/norge tråden/

Megmeg-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cbmbDIV7bq0
youtube.com/watch?v=IJyn9JMedjI
youtube.com/watch?v=DUzVUNJKiDc
youtube.com/watch?v=yu36WptruBo
nrk.no/sorlandet/dette-skapte-telefonstorm-hos-politiet-1.12996887
m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77132397&fks=77132397
youtube.com/watch?v=g2-BqBZmVd0
reddit.com/r/The_Donald/comments/4o1oke/hey_all_norway_has_a_restrictive_gun_policy_and/
myredditvideos.com/
twitter.com/SFWRedditVideos

Dra til helvete, jeg hadde morsom OC og alt

Neste tråd smeller det, det lover jeg

Jeg håper virkelig dere gutta respekterer transpersoners rettigheter

>Dra til helvete

...

...

youtube.com/watch?v=cbmbDIV7bq0

Hva snill musikk horer du?

youtube.com/watch?v=IJyn9JMedjI

>dfn ingen rosablogger-jv

>DJ Koze
Godt valg fåvæ

>Hva snill musikk horer du

Hei, google translate.

youtube.com/watch?v=DUzVUNJKiDc

...

youtube.com/watch?v=yu36WptruBo

Respekter deg selv i vansklige tider

???

Horer på Electric Wizard akkurat nå, er på stoner-doom metal binge

Vet ikke heller, men la ham väre. Vi vet ikke hva som skjer i hodet på liberalistanon.


ÆÆ
Æ

VRÄÄÄÄÄL

...

Klokken 15:00 skarpt lanserer jeg et rykende ferskt megmeg gutta.

Jeg har ikke bruker google translate. Jeg har a oversette ''type'' vrang. Je har latt :"DDDD.

Polskannon har hatt rett, jeg skjopper for en norsk ordbok ^^

ogsa god musikk

Jeg ikke liker rockmusikk

>inb4 durntoyahmannen

Daglig påminnelse om å avkriminalisere psykedelika.

Argumenterte med en fyr på Twitter idag, gutta

Fy faen hva jeg hater når amerikaner skal bruke "As a Veteran..." i argument gutta

Liksom hva faen skal jeg bry meg om det for

Vi argumenterte om Trump og han dropper "As a Veteran..."

+1

Jeg forstår fremdeles ikke sverigeanons politiske synspunkter fåvæ. Utbroder fåvæ.

Jeg har alltid stottet legalisering av psychedelics

Har planer selv på å prove DMT

Hva argumenterte du og han for og imot?

Psykedelia er oppskrytt.

Mulighet for å utdype? Personlige erfaringer?

Hva betyr ''fåvæ"? Jeg vinner det ikke i ordbok.

Jeg har spiser psilocybin-sopp. Det være en god erfaring.

Olen er mer farlig

Har tatt det meste av psykedelia.

Det er definitivt gode saker, og jeg stotter avkriminalisering, men det er ikke den "opplysningsmaskinen" folk skal ha det til å være. Du har typer som Joe Rogan som kun prater om at hvis alle i hele verden tok sopp, så hadde det ikke vært mer krig også videre, noe som er tull.

Psykedelia er morsomt, det er en god opplevelse, men det er mye tull og vas tilknyttet til kulturen rundt det. Det er forst og fremst bare rusmidler, ikke guds gave ovenfra.

I min mening, hvertfall.

>Har planer selv på å prove DMT
Skal du ekstrahere det selv fra en plante, eller gjör noen andre det for deg? Personlig aldri röyket DMT, men trip-satt for en venn av meg. Han fortalte at han bokstavelig talt "speeda gjennom universet i hyperdrive" og at han mötte forfedre fra steinalderen. Utrolig fascinerende.

Få ålen vekk, ææææææææææh!

Her er det dere har ventet på, gutta. :)

Jeg har vapet fribase för, kan godt utbrodere om opplevelsen seinere om det er interessant.

Jeg finner det ikke i ordboka*

Jeg har spist* psilocybinsopp, det var en god erfaring*

Öl er mer farlig.

Det er god!

