/nederdraad/

NEDERDRAAD

nacht editie

welkom: nachtuilen
niet welkom: vroege vogels

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8
youtube.com/watch?v=n2iEes9bzbg
twitter.com/AnonBabble

anime

wie zn holletje mag ik uitwonen

youtube.com/watch?v=BUIpX3XVVb8

Slaap lekker oetz

welterusten nederdraad

spaghetti carbonara mamma mia tortelini grazie mille graziano pelle tutti belle

Ik eet hagelslag en pindakaas op brood elke dag :^)

spinazie broccoli bitterballen stamppot erwtensoep frikandel kroket haring hagelslag wafel

>tea and biscuits

That's pretty British 2bh mate

ik wil morgen niet naar school jongens

kut tentamens ook
is het niet goed genoeg dat ik naar de lessen ga en mijn huiswerk doe? kknormaaltjes

>dvw Dutch-British
Best of both worlds lad

Ik ben al een maand klaar met school user, maar dat is zeker irritant. Gewoon hard werken en dan genieten van je vakantie.

ben al klaar met leren, hoef alleen ff 3 uurtjes te zwoegen morgen

ben gewoon bang dat er opeens iets raars op het tentamen komt dat ik niet kan beantwoorden :(

>dvw volgende week 3 herkansingen
>dvw ik ze allemaal moet halen wil ik niet van de opleiding worden getrapt

ik ga het niet redden oetz
voor 2 van de 3 ben ik redelijk goed voorbereid maar voor de laatste heb ik nog niks gedaan

GEWOON

welke studie en hoe hard heb je het verneukt om je eerste jaar niet te halen

deels omdat ik een luie flikker ben maar deels ook doordat ik nog één struikelvak moest halen van mijn andere opleiding van vorig jaar zodat ik ook niet van die opleiding zou worden getrapt en daar heb ik al mijn moeite ingestoken

daardoor liet ik vakken van deze opleiding varen maar achteraf bleek dat overbodig omdat mijn universiteit gisteren bekendmaakte dat er geen BSA meer geldt in het tweede studiejaar

echt kankerklote, maar wellicht kan ik met een studieadviseur wat regelen of zo want ik vind het zwaar klote dat pas zo laat bekend werd dat er geen BSA meer geldt in het tweede jaar

als die late bekendmaking een echt probleem veroorzaakt heeft kun je inderdaad naar je studieadviseur gaan om iets te regelen

als dat niet werkt kun je ook doen alsof je gedeprimeerd bent ofzo

Usagi Drop is een kankergoede stripboek oetz

ik was gisteren ook direct naar de studieadviseur gegaan en ze zei ook dat dat afschaffen van het BSA in tweede jaar veel implicaties heeft

zo zei ze dat de universiteit studenten die eerder moesten stoppen na hun BSA niet te hebben gehaald in jaar 2 een uitnodiging ontvangen om hun studie te vervolgen, dus het klinkt naar mijn mening als een bijzondere omstandigheid, zeker gezien mijn situatie met twee studies

gelukkig heb ik meerdere gesprekken gevoerd met studieadviseurs dus kan ik in ieder geval zeggen dat ik actief bezig was met mijn situatie

of ik speel het gewoon op depressie, maar daar is het een beetje te laat voor denk ik

Ach ik zie het allemaal wel

anime

tandpasta je bent een beetje overdatum

Kanker wil pitten maar lig al 4 uur in bed te woelen

ik heb ook nog altijd depressie in mijn achterhoofd als hulpmiddel (niet dat ik niet echt gedeprimeerd ben geweest maar ik wil het niet ''gebruiken'' als het ware)

ik hoop dat het allemaal goed komt met je, vriend
:)

in plaats van in mijn bed woelen, schijtpaal ik gewoon van 12 tot 4 uur op vierkin

>dvw je wil gaan slapen en het lukt maar niet.
Dan maar Overwatch spelen.

wil je samen spelen

ga je het eerste jaar ook niet halen dan?

Ik zit telkens maar te twijfelen of ik een tentamen van een paar dagen geleden heb gehaald.
Echt een kutvoel, ik heb het nagelopen en ik zou zeggen dat ik het moet hebben gehaald maarja zeker weten doe je het natuurlijk niet.

had ik laatst ook
toen kwam het cijfer binnen: 5,2

Godverdomme wat doet het toch veel pijn als je een tentamen niet haalt op 0,5 punt of minder

nee ik had mijn bsa al begin april oetz
lijkt erop dat ik mijn p ga halen in het eerste jaar
maar het is nu ook wachten geblazen
morgen laatste tentamen

Dat gaat niet, dan geef ik een beetje te veel info.

Dat had ik recent (nouja een maand geleden) ook en nog leuker toen ik naderhand het tentamen met iemand besprak kwam ik er zelf achter dat één van mijn antwoorden onmogelijk goed kon zijn. Echt zo kut dat ik dat tijdens het tentamen niet had gezien anders had ik het gewoon gehaald.

