Sverigetråden - Stockholmsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZWTTpW1WzDI
youtube.com/watch?v=F48bS0AS3ik
twitter.com/MartinA39679335/status/739165762598866944
youtube.com/watch?v=ogLwHEPyXBE
twitter.com/NSFWRedditGif

>dknipv

Varför förstörde man en sådan vacker stad för?

>ETHNIC SWEDES

hej!

sluta låtsas

arga norrlänningar och göteborgare som hatar allt vackert

dknipv

Denna user har härmed på grund av olämpligt brevande förverkat sin rätt till detta kinesiska shoppingcentra. Vederbörande fordras genast förpassas till omgivning där beteendet av aktuell sort hör hemma, det vill säga shoppingcentra så som /animeebo/ eller /fatvirgin/.

//Goddag

Okej, låt klargöra det hela. Folk tycker det är fel för vuxna att ha sexuella relationer med 13-17 åringar bara för de anses vara för lätta att få till sängs, även om de själva frivilligt inleder förhållandet av naturlig sexuell attrahering? Anser tråden att det är fel om två 13 åringar har sexuella relationer med varandra? Om ja, anser ni i alla fall att det är mindre fel än om det är med en vuxen, mer erfaren och ansvarsfull man? Då kvarstår faktorn om obalans mellan personerna. Är denna obalans grunden till vad som gör förhållandet omoraliskt och fel? Är det i så fall mer omoraliskt och fel för rika, snygga, högstatusmän att ligga med kvinnor än om man är en tjockis som jobbar på donken i vuxen ålder bara för det inte är en utmaning och man kan få i princip vem man vill med hjälp av sin överlägsenhet? Och om man är vuxen men har en verifierad mental ålder av ett barn. Vad är faktorn som avgör i detta fall, mer än att det är "eww". Hjälp mig förstå.

Eva är 17 år mann1.

>dkn man aldrig kommer få göra det
Vill knulla en alv, fast amalianon har väl inte dålig smak heller antar jag, även om alven är den bättre flickan.

Men när allt kommer omkring, varför inte båda?

kan jag bara få dö

youtube.com/watch?v=ZWTTpW1WzDI
aldrig återvända

Jag är rätt ful men får bra med uppmärksamhet från tjejer när jag utan hämningar står för vad jag tycker och tänker. Fick till och med en kommentar av en 4 år äldre brud där hon påpekade just det samtidigt som hon ögonknullade mig i stil med Anna Hatheway's "you're a forward young man"

Du kommer så jävla långt med självförtroende, humor och lite attityd. Se dig själv som bättre än alla andra och de ska vara glada om du gillar dem inte tvärtom, tjejer älskar det.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

vet du varför så få svenskar använder extra flaggor pluginen (är "pluginen" korrekt?)? är det helt enkelt en kulturell skillnad?

Pow pow pow!

Tack gode gud, fyfan för den tiden. Vi hade starka karlar men dumma som spån... de följde och lyde en dåre till kung.

Nej, varför välja favä.

Nehejdu. Då hade du kommit för lätt undan user. Du ska få känna den ultimata plågan. Det är ditt straff.

...

>Jag är rätt ful men får bra med uppmärksamhet från tjejer när jag utan hämningar står för vad jag tycker och tänker. Fick till och med en kommentar av en 4 år äldre brud där hon påpekade just det samtidigt som hon ögonknullade mig i stil med Anna Hatheway's "you're a forward young man"

>Du kommer så jävla långt med självförtroende, humor och lite attityd. Se dig själv som bättre än alla andra och de ska vara glada om du gillar dem inte tvärtom, tjejer älskar det.

Fy fan vad jag hatar degeneration. Degenererade jävla degenereration som bara degenererar och degenererar. Det enda den bryr sig om är sig själv och sin jävla "degeneration" vilket innebär en lina degeneration från en degenererad kuk eller varför inte ett degenerationsbesök till degenerationens huvudkvarter. Jag gillar faktiskt degenerationen, för den trollar iallafall bort skräpet, degenerationen, från samhället. Degenererad fucking degeneration.

