/Norgetråden/

fiskeutgave

Other urls found in this thread:

aftenposten.no/norge/Lillestrom-holdt-pa-a-bli-karet-til-Norges-mest-attraktive-by-Hadde-det-rablet-for-juryen-61247b.html
vg.no/sport/roing/birgit-deler-garderobe-med-gutta/a/23509831/
youtube.com/watch?v=0MapCDVBvwU
a.pomf.cat/mzxdpm.mp4
thelocal.no/20160608/numbers-plunge-as-norway-now-less-attractive-for-migrants
translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/kun-tre-prosent-av-storskog-asylsoekerne-faar-bli/a/23630300/&edit-text=&act=url
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_refugee_population
vocaroo.com/i/s0lupteDYHbK
youtube.com/watch?v=Ig_MvAck8gg
youtube.com/watch?v=bDbUWfDptJQ
en.wikipedia.org/wiki/German_cruiser_Admiral_Graf_Spee
youtube.com/watch?v=Tv9YoYCKNoE
youtube.com/watch?v=OsCfufAp2tM
youtube.com/watch?v=N9XKLqGqwLA
coop.no/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hehehehe

FUÞARK

*prump*

Fiskehanskeanon her. Noen er opprorte fåvæ, og det er ikke meg.

Privatiser NAV
Privatiser NSB
Privatiser Posten
Avskaff Vinmonopolet
Avskaff eiendomsskatt
Steng grensene
Legaliser inneroyk på utesteder
Legaliser hjembrent
Legaliser narkotika
Gi meg rett til bjornearmer

Skal grille med to sotpaier gutta

Det blir kos

Faen ta deg.

>dfn ingen jv

A U R O R A
U
R
O
R
A

Gjor noe med det da

Svenne+++++

t. Jobber på Grandis

Dr Oetker Mozzarella er den beste av alle

Hahahaha

>Steng grense
Dette var ikke så liberalistisk av deg

t. pedofil

Hun er eldre enn deg Svenne.

Gjör noe med det?

Kvinnfolk er ikke en vare jeg kan bare gå å kjöpe.

JEpp tydeligvis, men hu ser ut å være 12-13

vel...

Kjöpe sex er en ting, men det går ikke ann å kjöpe samliv, vennskap og et forhold.

Da må man ha verdi som mann, og jeg har null verdi for kvinner i det 21e århundre.

Ok

Amster e innafor

va der me gutta i mars

Offisiell frossenpizza kraftrangering:

1.Casa di mama
2. Rustica
3. Pizzabakeriet
4. Big one
5. Originale
6. En skikkelig hot pizza
7. Grandiosa
8. Ristorante

Du har null verdi, punktum.

62-63*

...

Sommern har starta ser jeg. Nå kommer kantherrene fra Sup Forums.

Sol?

Jeg har alltid vært her

Anbefaler deg til å ikke bli så glad i henne. Jeg var glad i Robyn, etterpå så jeg henne i Skavlan der hun snakket om hvor spennende det er med Afrikansk kultur. Man vet aldri Anonsen

>reiser halve jorda rundt
>deler ~null bilder
Hvem fortalte henne om Norgetråden

Blir Brödreme Dal ikveld, fåvæ!
Legenden om Atlant-Is, gutta

Hvor mye kuk tror du hun får under reisen? Og du sitter i mors kjeller og samler bilder av hun.

Seriost gutta, jeg sier ikke dette for å være slem, eller for å spre hat. Det er tid for dere å faktisk leve. Dette går ikke.

Du kan bli kjent med kvinnfolk på gaten eller på byen for eksempel.

JEG VIL HA NYTT RUNKEMATERIALE DIN JÆVLA BANANSKRELLER. GI MEG FERSK SOL FOR JEG BLIR ORDENTLIG SINNA. NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Pek og le, gutta. Dette er jo faen patetisk.

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Ingenting som er patetisk med å være en tapende spiller i spillet svenne.

Bilde relatert.

Vi kan ikke alle være Bill Gates.

Jeg har på meg brynje, når jeg har muligheten til det, blant annet fordi den gir magisk beskyttelse og styrke. Den svekker magisk innflytelse som kommer gjennom delene brynjen dekker- for eksempel hjerte, men den svekker magien begge veier så det er ikke alltid lurt å ha den på. Tar jeg en t-skjorte utenpå brynjen er den ikke så lett å legge merke til heller, så slipper jeg å bli beglodd i vårt "moderne" samfunn fordi jeg går med brynje. Brynjen veier 8 kg og er dermed også god trening å gå med både for rygg, bein og skuldre. Jeg synes selv at brynjen er fin, men det er altså ikke bare derfor jeg går med den (litt pynt er det jo også).

hva får deg til å tro at hun kjenner til /norgetråden/?

god bok den der utvidelse av kampsonen

Norgetråden har åpenbart skremt henne fra å dele bilder av seg selv.

t. Professor i sosiale medier

Har et par skjermskudd til.

Likte den godt, men synes avslutninga var svak fåvæ.

Ja du har nok rett i det

t. Professor i smörbrödspising med unödvendig mye ost

...

Hello lads, I have a norwegian friend from Lillestrom but I don't really know the city, what about it, is it good? He's also a diehard fan of Lillestrom SK, are they a good team too? Thanks m8s

Hon är 19

Litlestraum fåvæ

lol.

Ble 20 i dag

>Lillestrom
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAAHAH

nesten like gale som Navanger fåvæ

Sjekk dem.