(10^12)/(10^100)

Takk, jeg har ikke laert preteritum.

Og jeg ikke har norsk bokstav pa min tastatur

"For å være ærlig".

Må innrömme at jeg selv bare kjöper rundt halvparten av alle påstandene som kommer (röft estimat), men tror det meste egentlig er og forblir relativt subjektivt. Om bare det hadde vært mulig å forske mer og på en mye större skala tror jeg man hadde kommet frem til flere konkrete hypoteser.

Personlig har LSD hatt aller störst betydning for meg og min psyke, men det gjenstår å se.

Slett dette brevet

"Ikke" kommer etter verbet

Jeg har ikke, jeg vil ikke, han dro ikke etc.

Og jeg har ikke norske bokstaver på tastaturet mitt*

0 TIMER SOVN GUTTA
FOLTES UT SOM EKSAMEN GIKK TIL HELVETTE GUTTA
TRODDE JEG SKULLE STRYKE GUTTA
FIKK 4 GUTTA
4!!!
F I R E
I
R
E

?

Det er jo langt fra å være en hemmelighet.

Gratulerer!

TAKK!

Glad på dine vegne :^)

Hva var den i?

>77
>66
>99
trippel dobbel bekrefter

Grattis! Hvilket fag?

vagina.

NEI

spǿr meg hva som helst om færǿysk

Neimen, har du blitt lærer liberalistanon?

Irrelevant, men han sa at han er army-veteran heilt randomly, som om det gjor hans mening mer meningsfylt enn min

Nei, hvis du synes det har du tatt for lav dose

Kjoper vel bare fribase tror jeg, og royker med en m8 som gjort det for

Gjor det! Alltid morsom lesning fåvä

>Nei, hvis du synes det har du tatt for lav dose

Hva er /norgetråden/s viktigste meimei?

Fersk fra megmegpressa

hvilke har du prövd, kompiss?

selv har jeg prövd salvia, og skal kanskje pröve LSD i sommer

Fy faen så degenererte dere er som driver å ruser dere. Ikke rart landet går til helvete med sånne holdninger.

nrk.no/sorlandet/dette-skapte-telefonstorm-hos-politiet-1.12996887

>offentlige ansatte ansvarlige for å forvalte skattebetalernes penger på en forsvarlig måte

Når kan dette megmeget do gutta?

Salvia

Fytti helvete

...

...

Påminning om at mǿrkǿyde mennesker er avskum.

For en nydelig anekdotisk fortelling, den fortellingen har overbevist meg om at psylicybin er det eneste sanne og at vi mp kaste legemiddelstanden i havet.

>le aggressiv liberalistanon
for et trist liv du lever

Er ikke meg du snakker til, homo.

Gratulerer. Jeg er han som rådet deg til å holde deg våken for å nilese, glad for at du kom deg gjennom det.

Jo det er det. Det er bare du som har så lav sosial kompetense at du må bruke sarkasm og projeksjon for å få meningen din igjennom. Jeg kan bare håpe at du ikke er likadan mot folk du treffer IRL, selv om jeg har misstankar om at den ende du snakker med IRL er mordi som sporrer hva du vil ha fra butikken.

Pizza og potetgull.

Jeg er sosialistanon :)

Jeg har lest denne for.

Det er nettopp denne typen greier som gjor at det er oppskrytt. Ja, det har medisinsk potensiale, og er noe av det tryggeste du kan putte inn i kroppen din, men du kan finne mange historier hvor folk opplever noyaktig det motsatte av det som blir skildret her. En tripp er alltid subjektiv og uforutsigbar. Jeg vedder en hundrings på at hu jenta i denne historien kjopte seg en flaske sprit hvertfall 2 måneder igjen etter denne trippen. Alle de jeg kjenner, inkludert meg selv, som har hatt slike "livsomvendene turer" har effekten vært kortvarig.

Men dette er uansett ikke hovedpoenget mitt, at en jente endelig fikk til å pule igjen og lignende historier er vel og bra, jeg retter heller kritikken min mot figurer som Terence McKenna også videre, som tar hele dette ett par skritt for langt.

