/Norgetråden/

- Miniatyrutgaven

Forrige:
Tema: vagina.

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/listhaug-faar-ikke-flertall-for-innstramning-saa-naa-fillerister-hun-ap/a/23706790/
dagbladet.no/2016/06/08/nyheter/innenriks/politikk/partibarometer/44503242/
youtube.com/watch?v=-mwxE7Ky5hs
youtube.com/watch?v=fVGDRrEHZY4
twitter.com/NSFWRedditVideo

HVA ER DETTE?

EN TRÅD FOR MAUR?

Har han rett?

Ja, jeg kunne ikke forestille meg livet uten Cheerios fåvæ.

Gutta. Gutta jeg digger dette spillet gutta. Det er så vanvittig tricky gutta. Jeg suger i det gutta.

Matanalogier er det verste jeg vet.

Spis den frokostblandingsmarinerte pikken for du blir avslort som kjonnsdiskirminator

1 pakke Mr. Lee nudler med kj+ttsmak
2 spiseskjeer s+t chilisaus
Kokes opp i vann i en liten gryte
3 egg knuses over gryta i det vannet koker
Det hele småkoker under omr+ring til nudlene er myke og eggene ferdig kokte
Blandingen anrettes i en dyp skål og toppes med revet goudaost og spr+stekt l+k

Blir dette godt, tror dere?

Kvinner blir holdt til en annen standard enn menn fordi – og jeg vet ikke helt om folk kanskje har glemt dette eller hva det er som foregår – DE BLIR GRAVIDE AV Å HA SEX. Muligens må jeg også nevne at menn IKKE blir gravide av sex.

22 år og forsatt kviser gutta.
Hvorfor er livet så kjipt?

Hvis du spiser en hel brodskive, så blir du mett.
Hvis du spiser halve brodskiva, blir du ikke mett.
Derfor bor negre pule kona di, istedenfor ikke noen i det hele tatt.

Skal ikke gi deg tips, for du har sikkert hort alt for.

I stedet kan du jo troste deg med at du ikke er sosialistanon.

eksplosjoner i Oslo

Jaja, gutta, nå må vi lære oss arabisk.

vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/listhaug-faar-ikke-flertall-for-innstramning-saa-naa-fillerister-hun-ap/a/23706790/

Heisann homser,

Mitt navn er Ernst, og jeg hater hver eneste en av dere. Dere er alle feite, tilbakestående tapere som bruker hvert sekund av dagen til å se på teite bilder. Dere er alt som er galt her i verden. Ærlig talt, har noen av dere noen gang fått fitte? Jeg mener, jeg antar at det er morsomt å henge ut rare mennesker på grunn av deres egen usikkerhet, men dere tar det hele til et nytt nivå. Dette er verre enn å runke til bilder på Facebook.

Ikke vær sky. Gi meg det beste dere har. Jeg er tilnærmet perfekt. Jeg var elevrådsleder på videregående, og hadde fast plass på sjakklaget. Hvilke idretter driver dere med, annet enn "runke til fotografier av kvinner med nedsatt funksjonsevne"? Jeg hadde også 6 i alle fag, og har en smellvakker sekretær (Hun sugde meg nå nettopp; dritten var SÅ kontant). Dere er alle homser som burde drepe dere selv. Takk for at dere lyttet.

Bildevedlegg: Det er meg og min sekretær.

>fast plass på sjakklaget
Ikke for å skryte, men jeg tror jeg hadde knust Ernst i sjakk.

Du trenger:

1. Sink
2. B-vitamin (b6, b12, folsyre, hele pakka)

Lykke til!

Brev deres sjeldneste Ernster

rodpill meg om vikinglotto

>dfn selv Ernst hater deg
;_;

Ingen hater deg jordbæranon

...

verktöy for eskapisme. gjör det mulig å dagdrömme om hvor jeg kunne ha kjöpt min egen vingård i Argentina og levd på rentene resten av livet, bare for å finne ut at lykketallet aldri blir trukket og jeg får to rette

Det er avgiften du betaler for å ikke beherske sannsynlighet og statistikk.

hvorfor gir de millioner til folk som allerede lever godt og er rike?

Hvem /drikker eget sæd/ her?

hvem mener du nå at "de" er?

probabilitetsåndene

bedriften til Ernst såklart

Jeg har stiv penis.

dagbladet.no/2016/06/08/nyheter/innenriks/politikk/partibarometer/44503242/

Lover bra gutta

Jeg gleder meg til vi får AP, SP og KrF i regjering til neste år.

for en snodig kombinasjon.

Ikke veldig. Jeg vil kalle det en forbedret utgave av den rǿdgrǿnne regjeringen. Den gang trakk SP og SV i hver sin retning mens AP satt i midten og gjorde som de ville uansett.
SP og KrF har mer til felles enn du tror, og som stǿttepartier vil de ha vesentlig mer innflytelse over AP enn det SP og SV hadde.

Libanonsen er hjemme igjen gutta.

AMA.

>Du er ikke Libanonsen
Jo, bilde relatert, det er Beirut sentrum.

Velkommen tilbake!

Velkommen hjem. Har du hatt det bra i Libanon?

Du har tydeligvis ikke fulgt med i tråden.

Skal du fortsette virket ditt som hobbyalkoholiker?

hei på fåvæ deg.

Takk takk habibis.

Å si at jeg har "hatt det bra" blir å ta i. Libanon er et fint land, men menneskene der er til tider ganske fæle og rasistiske, og ingen verdens ting fungerer. Dessuten hadde jeg problemer med å få meg venner der nede, så jeg endte opp i stor grad sosialt isolert. Så nei, ikke egentlig, luh.

