Sverigetråden - tåhåupplagan

...

Other urls found in this thread:

friatider.se/offrets-vaninna-hade-sex-efter
youtube.com/watch?v=dzSOOYE3gPY
youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ
pejl.svt.se/med-varlden-som-arbetsplats/
svt.se/nyheter/inrikes/larmar-varsta-svenska-vattenkrisen-pa-50-ar
youtube.com/watch?v=gzU7gLiDy6g
youtube.com/watch?v=ajBTb0xIFek
twitter.com/NSFWRedditVideo

Först för fredagsmys

/balt/

Känner mig trött och slö.
Är det pga värmen idag?

>ETHNIC SWEDES

självklart är det värmen
fan vad jag hatar värme

Vad har man för skor på sommardagarna?

Sandaler?

>dkn förstoppad
>dkn ingen snopp i rumpan att pumpa bort allt med undertrycket

>ha skor på sommaren
Kolla grabbar. Han föll för skojuden

>dkn ingen fredagsmysupplaga

Loafers eller sneakers när man är ledig, oxfords eller loafers på jobbet.

Brevar denna för att avtrycka autisten som alltid brevar den.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en orgie på en finlandsfärja. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Gillar du 2d?

hur tänkte han här?

Fy fan vad jag hatar 2dbrevare. Degenererade jävla pedofiler som bara förstör och förgiftar. Det enda dom bryr sig om är sin frufru och sin jävla "en söt" vilket innebär en handtralla till hentai eller varför inte en resa till Japan. Jag gillar faktiskt 2dhatarna för dom bekämpar iallafall bort skräpet, 2dbögarna, från tråden. Hata fucking 2d.

Vad har 2d med snopp i rumpan att göra?

J-jag vill veta om den som jag stoppa snopp i gillar samma sak som jag gillar :3

Bra fråga.

>hon blir arg för att man "sätter den ända in när den är så stor"

>dkn ingen pv

>idag på "saker som aldrig hände i Pekkas liv"

BRUN KUK ÄR TILL FÖR SVENSKA FLICKOR
friatider.se/offrets-vaninna-hade-sex-efter

Menar du inte
>svenska flickor är gjorda för brun kuk
?

Kollade igenom lite gamla bilder, dessa är fan hysteriska hehe xd

...

...

Nä, det säger jag när en flicka har blivit berikad, här så letade hon uppenbarligen upp en gängsmäll av brunkuk

varför brevar du bild på misaka när det är du som är cuckbrevaren

va?

För han är Misaka.

Det är Misaka som är cuckbrevaren.

>dkn ska sommarjobba på ett HVB-hem
Såhär det tar slut?

friatider.se/offrets-vaninna-hade-sex-efter

>dkn ingen filmade hennes föräldrars reaktion när de fick höra vad deras dotter var upp till på sin lilla studentkryssning
>dkn ingen lång dokumentär under hela rättegångsprocessen där de ständigt blir påminda om att deras dotter är en hora

>hehe om jag brevar en annan cuckbrevare så kan jag breva hur mycket cuckbrev som helst utan att själv vara en cuckbrevare!
>de user

Farsan runkar väl säkert åt det, är du inte en hanrej så uppfostrar du din dotter bättre.

...

Inte 2dpedo/autist/r9k/pol/stormbög MEN..

>svenska kvinnor

Mjauvoff??

>blir gängsmällad och sen anmäler för våldtäkt

varför anmälde hon dock? rasist?

Bra idé med kortsymbolen för att identifiera 4channare. Vi i sverigetråden skulle kunna skaffa spader tatueringar så vi kan identifiera varandra i händelse-kriget.

>varför anmälde hon dock? rasist?

de ville inte knulla henne flera gånger, så då anmälde hon

Hon kunde väl inte hantera Abdi och hans gäng.

youtube.com/watch?v=dzSOOYE3gPY
Hej på ni alla!

youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ

TRÅDEN ÄR HELT ÅT HELVETE

ignorera honom

Haha vilken nyhet!

Anime-bögar är pedofiler och autister. Vem kunde ana!

>Jag tolkar det som att det är en flicka med problem och jag tycker genuint synd om henne, men jag anser likaväl att ingen av de åtalade kan lastas för hennes problematik.

>Då tänker vi lika i mycket. Men jag har svårt att tro att någon flicka går med på detta som nu skedde, frivilligt, och det borde killar ha vett att fatta.

>staden av Flashback

När ska kvinnor slutas behandlas som småbarn som inte kan ta konsekvenserna för sina handlingar?
Vi lever ju ändå i ett feministiskt land.

Tråden är bättre än någonsin.

Låt oss prata politik. Vad tycker ni om araber?

DET ÄR DAGS ATT SLUTA BEHANDLA KVINNOR SOM BARN
DET ÄR JU 2016!

