Sverigetråden

Breva spermademoner favä

/kent/

...

vill vara kåt

>man

>Sweden yes

I'd breed with her.

hej söta lillebror, är du sugen på guttfitta?

...

Why do we let you be a country *rolls eyes* .....

Så vi brevar någon sorts mysporr i den här tråden? Jag är på!

SLAG
L
A
G

'Slag' som i 'slagg' eller 'slag' som i 'slaganfall'?

SLAGS
L
A
G
S

möre?

...

...

Haha jag är så jävla porrskadad av b. Det här blir verkligen en kamel i ett nålsöga för att inte åka ut på arslet från 4kanalen.

Kausalitet.

...

sony snart favä, lite taggad
t. inte ägt en spelstation sedan tvåan

vidriga knän favä

Det är ju inte det du ska fokusera på!

>platt ansikte

rassar blåsta knullet ur

Ingen har fortfarande berättat för mig om kriget i danmark som flyktingarna flydde ifrån

Vad menade hon med detta?

Får en verkligen att tänka....

jag på bilden

Sonys ström har börjat nu grappar. Topp kör och liveorkester.

>häxan på trummorna

#RUINERAT

va? länka.

sperma is the drink of the swede

ryck.tv/playstation

>liveorkestern spelar live i takt med spelet

S O N Y
O
N
Y

...

>muh orlando
HAHAHAHAHAHHA

DEN SISTA VÄKTAREN SNÄLLA

Ser ut som absolut skit rent tekniskt men okej. Mysigt.

>VR P.T.

I love those sweaters

They make me happy

Jag är inte rädd

>kojimas entré

herrejävlar

>They make me happy
you sure have a pathetic existence haven't you (no I am not projecting at all)
inte rädd för vad?

Jag har inte tid för rädsla favä

>dan sony vann

bra attityd favä

Är helt slut favä.

>biten med död strandning

Kvinnorna svenska är grymt snygg! Jag vill en kvinna svenska.

är nintendobäbis men det är lite pinsamt att sony visade typ 20+ spel och nintendo kommer fixa ungefär 2

Tack, jag jobbar på det favä

Sony vann.

>ingen p5
>ingen KH3

Fortfarande en bra konferans favä. Man behövde inte ha skämskudde en enda gång utöver kanske den trummande häxan i början och lego star wars.

Det är fan en vinst i sig.

>Sup Forums just nu

brb lads
dipping myself in brown paint and moving to sweden so i can rape millions of women and get 5 hours of community service

De kommer väl inte ens att visa NX?

Har för mig att det enda de har sagt är att de ska visa ett spel och inte mer, zelda. Det kanske blir en överraskning att även visa konsollen? Men antagligen inte

Jag gillar visserligen Zelda men...

Har en broskklump eller vad det nu är i öronsnibben. Ska man låta den vara eller ta en nål och försöka klämma ut den?

Låt den vara. Nästan all liknande skit blir sämre om man rör det eller försöker klämma.

jag vill bara jävla dö

I have to know what this is from, it looks badass

Tankeexperiment?

>ni kommer hem till era föräldrar en helt vanlig dag
>varpå ni upptäcker, genom fönstret, en version av er själv
>denna version är helt oviss om er existens och verkar till synes leva ett helt ordinärt liv

Hur reagerar ni?

Jag har två alternativa premisser eller kanske ytterligare utvecklingar:
>ni upptäcker att den här personen är en exakt kopia med all din erfarenhet fram till den här morgonen
Eller.
>ni upptäcker att den här personen är ett original

Hur förändras eran reaktion?

ys helo, cen I b Sweden?

Berserk. The new movies.

Hur kan man veta om det är en kopia eller original man ser genom fönstret? Min första reaktion skulle nog vara att jag måste drömma. Men samtidigt har jag aldrig sätt mig själv i en dröm förut, vilket är märkligt.

...

...

...

>Hur kan man veta om det är en kopia eller original man ser genom fönstret?

Har ingen direkt förklaring uttänkt men jag antar att man kan ge tankeexperiment rätt underliga premisser. Om man skulle skriva en bok så måste det kanske oftast motiveras men halva poängen med experimenten är ju att man gör vissa antagelser.

