Sverigetråden - tåhåupplagan

...

Other urls found in this thread:

putilov.org/2016/06/16/hur-opartiskt-ar-public-service/
youtube.com/watch?v=TxZNQyec_nA
twitter.com/SFWRedditGifs

Weebcuckar går till heletet

>gin och citronsaft i en tillbringare
>tyskland - polen på tv
>svt så ingen reklam
>neuer är som vanligt kung
Bra kväll.

>dkn sushi med majonäs
Vem /okultiveratsvin/ här?

Va sänds den på SVT? Coolt, måste kolla.

>ta en brustablett mot huvudvärk och gott om vätska
>sover en halvtimme/trekvart för män är lite sleten
>vaknar nu pigg och fri från huvudvärk
Kvällen blev nu bra igen :3

Vänta va?

>ETHNIC SWEDES

B-bra! Då kan du sötbreva hela kvällen :3

Aldrig ätit sushi favä, ingen havsmatmänniska överlag och konceptet är inte så lockande. Men en del verkar ju ha dille på det.

Det enda ifrån havet jag kan komma på som jag vill äta är en båtflickas fitta.

>dkn ser halvasiatisk ut ungefär som bild relaterad fast maskulin då med ögon exakt såhär fast gröna

Sushirullar med majonäs på. Amerikanskt tjockispåhitt men sjukt gott favä

Men varför? Va? Det låter så jävla vidrigt favä

Mjo, lite sötbrevnde kan jag gott unna mig :3

>på mobilen
>sötbreva, en söt och :3 är inte filtrerade

Fyfan

Kom ihåg att rapportera "sötbrevandet", nog många som gör det och de tar bort skiten.

För att det är gott
Testa någon gång, california roll kallas de.

>sushirullar med majonäs på

Där fick vi dig allt :3

På tal om mat, är det bara jag eller känns det som man inte riktigt varierar sig vad gäller hämtmat när man väl beställer, har blivit så bekväm. Sedan finns det väl iofs inte så stort utbud, inte här iaf.

*tillräckligt många

>dkn man kommer aldrig att resa i tiden för att tala med folk från förr

Städaren bannar folk som rapporterar sötbrevande.

Fy fan. Fett och sushi går inte ihop för mig, låter som sämsta idén sedan Stalin.

Sug min ådriga snorre

>vara en sån rövsmärtad neger
>walla walla jag inte tolerera detta aboo
Hans majestät konungen skulle aldrig underlåta sig att äta sushi mes majonäs och det borde inte vi heller.

får en verkligen att tänka

>städaren
>bannar

nybög och nej det är helt okej då loli bryter mot reglerna

Precis.

Jag har levt i dåtiden user, fråga mig vad som helst.

Akta dig, så du inte blir bannad 2dhatare.

*svartar dig*

Friterade sushirullar är också goda favä, testa det med
Tempura rolls

Enda anledningen till att ni kan spamma är att vi har ny personal på Sup Forums, för ett år sedan togs er skit bort och ni blev illa kvickt bannade. Sverigetrådens död korrelerar ganska starkt med 2D-autism. Finns en anledning till att vi bara har 13 brevare en torsdagkväll.

porr ska nekas

>Enda anledningen till att ni kan spamma är att vi har ny personal på Sup Forums, för ett år sedan togs er skit bort och ni blev illa kvickt bannade. Sverigetrådens död korrelerar ganska starkt med 2D-autism. Finns en anledning till att vi bara har 13 brevare en torsdagkväll.

Detta, det är bäst du ändrar dig nu för när 2D-regimen tar makten kommer du att "uppmuntras" till att ändra dig, gör du inte det kommer du fördrivas eller sättas i arbete inom sockertillverkning så sötheten kan flöda fritt i den nya 2D världen.

Hell fucking söthet!

dkn 105tum duk + projector i en liten 1:a

livet är bra.

Jag på bilden.

Underlig film.

Du är söt~~

Älskar Sånger från andra våningen och Du levande. Har sett dem 10 gånger säkert.

>2d-hatare

Hur är de i jämförelse med duvan?

vad ska ni äta/har ätit? är oinspirerad till mat favä.

Det ger en rätt bra känsla favä, har lite mindre duk men stor nog.

10x bättre.

Åt lite pizza.

>dkn fått en fetisch för findom
>dkn donerat 13 000 kronor de senaste 2 månaderna

Indiskt. Ätit indiskt hela veckan favä.

Popcorn. Alltid popcorn.

>svenska """män""" som äter utlänsk mat

...

>findom
v-vad är det? vågar inte googla

Ojdå, då får jag nog ta och se dem.

