Sverigetråden - Gävle upplagan

...

Other urls found in this thread:

sv.wikipedia.org/wiki/Spårvagnsolyckan_vid_Vasaplatsen_i_Göteborg
twitter.com/SFWRedditGifs

lol u tk 2 da bar

h-hej är achmed hemma?

>Gävle_____________upplagan

"nej ja tycker inte vi tar in för mycket invandare, hade hellre utvisat svenskar än invandrare asså" - misaka

vad menade han med detta?

Det sket sig, skrev för fort

>i gävle så är det här ett åskoväder

Vad ska den här bilden ens betyda?

hade ni levt idag om det inte var för jagjag?

v-vad menar du han är ute med sin flickvän?

Cute

Det rimmar! Haha! Åh gud nej! Utan jagjagmagi skulle jag vara död

Breva ovanliga knattar

Det är okej user, det kommer fler trådar.

>du kommer aldrig tjäna konknattenopels kejsare

nybög gå!
breva sällsynta misakas eller stick

>user

Jajamen, fixar det tills nästa gång!

>d-du på bilden?? söt rumpa favä

HELL SEGER KAMRATER

Försöker hålla nere mina jagjag så jag inte överdoserar favä.

Jag är ledsen, men tråden är död. Vi försökte så gott vi kunde. Ni kan få vara kvar med tråden ett tag till innan vaktmästaren kommer och tar den till bårhuset.

>dkn lite mer återbäring än vad man förväntat sig

Måste vara så här juden och skatteplanerare känner sig varenda dag, känns bra favä

Kommer säkert in mer jontepojkar runt kvällen

Påminnelse att user som konstant brevar redigerade bilder av cucksaka är en form av avatarbögande och se vad som hände med amalieanon för ett par dagar sedan.

Gillade amalianon favä, blev han bannlyst?

>dkn ingen stark fv

Tillfälligt ja, men han lärde sin läxa.

t. amaliaanon :^)

Varför blev han bannlyst?

>hata folk som brevar fina bilder
Du hatar säkert awoo också.

avatarbögande

mm vaktis och kanalreglerna är så hatiska stackars känslor :/

>dkn skatteåterbäring

Hurra, jag fick tillbaka en del av mina stulna pengar

Det sjukaste med Misakabrevandet är att majoriteten av ni misakabrevare har säkert inte ens träffat Misaka IVL för då hade ni inte brevat så hemska saker om en så schysst grabb

Bokstavligen en brevare som brevar gifflar och ajabkuuuk för tillfället.

>det finns folk i denna tråden som är skvallerbyttor och ogillar bra brev pga bilder
Undrar hur en person som gör det gratis åt folket som gör det gratis kan se sig i spegeln.

>baksätesvaktisar

misaka och de andra äckelsnubblarna snsd brevade dvs cuckbilder i varenda tråd. Nu har anons gått upp till kamp och gjort det hela så överdrivet att snubblarna lämnade. user balanserar alltid ut allt

om det var fler som gjorde det gratis hade tråden kanske inte varit skit och död som nu. men grattis, nu är så fallet och ni cancerbrevare vann.

>anons
?
Det är en kille

Men å andra sidan har han nått nirvana och är nu ett jagjag

proofs?

>ETHNIC SWEDES

LET ME MAKE LOVE TO YOU

>Litauen kommer till våran tråd
skämten skriver sig själva

i wana fuck u

hur tar vi bort sverige cuck rykte? Trött på att läsa om sverige på internet och se ordet cuck överallt.

Genom att cuckar som du hänger er själva. Enkelt, va?

>Hela det här brevet

Genom att inte sprida stormbögspropaganda. Det blir bara motsatt effekt då

Varför vill du ta ifrån oss det ursvenska från sverige?

fast jag är inte cuck, jag brevar aldrig 2d eller annan skit. Jag hatar invandrare och vill ha ett etniskt homogent land men blir ändå kallad cuck pga min nationalitet.

de flesta nyheter från sverige på t.ex. pol kommer dock ifrån aftonbladet och andra mainstream sidor.

>2D är nu hanrejeri

Ja, och sen korrigerar Sup Forums nyheterna och tolkar det hursomhelst

LOOOOOOOOOOOODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


JAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

även sweddit som är väldigt vänstervridet ser hur åt helvete sverige går. Det är inte så att internet fabricerar nyheter om invandrare. De hittar visserligen de mest ovanliga och sinnesjuka saker men de är dock sanna.

