/mämmi/

/mämmi/

megumeme :3

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Chlorine_gas_poisoning
youtube.com/watch?v=X2V21zXgFvY
en.wikipedia.org/wiki/Benzalkonium_chloride
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

toka paskalle langalle

mawaremawaremawaremware

Saata
na

he is incredible

kolmas paskalle langalle

haluan kuolla

Mun tyde on pelinhoitaja, ehkä se vei sun rahat. :--)

Mitä on onni?

Tuntuu että aika sama mitä saavutan, olkoon se koulun läpäisy, armeijan suorittaminen tai työn saaminen niin en saa mitään kunnollista tyydytystä mistään.

Mun päässä taitaa olla vikaa

haistakaa animehomot vittu

onneksi on kaljaa ja jalkapalloa

Tarviit hyvän eukon. t: tietäjä

/hell/

>jalkapalloa
lol

Kyllä lähtee!

Tarvii elämään tarkoituksen. Sitä ei tietenkään ole, ja itsensä pettäminen tasolla "postimerkit on tästä eteenpäin mun elämän tarkoitus" kostautuu pahasti.

Normot juo viinaa ja tekee muita harhautuksia, miksi luulet ettei ne kestä yksinoloa?

Onni on tiputtaa rattaissaistumisikäisenä hiekkarannan kioskista haettu Rio Cola hiekkaan, itkeä menetystä ja tajuta hetken jälkeen että äiti tuo uuden takaisin.

Sitä oli onnellisuus enkä sitä tule ikinä enää kokemaan eikä tule kukaan muukaan kävelemään oppineen ikäinen.

Saisivat ählämit iskeä Pariisiin niin ehkä ne potkisi kaikki vähänkin Pohjois-Afrikkalaisen näköisen takaisin Algeriaan.

Hedonic treadmill on paras, niin kauan kun sun onni riippuu nautinnosta, menestyksestä tai jostain muusta ulkoisesta asiasta, et tule koskaan saavuttamaan onnea.

Onni on sitä kun brassimuija ottaa poskeen samalla kunb juot hyvää drinkkiä rannalla.

/luso/

Sama fiilis.

Toisaalta omalla kohdalla se on varmaan eniten toi yksinäisyys. Kun ei vaan perkele pysty pitämään mitään keskustelua yllä, vaikka kovasti tahtoisin. Sanomattakin lienee selvää, että naiset ei musta välitä.

t. ylisuorittaja, työnarkomaani ja perfektionisti

Lähdenkö stadin yöhön tapaamaan muijaa vai en?

Et sä sitä Tsadin yöstä erota.

>ilmeeni kun kaverit ovat muuttamassa tyttöystäviensä kanssa yhteen
>stk yksinäisyyteni porukan vitsi
>"joku päivä nyymi varmaan tappaa ittensä"
>nauru ja välinpitämättömyys defenssikeinoina

Eivät taida olla kaukana totuudesta.

No hyi vittu, hanki parempia kavereita. Aika paskajengiä.

Toi on pahinta kun "kaverit" kääntyy sua vastaan.

t. ei ystäviä tosta syystä noin 7 vuoteen

>"ei ennen kun te lähdette mukanani, hehehe"

No mitä vittua, kuulostaa ihan perus läpältä, jos jää tohon.

Did I do it right

aika ilkeitä kavereita. Toisaalta ei ne välttämättä tarkoita pahaa tuolla. Itekkin tuli joskus junnuna kehotettua jengiä tappamaan itsensä "vitsinä", en koskaan tarkoittanut sitä ilkeillen. Aika tyhmää mutta nuorena sitä kai on.

Joo siihen se jääkin, mutta tarpeeksi kauan kun on jatkunut niin kyllä se hieman alkaa kalvamaan.

Just det

Se on ihan turha valittaa. Älä väitä että olisit yhtään muita parempi ihminen. Ihmiset ovat julmia ja sinäkin olet julma. Sääli on sairautta ihmiskunnan mielestä. Jos jotain, niin täällä sinä puhut paskaa muista ja saman teet muiden selän takana. Se on inhimillistä, ja jos olisit kavereidesi tilanteessa kohtelisit itsesi kaltais henkilöä aivan samalla tavalla.

...

En saa nukuttua

Juo kupillinen kuumaa

Jotkut eivät vaan ole tarkoitettu olemaan onnellisia. Elämää ei kiinnosta reiluus tai tasa-arvo.

