/mämmi/

ramadan-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zIlT0wkW9Vg
youtube.com/watch?v=SjBV06U-DP8
youtube.com/watch?v=DPyOhP1GTRQ
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/.

Multikulttuurin nimessä tästä tulee uusi mämmi, eikä mistään rasistisesta suomen luonnosta.

tämä

hienot tuplatuplat

Olispa tönttörönttösenviilipöntöntöötötin

I'll just fire up my enigma and see what this is about

ROTUSOTA NYT

WHAT'S HAPPENING?

mitä samisettejä lidlistä?

Semmonen iso vaniljavanukaspurkki

Iso pullo Freeway colaa
Niitä paahdettuja irtomanteleita
Mackennedy jellybeansejä

Mistä niitä viilipönttöjä siis oikeen saa? Haluisin yhen niin kovasti. Auttakaa.

Ostat nobelanerii haluamasi määrän, sit sitä perunasalaattii, kalapuikkoi niitä 18kpl/450g pakettei ja sit herne-maissi-paprikaa. Sit vedät sellasen 450g pussin sitä vihannessekotusta, paketin kalapuikkoi ja perunasalaattii. Nobelaner toimii palan painikkeena.

Voiskohan ton vitun Jerryn bännää jo. Se kyl kiertää sen ihan hetkes ja taas alkaa, mut ehkä se kyllästyy.

taisi sakemanni tulla laukaistuksi kun postitin sen kirjoituksen venäläisten pakkopeppuhuvista saksassa vuonna nelkytviis

sen siitä saa kun tuo tietoa tietämättömille :^)

kuumataskuja ei taaskaan näy tai kuulu ku kerranki tarvis

Ne bannas sen jo kerran.

Kiitos Mestari

youtube.com/watch?v=zIlT0wkW9Vg

...

Siis auttakaa nyt nyymiä hädässä. Ois hakusessa yksi viilipönttö mutta en tiedä mistä niitä löytää. Auttakaa!!!!

oon ollu syömättä kokopäivän koska oon juonu kalajaa

oon ollu juomatta koko päivän koska oon syöny kanaa

itehän oon syönyt munaa.

oon ollu koko päivän runkkaamatta koska toimistossa ei saa runkata

oon syöny koko päivän koska oon sami

oon runkannut koko päivän koska kesäloma.

Mikä on sami?

Sä oot sami.

mun nimi

Te ootte ihan tyhmiä.

Ja sä oot pikkuisen plätski.

Ei noin saa sanoa.

Tulis jo elementtikuorma että pääsis työ hommiin perkele

>oho, ostinki näin vähä, no ainakaa ei tuu darraa
parin tunnin päästä alkossa hakemassa lisää

kumpa näin ei kävis

Ite oon kutakuinkin oppinut mitoittamaan oman juomiseni silleen, et ei tuu ostettuu liian vähän eikä liikaa, ettei putki ala taas aamulla.

suomi jaa

>heikko viinapää
>0.5l viinaa riittää yksin juomiseen, ei tee mieli jatkaa
Ihan kiva kun on näin yksinkertaista.

oon ollu bussissa koko päivän koska olin rovaniemellä siellä oli kivaa

monet mun normokaverit ei ees pidä tota "heikkona", tai sit yrität vaan lesoilla tai liiottelet

kerran vedin illassa pullon tapsaa ja monet reagoi sillee "joitko koko pullon viinaa yksin muka?!"

Aina kun meen kaverin luo niiden perheen koira menee täysin hulluksi ja yrittää koko ajan panna mua.
Se nuoleskelee mua väkisin outoihin paikkoihin ja sitten yrittää panna. Ne on ihan ymmällään kun se oikeasti lakkaa tottelemasta niitä täysin kun ilmaannun ja tänään se koira laukes mun käsivarrelle kun kerrankin en työntänyt sitä pois. Lähdin sieltä vaan äkkiä ja sanoin että mun pitää mennä.
Mul alkaa tulla outoja fantasioita asiasta.

Ajetaan kaikki sodomiitit pois

koira haistaa että oot low test beta

>kerran vedin illassa pullon tapsaa ja monet reagoi sillee "joitko koko pullon viinaa yksin muka?!"
>stk kun välillä tulee juotua 0,7l tapsa ja mäyris kaljaa illassa

Olot ei kyl ole hirveän hyvät seuraavana päivänä, kun krapula alkaa joskus lounaan aikaan.

tapa ittes

Mullapa loppuu työt 45 minuutin päästä.

>monet mun normokaverit ei ees pidä tota "heikkona", tai sit yrität vaan lesoilla tai liiottelet
>kerran vedin illassa pullon tapsaa ja monet reagoi sillee "joitko koko pullon viinaa yksin muka?!"
Ootko jotain 14 vai onko teillä päin väellä vaan vitun heikko viinapää?

Jotkut ihmiset vaan on sellaisia ilmeisesti. Meidänkin porukoiden koira on tavallisesti ihan rauhallinen, mutta auta armias jos yks perheen tuttava tulee vierailulle. Sitä sitten pitää yrittää nylkyttää joka rakoon ja nuolla jännistä paikoista. Ja kyseessä siis on vanha uroskoira ja mies tuttava jolla itsellään ei ole mitään elukoita.