Har tänkt på en rolig sak faktiskt
roligt hur 2014 och framåt varit bokstavligen bara varit ironiska trender.
>jagjag
Ironiska meta-meta-meta-humor memes
>klädtrender
Ironiska. T.ex sånna där Sad Boy kläder eller 90s kläder "haha jah klär mig som din mamma ironiskt"
>politik
"haha jag stödjer ju inte Trump seriöst det är bara ett skämt. Ironiskt lol"
>musik
"haha asså man lyssnar ju på 90s inspirerade låtar ironiskt"
>alla dom där jävla ironiska kepsarna ÖVERALLT (tur den trenden dör ut)


>"Män är skräp" IRONISKT
t. Zara Larsson


Inte för jag förväntar mig att ni ska kunna sånt här, ni är ju instängda autister. Jag är en cyborg så jag har tiden att analysera jagjag samtidigt som jag upplever världen utanför.

Hur 'rannsakar' jag mig själv?

det här jagjaget har gått för långt favä

fråga till tråden, jag har råttfärgat hår. Är det snyggt med blonda slingor eller kommer jag se för bögig ut?


tror alla som stödjer trump gör det oironiskt

>stjärtsmärtad över jagjagande på ett bräde för norska fiskodlare

Vilken är den bästa svarta metall låten? Försökt att lyssna på Burzum men gillar dom inte så mycket favä tycker Bathory - Into The Eternal Fire är en av de bästa jag lyssnat på, men har bara lyssnat på Bathory, mest pga min farbror var med i bandet på 80-talet.

>Det är inte så att internet fabricerar nyheter om invandrare.
Det händer ju iofs också. Dessvärre finns ju allt för mycket som är sant, de största, allvarligaste och långvarigaste lögnerna har hur som helst varit om invandringens förträfflighet.

woods of infinity är det bästa bandet favä

breva rumpa

Är allt detta också påhitt? Detta är bara dagens nyheter

Jo ja absolut, jag stödjer också Trump, men jag tror också många inklusive mig själv vet om att många av hans saker han sagt är ironiska. Att ironin till och med har nått till politiken säger ju något.

En del av hans taktik är ju också att skaffa uppmärksamhet genom kontroversiella uttalanden sedan försvara dom på ett bra sätt och få ännu mer stöd.

Passa dig... 1 amalia/tråd är din kvot

>Inte för jag förväntar mig att ni ska kunna sånt här, ni är ju instängda autister.

>Oironiskt behöva låtsas vara överlägsen till autister på nätet

user snälla

Hade svarat dig om du inte var så jävla dryg. Rannsaka dig själv.

Förbannelse. Är det strikt karaktärsbundet eller sträcker det sig även till hela det animerade universumet i vilket hon återfinns? Kommer man undan med en pattgeneral?

Okej! Detta är till de få som fortfarande är kvar i tråden. Nu tycker jag vi river ner och börjar om, vi bygger upp på nytt. Inga mer ironiska cuckbrevande eller avatarbögande eller bögande. Vi skapar intressanta diskussionsämnen och vi undviker personangrepp,gyckel och annan skit. VI KAN GÖRA VÅR TRÅD BRA IGEN.

>slingor
nej man
färga hela håret om du ska hålla på

Du jag vet faktiskt inte. Beror på städaren i fråga tror jag.

h1 spöke

Då får väl du börja då

Ajjtses

>inte vara dryg mot autister för att få (Du) och få hjälpa egot

Mitt sätt att komma över min bokstavliga autism var att tänka att jag är överlägsen till alla andra. Fick mig verkligen att släppa min stelhet, och har gjort mycket bättre än ont för mig.

Vad får den här bilden er att tänka på?

Göteborg om 30 år

Hell seger

Nu när anonym säger göteborg tänker jag också det.

Du kommer stöta bort dina vänner om du nu har några.

Blev lugn av bilden, lite mysig varm känsla där inne.

Varför är EM under ramadan? Är inte det lite rasistiskt med tanke på att alla muslimska spelare kommer prestera sämre?

tänker på vad ballt det hade varit om man inte hade några bromsar

Hitler

ser inga negrer eller skjutningar

din mamma kek

Jo, men alla terrorister presterar också sämre :^)

Jul

Inte ballt alls!
sv.wikipedia.org/wiki/Spårvagnsolyckan_vid_Vasaplatsen_i_Göteborg

>dkn ingen fv

Hur topp mys det hade varit att ha en liten varm familj att komma hem till

>antyder jag har nära vänner

Toppskratt. Man stöter inte bort vänner genom att vara som jag, snarare får man en hel del nya vänner - ofta är dom närmare min smak faktiskt eftersom jag istället stöter bort dom andra jag inte gillar.

Ingen tvingar dem att sätta krokben på sig själva

>Goa Gamla Spel har sommarrea

tänk er att bo här