/mämmi/

Urheilupainos.

Other urls found in this thread:

u.pomf.is/jqxqpg.mp4
areena.yle.fi/1-3025129
independent.co.uk/news/uk/home-news/man-tell-police-24-hours-hour-give-notice-before-sex-virtual-prison-a7072156.html
twitter.com/AnonBabble

no huh

Teit tän niinkun 10 postia liian aikaseen.

Hätähousu.

thank you for helping my meme research in the last thread.

Juon keppanaa.

Fuck off to ylis.

Suomi on homo maa.

anteksi olem olut

ymm rrän

i need explanation

...

Yks iskender ja siskosi immenkalvo

iskender kebab sillä vastenmielisellä marjamehulla

>stk koitin joskus jollekin britille opettaa suomee, mut se ei ollutkaan tosissaan asiasta ja perseili vaan pari viikkoo

Sain sen kyl ymmärtämään, et miten sanotaan Ä ja Ö, niin kai sekin on jotain.

Oispa panssaritytyjä.

u.pomf.is/jqxqpg.mp4

>tylta
huutista

onko tää sarja vai leffa?

Sekä että. On sarja, mutta tällä hetkellä vain leffassa näkyy suomalaiset. Odottelen innolla jos tekisivät vaikka paluun seuraavalla tuotantokaudella

ostin viina kun ei ollut viinaa mutta nyt on viinaa

t. ei ollut äsken viinaa mutta nyt on

annime huss hus

Mutku isämmaallisuus

jonnet ei muista

>don matteo :D

postaa se eka lits läts anime apustus kuva
jos toi kerran on 2???

Voisin upottaa mun kivekset srirachaan

miks brittitankki eikä vaikka sotka tai stugi

Toi näyttää muuten ihan helvetin mukavalta.

no eikä näytä

Sarjan loressa suomalaiset on vain maailmalla matkustavia pummeja jotka varastaa tankkeja mistä haluavat. Kaiketi niillä voi olla mikä tankki minkä ne vain haluaa.

Seppo Räty on 5/5 alfa

kuka vittu tällasta paskaa piirtää

Joku saatanan impotentti homo kusipää kommunistinen huora

Mä alapuolella

Ebin. Pitäisköhän sitä taas pitkän tauon jälkeen katsoa animea. Tää on vissiin se tytöt ja panssarit?

En ole tuota sarjanakaan vielä ehtinyt katsoa.

Kuka /asiakaspalvelija/ täällä

Joskus olin, tuli huomattua että ihmiset on perseestä

Voi juku, vois käydä hakee pitsun. Oon kyl niin laiska, et en jaksa lähtee karvakädelle ja kotipizzaan ei oo rahaa, niin tyydyn pakastelättyyn.

Ite vois kyl lähtee karvakädelle vaikka heti

Pitäis kyl varmaan itekin hakee pakastepizza vielä. Tai sit elän kaljalla koko illan, saa nähä.

Mä tuun vihaseks jos en saa humalassa ruokaa, siks varmaan oonkin läski

Kertokaas mitä saitte aikaan tänään.

Olin töissä

Nukuin koko päivän.

tarkistin numeroita

Kaljaa oon juonu.

Menin töihin ja oon vielki tääl

ei sauna nyt ihan noin toimi

Nuuska sujahti huuleen.

Oy vey. Semmoset rappiosetit sieltä:

>Millainen on suomalaisen zoofiilin sielunmaisema. "Jenna" on nuori nainen, joka harrastaa seksiä koiransa kanssa

areena.yle.fi/1-3025129

>stk ei tyttöystävää joka on koiransa naitavana
Ai, yksinhuoltaja. No voi vittu.

Sykkii.

Ihan kuin noin 80% koiranomistajahuorista ei harrastaisi. Vähintään kännissä vähän kokeiltu, että nuolisko se.

Oon miettiny täs, et seksologi vois olla sellanen ammatti johon voisin jopa nähdäkin vaivaa et opiskelisin.

>stk et ole tyttö jolla on koira joka haluaa panna sua

Osta koira ja hame
Neuvon tämän kerran ilmaiseksi

No mutku emmä halua perseeseen. Tappi perseessä on ihan jees, mut se pumppaava äksöni saattaa aiheuttaa kaikenlaista ikävää, kuten ripulin purkautumista.

Käy paskalla homo

/mämmi/ är död

du är bög

no ei vitus oo kuollu jos ei neljään minuuttiin tuu postia, välil on tuntikin ilman mitään

Sain. Siinäpä se.

Taas kauhea seisokki...

En kykene olla kahta päivää pidempään runkkaamatta

Voi juku, kohta on Paholaisen Asianajaja latautunut. Katoin tän joskus jonnena vanhempien kanssa ja en muista paljon mitään.

Vois runkkaa ansoille taas

Itse olen Lapinjärvellä niin ei ole tullut runkattua viikkoon

Moikka!

pojat
ei vittu pojat
meillä saattaa olla iha aito ja oikea somali pyörimässä täällä Sup Forumsissä, olisin kyllä mieluummin nähnyt kyseisen ukon luontaisessa ympäristössään oman lippunsa alla, mutta kai tuo Suomen lippukin kelpaa. Onhan ne jo tänne niin hyvin kotoutuneita.

Mistä tiiät

oho

Tsekkanut, ja don Matteo on kyllä ihan ebin mene

Toisesti, onko baneposting käännetty suomeksi?
Jos on pls apustaja läheta sitä

Voisit kirjottaa ton viestis eka suomeks.