Ik moet nu maar een 5 halen, maarja dan denk ik oh jee dadelijk begreep ik iets verkeerd van de vraag of zoiets.

ik heb altijd hoop dat er iets mis is gegaan met de puntentelling wanneer ik een cijfer heb tussen de 5-5,4 maar die hoop heeft eigenlijk nooit geleid tot een 5,5

Toe nou kutleven ik wil gewoon slapen ik begin nu over mijn slaap heen te raken pfft mooi kut

Dat is wel een goede, persoonlijk ben ik meer van de "sprokkelpunten" waan. Waarbij ik hoop dat hij toch hier en daar een puntje geeft omdat er een korreltje van waarheid tussen mijn onzin staat.

dat puntensprokkelen heeft bij mij één keer geleid tot een voldoende
ik ging van een 4,9 naar een 5,5 door zoals je zegt bij ieder onzinantwoord een betoog te geven dat er wel iets van waarheid in staat, maar dat hangt ook echt af van de docent

de meeste docenten zijn vieze vuile smerige misgunnende kankerlijers bij wie je je bezwaren op papier moet schrijven zodat hij/zij het lekker alleen kan bekijken en dan gaat oordelen of je gelijk hebt en dat krijg je 9 van de 10 keer ook niet omdat je niks verder kan toelichten

ik had een keer een 5.0
toen schreef ik bij een vraag 'kunt u hier aub nog een keer naar kijken' en toen had ik de volgende dag een 6.0
best wel episch
soms werkt het

Kankerproject

>max 3500 woorden
>max 8 pagina's

Ik zit nu tegen de 3200 woorden aan maar godverdomme 12 pagina's. Kan er wel 8 van maken maar dan moet ik de lettertype veel kleiner maken en alles aan elkaar toevoegen waardoor het kankerlelijk eruit gaat zien.
En dan durven ze ook nog eens op het uiterlijk te beoordelen.

Ben jij diezelfde user met dat plan van aanpak van maximaal 3 pagina's?

amai ik word herkend

hoe kun je max pagina's en max woorden hebben? bij mij is het altijd het een of het andere

had een keer max 4 pagina's, en heb toen maar een paragraaf of twee weggehaald

bij de beoordeling staat er dan 'dit had er ook in gemoeten' waar 'dit' was wat ik verwijderd had omdat ik anders aftrek zou krijgen

kklijkers

>de meeste docenten zijn vieze vuile smerige misgunnende kankerlijers bij wie je je bezwaren op papier moet schrijven zodat hij/zij het lekker alleen kan bekijken en dan gaat oordelen of je gelijk hebt en dat krijg je 9 van de 10 keer ook niet omdat je niks verder kan toelichten
Ik denk dat ze dat ook vaak doen omdat het opnieuw nakijken en analyseren van de vraag tijd en moeite kost.

Helaas heb je wel gelijk, eigenlijk moet je ook een dikke 7 halen of zoiets. Maar veel vakken zijn zo saai dat ik geen zin heb om er veel aan te zitten.

Ja dus.
Doe gewoon hetzelfde als met dat plan van aanpak: maak de lettergrootte gewoon kankerklein.

Het is zo goed als onmogelijk om 3500 woorden leesbaar op 8 pagina's te krijgen.

omdat HBO. echte kankerlogica, ik begrijp niet waarom ze een limiet opstellen.

ze gaan ook op het design beoordelen, als het kankerlelijk eruit ziet heb je al een punt minder.
best droog dat het hele project over knelpunten gaat terwijl het hele project één kankergrote knelpunt is

>Ik denk dat ze dat ook vaak doen omdat het opnieuw nakijken en analyseren van de vraag tijd en moeite kost.

nou en?
voor dat salaris dat ze krijgen mogen ze best wel een beetje moeite doen

pleur gewoon zoveel mogelijk in je bijlagen?

en potver, betekent dat nou 3500 woorden OF 8 pagina's? want zo zou ik het namelijk interpreteren en niet allen omdat dat jou beter uitkomt

beiden. minimaal 3000 woorden, maximaal 3500. het moet wel 8 pagina's zijn hebben ze verteld in de klas.

Ik pleur ook zoveel mogelijk in bijlagen maar ik moet het proces modelleren en uitleggen. het plaatje van het proces neemt al een pagina in beslag.

Dus de inleiding, samenvatting, literatuurlijst enz. worden niet meegenomen in de paginatelling?
Schrijf daar dan gewoon kankerveel zodat je minder woorden hoeft te schrijven in de pagina's die wel meetellen. Of tellen de woorden uit de inleiding niet mee?

En die vereisten zijn echt arbitrair, wat de neuk. Dus als je op een pagina 5 spelfouten maakt en op 7 pagina's geen enkele fout, dan is dat erger dan op 8 pagina's 3 fouten maken.