Va, detdär var väl inte fedorigt för 5 öre.

...

...

>dkn det blev inget vitt afrika
youtube.com/watch?v=F48bS0AS3ik

>ursäkta, men jag är inte kristen! jag är en stolt asatroende nordisk man, kristendomen är en judisk religion som inte hör hemma här

Vill ni bajsa ikapp? XD

Nästan ingenting som fedorabrevas om är fedora egentligen.

Alv? Älva?

>Nästan ingenting som fedorabrevas om är fedora egentligen.

Ringa in till nästa motgift och jagjaga om barbariet med Magnus J/N? Vad bör jag säga isf?

Smyg in barbariet is stil med banebrevande.

Ping alla sverigevänner. I övermorgon är det dags för nationaldagen och det betyder träff.
Göteborg gäller i år. Håll utkik i tråden efter mer detaljer.

Är du sedan tidigare känd så går det att lösa sovplats. Annars inte.

Fråga varför hanrejerna på NMR inte göra något

>utomparliamentarisk kamp!!! nordisk revolution!!!
>sätter upp klistermärken

vem /mårbättrepåkvällen/ här?
tror det är för att jag inte känner någon press på mig att göra något nu när dagen nästan är över
undrar om det är ungefär så här det kommer kännas när jag blir gammal också

Hur körd är man om man är tidigare känd men inte gillad?

jag vill döööööööööööööööööööö

då fixar vi en permanent sovplats åt dig i ett dike

inert gas favä

t. SIDF

O-okej. Får man ge 1v1 ett ärligt försök först eller blir man påhoppad och överrumplad?

Baserade Segermarschen har börjat breva på blixtbak igen

Det beror helt enkelt på hur många som vill dig ont

JAG VILL DÖ
OCH FÖRSVINNA
OCH ALDRIG BEHÖVA LEVA MER

Hallå nederlandskanker. Hur går det?

>bild

Gullig som fan.

Hahaha *LOLL* Kolla den här jävla dromedaren, fyfan vad han drar på!

Nej det vill du inte. Du är nog bara mest besviken. Det går över.

Går det få pejl på detta innan man dyker upp?

DET ÄR EN GASELL

jag kanske inte vill dö men jag vill sluta leva

somna in och inte vakna

gå bort

gå väck

HELL SEGER

Nej nej herregud user vad du gör bort dig.

Det där är ju en olifant, ser vem som helst, eller hur ?

>somna in och inte vakna
Detta är en av mina största rädslor

Vad är det som är så jobbigt som får dig att känna så?

>Jag tycker att för varje svensk som råkar ut för ett brott där gärningsmannen är en invandrare, så ska en invandrare dö.

Inte han men när jag vaknar varje morgon är det första jag tänker

>Jaså det blev en till jävel ändå.

Eh va

vill du slinta till med motorsågen och köra den genom artärerna i låret eller? eller kanske ramla ner från ett berg?

världen är rutten och det finns ingen plats för mig

jag är överflödig och jag vill inte ta del av denna hemska värld

twitter.com/MartinA39679335/status/739165762598866944
DET
HÄR
JÄVLA
LANDET

Jag förstår inte, varför tycks det finnas en user här som dyrkar babbar och muslimer?

>dkn ska mysa framför tanaka-kun och den flygande häxan i sängen

Önskar bara att jag hade något gott att äta eller dricka.

>vill du slinta till med motorsågen och köra den genom artärerna i låret eller? eller kanske ramla ner från ett berg?
Vill ligga på en sjukhusbädd när jag är 80+ och acceptera mitt öde med min släkt omkring mig, medveten om vad som väntar mig. Inte få en hjärtattack i sömnen inatt och aldrig vakna upp igen

Det finns mer i livet än att vara praktiskt användbar.