Indier är arier.

financial domination

Köttbullegryta, det var helt okej och är mat att frysa till senare och ha till imorgon också. Funderade lite på att göra lasagne någon dag för det var riktigt länge sedan.

Hell seger! :v)

>dkn du habe dein sach auf nicht gestellt
borde läsa goethe

Svenska trolle :D:DDDDDD:DDD

EN
JÄVLA
SOL

heh

Makaroner :DDDD

Den blir utsräckt. konstig skärmdump.

Vad innefattar indisk mat? Vilken karaktär och vilka komponenter finns det generellt? Tror det finns någon här omkring men vet inte vad den är på sin meny.

> Högspänningsledningar och karoliner samtidigt.

episk yellow makaroner :D:DDDD

Med karoliner är spänningen alltid hög.

Bajs,diarre och ångest.

Who was the singer on vocarooo thread yesterday i forgot the song :DD

Basmatiris och fågel/fisk/lamm/gris i någon form av curry/kryddmix. Kan vara jävligt tråkigt om man kommer till fel restaurang men om det görs bra är det fan gudomligt.

hey bad boj.
donera moneys 2 me.
im bad gurl. u r shit. im dom

swish moneys 2 2514-52342

Varför ser allt så jävla gott men man vet att man kommer skita sönder toan efter.

>dkn tog en och en halvtimmes lång promenad

Det är ett jagjag. Aldrig behövt skita sönder toan efter indiskt. Säkert sant i Indien dock men här finns toaletter och handfat...

>går på promenad utan mig
V-varför ;_;

Fy fan vad mysigt
Såg du något kul?

>utan hundar
CUUUCK
KEK
KEK

Ey maskedonien vad gör ni här? Ni är inte inbjudna.

vem /säljer rumpa/ här? fina pengar favä

Är inte kvinna, inte attraktiv, och fet. Ingen poäng med att sälja min rumpa.

Vad tänker ni när ni ser den här bilden?

Negrer som negrar

Får man lov att runka till humaniserade ponnyer?

i just wanted to find that swenska songa

En hel del sniglar och snäckor, och klibbor.
Vädret var svalt och skönt

Jag mår dåligt. Är 23-årig kysslös oskuld som gjort allt i min makt för att få tjejer intresserade av mig men det leder aldeig någon vart. Är inte intresserad av horor eller sådant tjafs då jag ser det som "oäkta". Så läser man på nyheterna gång på gång att svenska kvinnor har massiva orgier med afghanska nyanlända män. De bokstavligen hatar kvinnor och aggressive tendenser som att våldtaoch misshandla, men trots det så faller svenska tjejer för dem. En afghansk skille som levt ett år i Sverige lär med andra ord ha legat med fler svenska tjejer än många svenska män gjort eller kommer göra i sin livstid. Mår sjukt dåligt över detta.

Skulle vara f1 h1 om de började ha sex

...

För ett par månader sen så brevade någon user om att han också ville bli Hemvakt. Undrar vad som hände med honom.

Vad tycker ni om begreppet blåneger? Tycker det är rätt häftigt favä

putilov.org/2016/06/16/hur-opartiskt-ar-public-service/

Japp det får man. Fast bara om man skojar loss och bjuder på sig själv om man blir påkommen.

youtube.com/watch?v=TxZNQyec_nA

>ser topp barbariskt ut
>dkn man ser invandrig ut och säkert skulle bli nerklubbad

Varför läser jag alltid den här typen av manga? Jag blir bara mer deppig över att vara en 21-årig oskuld.
>dkn aldrig haft en fv ( ;_;)

Doktor user här.
Du är en misslyckad nbög. Jag rekommenderar att du antingen försöker bättre eller ger upp. I vilket fall så borde du sluta klaga, det tar bara på ditt (men mest alla andras i tråden) psyke.

>slåss är för barbarer
>MAMMA EN TILL KAFFE LATTE!!!

Jag mår dåligt. Är 23-årig kysslös oskuld som gjort allt i min makt för att få tjejer intresserade av mig men det leder aldeig någon vart. Är inte intresserad av horor eller sådant tjafs då jag ser det som "oäkta". Så läser man på nyheterna gång på gång att svenska kvinnor har massiva orgier med afghanska nyanlända män. De bokstavligen hatar kvinnor och aggressive tendenser som att våldtaoch misshandla, men trots det så faller svenska tjejer för dem. En afghansk skille som levt ett år i Sverige lär med andra ord ha legat med fler svenska tjejer än många svenska män gjort eller kommer göra i sin livstid. Mår sjukt dåligt över detta.
Hell seger

RÖKER EN JOINT JUST NU. DETTA ÄR EN POLITISK AKTION FÖR ATT NORMALISERA CANNABIS. TACK.

Fint brev. Jag sparar det.