Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/nyheter/krim/article22930716.ab
nordfront.se/bilder-fran-borlange.smr
youtube.com/watch?v=FBeI5RxL41c
twitter.com/NSFWRedditVideo

Först för fällor!

Först för Lia

Jag på bilden

först för fet röv filip

>tre veckor till Brexit-röstningen

Hur hajp är ni?

>skitstormen oavsett vilken sida som vinner

>ETHNIC SWEDES

Hell seger!

fan vad bögar är äckliga

fyfan vilken slyna, tror ni hon föredrar svarta lr vita män?

"Vi araber knullar er svenskar"

t. arabisk man på Brottsplats Sverige nyss

aftonbladet.se/nyheter/krim/article22930716.ab

topp 15 för hedersmord på asylboenden och tyst från Gudrun

>de som ännu inte bestämt sig avgör
Finns det statistik på om osäkra röstare röstar för status quo eller inte? Hade varit intressant favä.

fy fan vad värmen är jobbblig. man blir helt setg i huvudet

>dkn man kommer aldrig vara ens i närheten så här snygg

>han har inte luftkonditionering
heh

Bara om det finns några prospekt för galna spin-off sex-kulter favä.

I love it when someone's main or only argument is "you're irrelevant"

shows how little they can debate

Blir snurrig i huvet av all rotationen favä. Skulle nog snubblat rakt in i henne. Pinsamt!

Breva på svenska.

breva?

Nej, fy fan, det har jag inte. Har öppet fönster men det kkänns snarare som att det blir varamre

säger inte att katawa shoujo, men katawa shoujo lite

>vara döv och ensam
>bara ha kompisar på plebbiga sweddit
>en söt paj från svtpol börjar prata med dig med händerna

>60261943
>påminnelse om att inte ge (you) till bete

post more lolis plz

Love Sweden

It shows that they think they can make sure you won't get any social influence with your debate skills if you ever tried them for real. And they're probably right. You can probably marginalize someone so they don't have any chance in life no matter how fucking smart they are at anything.

nej!

h8 r*ssia

om "stanna kvar" sidan vinner så är ju allt som vanligt dagen efter

>"så hur vill du ha håret?"
>"k-kan du klippa lite bara, vill spara det mesta"
>hon klipper det kort

>man jänkare brevar i tråden

om de fanns en till döv människa i tråden så hade inte autism filip behövt vara ensam

Sen kommer Turkiet med i EU och 12 miljoner turkar tar sig till England.

I want to kiss you

>inte säga till frisören att klippa ditt hår så som hon tycker du hade sett snyggast ut

turkar e vita européer favä

...

En grej att lära sig här i livet. Vill du bestämma hur skit ska bli, så Gör Det Själv!

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>sätter mig hos frisören
>"oj oj oj vad slitet"
m-men käft och klipp bara

Ni gör fel.

>han klipper inte sitt eget hår med trimmer

>han vill se ut som en ojämn gräsmatta i håret

>sätter mig hos frisören
>ojj vad tjockt hår du har haha det får vi klippa ur lite
>ojj vilka virvlar haha det här blir tufft
varje jävla gång

>dkn kan inte odla skägg
det är bara en trend va? skägg kommer bli fult snart ändå va?

Varför har svenska kvinnor så små och slappa rumpor favä?

Varför är du bög?

>så vad sysslar du med?

...

lord varys till vänster

Käft och klipp medans jag läser skvallertidningar om carl filip jä ho.Bbetalar inte 400 spänn för en ytlig och tråkig konversation

This fag always posts his face in the virgin threads on soc when I'm trying to look at qt pure girls

Det kryper i min kropp varje gång jag ser bilder på SMR och hur jävla icketilltalande de är.

>detta är vårt stora nationalistiska hopp

Tricket är att visa att man inte vill prata. Det är bara att inte svara på tilltal så fattar de

J-jag är en officiell sötbrevare! Med över hundra bilder sparade på 2d flickor! :3

Vill du se? :3

För mycket curling-feminism och för lite jävlaranamma.

Berätta om NMR.
Varför bär de slipsarna innanför skjortan?