Jag skulle kunna ge dig mitt säde. Har fått bra komplimanger om det.

>under folkets demonstration så började motdemonstranter från bland andra vänsterextrema AFA skrika "inga rasister på våra gator" varav talaren Jennifer Black sa att hon höll med och stämde in i ramsan
Staden av SD

Bara massa blonda tjejer med mörka killar ute, förklara det svennar

E-en annan gång kanske.

Var är nationaldagen på den listan?

Kom ihåg att årets nationaldag inträffar 2016/6/6
>6/6/6
Så det blir nog en extra jävlig nationaldag.

>stormbögar som blir rövsprängda av att Jimmie fixar Sverige utan att bete sig som en muslim

Du är i Stockholm

>Jennifer Black
Bokstavlig Ayy lmao

Det är matriarkatet som tycker du ska manna upp och skaffa dig en snöppeklämma, user. Innan alla blivit tagna av babbar.

Svenska män rasblandar mer än svenska kvinnor så det är nog inte så troligt

Vad är det som pågår i hennes mittbena?

...

:)

Sista settet utfallssteg med stång nu. Nbögslivet här kommer jag!!!

Har ni någon gång gett pengar till en strömmare?

Om svaret är Ja, vänligen fortsätt formuläret:
A) Till vem?
B) Varför?
C) Har ni någon diagnos/misstänker ni att ni har någon diagnos, och så fall, vilken/vilka?

Tack på förhand.

Svara inte på cuckbrevare, snälla varför kan ni aldrig fatta

Lögner

N

Godnatt, tråden.

Jo går ju skitbra

Alltså vad är detta för jävla skit varför bjuder man in det? Sätt ett par rediga grabbar som Ekeroth att stå och tala, skit i "rasist"-anklagelser och kör på. Ska det vara så jävla svårt att göra något utan att hanreja allt åt helvete?

breva era favoritbrevare på blixtbak

1. oyto
2. golonka
3. ankdammsman

Om nu svenska män och brudar är så stora horor som ni säger

VARFÖR FINNS DET DÅ INGEN BRA SVENSK AMATÖRPORR

>VARFÖR FINNS DET DÅ INGEN BRA SVENSK AMATÖRPORR


Svenska normalbögar vet inte hur man laddar upp porr på nätet.

A) Ja, flera stycken. Mest till juden dock.
B) Ville skriva något roligt
C) Rövburgare

N

1. Golonka
2. Varnagel
3. Ezzelino
4. Skogsvatte
5. Segermarschen

>dan

>A) Till vem?
Forsen, Celeste, Mitchjones, Reckful, Friberg, REASTEN, Majpaj_SWE, Maloxxi, och säkert nån mer
>B) Varför?
Har ingen användning av mina pengar, är NEET, bor hemma, har inga vänner så köper aldrig alkohol eller nåt
>C) Har ni någon diagnos/misstänker ni att ni har någon diagnos, och så fall, vilken/vilka?
Ja det har jag säkert, men aldrig läst om dom. Kanske asperger eller autism men som sagt ingen aning vad dom innefattar

...

>blåser lite Raubtier på jobbet till fredagen
>lågt ljud, vrider upp
>lurarna var inte ikopplade
youtube.com/watch?v=ogLwHEPyXBE

>Larmet kom vid 20-tiden. Enligt räddningstjänsten blev mannen påkörd vid Opalen, nära Ullevi.

>– Personen ska ligga under vagnen, säger Tony Johansson vid räddningstjänsten.

>Klockan 20.09 meddelar räddningstjänsten att man lyft spårvagnen och dragit fram en person som nu är förd till sjukhus med okända skador.

>En stund senare meddelade sjukhuset att mannen är avliden.

vad fan !?!? jag hatar göteborg nu

Sök hjälp lmfao

>dkn kommer aldrig vara miljardär