En saa väännettyä

No tämähän ei pidä vittu paikkaansa. Se että sinulla on tuommonen ajatusmaailma ei vittu tarkota että muilla olisi.
"Sääli on sairautta." Etkö sinä Pekka Siitoin jo kuollut?

>ihmiset hyväntahtoisia
Näinon.jpg

Luin just Facebookista, miten feministi keskustelee lihansyönnistä ja vääränlaisista mainoksista täydellä tumblr-raivolla.

Ja kun toi oli vielä ihan kiva tyyppi....

modernit feministit ei voi olla kivoja tyyppejä. Niillä on aivovamma.

Olen melko introverttinen ja olen suorittanut koulut hyvin arvosanoin enkä ole myöskään saavuttanut siitä onnea sinänsä. Ne onnelliset hetket mitä muistan ovat olleet ne kerrat milloin olen viettänyt aikaa ystävien kanssa. Ihmiset ovat sosiaalisia eläimiä enemmässä tai vähemmässä määrin, ja sen kieltäminen ei ole hyväksi. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta joskus pienet epätäydellisyydet ihmisissä olivat juuri ne asiat mitä minä heissä nykyisin kaipaan.

Jep.

tulipahan tuotakin kokeiltua, klooriyhdisteellä denaturoidulla desinfiointiaineella hartsit liuotin minigripistä ja röökin seassa poltin
maistu vähän palaneelle popkornille...

Riippuu vähän feminismin tyylistä ja onhan niistä suurin osa silti ihan kivaa ryyppyseuraa., jos muuten olisivatkin.

Oon kai minäkin niitten mielestä, vaikka kiistän holokaustin ja en halua yhtään neekeriä tai arabia tänne.

Millä todennäköisyydellä uskotte tappavan itsenne vielä joskus? Itse heittäisin ehkä jonkun 30 %

>klooriyhdisteellä denaturoidulla desinfiointiaineella
ei ois tarvinnu
Isopropyyliä ja muita juomakelvottomia alkoholeja saa ilman denaturointia, kannattaa käyttää mielumin niitä liuottamiseen niin ei jää jämiä.

76% alkoholia se oli, ja tiedän
suuri epätoivo iski
kyllähän tää toimii, eikä tullut päänsärkyjä yms
itse desinfiointiainehan hais ihan uima-altaalle

Yritin kahesti noin 6 vuotta sitten, sen jälkeen olen vain diilannut itseni kanssa ja yrittänyt nauttia edes niistä pienistä asioista mitä on.

Vaikka mun mieli on päin vittua niin ehkä 5% mahdollisuus enää tässä vaiheessa.

>Yritin kahesti noin 6 vuotta sitten
Kerro kaikki.

Ite kidun hamaan loppuun asti nyt kun oon alottanu
Väkisin elän.
T. Albert Camus

toisaalta kyllä kloorikin haihtuu jos nesteet haihduttaa pois
paha vaan että kloorikaasu on myrkyllistä
meinasin kerran oikeasti paskoa keuhkoni kloorikaasuun

>polta ruoka pohjaan
>ei irtoa saippualla
>hmm... kaadanpa klooria kattilaan se kyllä puhdistaa
>jätä kloorisetit hellan päälle
>tee illalla ruokaa, lämpö väärälle levylle
>kloori haihtuu, keittiö on täynnä sitä
>yski seuraavat kaksi tuntia räkää
>kurkku kipeä viikon

taisin tyyliin menettää jonkun osan keuhkoista
kloori on oikeesti ihan vitun vaarallista
en.wikipedia.org/wiki/Chlorine_gas_poisoning

Ei nyt mitään kovin järkyttävää, seisoin katon räystäällä ja meinasin hypätä ja toisella kerralla join myrkkyä, mistä mulle tuli vaan pahanlaatunen ripuli muutamaksi päiväksi, jonkin sortin jumalainen mahatoiminta mulla kun ei mitään vakavempaa tullut.

Tuntuu typerältä näin jälkeenpäin

>seisoin katon räystäällä
>itsemurhayritys

Jaa oon näköjään meinannut monta kertaa tappaa itteni. Mikä tässä on että nää janarit ei osaa ikinä ees tappaa itteään?

missä nyymit oli silloin kun medieval steel oli kovista youtube.com/watch?v=X2V21zXgFvY

t. 70-luvulla syntynyt nyymi

Edgy

how to get Finnish gf?