Så hur hade du reagerat rent praktiskt? Hade du tagit kontakt med honom? Tänk om ni hamnade i en situation där du var tvungen att välja vem som var mest berättigad till att fortsätta sitt liv?

...

...

Jag skulle försöka ha sex med honom.

Måste medge att idén att ta hans plats tittade fram i bakhuvudet. Om man fick reda på att man var en klon alltså. Annars känns det rätt obehagligt att ha en kopia av dig själv också.

...

Rent praktiskt skulle jag försöka ha en dialog med honom för att lista ut vem han egentligen är. Därefter beror på vad han berättar till mig. Påstår han att han är det originella jaget blir det en riktig komplicerad situation eftersom jag självklart också känner mig som den originella.

Jag älskar Sverige

t. Joonas

Hell morgon

>Irländare med ansvar att stänga ut matcher

>bilden

Usch

provar om biblioteket är bannlyst igen

Vad var det bannlyst för innan? Vem är på fyrkanalen i biblioteket?

det var något olagligt inom amerikansk lag så jag kunde inte se brevet på bansidan och innan det var det ett "homofobiskt" brev på /lgbt/

har varit ute de senaste dagarna och har börjat se mycket nya folkslag. tror jag såg indier till och med igår för första gången här, sedan ett par somalier och riktigt svarta människor.
hjälp

>folk som bajsbrevar på bibliotek
Inte schysst.
Skulle nog välkomna en identisk kopia av mig själv, får medge att rent praktiskt skulle det initialt bli lite knas men tänk så mycket man hade fått gjort. Men med tiden kommer man kanske utvecklas i vitt skilda riktningar och vilja göra olika saker och inte vara en dynamisk duo. Kanske skulle man komma till insikt om ens egna brister när man får se dem utifrån, kanske gillar man inte ens sig själv, vem vet.

>dkn det är för mycket begärt att se bara vita människor ute på stan
Jag vill inte åka den är vilda karusellen något mer.

Grod morgon Amalianon.

Grod morgon på dig :3 är ju fortfarande morgon antar jag. Men nu ska man tillbaka till jobbet.

sovit för lite och nu känner jag förkylningen komma i näsan och halsen
kan man stoppa skiten på nåt sätt typ äta 20 apelsiner och sova hela dagen? eller måste man bita i det sura äpplet när det gått såhär långt? vet att jag kommer vakna imorgon med halsont

Ha det så bra på jobbet.

BRRRRRRRRRRRR BRRRRRRRRR BRRRRRRRRRRR BRRRRRRRRRR
fy fan vad det låter
jävla pollacker

C vitamin, frukt och vila. Det kommer hjälpa med att bekämpa förkylningen, det är som bäst när man är förkyld och gör ingen nytta när du inte är förkyld för det hindrar dig inte ifrån att få en har jag för mig.

förstår jag dig rätt med att eftersom jag inte har ont och är snuvig än så hjälper det inte? är man liksom dödsdömd när man fått viruset och måste bara låta det gå över med tiden?

Nej har du början bör det hjälpa, vad jag säger är att det hjälper inte en fullt frisk person att inte bli förkyld som jag förstått det.

>Frankrike och Ryssland är inte med i Battlefield 1
>men en jävla neger i singleplayer är det

nu hänger jag med, då bär det av till affären för att knarka c-vitamin och lata mig på sängen, tackar

2 ingefära
2 citron
1l vatten
Honung efter smak, men minst 2msk

Skala och riv ingefäran. Häll upp vattnet i en kastrull och tillsätt ingefäran. Värm upp vattnet till ca 40 grader och låt drycken dra i 1 timme. Under tiden drar du en runk samt skalar en citron. Skiva citronen tunt och lägg i skivorna i drycken. Pressa sedan den andra citronen och häll ned saften. Låt detta fortsätta stå i 1½-3 timmar. Tillsätt honung ca 15 min innan du ska dricka.

Notering
De tider jag har satt upp är minimikrav för en godkänd förkylningsbrygd. Det går att lägga på 5 timmar på varje moment i processen.

VIKTIGT
Försök håll temperaturen nere, går den över 50 grader så dör en massa nyttiga saker du vill ha i dig från denna häxbrygd.

Jag såg en bild på en svart kille i tysk uniform. Vet inte hur de förklarar den biten.