22

Mitenkähän mun juomiseen suhtauduttas "normaalien" ihmisten joukossa, jos menisin johonkin ryhmäkännäys juttuun mukaan. Oon harjotellu itekseni jokusen vuotta ja annosmäärät normaalina känni-iltana heiluu jossain parissakympissä, kolmessa jos kovemmat setit.

>stk koskaan et ole ryypännyt kenenkään kanssa

Vissiin on sun kavereilla heikot viinapäät, tai sitten mun juomaseuralla normaalia vahvemmat.

Mulle toi kanssa riittäis ihan hyvin mut en osaa lopettaa

mikä on asuinkunta ja kotikunta?

tuota voisit käyttää googlea tommosissa

Asuinkunta on missä asut, kotikunta on missä kotis on. duh.

En mäkää oikeen tiiä mikä mun "viinapää" nyt olis. Jos rupeen dokaa nii illas voi mennä se 1l kirkasta, enkä siitä sammu / oksenna / perseile somessa. Jos taas seurassa juo niin yleensä pysyn melko pienissä määrissä koska on kiusallista olla enemmän kännissä ku muut.

eli esim helsinki ja helsinki?

Sen takia sitä viinaa ei osteta enempää ja sitä aletaan juoda vasta kun kello lähestyy yhdeksää.

Mullapa loppuu duunit joskus neljän tunnin päästä

Mutta sitten saattaa harmittaa jos ei ole enempää juotavaa

Vissiinkin. Lähinnä tuo erottelu aiheuttaa ongelmia jos on omistusasuntoa yhdessä kunnassa ja oikeasti asut vuokralla jossain toisessa.

>Jos rupeen dokaa nii illas voi mennä se 1l kirkasta, enkä siitä sammu / oksenna / perseile somessa.

Ite perseilen jo parin kaljan jälkeen, vaikka menee 20-30 annosta kerral dokates. Oonkohan mä joku piilo-ekstrovertti.

Ja siten kasvatetaan luonnetta ja ehkäistään alkoholismia. Käyt varmaan lämpimissä suihkuissa ja käytät mausteita ruokas kanssa, eikös?

no mun ongelmana on just se et oon vuosien ajan tehny ton rottamassihakemuksen vanhan hakemuksen pohjalta minkä on voinu vaan valita tuolta mut nyt se sivusto lagittaa ja en voi ottaa vanhaa vaan pitäs täyttää uusiks ja en muista noit mun tietoja niin tarkkaan

ehkä vaan ootan huomiseen jos ongelma selviäis

that feel when just got qt Finnish gf

when shes speaks Finnish its the most cutest thing ever

proofs?

Asuinkunnalla asut ja kotikunnalla oot syntynyt

Juu

ei mene näin

she*
it's*

Säälittävää.

uwot

what do fin girls like anyway

what is something that will remind of home thats romantic af that will get me bj

>what do fin girls like anyway
booze

smoke sauna and macarooni box

niggers

anna nyrkkiä

funny enough she told me how much she drank as a teen in finland wtf is with that?

Aussies don't drink alcohol when young? What's with that?

we do probably more so I never did tho

im a good boi

Well finnish girls especially don't like good boys

was kidding. im a good boi but im not

no girls like good boys

NORMIE RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

yeah fingered her on everydate and she gets wet over me and soon ill bang her shyness away

sorry finbro

shes mine now

Häh???

Oho.

is she a mongol? does she shoot bows from her arrow?

>shoot bows from her arrow

Ostan taas pakastepitsan kun ei vittu jaksa kokata TÖIDEN jälkeen

Ei vittu oon kuunnellu ihan vitusti Blut Aus Nordia ja Nokturnal Mortumia

Blut Aus Nord on kyl ihan jees, jälkimmäisestä en ole muodostanut kovin vahvaa mielipidettä (vielä).

youtube.com/watch?v=SjBV06U-DP8
Kuuntelen tota nyt

Ultima Thuleé on ihan vitun jäätävän hyvää settiä ja toi levy on ollut joka päivä aikakin kaks kertaa itellä pyörityksessä joka päivä joka viikolla. Tosta The Work Which Transforms God:ista en ole koskaan juurikaan sitten taas pitänyt vaikka se on ilmeisesti se niitten pidetyin albumi.

Kantsii kuunnella toi Lunar Poetry ja sit tää kans vähintään

sain päänsäryn tosta

>Tosta The Work Which Transforms God:ista en ole koskaan juurikaan sitten taas pitänyt vaikka se on ilmeisesti se niitten pidetyin albumi.
Meil samat, en ymmärrä et mikä siin on muka niin pop.

Laittelen Lunar Poetryn kuunteluun just tällä minuutilla.

>[
saatana on paras :D ja helvetti

Nauti rumpukoneesta, vitullisesta syntikasta ja ukrainalaisista natsilyriikoista sitten. En pysty kyllästyyn tohon albumiin (oikeestaan demoon) millään

Itel alko kans särkee aika pahasti päätä, kun aloin tutustuu black metalliin ja päädyin eka kuunteleen Burzumin Filosofemii.
youtube.com/watch?v=DPyOhP1GTRQ

Nykyään ei kyl aiheuta mitään erikoisia tuntemuksia.

>2 viikon palkasta 1100e veroihin
vittu tätä maata

15-vuotiaana oli kiva pistää burzumit korviin ja mennä lähimetsään synkistelemään

Kiitos, että maksat meidän juopottelun veroillas.