Brödrene Dal og Legenden om Atlant-Is

Episode 1: Starter meget sofistikert med in-medias-res, for så å kutte tilbake til tidligere hendelser

>mfn jeg og brödrene mine skulle vinne Nobels fredspris og flere milioner kroner, men ikke fikk det likevel

It's rapidly becoming the most attractive city in the country. ABLs in Norgetråden will tell you it's shit though, but they have never been there and just hate eastern Norway in general.

aftenposten.no/norge/Lillestrom-holdt-pa-a-bli-karet-til-Norges-mest-attraktive-by-Hadde-det-rablet-for-juryen-61247b.html

vg.no/sport/roing/birgit-deler-garderobe-med-gutta/a/23509831/

>du vil aldri dele garderobe med Birgit

Legenden om Atlant-Is er GEIT

youtube.com/watch?v=0MapCDVBvwU

a.pomf.cat/mzxdpm.mp4

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

Brödrene Dal og Legenden om Atlant-Is

Episode 2: Brödrene deler seg opp mellom å bli i Lapland, og dra til Hong Kong, og viser kineservitser som ikke ville vært akseptert idag

>mrn jeg og broren min må hoppe av flyet i fart uten landing

förste gang jeg ser det selv, fåvæ

Trenger du hjelp?

Ikke glem den sviende kritikken av kringkastingsrådet!!

Beste Boddlene Dal fåvæ

Nyt det! Gleder meg til lopende recaps.

How far gone is Norway? I have Norwegian citizenship and from the small time I visited I really enjoyed it, but I don't know if it is too far gone to live in.

>I have Norwegian citizenship

For what possible reason? Are you a sand person?

>too far gone
thelocal.no/20160608/numbers-plunge-as-norway-now-less-attractive-for-migrants

Are you white?

My mum is Norwegian.

Yeah but how many came in the first wave? Lots I am assuming.

Yes, I just want to know if I will be harassed by sandniggers when I walk to local coop or if they will try break into house.

>local coop
Well memed, fjordbro.

translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/kun-tre-prosent-av-storskog-asylsoekerne-faar-bli/a/23630300/&edit-text=&act=url

I don't get it my man

>Yes, I just want to know if I will be harassed by sandniggers when I walk to local coop or if they will try break into house.
Probably not.

>Lots I am assuming.

About 25000 is the number that I saw last time, which isn't a lot compared to Sweden who took 160k in 3 months.

Yes, you will be gangraped on on your way to the bus by packs of muslims. Please, for the sake of your own safety, don't come her.

honestly it's the slavs that break into our homes
but you could be harassed by arabs in Oslo

Only country in the west with more refugees per capita is Sweden.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_refugee_population

Do you know anything about More og Romsdal refugee situation? my grandmother said they were housing refugees near her.

I don't know, but the government had problem finding places for all of them so they were housed in all sorts of random places across the country

Ålesund isn't nicknamed Allahsund for nothing.

It's really the same over the entire country.
Mabye exept for Oslo, because almost all "refugees" move to Oslo when they can live here

kjeks, er dette sant?

Brödrene Dal og Legenden om Atlant-Is

Episode 3: Roms og Gaus fölger etter en same som ser ut til å bedrive ulovlige handlinger. Også mere sofistikert historieforelling ved å vise tilbakeblikk

>mfn jeg vinner en koselig pris for en dårlig spörrekonkuranse

De komiske avsporingene funker mye bedre i denne serien enn de gjorde i Drövels hemmelighet, sdm

tusen takk, skal gjöre det

>det dasket med stoppskiltet

JADDA DU! :D :D :D

I've been practicing my norwegian lately. Do I sound like a native yet?

vocaroo.com/i/s0lupteDYHbK

youtube.com/watch?v=Ig_MvAck8gg

Yes, this sounds pretty close to native.

t. Osloanon

Lillestrom er en soppelklubb fåvæ
youtube.com/watch?v=bDbUWfDptJQ

Tror dere roergutta pisser på bena hennes i dusjen på gǿy?Siden hun ikke kan kjenne det.

>Av og til blir jeg litt «jente» og sier fra om at nå blir det for mye gutteprat.

Keeperen forsvarer seg bare sdm. Tar han ikke opp beinet vil spilleren i blå drakt lope inn i beina hans og spinne ham over på hodet.

t. Heinz Müller

Kunne ha drept fyren. Helt unaturlig bevegelse.

Brödrene Dal og Legenden om Atlant-Is

Episode 4: Brumund snuser videre rundt i et sprengningsområde mens vaktene diskuterer eksistensialistisk over konseptet med å komme og dra igjen

>mfn en sinnsyk forretningsmann som samler på tellefoner og ikke forstår tyngdekraften pröver å fortelle meg at minoriteter ikke har noe å si

en.wikipedia.org/wiki/German_cruiser_Admiral_Graf_Spee

Påminner om at tyskerne alltid har laget de beste krigsmaskinene.

youtube.com/watch?v=Tv9YoYCKNoE
youtube.com/watch?v=OsCfufAp2tM
Hvem /Grimes/ her?

Jeg fåvæ, ikke hör på dem som klager over at hun har litt bart.

Er ikke unaturlig å trekke opp kneet når du flyr gjennom luften og noen kommer lopende mot deg.

youtube.com/watch?v=N9XKLqGqwLA
var i Singapore rundt vinteren. Utrolig by. Dette er utvilsomt et av soundtrackene.

Meget, meget bra. Hvor lenge har du ovd?

Basert kapitalisme.

Uten tvil. Selv om jeg politisk og ökonomisk er mot måten de har gjort ting på der, er jeg imponert over byen og landet som helhet.

Flertallet har det ikke særlig bra, men det henger sammen som epoxylim.

Brödrene Dal og Legenden om Atlant-Is

Ekstra Brev!

Beinrangler!

coop.no/