Be a foreigner

>myrkkyä
>vitun ripuli
Mikä helvetin ripulijumala sinä oot

Mitä ihmeen kevytmyrkkyä sä oikein joit ja minkä verran?

Olin vakavissani. Räystäällä seisominen ei ole mikään vitun itsemurhayritys. Jos hyppäät alas niin se on.

Turpa kiinni tuollaisesta paskasta tai sitten oikeasti tapat itsesi.

Oikeasti mitä vittua, samaa tasoa kuin teinitytöt, jotka viiltävät leipäveitsellä ranteeseen.

why doesn't Finnish girls like Finnish boys?

en.wikipedia.org/wiki/Benzalkonium_chloride
tätä se oli, ja joo tiedän
aika helvetin pahastihan tuossa sulla ois voinu käydä, meinasit kaasuttaa ittes tyyliin maailmansota I

>Olin vakavissani. Räystäällä seisominen ei ole mikään vitun itsemurhayritys. Jos hyppäät alas niin se on.
Tru dat.
>Oikeasti mitä vittua, samaa tasoa kuin teinitytöt, jotka viiltävät leipäveitsellä ranteeseen.
Kyllä leipäveitselläkin saa pahaa jälkeä aikaan, mutta joo, sellanen pintanirhailu, joka on selkeästi vaan huomiohakuista (tai sitten piiloon jäävä viiltely) ei oo sekään itsemurhayritys, vaikka toki jostain huolettavasta kertookin.

ask finnish girls

Minäkin oon vakavissani. Tiedän mistä on vittu kyse. Sinä et vittu tunnu tietävän.
Oot edgy internet-postaaja.

They do though. Everyone everywhere likes foreigners if they're cute enought, only the stupidest percent fucks niggers/arabs.

About 99% fuck us qt Finns.

No hyppää sieltä alas vitun läski. Saadaan kiva jälki maahan.

Te jotka puhutte itsemurhasta, olette yrittäneet tai olette yrittäneet itsemurhaa:
Tappakaa itsenne ja säästäkää maailma teidän persoonilta, yhteiskunta teidän elättämiseltä ja terveydenhuolto resurssien tuhlaamista teidän turhiin kehoihin.

tuhlaamisesta* vittu kun vituttaa niin ettei pysty edes selvää Suomea kirjoittamaan.

Ulkona on viileää mutta helvetillinen hiki silti.

Entä jos ei huvita?

moro

keks vitun paskapussi, luuletko että mä olen koskaan kertonut kenellekkään tai käynyt sairaalassa?

Olen nykyään töissä ja noista mun paskoista seteistä on jo aikaa.

Pitäsköhän sun tehä itsari kerta hiertää noin pahasti persvakoa?

en haluaisi olla ilkeä mutta imho jos yrität itsemurhaa etkä onnistu siinä ja olet vielä sen jälkeen itsetuhoinen niin olet epäonnistunut, ja pahasti tai sitten et vain yrittänyt tarpeeksi etkä ole oikeasti itsetuhoinen vaan muuten vaan paskaa
jos taas itsemurhayrityksen jälkeen elämänhalu palasi niin teit sen oikein!

>luuletko että mä olen koskaan kertonut kenellekkään tai käynyt sairaalassa?
Kuulostaa aika itsariseteiltä jtp

>perskipeä burgeri kertoo yhdeltä yöllä 4chanissa kuinka muut on säälittäviä ja kuinka heidän pitäisi tappaa itsensä

Aika muikea postaus jos katsoo sen olevan tahdonomaisesti ironinen.

Tottakai se hirtää kun pitää elättää paskakasasoja. Eikö itseäsi vituta elättää elämään kelpaamattomia?

Ei, vaan se että jos olet tappaaksesi itsesi, niin tapa. Ei luulisi sen olevan loppupeleissä niin vaikeaa. Ainoa hyödyllinen teko sellaisen yksilön elämässä olisi itsemurha, välttyisi muu yhteiskunta paskan katselemiselta.

Toi on ihan kiva mielipide niin kauan kun sulla ei ole tärkeitä ihmisiä sun elämässä joilla on vastaavia ongelmia jotka tarvitsee apua.

tere

Jos itse joutuisin sellaiseen tilaan etten pystyisi edes itseäni laittamaan hengiltä, toivoisin jonkun ampuvan meikäläisen. Tee muille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän ja sitä rataa.