Waarom zetten ze daar dan een slash neer? Dat betekend of/een keuzemogelijkheid.

>beiden
ga jij die spelfouten wel halen, wieuw

ik wil deze leraar echt gewoon in zijn kankerbakkes slaan jongens

precies, vind ik ook

wat een kankerleraar man

ik zie trouwens dat er hier 'beoordeelt' staat

best wel hypocriet oetz

die woorden tellen niet mee. het onderzoek moet 3500 woorden zijn, anders was het inderdaad een stuk makkelijker :^)

bij 4 fouten op een pagina kijken ze er niet eens naar en wordt overgeslagen.

ik heb geen idee maar zo hebben ze het ons verteld in klas.

Jezus, welke miemopleiding aan welke mieminstelling volg jij?

Business IT & Management :^)

ja ik weet het, zelfmoord was een beter optie geweest

Tsjongejonge je kon nog beter Janettologie studeren.

koek

welterusten jjongens

Trusten.

wat de neuk weltrusten, feest begint pas boys
013
1
3

Ik ben er nog, net wakker geworden

hoezo wordt je om 4 uur wakker? ik ben nog op

Ik deed het om meer tijd te hebben. Nu ik een noot ben heb ik het niet meer nodig maar ik kan toch mijn slaappatroon niet verliezen en word elke dag wakker om 3-4u

ga heffen

ja maar dan ga je toch ook vroeger naar bed. dus je dag bevat gewoon net zoveel uren.

vandaag is mijn rustdag :^)

Ik ga slapen rond 11u. Kijk maar in de vorige draad, ik paalde er tot 11.20u

maar dan slaap je 5 uur, das is kk weinig. voel je je niet kut?

in het begin wel, maar het went na een paar maanden eens je het gewoon wordt en de zelfmoordneigingen weg gaan

>na een paar maanden

ik zou het nog geen week volhouden oetz

maar is het wetenschappelijk bewezen dat je tot een bepaalde leeftijd 7 uur slaap nodig hebt om normaal te functioneren

>dvw ik de afgelopen 3 dagen maar 3 uur slaap heb gehad

dat tenminste als je die "kleine" dutjes van 10-15 minuten door de dag heen niet telt.
godverdomme waarom moet het laatste project ook meteen de grootste en moeilijkste zijn ;_;

gelukkig moet ik dan ook niet normaal functioneren

Gvd ik wil gewoon slapen lig nu al 6 uur lang wakker in me bed straks gaat me wekker.

Oke ga er maar uit niet geslapen vannacht vanmiddag ff powernap pakke

Goedemorgen Nederdraad!

nu pas wakker?

volgens mij ben ik de enige die nog wakker is oetz

goedemorgen schatjes

ahahahah stomme drollanders rieken naar stront ahahahah

hoi mijn anoniempjes
ik heb persistent fever desu (._. )


goedmorgen

Inderdaad. Smerig.

>Het KNMI heeft een code geel afgegeven voor het oosten en het zuiden

Als mijn kelder weer volloopt klaag ik God aan.

youtube.com/watch?v=n2iEes9bzbg

Goeiemorgen :3

>dvw nog maar 1 examen vandaag en dan niks meer doen

>dvw geen verplichtingen vandaag
>dvw ik vanmiddag frietjes ga halen

VoeltGoedMan

>frietjes
Nep Belg

frieten*

Ook geen verplichtingen hier.
>dvw je een lekkere vooraad boodschappen heb gedaan en dan niks hoeft te doen.

waarom zijn verplichtingen toch zo kut? Waarom ik niet elke dag geen verplichtingen hebben?

Omdat je te hard probeerd een normie te zijn.

>probeerd
>Nederlands zijn en geen Nederlands kunnen

Heb Nederlands bijna nooit nodig gehad, probeer alleen mijn Engels correct te houden.

Goed idee. Ik heb ook geen verplichtingen en ik denk dat ik ook maar frietjes ga halen.

>muh Engels is belangrijker
>nederlands is niet nuttig
ga dan ergens anders de randstad uithangen

Hoe mijn Nederlands is is een reflectie van hoe het school systeem hier is. Ga daar maar klagen.

>anderen de schuld geven van je eigen onbekwaamheid
Typisch.

>de school de schuld geven omdat jij geen Nederlands kunt

vmbo?

Had nooit zin om te leren omdat de leer omgeving niet veilig was. Heb later wel goed genoeg kunnen presteren om van school te mogen wisselen.

goeiemorgen

Wie /examens/ hier

>ik zie trouwens dat er hier 'beoordeelt' staat
>best wel hypocriet oetz
>de begeleider (3e persoon enk) beroordeel(+t)

Beoordeelt is toch gewoon goed of ben ik nou gek?

moest voor zijn