Ei vittu :DDDDDDDDDDDDDD
independent.co.uk/news/uk/home-news/man-tell-police-24-hours-hour-give-notice-before-sex-virtual-prison-a7072156.html

Sillä ei ole väliä. Vain suunnitelmamme merkitsee.
>Kukaan ei välittänyt minusta, ennen kuin puin maskin ylleni.
Se olisi todella kivuliasta.
Sinulle
Totta kai!
>Tohtori Pavel otti vastaan teidän tarjouksenne meidän sijastamme. Tehtävämme oli selvittää, mitä hän kertoi teille.
>>En mitään, en sanonut mitään!
Tämän lentokoneen tiputtaminen...
>ILMAN SELVIYTYJIÄ!

Actors:
< = CIA
> = Bane
>> = Dr. Pavel

voi saatana.

Onko se oikeasti niin huono?
Olen ollut suomessa viimeksi 4 vuotta sitten, pitäisi harjoitella enemmän

Moi

Kerran se somppu vissiin kertoi olevansa sompanssin ja ruotsalaisen hiilenpolttajan jälkeläinen mutta sille vittuiltiin niin paljon että tuskin tuo enää mainostaa itseään.

No kyl siit nyt selvän saa mut paistaa ihan selvästi läpi, että oot ulkomaalainen.

I knew a butifel Italian exchange student 4 years ago who learned Finnish in 6 months so that she could speak and understand quite well and I still beat myself up for not taking chances with her

>6 months
>she could speak and understand quite well
paskapuhetta

olispa oikeet hiilerit tollasii tiäks

Aina kun yritän puhua suomea suomalaisten kanssa, he vastavat englanniksi. Paitsi jos ne ovat tytöt.

Kiitos apustaja. Oletko käännetty koko näyttämö?

No usko tai älä, mutta se mimmi oppi kielen ihan tajuttoman nopeasti. Jossain viidennen kuukauden kohdalla se alko pyytelemään porukalta, että ei käyttäis enää englantia ku hänelle juttelee.

Varmaa kankes kaupungin joka kullin läpi nii kai sitä kieltä tyhmempikin oppii.

Silleen aika masentavaa, kun kattoo elokuvia ja osa näyttelijöistä niissä on jotain 17-22v ja tajuat et oot ite vanhempi, mut ne vaikuttaa sua vuosikymmenen vanhemmilta.

...

Ketä muuten kannatatte US pressavaaleis? Itel ois toi Trump.

>välittää tuosta sirkuksesta
Samaa paskaa ne kaikki on

Tää Paholaisen Asianajaja on itseasias aika jees. En ihmettele yhtään et porukat tykkäs tästä.

Meno vitun Suomen sotilastaktiikka.

Trump tulee aiheuttamaan enemmän perskipua eli sitä.
En sinänsä usko, että sillä on käytännössä pahemmin väliä. Kongressi ja senaatti on niin yhteistyökyvyttömiä republikaanien ja demokraattien ideologisen hajonnan takia, että presidentin kädet on joka tapauksessa aikalailla sidotut. En tajua miksei tästä muistuteta, kun se tuli aika helvetin selväksi Obaman kaudella.

Clinton on aivan vitusti vahinkoa lisävelkana ja lakiin kirjattuina maksettavina toistuvina kuluina.
Ja demokraatit on käytännössä ISISin ja kavereiden puolella, joten jatkavat arabien kansanmurhaperseilyjen suojelua ja asiaan puuttuvien eurooppalaisten uhkailua.
Clinton siis suoraa vahinkoa pakolaisvirtana Eurooppaan koko Saharan pohjoisrannan ja Lähi-Idän alueelta.

Trump melkein pakolla joutuu puolustamaan ählyjen passivointia, joten viemärikansoilta lähtee tekosyyt ja Vihreillä tulee itku.
Eikä politiikan toimistopuoli ole Aku Valtin kanssa yhteistyössä. Se ei siis saa mitään yllättävää mullistusta läpi ilman puolueen ja senaatin vaisuilua. Parempi taloudelle ja ei pasko läheskään yhtä pahasti Euroopan elintasoa kuin Obongo, Bernie ja Hillary.

>>Se olisi todella kivuliasta.
>

Vähän alkaa mennä ase ohimolle kun futiksen EM-kisoissa veteraaneiksi laskettavat pelaajat on itteä nuorempia.

> mieti jos menisit deittisaitille
> onnistuminen pelottaa enemmän kuin se ettei mitään tapahdu

Mitä ihmettä mä sit tekisin sen kanssa?

et mitään

>stk keksit pari kertaa vuodessa opetella uusia kieliä, mutta sit kuitenkin lopetat niiden opiskelun viikon sisällä kun et kuitenkaan käytä missään

Voinks mää nyt sit sanoa, et puhun suomen ja englannin lisäks ruotsia, saksaa, ranskaa, espanjaa ja japania, kun osaan jokaisesta puol tusinaa lausetta?

Istut tunnin kahvi kädessä, yrität välillä kysyä jotain yksinkertaista elämästä, saat vastaukseksi "joo kai", katselet vaivaantunena kahvikuppiin, kunnes toistat saman kysymysrutiinin. Jos uskallat treffien jälkeen kysyä uutta tapaamista saat vastauksen "jos ei, en oikein tuntenut kipinää".

t. tietäjä

Sitenkö saa pillua?

> nyymi tuu mun luo illalla
> mene sinne
> älä tee mitään niin kuin neuvottiin
> liikkumattomuus saa naisen kiimaan
> secks

En olis uskonu, mutta jos kerran normo sanoo.

voit laittaa cv:hen että harrastat uusia kieliä niin annat kansainvälisen normon vaikutelman

tulin just töistä