Okei, olisiko sulle okei jos esim. sun poikasi tappaisi ittensä?

Itse ainakin haluaisin hänen hakevan apua ja yrittää korjata kurssi.

Jos sillä oikeasti on asiat niin huonosti niin tappakoon itsensä. Siinä vaiheessa olisin niin epäonnistunut isänä ja ihmisenä että turha edes yrittää "korjata kurssia".

Sellaset sieltä, joko olet alaikä/miesvauva/et osaa laittaa itseäsi muiden saappaisiin.

Kuinka ahdasmielinen voi olla? Kuulostat ihan kuin olisit 14-vuotias kersa joka ei ymmärrä että ihmiset menevät eri vaiheiden läpi elämässään.
Tiedätkö kuinka monta merkittävää henkilöä on yrittänyt itsemurhaa jossain vaiheessa?

Esimerkiksi jos Eminem olisi ottanut sun mallista oppia olisi meillä 20 lista hittiä vähemmän tällä hetkellä.

miks sä yrität?

Miksi laittaisin? Omasta mielestäni on parempi kun ihmisiä kuolee.
Kauhea menetys kun muutama kappale musiikkia jää pois.

En tiedä, joskus sitä tekee mieli yrittää auttaa idioottea.

Taidan poistua ja mennä nukkuman.

Jalo aate, mutta loppupeleissä suurin osa ihmiskunnasta on pilalla. Katso vaikka ylilautaa tai mitä tahansa sosiaalista piiriä. Vittuilua, paskan puhumista selän takana. Omaa asemaa korostetaan muiden kustannuksella ja toisen tehdessä virheen tai teon josta itse ei pidä asia hoidetaan kuntoon olemalla ilkeä, tai ihan vaan vittuilemalla. Pahimmillaan kyse on perinteisestä kiusaamisesta.

Itse teen töitä mielenterveyspotilaiden kanssa ja 99% tapauksista en hyväksy sitä mitä he ovat elämässään tehneet. Vaikea sitä on olla ymmärtämättä, niitä ratkaisuja, jotka ovat heidän ajaneet siihen pisteeseen, että minä ja he törmäämme.

Se mitä en jaksa ymmärtää on kusipäät ja ilkeät ihmiset. Kai vittuilulla ja paskanpuhumisella jotain saavuttaa, mutta itse en vain tajua että mitä. Loppupeleissä se optimistisen maailmanparantajan ja ymmärtäjän rooli on vaativa. Kaikki on kivaa niin kauan kuin saa paijata niitä kivoja, elämän päälle kusemia heikkoja. Se että on kiva, mukava ja ymmärtävä kaikille on asia erikseen. Se että yrittää autta jokaista vaatii omasta mielestäni yli-inhimillistä vakaumista ja periaatteellisuutta. Itse en siihen pysty. Olen töissä ja elämässä kohdannut liikaa kusipäitä pystyäkseni motivoimaan itseäni uskomaan ihmisen hyvyyteen. Autan toki niitä keitä voin ja pidän työstäni, en minä sitä muuten tekisi. Mutta liian usein sen ulkopuolella miettii että miksi ihmiskunta on olemassa, jos meininki on sitä mitä se ikinä onkaan.

>Kauhea menetys kun muutama kappale musiikkia jää pois.

Silti saavuttanut 1000X enemmän elämässä kuin sinä tulet ikinä saavuttamaan. Eikä ole ainoa. Kymmeniä laulajia, maalareita, kirjoittajia, urheilijoita ja tiedemiehiä ja muita merkittäviä henkilöitä jotka ovat muuttaneet maailmaa koska ne eivät noudattaneet sun "neuvoja".
Kyllä sakin tuut ymmärtämään jossain vaiheessa, kunhan muutat kotoa äidin helmasta ja pääset tutustumaan oikeaan maailmaan.

en lukenu :D

):

sori, en pahallu tarkottanu... tai aluks tarkotin mut en enää...

Eli oot läski

oispa ystäviä jotka kutsuu ulos tekemään jotain kivaa

Se vaatii kuule rohkeutta kertoa missä asut ja milloin tulet oluelle.

tää
ystävyyttä en kyllä voi luvata

Ystävät ovat oikeasti harvassa, mutta itse näen, että "pelkkä" ystävällinen ja mukava seura tekisi ihmeitä.