, fra Rimi-Hagen (han sa at jeg var en dyktig leder, det var artig!).

Dere lever alle i et skammens land og dere burde begå harakiri.

Men men

Så sånn er det

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS. Jeg legger ved et bilde, av meg selv og oksa mi

Vi må våkne. Vi trenger flere Hamsuner, Björneboer osv. Flere mennesker som kan gripe an samfunnets nåværende tilstand og skrike mot galskapen fra fjelltoppene.

Vi bor i "verdens rikeste land", men har ikke tilpasset oss fremtiden. "Vi tror" fremdeles at vi kan drive som på 80-tallet, uansett hvor mye foreldregenerasjonen hevder at jappetiden er over.

Filosofisk er vi i stillstand, ingenting har skjedd på nært femti år. Vi har bare gått over til å hylle jenter som snakker om menstruasjon, og danske voldsmenn som kritiserer islam. Som om det var nytt? Som om det tilforte storsamfunnet noe av verdi?

Så mange ting har en pris i dag. En kroner-og-ore-verdi som bestemmes av de som allerede har mest. Vi har to aktorer i dagligvaren, to aktorer i media, to aktorer i radio.

Vi lever i et samfunn som aldri har vært mer kuet av valgets kval, samtidig som det virkelige valget aldri har vært mindre betydelig. megmegtelefon eller kantdroide? NRK eller TV2?

Du kan synes hva du vil, og det burde du, men enhver kritisk rost til det nålevende har i alle tider blitt brolt ned, frem til det er alt for sent.

Så ikke stol på din egen evne til å se brytningspunktet. Det kommer enten du vil eller ikke.

Hva faen prumpet du akkurat om meg din lille fis? Jeg skal si deg at jeg ble uteksaminert best i analen i Forsvarets prumpekommando, og at jeg har vert involvert i hemmelige berser mot Al-Prumpaida og jeg har over 300 bekreftede prumper. Jeg er trent i gorilla-prumping og er den beste prumpemannen i hele Norges Forsvar. Du er ingenting for meg, bare en ny lukt. Jeg skal prumpe deg lukt til helvete med flatulens som aldri for har blitt luktet på Jord, hor mine ord. Du tror du kan slippe unna med å si slikt via internett? Tenk på nytt jævel. Akkurat nå samler jeg mitt hemmelige nettverk av prumpere i Norge, og din IP-adrresse blir sporet opp akkurat nå, så gjor deg klar til stormen, orm. Stormen som blåser vekk det patetiske organet du kaller en nese. Du er fjert, unggutt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan prumpe på 700 forskjellige måter, å det med bare stumpen. Ikke bare er jeg godt trent i ubebukset strid, men jeg har tilgjengelighet til hele eggarsenalet til den Kongelige Norske Marine og jeg kommer til å bruke det effektivt for å bedufte deg og ditt miserable rævhål fra overflaten av kontinentet, din lille fjert. Hvis du bare kunne visst hvilken barbariske effekt din lille "smarte" kommentar kommer til å mote deg, kanskje du hadde holdt kjeft. Men det kunne du ikke, og gjorde det ikke, og nå er det du som skal betale, jævla idiot. Jeg kommer til å drite min fis over deg, og du vil drukne i den.
Du stinker faenmeg, ungprump.

*prump*

Hva tror du ville skje hvis vi stengte Ernst Carlsen, Erik Ribsskog, Ǿystein David Johansen og Hans Olav Lahlum inne i en leilighet i 24 timer?

Det er vanskelig å ta en person seriost når han heter Trond Bolle.

Norge. Et land med bare ca. 5 mill folk, og allikevel er vi så autistisk at vi faktisk har en tråd på Sup Forums dognet rundt. Det samme gjelder Danmark og Sverige, men de er ikke like ille.

Hvorfor? HVORFOR OSS?
Nesten alle i Norge er jo på fuckings Sup Forums!

Hei homofile,

Mitt navn er Peter, og eg hatar dykk alle. Dykk er alle overvektige menneskje, uten liv som bruke kvart eit sekund av dagen for å se dumme bilete. Dykk er alt som er gale med roynda. Seriost, har nokon av dykk mottatt noen fitte? Eg meine, det er goy å spotte folk for sin eiga dårlege sjolvtillit, men dette tek det til eit heilt nytt nivå. Dette er verre enn å runke til bilete på fjasbokji.

Ikkje vær ein framandkar. Bare gje meg dine beste skot. Eg er nesten perfekt. Eg var kaptein på fotballaget og basketball-lagets starter. Hvilke idretter gjor dykk så vel som "runking til nakne japanesere"? Eg har og bare seks på skula og eg har ein fager kjæreste (hu sugde meg nyss, avforinga var så kontantar). Dykk er alle homofile menn som burde begå sjoldrap snart. Takk for oppmerksomheta.

Bilete er beslekta. Det er eg og tispa mi.

Haha episk brev send det inn til Si;D din jævla nigger

Bare vent til det kollapser. Okonomien går snart ad undas, og da folger alt annet etter.

