Sverigetråden - Judiska upplagan

Alla hatbrev i den här tråden kommer bli rader.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lm8mkabGSmQ.
youtube.com/watch?v=PY-lX5pMTMc
youtube.com/watch?v=N21LwDMtM3g
youtube.com/watch?v=Wk7F3OYhp4Q
twitter.com/SFWRedditVideos

...

Riktiga tråden

>siffrorna
oy vey

Israel är en judisk stat, om man är emot Israel är man emot judenheten - ergo är Israelkritiker antisemitiska.

Köpt öl

ni fattar ingenting om judendomen.

>de siffrorna

>man sover äntligen
>mobilen ringer
>privat nummer
>knappast vaken, jag säger bara "Hallå?"
>Personen som ringade mig frågar på en äcklig finsk dialekt "Vem är det? ...Jag knullar din bitch!"
>De uppgångar

Jävla finska tonåringar kan inte ens busringa korrekt

???

lmao

>>De uppgångar
du vad?

...

>skiter fullständigt i den andra tråden pga bilden i OP

Har besökt köpmanstemplet på bilden med kippa på skallen. Finns det ett rep med mitt namn på när raskriget drar igång?

Jaha då är vi här nu då, eller?

Denna tråd är nu annekterad av oss ensamma fulla anime/EM-tittare.

HALLÅ SVERIGE!

Finns det någon bättre trippskiva än DSOTM?
>nej

ja, många
papparock en skit

>t. shponglecuck
vgh

har aldrig lyssnat på schpongle dock, men väl memat

Måste hon verkligen vara fysiskt attraktiv? Hur stor inverkan har det om hon är trevlig som person?

Tittar inte på em, på anime vid vissa tillfällen och skulle nog säga jag är för mig själv snarare än att jag är ensam, får jag ändå vara med?

Oftast så brukar jag magiskt tycka att personer jag tycker är trevliga är snygga(re), så det är nog sammankopplat.

Ja, divi.

>pekka och hans lagbilder
autism på hög nivå

Har nog en av de mest omfattande samlingarna av kvinliga lagbilder skulle jag tro.

>ETHNIC SWEDES

Jag vet, jag frågade dig en gång. Taggade sport/land/ålder, rätt?

Imponerande, har du någon favorit bland dina bilder?
Söta tankflickor, fast animen var verkligen inget att ha överlag.

Du passar in utmärkt bland oss autister och misslyckade nbögar

Varför ser man alltid bara en tand i dessa bilder?
t. ser inte 2d

Jag har löjligt hög standard men jag hade lätt knulat en medioker paj bara för att ha det avklarat

>antyder att misslyckade nbögar passar in någonstans och borde inte gasas

Språk snarare än land, fast annars rätt.
Fotbollsjuniorer är söta för de ser så glada ut (hej SKYPO).

Fantastiskt.

Misslyckade nbögar är de som lider allra mest. Du ska vara snäll mot dem

Ser väl busigt ut med en huggtand. Sneda tänder har också en viss charm i Japan till skillnad från i våra länder, en simplifierad tand ritad sådär kan simplifiera det tror jag det var

>Oftast så brukar jag magiskt tycka att personer jag tycker är trevliga är snygga(re)
Samma här, tycker alla jag gillar är snygga, även om de objektivt sett kanske inte är det.

>kan simplifiera det
s-sitter och dricker
kan symbolisera*

För söthet skulle jag tro.

De får ju fan ta och välja en sida.
Ge upp och acceptera att du aldrig kommer vara normal eller gör bättre försök på att bli nbög.
Att sitta och klaga om hur du inte passar in hos varken grupp är bara patetiskt, och jag säger det själv som en autistisk NEET oskuld.
Jag må vara värdelös men jag accepterar det iallafall. MNbögar, som bara bryr sig om sig själva och sin "lycka" vilket innebär att försöka passa in med nbögar eller varför inte håna autister som de själva säker är, borde utrotas.

Jag dricker inte öl

Både nbögar och robotar är cancer. Hur kan vi välja en sida där båda är lika vidriga fast på olika sätt?

Riktiga autister är inte cancer favä. Anspråkslösa, udda men stör ingen.

Jo, just det att ni är okej med att vara utstötta gör att ni blir cancer

Intressant, är ingen öl person själv.

Alla som påstår sig vara den sorts människa som lider mest och har det svårast är cancer favä

Inte robot. Stör mig tusen gånger mer på de som känner att de förtjänar kärlek även fast de är otrevliga rövhål.

Du har inte tänkt på att man blir ett bittert svin av att aldrig få någon kärlek? Ingen föds elak.

Det har jag tänkt på. Det förändrar inte att de är bittra svin just nu och helt omöjliga att ha trevligt med. Klippte själv en sådan vän, inte för att det är hans fel utan för att det kassa humöret smittar.

Vad får dig att tro att vi är otrevliga ivl? Antagligen hade det gått bättre för oss om vi faktiskt var otrevliga rövhål då ingen gillar en snäll kille

>bli utstött
>lär sig att inte bry sig om vad andra människor tycker för att de vill iallafall inte "passa in" med nbögar som de inte har något gemensamt med ändå
>höhö du är cancer favä

>gråt över hur utstött du som misslyckad nbög är för "du passar inte in"
>försök passa in med nbögar
>klaga om dkn ingen fv och hur jävla halvautistisk du är för du är INTE NORMAL NOG FÖR DET VANLIGA LIVET xD
>försök passa in med autister
>bara förstör för folk som faktiskt har en hobby eller ett ämne de tycker om och kallar dem autistiska för det eller så känner de ett kompulsivt behov att påminna dem om nbögiga saker som har ingenting med ämnet att göra
>INTE AUTISTISK NOG ATT PASSA IN MED DE KOLLA GRABBARNA SOM TYCKER OM DATASPEL FÖR ATT DE ÄR TOTALT FÖR AUTISTISKA FÖR MIG xD

Om du är så jävla desperat på att kunna passa in med någon grupp så stanna på /r9k/ eller sluta klaga.