Etter å ha hort på nesten alt av Terence McKenna og lignende figurer og tatt utrolig mye psykedelika i flere år har jeg endelig kommet meg over denne fasen hvor jeg trodde psykedelia kom til å redde verden. Jeg har tatt alle slags typer psykedelia med alle slags type folk. Det åpner ikke nodvendigvis sinn, det kan også gjore folk mer fast bestemt på hva de allerede tror. Det gjor ikke folk nodvendigvis fredelige og mindre aggressive, jeg har sett folk slåss på syre. Du blir ikke nodvendigvis "opplyst" heller, du kan ende opp med å bare bli forvirret.

Alle de gode sidene ved psykedelia har en bakside også, med andre ord, og denne blir aldri diskutert ordentlig, samme som med cannabis.

hvordan var det for deg?

jeg glemte totalt at jeg i det hele tatt var et menneske, trodde jeg var en liten bit av min egen oppfattelse

Denne morgenen jeg var hos dyrlegen med hunden min, som har fått en svulst i endetarmen. Dyrlægen sa at min hund kan ha kreft, og det er ikke mulig å fjerne hele svulsten i endetarmen. Tilfredsstillende liv.

>anekdoter er ikke legitimt som bevis når temaet omhandler subjektive opplevelser av spesifikke stoffer på hjernen til individet

Heng deg selv akkurat nå.

Jeg er lei meg på dine vegne Færöyanon.

Ble innkalt til jobbintervju i dag gutta
Får meg jobb gutta

>subjektive opplevelser
>bevis
Jeg kekker så jeg dor

Så fint kjære :) Denne mammaen er stolt! Det er fint at du får noe annet enn pikk :D :) !!!

Ja, subjektive opplevelser er bevis. Selv i retten.

Eller har du aldri hört om öyenvitner för du kanskje?

>oyenvitner
>ikke notorisk kjent for å være upålitelige

>jeg så Jesus med mine egne oyne derfor finnes han

bare jeg som får helt grusomt bilde fra NRK for denne fotballkampen?

Ja keeperen til Ungarn ser ut som han er 50 år, og den ene spilleren til Österrike ser helt svart ut.

åtte år med Trump gutta

fǿles godt gutta

>Dette anses som kunst

Kan noen hjelpe meg, vær så god? Jeg vil reise til Norge i sommer for å arbeide som frivilig for norske overlord. Hvor mye penger ville man trenge for å reise rundt SorNorge mellom verter?

...

Bare ikke slå ungene dine mens du er her, da tar vi dem vekk.

Det er vanskelig nok å få jobb som etnisk nordmann allerede, lykke til som innvandrer.

Fuck off, Fiks ditt eget land, ikke kom til oss. Andre har klart det så burde dere

m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77132397&fks=77132397

Men jeg vil ikke arbeide for penger. Jeg vil bare hjelpe noen nordmenn og lære norsk. Også jeg er lei meg for hele Bodnariu katastrofe. De fleste av mine landsmenn er idioter...

>"Arbeide som frivillig"
>"Norsk overlord"

Du kan suge pikken min hver dag i 3 måneder fra august, du får 2500kr per mndt for det.

fuck off gyp cunt

Jeg beklager, men jeg vil bare kom dit som en turist.

Hvordan ser du ut?

Mann eller kvinne?

nårrge

youtube.com/watch?v=g2-BqBZmVd0

Disse er på vei ut i markedet i USA nå gutta. Ganske kult fåvæ. Eplene har færre av enzymene som gjor at eplene blir brune når de oksiderer. Hvor sinte vil anti-GMO-sosialistene bli når de blir å finne i butikkhyllene her hjemme? Jeg gjetter at de blir temmelig opprorte fåvæ. Gleder meg til å spise dem.

>999

>Nasjonalpatriotisk
>Foggel
>Spurvefaen
>Skyter itte spurv med kanoner ve xD

reddit.com/r/The_Donald/comments/4o1oke/hey_all_norway_has_a_restrictive_gun_policy_and/

Sosialister BTFO