Vänliga

>När ska kvinnor slutas behandlas som småbarn som inte kan ta konsekvenserna för sina handlingar?
Förhoppningsvis aldrig, vi borde behandla dem ännu mer som småbarn, dvs genom att dra in deras rösträtt och rätt att välja partner.

Kanske är för det bättre. Men som det är nu går det fan inte ha den där gamla ridderliga synen på kvinnor SAMTIDIGT som de ska behandlas lika som män.

>dkn inte en tjej under 11 år

Gött, snälla gå till din närmaste moské, stanna där tills jag brännt ned dig tack

Så lösningen är att göra det ännu värre? Förstår mig inte på MGTOW/MRA-cuckar favä.

>...

Vem vet, kanske blir det bättre att kvinnor får stå för konsekvenserna av sina handlingar.

>han vitknektar samhällets förstörare på internet gratis
shit vad pin

*petar på tråden*
haha jonte kom gibba overwatch istället för att tönta dig på studentfezten

Vet du hur det såg ut i västvärlden för 100 år sedan eller? Eller ens för 50 år sedan? Bara för att man reagerar på att vår kultur blivit förstörd betyder det inte att jag föredrar Islam.

Tror inte alls det, du drar bara jämställdhetsskiten ännu längre. Vi måste gå åt rätt håll, inte fel håll. Dessutom kan du inte göra något åt att killar behandlar tjejer som vi är biologiskt kodade att göra, vi kommer alltid vitknekta och kämpa för deras uppmärksamhet.

>antyder att kvinnor är samhällets förstörare
gissa vem som lät dem springa lös till att börja med

Arrangerade äktenskap har aldrig varit svenskt, ni vill bokstavligen importera in MENA-kultur i.e. ni borde dö som alla muslimer borde

>dkn man äter kråkor och de fastnar på tänderna och i halsen

inte bra

Hell fucking seger!

>dkn man äter mycket mat och dryck och man börjar känna smärta i vänstra sidan av bröstet

...

>halvligger lite snett
>revbenen trycker på någon sak däri (magmuskeln?) och det börjar värka som fan

Hur ska dessa hanrejerliknande hanar fixa sverige?

pejl.svt.se/med-varlden-som-arbetsplats/

Finns ju sjukt manliga män i SMR också, typ Magnus Söderman, Klas Lund och han den där dunderariern som brukar figurera på bilder. Alla är en del av kampen.

Lördagen den 28/5 deltog Motståndsrörelsen på den årliga vårmarknaden som arrangeras i Sunnansjö. Under dagen så fanns representanter på plats för att tala med folk som är nyfikna på organisationens politik och samhället i stort.
Förlaget fanns även på plats för att saluföra delar ur sitt sortiment.

>Går ut
>Det första jag ser är en tjej som springer förbi mig och till hennes lägenhet, hållandes hennes pojkväns hand
>Massa nbögar som cyklar bakom mig bestämmer sig för att cykla till andra sidan gatan för att undvika mig
>Paren som kommer framför mig går över till andra sidan gatan eller upp på gräset
>Åker förbi två grupper av ultimata nbögar i deras fina bilar och dunkandes med otroligt hög musik, de ropar åt tjejer som går på gatorna och tjejerna endast skrattar
>Jag ser en annan man som är precis lika mentalt sjuk som mig, han pratar för sig själv och går i konstiga mönster
>Blir glad då det finns åtminstone en annan människa i den här nbögshålan som känner samma smärtor som jag gör


Vi borde se till att någon miljardärautist köper ett land som vi autister får bo i helt ensamma utan nbögar, fy fan vad jag hatar er.

/ Slut på tirad

>tråden
Jag såg de i Eskilstuna förresten här om dagen, på sista dagen av något internationell matmarknad

>Magnus Söderman
>SMR
>Klas Lund
>SMR
>SMR
hehe mm

varför är Sup Forumsacker så jävla efterblivna?

>varför
>Sup Forumsacker
>efterblivna

vad gör du på Sup Forums?

Sup Forums är ett rollspelsbräde

svt.se/nyheter/inrikes/larmar-varsta-svenska-vattenkrisen-pa-50-ar

vif

>den här bilden
så jävla patetiskt, är inte att projicera styrka en grej längre?

HUR FAN SKA JAG KUNNA BADA NU DÅ?!

I havet och sjöar?

Det här är säkert judarnas fel.

>de skrattade åt NMR för att de tränade på överlevning i det vilda

Andra riket bästa riket bevisa mig fel.

Kommer Sverige att bli som Finland 1918?
Skyddskårsverksamhet och inbördeskrig.

Kejsaren var dock en fåne.

VLNP?

youtube.com/watch?v=gzU7gLiDy6g

DÖD TRÅD

Elak! Skulle precis breva den!!! >:3

Du dör nu! :3

youtube.com/watch?v=ajBTb0xIFek

Är du medveten om att din emojicon består av ett par testiklar?

>
>
>

>bli avtryckt av sånt här publikfriande skräp som alla politiker håller på med