>muh militär

>88

>pure girls on /soc/
>americuck

>62
bli bra

Jag kan inte förstå logiken i att ge ekonomiska bidrag till "kultur" och samtidigt kräva besparingar inom sjukvården. Är det inte viktigare att rädda liv än att folk få gå gratis på museer?

they show their hymens all the fucking time

>dkn flera år av "haha söker jobb xD"
>hunnit avverka en YH utbildning på den tiden och fortfarande "haha söker jobb xD" när andra i klassen fick direkt

#trump2018

>sverige
>logik

Sluta nu

Emil Hagberg

>vårt stora nationalistiska hopp

Fast det är det ju inte, NMR som de heter numera kommer aldrig vara något mer än en liten sekt, för att Sverige ska bli bra igen måste den vanlige svenske mannen få tillbaka sin stolthet och sin framtidstro så vi gemensamt kan kasta ut varenda snyltande blatte och frammana ETT BARBARI SOM ALDRIG TIDIGARE SKÅDATS PÅ DENNA PLANET!

HELL SEGER!
HELL SEGER!
HELL SEGER"

Säg mig vad logiken ligger i att vi skär ned i sjukvården för vårt eget folk samtidigt som vi tar hand om hundratusentals främlingar från utlandet?

Hur kan man förklara det moraliskt?

kom mot mig

>dkn flera i tråden har utbildning och ändå är permaneet
Fyfan, man verkar gå bort direkt om man råkar avge ensamätarvibbar

han till vänster en snygg, synd att alla ser ut som tappade meatheads pga militärlooken

okej att de körde så 2005 men nu ska de försöka slå sig in i riksdagen, vadgörhan.jpg, Rockwell/Devi/pre-50talet nazister vänder väl sig i sina gravar

Välkommen till verkligheten. De som får jobben säger "men bara va dig själv alla kan få jobb xDDD", men inser inte att de tar någon annans jobb och det leder till bara en eländig väntan.

Stjärnportal bekräftad


jaffa gree :-D:DD

anti-permaneetarna består av kända youtubare eller de mer synliga av swedditörerna

Tänk på baaaahhhrnen som flyr från krig

Du ser ju helt vild ut på bilden, woaa!

>waah waah kungen tyckte det var trögt av nobelkommiten att bygga där fucking odemokratiska fanskap
Demokrati används på tok för ofta i sammanhang där det inte hör hemma för att berättiga ens ståndpunkt, kungahatare är inte lite skyldiga till detta.

breva den med flickan som "kör motorcykel", antar att det är du som alltid spammar den

...

>man får massa erbjudanden om jobb när man väl har ett jobb efter att ha varit desperat NEET i flera år

formidabelt

*och Badboll/Jimmy

treårig högskoleexamen här

t. neet med CV som blir sämre för var dag som går

där kom den, varenda jävla gång sötbrevandet drar igång

lol

ENERGIDRICKANDE ÄR INTE DET ENDA URSVENSKA, MEN DET FINNS DÄR DET HAR DU RÄTT I FILIP

>HD istället för SVTs dåliga 1a maj stream

mera

bild

bild

Inom vad då?

Kultur, sport och annan underhållning är viktigt för att folk blir inspirerade och känner det är kul att kämpa och göra bra ifrån sig.

Men håller med dig om att ganska mycket pengar verkar slösas bort på olika sätt i politiken.

Looken hade funkat om alla såg ut såhär.

Hela Daniel Swedins liv går ut på att det är demokrati att alla av jordens befolkning har rätt till Sveriges välfärd.

Jaffa kree heter det din plebej!

Tisdagen den 31/5 begav sig delar av Kampgrupp 302 ut i Svalöv och Teckomatorp för att sätta upp klistermärken. Allt gick lugnt till och närmare 200 klistermärken sattes upp. Även en del fiendepropaganda revs ner.

ariskt värre, blir nästan hård

Han har det där typiska seriemördarutseendet

nordfront.se/bilder-fran-borlange.smr
youtube.com/watch?v=FBeI5RxL41c

godaste enershi drickan

av?

gree