Pratade enbart av personlig erfarenhet, säger inget om hur varje user är. Han som jag slutade umgås med pratade precis som ett vandrande r9kbrev om hur hemska kvinnor är och hur han aldrig kommer känna lycka. Tycker synd om honom men jag orkade inte vara nära det i längden.

snälla säg att detta brev är ironiskt

Håller med där.

är själv 23-årig oskuld men jag känner inget hat mot folk som har fv eftersom jag är medveten om att jag under hela min uppväxt gjorde valet att käka chips, läsa böcker och spela dataspel istället för att nböga. Många i tråden och kanalen är gnälliga töntar som på allvar verkar tro att de är berättigade till andra människors kärlek. Jag vill gärna ha en fv men jag vet att det inte lär ske om jag inte gör mig själv mer attraktiv och faktiskt börjar umgås med kvinnor. Vissa har svårt att fatta detta.

youtube.com/watch?v=lm8mkabGSmQ.

>man kan göra sig attraktiv

youtube.com/watch?v=PY-lX5pMTMc

bra men bögigt som fan
*sticker kniven i dig*

käften dumma grodbrevare

håll käften neger fitta

skulle breva youtube.com/watch?v=N21LwDMtM3g med kvä

Härligt med en user som inte är så jävla bitter för en gångs skull

detta

>det är ett robotar-skyller-på-alla-andra-än-de-själva-för-deras-kassa-livavsnitt

samma som varje dag alltså

Någon breva "the normie delusion", skrattar varje gång

Att vältra sig i sina problem, låta sig definieras sin bitterhet och ta ens olycka för en evig sanning är inget bra sätt att leva, dels tröttnar folk i längden och dels så fokuserar man på sådant som gör att man mår dåligt utan att det gör att man mår bättre längre fram då det inte löser något.

Bättre då att försöka slå det ur tankarna och fokusera på sådant som gör en glad, och sådant som kanske är lite surt men gör en gott i längden. Då kan man nog även inse att ens situation inte var så hopplös och tom på glädje.

Tråkigt att en del inte nått ditt ännu, men hoppet finns där för dem också.

bli knivhuggen i en gränd din jävla avatarbög fitta

Alltid lika positiv! Blir direkt glad när jag ser en amalia

lärde du dig inte din läxa? hej då

f-får man komma på EM träff fast man är blatte?

sportbögar bryr sig inte om sånt, det är lugna puckar...

ja, fotbollsfans älskar blattar mer än allt annat på jorde

>f-får man komma på EM träff fast man är blatte?
du vad? sker ingen T.

Vem skulle vilja hänga med en blatte? Varför måste du förstöra allt?

>baksätesstädare
En enda bild är en bild.

>bli såhär avtryckt av en bild

håll käften din avlägsna hora, du är lika dömd som vi alla andra, dö i förtid!

Ge upp era jordiska begär och bli ett med eran apati.
Stirra in i det gråa skenet och inse hur meningslöst det är att försöka.
Ingen mer ilska, ingen mer glädje, ingen mer avundsjuka, ingen mer beundran.
Allt smälter ihop och blir ett. Ens känslor är bara bagage man inte behöver.

Meditera på det. Låt apatin visa dig vägen.

ta dina piller

Hell Satan!

>neetanon x existentiella tankar

Okej jag skojar bara för det mesta, men apati är seriöst den bästa attityden man kan ha i livet.

>dkn inget att trippa på

>dkn ska köpa cigg nu, rök är trippigt

Varför dock?

Varför inte? Om ens liv kan beskrivas som att vara "skit" så är det nog bättre att vara apatisk i det fallet.

Hej SÄPO.

nej? då kommer det ju alltid vara skit

hej.

Hej Niklas, hur mår du idag?

Lyssna på Buddha så kan vi alla ni NEETvana.

youtube.com/watch?v=Wk7F3OYhp4Q

Men det kommer du inte bry dig om. Det är ju hela poängen.

Nog kan jag göra allt. Ingenting är omöjligt. Jag gör
inget. Jag försöker inte i överhuvud taget.
Långsamt låter jag det jag har i mig fräta bort det
humana i mig. Det som kanske skulle kunna göra
mig till en accepterad person, det förtvinar av
orsaker som finns på ett bortglömt onåbart plan.
Dolt. Här när någonting som försöker ropa efter
ett hjälp fortfarande finns så skriver jag.
Vem är du som läser det här? Det enklaste jag har
att säga dig är gratulationer till din plats på
jorden. Jag har ingen. Åh, som jag önskar att jag
låg på ett långt skötbord bland flickor och pojkar.
Och hade en ny möjlighet...

Lite av en ekonomisk uträkning där. Om man bedömer att det inte finns hopp så är apati det bästa, om det finns hopp att hamna på plus så kanske man ska försöka.

Idag har jag återigen enbart varit en laglydig person. Jag har kört in till stan med en bil jag skattad och betalat trafikförsäkring för, väl i stan så hängde jag med min normielillebror som tog studenten och varken han eller jag tog illegala droger eller ägnade oss åt diverse förseelser eller nyckfulla tilltag så som att dansa på parkerade polisbilar eller *doot doota* lapplisan i huet som försökte lappa min bil.

Men Klas, jag trodde att det var jag som övervakade svt idag? Gå och lägg dig, du får inte betalt för detta.

Vårt sista hopp.