God kvæld i stua, rabagaster

Je hette Alf, å je likj itte noen ta dekk. Dekk er ælle tjukke og hemma folk som itte har no liv, å dekk bruke hårt eneste sekund ta dagen tel å sjå på tullete fotografier. Dekk er ælt som er gæli me væla. Seriost, har no'on ta dekk no'on gong fått dekk no fitte? Je mene, det er fel itno artig å gjora narr ta folk bære fordi dekk itte er no sikre på dekk sjol, men dekk tæk det hele tel et nytt nivå. Detti er mye fælere enn å runke ott fotografier på ænsiktboka.

Itte var en fræmen nå. Bære gi meg det bæste dekk har. Je er itte langt fra perfekt. Je har skrevi mange morosamme boker og mange koselige sanger. Å slags idretter har egentlig dekk drevi me, ænna en å "runke tel japanske folk som no'on har kåla på et ark". Je fikk bære æsser på sko'orn, å je har ei årntli nydli jinte (vi plukka akkurat blåbbær sammen, og dæ var jammen meg gorarti). Dekk er ælle slekke rævstakare som bære skulle skoti dekk i hue. Takk for at dekk horte på.

Fotografiet er mæssom relatert. Det er je å gromjinta mi.

>Sup Forums
Det heter firekanal på norsk.

> snart
Tar nok minst et tiår vil jeg tro, sannsynligvis lengre. Det har jeg ikke tålmodighet til.

Ha det godt, gutta

Takk. Dere ga meg nettopp tilbake håpet i vårt kjære land.

Jeg er faktisk genuint interessert i hvorfor vi er så mange på Sup Forums her i Norge. Vi er jo et ganske lite land da...

Fordi vi nordmenn er flink til å avslore stromnivået vårt.

Har danskene fortsatt en tråd? Trodde den gikk under

episke megmeg, selvfölgelig

Er livet verdt å leve gutta?

Jeg fortsetter i håpet om at jeg en dag vil få en jv

Det er en gåte du må ta selv.

Fy faen jeg elsker Marcus!!

youtu.be/WA0F1wis4xU

Hvordan går det, gutta?

youtube.com/watch?v=_BnnPLvS1zU

Jeg tapte nettopp et hurtigsjakkparti på nettet. Spilte ganske dårlig, for å være ærlig.

sitter med en botte drom is gutta

sjokoladesmak gutta

>dfn ingen kaninjv

Tenk om jeg hadde hennes motivasjon...

Berre drep meg fåvæ
Jævla aseksuell smått autistisk dritt studerer ingenting nyttig
Takk for meg gutta

Det här var fan det sämsta jag hört/sett någonsin.

>ingenting nyttig
Utdyp

Hold kjeft din misunnelige drittunge.

Hvem av dere var dette?

Is this true?

Nei, si det. Men det er et par jævla kringle nordmenn på Sup Forums driter ut kommentarer helt uten innsikt eller humor hele jævla tiden. Håper det ikke er dere gutta

Ja, stort sett.

t. rett over fjorden fra G-en i "lots of nothing"

hvorfor er alt så degenerert?

> > > > > > > > > >
Se hvor fort jeg loper gutta!

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

Hvordan foles det å gå på uforestrygd Sup Forums?

Null timer sovn for eksamen
Bare knull dritten min opp gutta!

Det er bra det.

MELLOM BAKKAR OG BERG UT MED HAVED

Pleier aldri å sove godt for sånn uansett.
Håper jeg består.
Der bor nordmannen!

God morgen

Kan man ikke kjope koffeinpiller i Norge? Noen som vet hvor jeg kan få tak i?

Russland

Jobber fast for staten, så har ikke peiling.

hæ ísland

ingen kone

intet barn

Sommer og Sol
Livet er herlig

>bananer
HUN GJǾR DET MED VILJE
RÆÆÆÆÆÆÆ

butikken åpner snart gutt

kan snart kjǿpe tau gutta

Was the King of Devil's Island movie based on a real place and thing that happened?

Yes

What was it about? what was its purpose

Tiss

Dfn jeg ville fått jobb om jeg oppgraderte meg.

Dfn jeg ikke får jobb fordi jeg er funksjonsfrisk.

Dette, fytti helvete. Det er en av grunnene til at jeg ikke takler Sup Forums lenger.

du var tidlig oppe, anonsen.

Bastoy
Is the name of the island in Norwegian. It's an open air prison where inmates get a shot at properly rehabilitating themselves through working with farm labour, arts and crafts etc.

The movie was about something close to a military academy, a boarding school for "wayward boys", but it was on the same island (although filming was done in Estonia)

en.wikipedia.org/wiki/King_of_Devil's_Island

Pic related is how it looks now. Personally I think this is a great way to do incarceration. People like to, and need to, be treated as people. If you treat people like animals instead, guess what you get?

aftenposten.no/osloby/oslopuls/film/Bastoy---historien-om-Djeveloya-6915317.html

I tried to translate this and link it for you, but you can do that yourself. This is the article that came along with the movie back in '10.

Basically it was a labour camp for poor children.

>muh six million jews

also thousands upon thousands of boys who did nothing but be poor.

Brev fedoraer

>fedorina