Ser ingen grunn til å slutte, men jeg håper å kunne drikke mer med andre mennesker, og mindre på egenhånd.

Hei.

Siste eksamen i morra, gutta.

Hva studerer du?

hei libanonsen har ikke sett deg her i tråden på lenge, har du lyktes med den jenta du snakket så mye om?

Kybernetikk fåvæ

>dfn hadde siste og eneste eksamen den 13. mai

Thomas?

Harald?

NEI FOR FAEN IKKE NUMMIS OG RONNIS

Frode?

fl;li: privatiser det

Should I learn Nynorsk or Bokmal?

>privatiser noesomhelst
drep deg selv

Polakkanon

fokuser på bokmål i skrift, og på standard ǿstnorsk i tale. (med mindre du planlegger å bo et spesifikt sted i Norge.)
t. nynorskbruker

Neither. Learn Spanish, German, or Russian.

bǿr vi sosialisere brǿdproduksjon? (seriǿst spǿrsmål.)

Selvsagt, proletariatet bor overta all produksjon

I plan on staying in Bergen. I can read 50% already if the text is not too complicated, because of similarities with dutch, german and english.

I will mainly focus on reading and writing because I have no one to talk Norsk with here anyway.

hvorfor skrev du denne posten?
tror du ikke at nederlenderen er i fin stand til å bestemme selv hvilke språk han skal lære?

Bokmål

Thx Olaf

You shouldn't even consider learning Nynorsk a viable choice, mostly because of lack of appropriate books for such purposes.

Hvorfor er Norsker så rasjonell?

Velbekomme, er du metereologanon?

Om han vil kaste bort tid på å lære et megmegspråk så må han stpppes.

Nordmenn er med liten forbokstav
Rasjonelle i flertall

Hvorfor er nordmenn så rasjonelle?

>nordmenn
>rasjonelle
>en gjeng med sosialister

Hahahahahaahahahahahahahahahaj

>landet sitter fast på 60 tallet
>homsekultur ikke-eksisterende
>ingen sotpai norskbf som vil kle seg ut som en anime karakter og frotte med deg

Eh. Du tar feil.

Sosialisme er en vesentlig mer levedyktig ideologi enn liberalisme.

Ja, tenkte jeg det nyttig å lære norsk. Jeg selv hater studentene som ikke tar seg bryet med i det hele tatt å lære nederlandsk.

Takk


Det er morsomt å se hvordan en norsk sammensurium av tysk nederlandsk og engelsk, jeg kjenner i alle språk noen ord.

chcesz nauczyć się nowonorweskiego? mogę nauczyć...

Ligger på hvor du er i verden.

Hva mente du med dette?

Det kommer an på hvor du er i verden.

her i byen liberalismen er mer livlig, på landsbygda sosialisme

Trist å få vite om det libanon, selv har jeg det ikke så mye bedre heller - jeg er nemlig på rand av å bli kastet ut av universitetet ;_;.

nie wiem czy jest sens, ogólnie słabo piszę po norwesku

youtube.com/watch?v=-mwxE7Ky5hs

Er dette en noyaktig representasjon av Nederland?

w porządku ale proszę powiedz mi czy masz pytanie/pytania o nowonorweskim.

Nei, dette er den riktige representasjon av nederland. (Det mangler utlendinger)

youtube.com/watch?v=fVGDRrEHZY4

wolałbym nauczyć się jakiegos dialektu szczerze mówiąc user, nowonorweski nie ma (chyba) dużego zastosowania

o-okej...

Å nei, hvorfor det?

możesz pisać o nim, chętnie poczytam :3

Gutta, hva skjer om jeg stryker på eksamen men har standpunktskarakter? Odelegger det alt eller?

Ja, men du stryker ikke på eksamen.

Jo det gjor jeg user, under 10 timer igjen og jeg har ikke begynt en gang pga at jeg har ikke kommet hjem for nå og veit ikke hvor jeg skal begynne,

Har heller ikke fått med med noe fra boka, ett under at jeg i det heletatt fikk 3 i standpunkt.

en ståkarakter i standpunkt gir deg ikke vitnemål hvis du hadde stryk på eksamen, men en ståkarakter på eksamen gir deg fullgodt vitnemål hvis du hadde stryk i standpunkt. eksamenskarakteren veier tyngre enn standpunktkarakteren.

hvilket fag er det snakk om?

Hvilket fag er det snakk om?

Har ingen lyst til å studere videre, skipper nesten hver eneste forelesning på grunn av depresjon og begrenset evner til sosialisering. En annen grunn er at jeg rett og slett er litt for dum for universitetsutdanning ;_;

Religion.

er ikke det en muntlig eksamen?

Hvorfor du er så trist

Hvor mye har du gått glipp av?

Kjenner du til denne kjekkasen?

...

Det burde ikke være mulig å stryke i religion, så lenge du har et minimum av allmennkunnskap og evne til å snakke for deg.

Jeg hadde forstått bekymringen din hvis du hadde hatt et skikkelig fag, som matematikk eller fysikk, men religion er et fag du kan sove deg til 5 i.

Jo, men problemet er jo at jeg ikke har noe. Veit INGENTING om religionene og temaet jeg fikk er jo helt hol i huet (det er jo hele religions faget men)

Holder på å krepere av nervene.

*Hoste* motivasjon er den viktigste faktoren *hoste* stoppe klag

dette bildet er ganske noyaktig spor du meg